abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:28:40 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21871262
http://www.guardian.co.uk(...)%2C1299444%2C00.html

het is mischien wat kortaf , maar kijk hier naar en zeg wat je denkt.
dit is geen hoax.
dat is de discussie ook niet.
quote:
Police in Paris have discovered a fully equipped cinema-cum-restaurant in a large and previously uncharted cavern underneath the capital's chic 16th arrondissement.

Officers admit they are at a loss to know who built or used one of Paris's most intriguing recent discoveries.

even een eng stukje erbij :
quote:
Three days later, when the police returned accompanied by experts from the French electricity board to see where the power was coming from, the phone and electricity lines had been cut and a note was lying in the middle of the floor: "Do not," it said, "try to find us."
ik heb nog niet verder gezocht , ik ben eigenlijk een film aan het zien , en stumbelde toevallig hierop
toen ik een forum aanklikte.

ik zal na de film wat meer aandacht besteden , en wat info opzoeken.
tot die tijd , bekijk de link even, en indien interresse , zoek zelf even via google of anderre zoekmachines.

groeten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_21871397
paar weken geleden op 6pack. Zo'n gast ging met die Fransen mee die gangen in die normaal voor publiek gesloten waren....illegaal bezig dus.
Misschien hebben zij dat briefje daar neergelegd
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:40:17 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21871498
eh , dit gaat niet over de publieke gangen
(dit zijn locaties die voorheen onbekend waren , en niet alleen onbekend bij politie)
ik denk dat je de link wat beter zal moeten lezen

en wat er verder aan de hand is heeft ook weinig met six pack te maken
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:50:30 #4
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_21871773
het llijkt wel iets van een death matal band
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:57:02 #5
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_21871923
Ik denk bij zo iets eerder aan een stel studenten (ook gezien de films).
Zeker ook gezien de plek. Lekker luguber. (ik ben er twee maanden geleden geweest).
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:59:06 #6
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_21871961
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 23:50 schreef Asics het volgende:
het llijkt wel iets van een death matal band
Mooie foto's kun je er zeker maken
6 miljoen schedels en andere botten. Opgestapeld in mooie mozaikjes.
  zaterdag 11 september 2004 @ 00:06:47 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21872144
dat is heel leuk Knarf

maar het gaat hier om iets waar een groep agenten bij gehaald is.

anders hadden ze wel een of twee het laten afhandellen

en een groep studenten met een film scherm , en electriciteits aansluiting in een gedeelte wat nog niet eerder bekend was....

dat is nog vergezochter dan een organisatie die bekend staat ondergronds te zitten.
  zaterdag 11 september 2004 @ 00:21:59 #8
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_21872509
Het is toch hartstikke 'leuk' om op een bepaalde 'geheime' plek bij elkaar te komen.

Ik heb ook wel eens op een eiland gezeten, waar we tenten, een generator, koelkasten en muziek bij ons hadden (en veel bier ). En dat was gewoon op het ijselmeer.

In Parijs heb je honderden kilometers uitgegraven grotten. Waarvan de meeste niet bereikbaar zijn voor het publiek. Maar je kunt er soms nog wel komen. Er zullen daar ook genoeg mensen gestorven zijn omdat ze de weg terug niet meer konden vinden, daarom is het onder andere afgesloten.

Ik stel me dus voor dat een 1 of andere groep daar 'gezellig' bij elkaar komt, om daar lekker op hun 'prive' plek films te gaan kijken en te bieren (of wijn te drinken ).

Maar een Illuminatie groep. Nee.
  zaterdag 11 september 2004 @ 00:23:13 #9
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_21872537
PS

Waarom is de naam van de schrijver fout?

Hij heet Patrick Saletta.
En het gaat om dit boek:
http://www.urban-resource(...)_souterrains_75.html
pi_21873006
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 00:21 schreef Knarf het volgende:
Het is toch hartstikke 'leuk' om op een bepaalde 'geheime' plek bij elkaar te komen.

Ik heb ook wel eens op een eiland gezeten, waar we tenten, een generator, koelkasten en muziek bij ons hadden (en veel bier ). En dat was gewoon op het ijselmeer.

In Parijs heb je honderden kilometers uitgegraven grotten. Waarvan de meeste niet bereikbaar zijn voor het publiek. Maar je kunt er soms nog wel komen. Er zullen daar ook genoeg mensen gestorven zijn omdat ze de weg terug niet meer konden vinden, daarom is het onder andere afgesloten.

Ik stel me dus voor dat een 1 of andere groep daar 'gezellig' bij elkaar komt, om daar lekker op hun 'prive' plek films te gaan kijken en te bieren (of wijn te drinken ).

Maar een Illuminatie groep. Nee.
Ok.
Thx voor je betoog..
pi_21873400
Ooit gehoord van een knekelhuis.
  zaterdag 11 september 2004 @ 01:25:17 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21873509
pi_21877941
Het doet eerder aan als een groepje wittebroodskinderen dat het wat hoog in de bol heeft dan als Illuminati, die kunnen elkaar wel op betere plekken treffen.
  zaterdag 11 september 2004 @ 13:21:17 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21879132
och illuminati trefde elkaar ooit in een landhuis , tot dit bekend werd en ze vervolgd werden , sindsdien zijn ze zogeheten , ondergronds gegaan.
pi_21880541
uit dezelfde bron:
quote:
There exist, however, several secretive bands of so-called cataphiles, who gain access to the tunnels mainly after dark, through drains and ventilation shafts, and hold what in the popular imagination have become drunken orgies but are, by all accounts, innocent underground picnics.

The recent discovery of three newly enlarged tunnels underneath the capital's high-security La Santé prison was put down to the activities of one such group, and another, iden tifying itself as the Perforating Mexicans, last night told French radio the subterranean cinema was its work.

Patrick Alk, a photographer who has published a book on the urban underground exploration movement and claims to be close to the group, told RTL radio the cavern's discovery was "a shame, but not the end of the world". There were "a dozen more where that one came from," he said.
Vrij waarschijnlijk gewoon een groepje mensen die lekker spannend bij elkaar komt om een filmpje te kijken oid..
ik denk dat Baaj ondergronds eenbeetje te letterlijk opvat
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21881219
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 14:46 schreef The_stranger het volgende:

Dat begon ik inderdaad ook te vermoeden.
pi_21881790
Die gangen zijn idd cool. Ga binnenkort een keertje terug om die afgesloten gangen te vinden. Volgens die Maarten van 6pack moet je zoeken naar een oude spoorlijn die niet meer gebruikt wordt.
  zaterdag 11 september 2004 @ 17:31:31 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21883479
zzzz
pi_21883572
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:31 schreef BaajGuardian het volgende:
zzzz
Ik snap 'm niet...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 11 september 2004 @ 17:38:10 #20
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21883644
ik vraag me alleen af wat de foto's in het artikel ermee te maken, zo kan ik een verhaaltje ook spannender te maken.
Het is waarschijnlijk dus gewoon zo'n groepje mensen dat daar feestjes en dergelijken organiseert.
  zaterdag 11 september 2004 @ 17:39:36 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21883679
quote:
Ik snap 'm niet...
quote:
Vrij waarschijnlijk gewoon een groepje mensen die lekker spannend bij elkaar komt om een filmpje te kijken oid..
ik geef toe ik had ff moeten quoten/

kijk , als het zo simpel zou zijn , dan was er niet zon ongelovelijke heisa over gemaakt , en was men er met 2 of 3 agenten heen gegaan en dergelijke
maar het sinisterre is dat de genen die daar eerst zaten , de stroomlijnen doorgeknipt hadden
(welke onschuldige picknicker doet dat nou)
en dan ook nog eens een briefje achterlaat.
(fingerafdrukken , onschuldige picknickers leggen geen briefjes met dreigende berichten erop achter neem ik aan)

het is allemaal een beetje te , vreemd.

en dat maakt het interresant.
  zaterdag 11 september 2004 @ 17:41:36 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21883725
en ik vat niks te letterlijk op ,

ik weet ook wel dat ondergronds ook uit het zicht betekend.

maar er zijn meer berichten en ook bewijzen van ondergrondse gangen en zelfs hele ondergrondse forten vooral in de buurt van kerken en chapellen.
vandaar.
(en nee ik link het niet meteen , de T-OP is dan ook met een vraag gesteld)

Illuminati in parijs ? !
  zaterdag 11 september 2004 @ 17:57:02 #23
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_21884094
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:41 schreef BaajGuardian het volgende:
en ik vat niks te letterlijk op ,

ik weet ook wel dat ondergronds ook uit het zicht betekend.

maar er zijn meer berichten en ook bewijzen van ondergrondse gangen en zelfs hele ondergrondse forten vooral in de buurt van kerken en chapellen.
vandaar.
(en nee ik link het niet meteen , de T-OP is dan ook met een vraag gesteld)

Illuminati in parijs ? !
Parijs is 1 grote gatenkaas onder de grond.
Er zijn daar echt honderden kilometers aan grotten en gangen.
Je hebt er de metro, rioolen, ondergrondse wegen, enz.
Maar de meeste gangen zijn afgegraven voor de huizenbouw.
En zijn al honderden jaren oud.
Er zijn ook wijken in Parijs waar geen hoogbouw gebouwd kan worden omdat dan alles in zou storten. (Pigalle staat bv. op al instorten).

Ik kan mij dus ook wel voorstellen dat veel mensen zich daar in terugtrekken (bv. tijdens oorlogen).
Het is alleen geen 'leuke' plek voor 'chique' Illuminatie 'vergaderingen'. Veel te nat, veel te koud en veel te lastig bereikbaar in je 'nette' pak .
  zaterdag 11 september 2004 @ 18:26:33 #24
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21884711
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

[..]

kijk , als het zo simpel zou zijn , dan was er niet zon ongelovelijke heisa over gemaakt , en was men er met 2 of 3 agenten heen gegaan en dergelijke
maar het sinisterre is dat de genen die daar eerst zaten , de stroomlijnen doorgeknipt hadden
(fingerafdrukken , onschuldige picknickers leggen geen briefjes met dreigende berichten erop achter neem ik aan)

Ik zou dat een grandioos einde van de grap vinden, en ik zie er dan ook wel de humor van in.
En niet echt een dreiging.
pi_21884726
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

[..]

Een onschuldige groep picknickers niet nee, maar wat dacht je van een groep illegalen?
Criminelen op de vlucht? En misschien is het briefje wel gewoon een grapje.. Ze wisten dat de politie op bezoek was geweest, en legden het briefje neer.
Volgens mij is het een nieuwswaardig berichtje omdat het een wat uitgebreide zaak is. Niet elke picknicker heeft een thuisbioscoop en een bar/restaurant bij zich..

Maar...

Waarom in vredesnaam Illuminati? Waarop basseer je dat? Kun je net zo goed stellen dat Hitler en zijn vrienden daar te vinden zijn..
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')