quote:Police in Paris have discovered a fully equipped cinema-cum-restaurant in a large and previously uncharted cavern underneath the capital's chic 16th arrondissement.
Officers admit they are at a loss to know who built or used one of Paris's most intriguing recent discoveries.
ik heb nog niet verder gezocht , ik ben eigenlijk een film aan het zien , en stumbelde toevallig hieropquote:Three days later, when the police returned accompanied by experts from the French electricity board to see where the power was coming from, the phone and electricity lines had been cut and a note was lying in the middle of the floor: "Do not," it said, "try to find us."
Mooie foto's kun je er zeker makenquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:50 schreef Asics het volgende:
het llijkt wel iets van een death matal band
Ok.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:21 schreef Knarf het volgende:
Het is toch hartstikke 'leuk' om op een bepaalde 'geheime' plek bij elkaar te komen.
Ik heb ook wel eens op een eiland gezeten, waar we tenten, een generator, koelkasten en muziek bij ons hadden (en veel bier). En dat was gewoon op het ijselmeer.
In Parijs heb je honderden kilometers uitgegraven grotten. Waarvan de meeste niet bereikbaar zijn voor het publiek. Maar je kunt er soms nog wel komen. Er zullen daar ook genoeg mensen gestorven zijn omdat ze de weg terug niet meer konden vinden, daarom is het onder andere afgesloten.
Ik stel me dus voor dat een 1 of andere groep daar 'gezellig' bij elkaar komt, om daar lekker op hun 'prive' plek films te gaan kijken en te bieren (of wijn te drinken).
Maar een Illuminatie groep. Nee.
Vrij waarschijnlijk gewoon een groepje mensen die lekker spannend bij elkaar komt om een filmpje te kijken oid..quote:There exist, however, several secretive bands of so-called cataphiles, who gain access to the tunnels mainly after dark, through drains and ventilation shafts, and hold what in the popular imagination have become drunken orgies but are, by all accounts, innocent underground picnics.
The recent discovery of three newly enlarged tunnels underneath the capital's high-security La Santé prison was put down to the activities of one such group, and another, iden tifying itself as the Perforating Mexicans, last night told French radio the subterranean cinema was its work.
Patrick Alk, a photographer who has published a book on the urban underground exploration movement and claims to be close to the group, told RTL radio the cavern's discovery was "a shame, but not the end of the world". There were "a dozen more where that one came from," he said.
Dat begon ik inderdaad ook te vermoeden.quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:46 schreef The_stranger het volgende:
ik denk dat Baaj ondergronds eenbeetje te letterlijk opvat
Ik snap 'm niet...quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:31 schreef BaajGuardian het volgende:
zzzz
quote:Ik snap 'm niet...
ik geef toe ik had ff moeten quoten/quote:Vrij waarschijnlijk gewoon een groepje mensen die lekker spannend bij elkaar komt om een filmpje te kijken oid..
ik denk dat Baaj ondergronds eenbeetje te letterlijk opvat
Parijs is 1 grote gatenkaas onder de grond.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:41 schreef BaajGuardian het volgende:
en ik vat niks te letterlijk op ,
ik weet ook wel dat ondergronds ook uit het zicht betekend.
maar er zijn meer berichten en ook bewijzen van ondergrondse gangen en zelfs hele ondergrondse forten vooral in de buurt van kerken en chapellen.
vandaar.
(en nee ik link het niet meteen , de T-OP is dan ook met een vraag gesteld)
Illuminati in parijs ? !
Ik zou dat een grandioos einde van de grap vinden, en ik zie er dan ook wel de humor van in.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[..]
ik geef toe ik had ff moeten quoten/
kijk , als het zo simpel zou zijn , dan was er niet zon ongelovelijke heisa over gemaakt , en was men er met 2 of 3 agenten heen gegaan en dergelijke
maar het sinisterre is dat de genen die daar eerst zaten , de stroomlijnen doorgeknipt hadden
(welke onschuldige picknicker doet dat nou)
en dan ook nog eens een briefje achterlaat.
(fingerafdrukken , onschuldige picknickers leggen geen briefjes met dreigende berichten erop achter neem ik aan)
het is allemaal een beetje te , vreemd.
en dat maakt het interresant.
Een onschuldige groep picknickers niet nee, maar wat dacht je van een groep illegalen?quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[..]
ik geef toe ik had ff moeten quoten/
kijk , als het zo simpel zou zijn , dan was er niet zon ongelovelijke heisa over gemaakt , en was men er met 2 of 3 agenten heen gegaan en dergelijke
maar het sinisterre is dat de genen die daar eerst zaten , de stroomlijnen doorgeknipt hadden
(welke onschuldige picknicker doet dat nou)
en dan ook nog eens een briefje achterlaat.
(fingerafdrukken , onschuldige picknickers leggen geen briefjes met dreigende berichten erop achter neem ik aan)
het is allemaal een beetje te , vreemd.
en dat maakt het interresant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |