Ik weet wel dat je nu helemaal niets meer bent.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent net zon newbie als hun dus houd jij ook ff je wokkelbakkes dicht, clown broek dragende pseudorapper. Je weet nieteens wat ik allemaal bereikt heb in en om fok, je denkt toch niet dat ik de officiele mascotte ben geweest voor niks?
Als koning willme alexander naar zambia gaat is het ook net alsof hij niks meer is, maar terug in nederland is hij wel weer koning.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je nu helemaal niets meer bent. [ afbeelding ]
Sorry maar wie ben jij?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent net zon newbie als hun dus houd jij ook ff je wokkelbakkes dicht, clown broek dragende pseudorapper. Je weet nieteens wat ik allemaal bereikt heb in en om fok, je denkt toch niet dat ik de officiele mascotte ben geweest voor niks?
Slechte vergelijking. Jij bent terug gekomen en vergeten.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als koning willme alexander naar zambia gaat is het ook net alsof hij niks meer is, maar terug in nederland is hij wel weer koning.
Ja, dus leer nuanceren en erken je 1 jaar oudere meerdere.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Jij bent terug gekomen en vergeten.
Ga liever LoL spelen of zo. Mafketel.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, dus leer nuanceren en erken je 1 jaar oudere meerdere.
Meerderequote:Op zondag 14 juli 2013 17:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, dus leer nuanceren en erken je 1 jaar oudere meerdere.
Dit klinkt niet als iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als koning willme alexander naar zambia gaat is het ook net alsof hij niks meer is, maar terug in nederland is hij wel weer koning.
Ga zelf lol spelen fucking koekiemonster, ik speel allang geen lol meer.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ga liever LoL spelen of zo. Mafketel.
Omdat je niet genoeg ELO had zeker? Of hoe dat ook heet.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga zelf lol spelen fucking koekiemonster, ik speel allang geen lol meer.
:pquote:Op zondag 14 juli 2013 17:13 schreef BozeHaas het volgende:
BaajGaurdian is wel een goede trol ik snap waarom hij respect wil want iedereen hapt
Ik had meer elo dan het hele fok lol topic bijmekaar dus wat lul je, met twee handen zo een klap op je oren.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Omdat je niet genoeg ELO had zeker? Of hoe dat ook heet.
Ga een rondje lopen want je begint volgens mij echt witheet te worden.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik had meer elo dan het hele fok lol topic bijmekaar dus wat lul je, met twee handen zo een klap op je oren.
Heb al twee stoelen door het raam gekeild alleen door jou dus ga zelf een rondje lopen op 4 benen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ga een rondje lopen want je begint volgens mij echt witheet te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |