Ik ben jaren weggeweest van fok fyi, dus niet doen alsof ik geen leven hebquote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef chroestjov het volgende:
FOK! is nooit leuk geweest.
Daarnaast is het ook geen prestatie om een ''oldbie'' te zijn, ik vind het eerder een teken van onvermogen om iets met je leven te doen.
en wat heb je dan bereikt op fok? heb je mensenlevens gered? een nieuw medicijn ontwikkeld? zonee log lekker uit en ga op t viva forum zeurenquote:Op zondag 14 juli 2013 16:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Leer lezen, ik had respect om zoveel maar toen kwamen er hordes kinderen op fok die de moeite niet namen de fok historie te lezen.
Ken je bijvoorbeeld kastanova? bioslock? velvetacidchrist? chris2k? paultjuhhh? ijsmeis? Nee dacht ik al.
Ik liep hier al rond toen iteejer nog het jongste lid judoka's was en alleen nog maar in GC postte.
Kutnewbie, je bent ook nog eens een meisje dus sodemieter op.
Daar trots op zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 17:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Baaj was vroeger op TRU een echte schizo
Het leven van een lurker is inderdaad nog triester als dat van een FOK!ker ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben jaren weggeweest van fok fyi, dus niet doen alsof ik geen leven heb
Hey, jij bent een tieten dragende kale aap, ik niet. Ga dus zelf naar viva forum of tina twitter of van mijn part het K3 kladblok oid.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en wat heb je dan bereikt op fok? heb je mensenlevens gered? een nieuw medicijn ontwikkeld? zonee log lekker uit en ga op t viva forum zeuren
over mij ben je toch wat positiever mag ik hopenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hey, jij bent een tieten dragende kale aap, ik niet. Ga dus zelf naar viva forum of tina twitter of van mijn part het K3 kladblok oid.
Van 2 hoog dropkick ik je zo je schouder uit de kom.
Oké, ik geef me gewonnen.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:05 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Ik ben een *alfamannetje* (dat is beter Nederlands dan alpha)
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Echter, ben je niet meer dan menig ander.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben jaren weggeweest van fok fyi, dus niet doen alsof ik geen leven heb
Ken je klassiekersquote:Op zondag 14 juli 2013 16:28 schreef postmortum het volgende:
BG was jij niet ontslagen , omdat je dreigde iemand zijn internet af te nemen ?
Ach, je schopt vrouwenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hey, jij bent een tieten dragende kale aap, ik niet. Ga dus zelf naar viva forum of tina twitter of van mijn part het K3 kladblok oid.
Ik ken je nietquote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
over mij ben je toch wat positiever mag ik hopen
Hoe lang bestaat dit forum al?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:35 schreef .PRISM het volgende:
Oh, hier een uit 1999. Toen lag jij nog in je pampers.
FB / SFEER-VERPESTERS
Jouw ondertitel in KLB.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:23 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Ach, je schopt vrouwenlaat maar zitten dan.
Rond eind jaren 90, populair geworden door big brother.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hoe lang bestaat dit forum al?
Er zitten hier tegenwoordig mensen uit 1998, die waren toen 1.
Ik doe alles met vrouwen, alles.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:23 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Ach, je schopt vrouwenlaat maar zitten dan.
Dat had ik ook wel verwachtquote:
Ze is een kloonquote:Op zondag 14 juli 2013 17:28 schreef Stuart het volgende:
Hoe lang is TS nou helemaal actief op het forum?
Nuff said
Ja, dat roept iedereenquote:
Ze heeft het zelf ook toegegevenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat roept iedereen
Eigenlijk zijn er maar 200 echte users
4... Yvonne, Danny, Bart (de echte) en jijquote:Op zondag 14 juli 2013 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat roept iedereen
Eigenlijk zijn er maar 200 echte users
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |