Ik heb het meer over die vegetarische grachtengordel bakfietsmama's en papa's.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:37 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ik koop graag Surinaamse kant en klaar maaltijden bij de supermarkt, ben ik nu een GUTMENSCH ?
Welke onderhandelingen? De IJsselmeer-conferentie over de oplossing voor de Islam?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:38 schreef arjan1212 het volgende:
nee, die bedoelde uit de onderhandelingen ... dat ze het eens waren zeg maar..
Dat zijn mooie praatjes achteraf.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:38 schreef arjan1212 het volgende:
Ze bedoelen dat de VVD en PVV er indertijd allang uit waren en dat juist het CDA dwars lag?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:38 schreef arjan1212 het volgende:
Geert was zo boos dat hij opstapte. Ik begrijp dat wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze bedoelen dat de VVD en PVV er indertijd allang uit waren en dat juist het CDA dwars lag?
Het probleem ligt dan ook bij enkele oppositiepartijen die het kabinet hoopt te verleiden en zo een breed draagvlak te creëren.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:41 schreef arjan1212 het volgende:
pffff de onderhandelingen over de 6 miljard van de pvda en de vvd
Goed mogelijk. Heb je een artikel of is het verhaal niet op internet te vinden?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:42 schreef arjan1212 het volgende:
ja, koos dat werd door anonieme vvd prominenten aan het algemeen dagblad gemeld
links geneuzel?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die oplossing geeft hij juist door miljarden, ja miljarden, weg te slepen bij Europa, ontwikkelingssamenwerking, milieu, cultuur en ander links geneuzel. Zo kunnen de inkomsten- en omzetbelasting omlaag.
Klopt, maar als het heet nieuws betreft, dan wordt een korte samenvatting met daarin de belangrijkste feitjes vrijwel altijd op de website gegooid.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:55 schreef arjan1212 het volgende:
Dat komt zo vaak voor, het nieuws wat op websites van kranten staat is maar de helft van wat er in de papieren versie staat.
De app is een een-op-een alternatief voor de papieren krant.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:55 schreef arjan1212 het volgende:
Dat komt zo vaak voor, het nieuws wat op websites van kranten staat is maar de helft van wat er in de papieren versie staat.
oke dan ff kijken op welke pagina het stondquote:Op zondag 14 juli 2013 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
De app is een een-op-een alternatief voor de papieren krant.
Dat die twee onderwerpen niets met elkaar te maken hebben. Crisis op buitenlanders afschuiven is al zo vaak gedaan en de geschiedenis heeft ons geleerd dat er keer op keer niets van waar was.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:31 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
ow ja joh.. wat ziet ie precies verkeerd dan?
Waarom slaat dit door? AH weet dat moslims een bepaalde wens hebben. Die wens levert geld op. Dit is gewoon economie.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:21 schreef GJonline het volgende:
[..]
Alleen al om dat plaatje ga ik verlopig niet naar de ah. Dit slaat een beetje door
Wilders geeft moslims de schuld van alles.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:22 schreef arjan1212 het volgende:
Volgens mij geeft wilders moslims niet de schuld van de economische crisis.
Heb je het artikel überhaupt wel gelezen ?
Kom maar met een uitspraak van Wilders waarin ie moslims de schuld geeft van de toestand waarin de economie momenteel verkeerdquote:Op zondag 14 juli 2013 19:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wilders geeft moslims de schuld van alles.
Hij geeft de moslims de schuld van alles. Geef het een paar dagen, dan volgt zo'n uitspraak vanzelf.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:31 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Kom maar met een uitspraak van Wilders waarin ie moslims de schuld geeft van de toestand waarin de economie momenteel verkeerd
Nooit geweten dat er in Nederland een verplichting is om jouw cultuur aan te passen, ik vind dat typisch idioterie van de bovenste plank. In Noord Korea moet je verplicht de juiste cultuur aanhouden maar hier hoef je je alleen aan de wet te houden.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:46 schreef Klokov het volgende:
Om de islam te zien als het grootste probleem van Nederland is voor mij iets te ver doorgestoken. Het feit blijft wel dat de integratie van islamieten in Nederland bijzonder slecht gaat. Er zijn op het gebied van cultuur te grote verschillen en de welwillendheid van veel islamieten om zich aan te passen aan de Nederlandse cultuur is ver te zoeken. Ik ben blij dat Wilders dit op de agenda zet maar ik kan niet zijn manier van politiek voeren noch zijn partijprogramma serieus nemen.
Integratie boven segegratie
Hij heeft zelfs een keer gezegd dat het fileprobleem de schuld is van de immigranten.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij geeft de moslims de schuld van alles. Geef het een paar dagen, dan volgt zo'n uitspraak vanzelf.
Het probleem is dat er een aantal waarden in de islamitische cultuur zijn waardoor islamieten sneller de wet overtreden dan niet-islamieten.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er in Nederland een verplichting is om jouw cultuur aan te passen, ik vind dat typisch idioterie van de bovenste plank. In Noord Korea moet je verplicht de juiste cultuur aanhouden maar hier hoef je je alleen aan de wet te houden.
Ik ken geen islamitische cultuur daarvoor zijn er veel te veel verschillen tussen moslims.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het probleem is dat er een aantal waarden in de islamitische cultuur zijn waardoor islamieten sneller de wet overtreden dan niet-islamieten.
Nu wil ik mijzelf niet betitelen als islam-expert. Ik krijg echter niet het idee dat de overlast veroorzakende straatschoffies worden gedreven door hun islamitische achtergrond.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het probleem is dat er een aantal waarden in de islamitische cultuur zijn waardoor islamieten sneller de wet overtreden dan niet-islamieten.
Je bent wel erg specifiek...quote:Op zondag 14 juli 2013 21:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Noem er 1.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Debatable.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:31 schreef waht het volgende:
[..]
Saoedische mannen die dit met hun auto doen:
[ afbeelding ]
Artikel 5 van de Wegenverkeerswet.quote:
ja hallo al die polen in hun busjes.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een keer gezegd dat het fileprobleem de schuld is van de immigranten.
24/7 FOK! tochquote:Op zondag 14 juli 2013 21:45 schreef arjan1212 het volgende:
klokov gaat hier geen antwoord opgeven denk ik, helaas
Natuurlijk, ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat die verschillen bestaan. Statistisch gezien zie je moslims echter vaker in de fout gaan dan niet-moslims.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik ken geen islamitische cultuur daarvoor zijn er veel te veel verschillen tussen moslims.
Veel zal aan de opvoeding en kansen liggen, idem voor autochtone straatschoffies.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu wil ik mijzelf niet betitelen als islam-expert. Ik krijg echter niet het idee dat de overlast veroorzakende straatschoffies worden gedreven door hun islamitische achtergrond.
Bloedwraakquote:
In Nederland misschien maar dat is dus ook een Nederlandse cultuur. Als je naar islamitische landen kijkt is de criminaliteit vaak behoorlijk laag.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef Klokov het volgende:
Natuurlijk, ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat die verschillen bestaan. Statistisch gezien zie je moslims echter vaker in de fout gaan dan niet-moslims.
Enig idee waar dat door komt?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In Nederland misschien maar dat is dus ook een Nederlandse cultuur. Als je naar islamitische landen kijkt is de criminaliteit vaak behoorlijk laag.
Wat is de relevantie daarvan in dit topic?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:59 schreef arjan1212 het volgende:
Vorige week die d66 mevr. van het europees parlement gezien bij Harry Mens , Hexagon.. die harry grappen maken, haar een beetje voor lul zetten enz, en zei gewoon ijskoud doorgaan met haar verhaal bloedserieus..
ging over het handels verdrag van de eu met de vs
Ja door Nederlands wanbeleid op gebied van politie, OM en rechtspraak, onderwijs, jeugdbeleid en het integratiebeleid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |