Voor die tijd even een mooie weddenschap uitzoeken voor erbij ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit duurt de hele dag, lekker biertje erbij, en relaxed kijken naar vissers.
Oh ja je kunt erop weddenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor die tijd even een mooie weddenschap uitzoeken voor erbij ook
Al duurt het tot middernacht..quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja je kunt erop weddenIk denk dat het om 9 uur wel klaar is met het vissen hoor.
Dat jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:49 schreef tralalala het volgende:
Nou, toch nog een voordeel dat Oranje uitgeschakeld is. Gewoon Fish'O'Mania kijken zondagavond.
Andersom lijkt me?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:02 schreef borisz het volgende:
Barry Hearn heeft het fish o mania 'cadeau' gedaan bij de dartrechten.. Vandaar dat RTL er nu ook weer bij is.
Lijkt me natuurlijk dat Fish'O'Mania het hoofdprogramma is.quote:
Oh zoquote:Op zondag 13 juli 2014 12:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me natuurlijk dat Fish'O'Mania het hoofdprogramma is.
Hoe laat begint het 'echt'? Vorig jaar zat ik ondanks al mijn werk aan de OP in Zweden tijdens de wedstrijd. Wat denk je... zenden ze het verdomme niet uit daar. In Zweden kijken ze liever hoe brildragende jongens DOTA spelen live op tv dan dit soort spektakelquote:Op zondag 13 juli 2014 12:23 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt me vanzelfsprekend.
Ik zit er klaar voor iig.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |