SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 14-07-2013 20:37:30 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
je moet ook nooit de missus mee nemen als het om hardloopspullen gaat
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben wakker!
/zometeen rondje duinen rennenGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
alvast veel plezier Frsh!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
Haha, eens. Het scheelt idd als zij mee gaat en als ik alleen ga.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
je moet ook nooit de missus mee nemen als het om hardloopspullen gaat
Mare ik ga mijzelf omkleden en zelf ook even hobbelen.![]()
ja een hm lopen kan ik, maar beheersen is nog wel anders jaHet zou misschien niet verkeerd zijn om nog een tijdje door te trainen op max 21, om m frisser en sneller te kunnen uitlopen. Dit was echt een gevalletje tot het gaatje gaan, zoals je kunt lezen.
![]()
Veel loopplezier iedereen die nu lekker op pad gaat
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Twijfel, of de Bertusloop (5k) met wat bekenden of een LDL. LDL zou schematechnisch beter zijn, al volg ik dat schema momenteel helemaal niet zo, maar doe ik gewoon wat ik leuk vind....
Ik lig nog even horizontaal te dubben....![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 08:30 schreef Stefanovic83 het volgende:
ja een hm lopen kan ik, maar beheersen is nog wel anders jaHet zou misschien niet verkeerd zijn om nog een tijdje door te trainen op max 21, om m frisser en sneller te kunnen uitlopen. Dit was echt een gevalletje tot het gaatje gaan, zoals je kunt lezen.
En hoe is je rug?quote:Op zondag 14 juli 2013 08:36 schreef Quoi het volgende:
Twijfel, of de Bertusloop (5k) met wat bekenden of een LDL. LDL zou schematechnisch beter zijn, al volg ik dat schema momenteel helemaal niet zo, maar doe ik gewoon wat ik leuk vind....
Ik lig nog even horizontaal te dubben....[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik denk dat je mijn advies niet wlt horen....quote:Op zondag 14 juli 2013 08:36 schreef Quoi het volgende:
Ik lig nog even horizontaal te dubben....
Volgens mij heb je het antwoord zelf al gegevenquote:Op zondag 14 juli 2013 08:36 schreef Quoi het volgende:
Ik lig nog even horizontaal te dubben....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
I knowMaar doen wat ik leuk vind brengt me niet bij de 7HL in Nov
![]()
Én als ik zo snel loop te doen, denk ik altijd halverwege: waarom doe ik dit? Voorlopig even geen wedstrijdje, maar trainen, bedacht ik me vorige wk tijdens mijn Ekiden bijdrage![]()
Rug is ietsjes beter, thanks Gup.
Afijn: ik ben aan het Miepen!![]()
November is over vier maanden! Hup, 5k lol hebben.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:49 schreef Quoi het volgende:
I knowMaar doen wat ik leuk vind brengt me niet bij de 7HL in Nov
![]()
Én als ik zo snel loop te doen, denk ik altijd halverwege: waarom doe ik dit? Voorlopig even geen wedstrijdje, maar trainen, bedacht ik me vorige wk tijdens mijn Ekiden bijdrage![]()
Rug is ietsjes beter, thanks Gup.
Afijn: ik ben aan het Miepen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Shit..te laat wakker geworden. Zo maar snel klaarmaken voor een loopje richting Schipluiden
F means you're fucked![]()
Ik "moet" ook een LDL vandaag. Alleen de bovenbuurman vond het leuk om me tot half 5 af en aan uit m'n slaap te houden met herrie en geschreeuw, dus zin ontbreekt.![]()
Dan had ik allang van de nood een deugd gemaakt en was ik vanmorgen vroeg al gegaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:26 schreef hatsaflats het volgende:
Ik "moet" ook een LDL vandaag. Alleen de bovenbuurman vond het leuk om me tot half 5 af en aan uit m'n slaap te houden met herrie en geschreeuw, dus zin ontbreekt.F means you're fucked![]()
Ik niet, want ik wilde slapen.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan had ik allang van de nood een deugd gemaakt en was ik vanmorgen vroeg al gegaan.![]()
Hey, wel groeten hé straks!quote:Op zondag 14 juli 2013 09:21 schreef YUR het volgende:
Shit..te laat wakker geworden. Zo maar snel klaarmaken voor een loopje richting Schipluiden
@HatsMaar je knapt wel op van een LDL, vast!
![]()
Dat durf ik toch nietquote:Op zondag 14 juli 2013 09:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey, wel groeten hé straks!
@HatsMaar je knapt wel op van een LDL, vast!
Nee, want als ik minder dan 8 uur slaap heb voel ik me de hele dag waardeloos. Ik ga niet voor Jan met de korte achternaam ongeveer nooit na 11 uur naar bed en nooit uit.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohhh...nou, dan valt het allemaal wel mee dus
Ik ga straks wel naar buiten hoor. Maar of ik genoeg energie heb voor een LDL weet ik niet.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 09:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohhh...nou, dan valt het allemaal wel mee dusMet zoveel slaap zou ik het een verloren dag noemen. De brakheid regeert dan. Heerlijk geslapen, werd weer zo vroeg wakker (zelfs eerder) (en niemand wakker geappt!).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Eyyyy, beetje respect voor de oudere dames onder ons, jij vlegel!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, laat je maar eens lekker automatisch ouderwetsch uitgefoeterd worden!
http://uitgefoeterd.in1woord.nl
„Ghy schellem! ghy eer-dief! ghy booswicht in u huyt! … Ja wel dese schavuyt komt hier noch met ons gecken!”![]()
Weer terug van een heerlijk rondje Posbank, precies 20 km. Straks nog even een praatje en wat plaatjes.![]()
Mogguh hardloopvriendjes. Ik twijfel nog of ik vandaag een rustige 5 ga doen. Mijn linkervoet (die ik na de Ekiden geblesseerd had) is net als gisteren niet volledig pijnvrij met afwikkelen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Swetsenegger op 14-07-2013 10:09:10 ]![]()
Ik ga dit stramme lijf eens laten zien wie de baas is. badabing, psssIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Same here. Bovenbuurman is weer eens aan het flippen, dus ik kan maar beter naar buiten. Eens zien of een LDL wil.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:00 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga dit stramme lijf eens laten zien wie de baas is. badabing, psss![]()
Misschien zou af en toe een rondje hardlopen ook goed zijn voor je bovenbuurman.
Ik ga zo aan de core werken, en dan vanavond lopen.![]()
Naar een gesloten inrichting zou ook goed zijn voor de bovenbuurman.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien zou af en toe een rondje hardlopen ook goed zijn voor je bovenbuurman.
Ik ga zo aan de core werken, en dan vanavond lopen.![]()
Vanmorgen rond 7 uur opgestaan en om 730 schoenen aan, rugzakje op en lekker rustig over de Posbank gaan hobbelen.
Om die tijd is het nog heerlijk rustig. Ik heb meer dieren dan mensen gezienveel konijntjes en (wilde?) paarden.
Meestal pak ik de auto naar de rand van het bos, maar vandaag ben ik lopend maar het bos gegaan. Paar km asfalt in de benen voor dat ik begon aan m'n favoriete rondje op de Posbank: de gele route bij Beekhuizen. Deze route is normaal gesproken ca 10 km en 200hm. Vandaag heb ik de zwarte route eraan vast geknoopt, plus de kms van en naar huis, kwam ik op precies 20 km en 330hm.
Voor het eerst met sokken in m'n VFF gelopen, dat is wel echt een aanrader! Bij langere loopjes kreeg ik normaal altijd enorme zweetvoeten en dat zorgde voor wat schaafplekken en soms blaren. Daar heb ik nu totaal geen last van gehad. De typische, allesoverheersende, schoenen-moeten-naar-buiten, lucht blijft ook achterwege. Echt een aanrader dus voor de VFF-lopers!
Nog wat plaatjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://runkeeper.com/user(...)&tripIdBase36=3g7jqq![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:54 schreef Tarahumara het volgende:
Lekker rondje! Mooie plaatjes ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Mooi! Hier is door een slechte nacht het vroege opstaan mislukt ...en het is nu al te heet... dus vanavond in de herkansing ...
Ja doei.![]()
Teensokken, anders past het nietquote:Op zondag 14 juli 2013 11:23 schreef Twinky het volgende:
Wauw, wat mooi daar op de Veluwe!
-iets anders: wat voor sokken doe je dan daarin aan?![]()
![]()
Ik heb ze in Amerika gekocht, daar waren ze slechts 5 dollar per paar. In Nederland heb ik ze voor 15 euro gezien... Gelijk maar 4 paar aangeschaft in Amerika. Er schijnen wel goedkopere teensokken op de markt te koop te zijn(waar je gulden een daalder waard is, die markt), maar ik heb ze alleen in blije vrouwenkleurtjes gezien.![]()
OJA die had ik vroeger in regenboogkleuren!quote:Op zondag 14 juli 2013 11:30 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Teensokken, anders past het niet![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ze in Amerika gekocht, daar waren ze slechts 5 dollar per paar. In Nederland heb ik ze voor 15 euro gezien... Gelijk maar 4 paar aangeschaft in Amerika. Er schijnen wel goedkopere teensokken op de markt te koop te zijn(waar je gulden een daalder waard is, die markt), maar ik heb ze alleen in blije vrouwenkleurtjes gezien.
vet.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Naar een gesloten inrichting zou ook goed zijn voor de bovenbuurman.Hoe ging de LDL?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo, Bertusloop checkVanwege de duin/strandtraining ging ik rustig 30 minuten lopen, was mijn uitgangspunt. Tijd werd 28:33. Superconstant gelopen
Blij dat ik ben gegaan!
Het was trouwens Superdruk!! Alle regionale lopers leken te zijn uitgeweken naar de Kerkpolder. Goed sfeertje ook, en dat voor maar 1 euro en 50 centen![]()
@Tarahumara: wat een prachtige foto's!!
@Swets: én? 5k gelopen? Na die HM zou een dagje extra rust ook geen kwaad kunnen![]()
![]()
Als ik vandaag loop, dan pas vanavond. Gisterenavond erg laat op bed na het concert van Robbie Williamsquote:Op zondag 14 juli 2013 12:05 schreef Quoi het volgende:
@Swets: én? 5k gelopen? Na die HM zou een dagje extra rust ook geen kwaad kunnen
Denk wel dat ik voorzichtig loop. Anders wordt het OF morgenavond (na het werk blegh) OF pas woensdag.![]()
en weer een run van 10 kilometer erop zitten. in 59.38
doel was alleen op hartslag te lopen en niet te kijken naar mijn pace tussendoor. dat ging redelijk goed.
alleen krijg ik mijn hartslag niet blijvend onder de 160. want dan heb ik het gevoel alsof ik dribbel ipv hardloop. toch blijven oefenen met tempo bepalen. ik loop met pace rond de 6 voor de lange afstand.
rugzak!!! RD!! thanks voor de tip. geen geklotst meer!
splits
KILOMETER TIME CHANGE AVG PACE AVERAGE HR
1
6:05 -- 6'05"/km 157bpm
2
11:56 - 0:14 (3%) 5'51"/km 148bpm
3
17:54 + 0:07 (-2%) 5'58"/km 161bpm
4
23:46 - 0:06 (1%) 5'52"/km 161bpm
5
29:49 + 0:11 (-4%) 6'03"/km 162bpm
6
35:57 + 0:05 (-2%) 6'08"/km 169bpm
7
41:48 - 0:17 (4%) 5'51"/km 170bpm
8
47:45 + 0:06 (-2%) 5'57"/km 174bpm
9
*Fastest
53:35 - 0:07 (1%) 5'50"/km 171bpm
10
59:38 + 0:13 (-4%) 6'03"/km 177bpmhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik moet zeggen dat ik me goed vermaakt heb tijdens de LDL en dat de tijd erg nel voorbij ging. Het viel me absoluut niet tegen.
Maar ik heb nog meer respect gekregen voor onze marathon lopers.![]()
![]()
![]()
Ik heb in de planning staan om vandaag les 3 van Renate te doen (3x3min.) Maar gister hebben we de bestrating uit de tuin getrokken en nu is mijn lijf erg moe merk ik. Even kijken of het lukt genoeg energie bij elkaar te rapen vanavond..![]()
Teensokkenboksquote:Op zondag 14 juli 2013 11:30 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Teensokken, anders past het niet![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ze in Amerika gekocht, daar waren ze slechts 5 dollar per paar. In Nederland heb ik ze voor 15 euro gezien... Gelijk maar 4 paar aangeschaft in Amerika. Er schijnen wel goedkopere teensokken op de markt te koop te zijn(waar je gulden een daalder waard is, die markt), maar ik heb ze alleen in blije vrouwenkleurtjes gezien.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo. Terug.
Het was langzaam en lang, niet echt een duurloop want best wel af en toe gewandeld en stilgestaan enzo. Maargoed, we hebben het maar weer gedaan.
De bovenbuurman is overigens nog steeds aan het schreeuwen. Ik ben zo dolgelukkig dat ik voor de Vooroeverloop in een hotel ga slapen.![]()
Is er al een Hats-fanclub trouwens?Ik post mijn loopje en dan volgt er een post: Is Hats al terug?
Hats, als ze te opdringerig worden geef je maar een seintje hoor
![]()
Ik heb trouwens zojuist een Spibelt besteld!
Ze zien er winters uit!quote:![]()
![]()
Ik heb ze ook alleen even voor de foto aangetrokken, voor nu zijn ze veel te warm. Maar tochquote:Op zondag 14 juli 2013 12:47 schreef Quoi het volgende:
Is er al een Hats-fanclub trouwens?Ik post mijn loopje en dan volgt er een post: Is Hats al terug?
![]()
Ze zien er winters uit!ik heb er heel veel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kan ik ook meedoen!quote:
Ik heb ook zwarte teensokken, in de winter wel aangehad in de VFF, is inderdaad wel fijn. Heb alleen maar 1 paar, misschien ook eens kijken voor wat meer.![]()
![]()
Jaaaa fans!quote:Op zondag 14 juli 2013 12:47 schreef Quoi het volgende:
![]()
Ik heb trouwens zojuist een Spibelt besteld!![]()
[..]
Ze zien er winters uit!Voorlopig prima hoor.
Maar lekker gelopen dus? Ik doe altijd eerst heel egoistisch een berichtje posten over m'n loopje, dan ga ik douchen en dan is het eigenlijk altijd alweer te laat om op andere loopjes te reageren![]()
![]()
Hmmm, nog steeds honger.
Al een goeie liter groene smoothie (2 bananen, 2 sinaasappels, chiazaad, gebroken lijnzaad, gemberwortel, water en 200g verse spinazie), 7 volkoren pannenkoeken en 2 bananen op.![]()
Dan heb je net dus 4 bananen op?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:50 schreef Tarahumara het volgende:
Hmmm, nog steeds honger.
Al een goeie liter groene smoothie (2 bananen, 2 sinaasappels, chiazaad, gebroken lijnzaad, gemberwortel, water en 200g verse spinazie), 7 volkoren pannenkoeken en 2 bananen op.Good luck today!
![]()
![]()
Yes, gisteren weer een les gelopen en na 3 weken zonder ging dat verrassend goed.
Vanavond maar weer een lesje![]()
![]()
Oh, en ik heb maar weer eens geoefend met over een dijk lopen, aangezien we dat ook genoeg zullen moeten doen met de Vooroeverloop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaaaa lekker gelopenquote:Op zondag 14 juli 2013 12:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Jaaaa fans!Voorlopig prima hoor.
Maar lekker gelopen dus? Ik doe altijd eerst heel egoistisch een berichtje posten over m'n loopje, dan ga ik douchen en dan is het eigenlijk altijd alweer te laat om op andere loopjes te reageren![]()
No worries hoor, vind het wel een leuke ontwikkeling![]()
Is dat trouwens HET kanaal?![]()
Ik eet er elke dag wel 5 à 6quote:Op zondag 14 juli 2013 12:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan heb je net dus 4 bananen op?Good luck today!
![]()
![]()
Neuh, die is wel een stuk breder. Dit is gewoon een smal vriendelijk kanaaltje met een molentje enzo, aan de andere kant van Alkmaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jaaaa lekker gelopen![]()
No worries hoor, vind het wel een leuke ontwikkeling![]()
Is dat trouwens HET kanaal?![]()
teensokken moet ik ook nog aanschaffen voor de vff.
merk dat ik achterop mijn hiel snel iritatie krijg als ik ze zonder sokken draag.
inderdaad eens op de markt snuffelen. blijft apart.
ik heb ze gisteren de hele dag op mijn werk aangehad en vandaag doe ik ze gedeeltelijk aan.
wat loopt dat lekker zeg. zo licht!
@tarahumara wat een prachtig rondje! en nette tijden!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Zo, ik heb mijn sport weer gehad voor vandaag
Heen hardgelopen, 16,6km (inclusief een klein stukje de verkeerde kant op):
http://www.endomondo.com/workouts/215988635/2113543
En terug lekker gefietst
Ik weet dat de rustdag heilig is, maar stel nou dat ik zometeen ga en dan morgenavond laat. Hoe erg is dat?
Want anders kom ik deze week niet uit met mijn planning!of dan moet ik een training overslaan!
En ik ben er net achter dat als ik ongeveer zo doorga als ik nu doe, ik met mijn verjaardag een half uur achter elkaar moet kunnen rennen![]()
![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:17 schreef YUR het volgende:
En ik heb een hardloopbuggy op de kop getikt via marktplaats![]()
10 Euro![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je. Ik wilde ook op hartslag gaan lopen, maar dat is met al die heuvels niet te doen... Dus ben maar lekker op gevoel gaan lopen. Op een vlakke weg kan ik m'n hartslag nu redelijk laag houden, ik had er veel moeite mee, maar het is een kwestie van stug volhouden. Na verloop van tijd kan je steeds sneller lopen op dezelfde hartslag.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:06 schreef winterstorm666 het volgende:
teensokken moet ik ook nog aanschaffen voor de vff.
merk dat ik achterop mijn hiel snel iritatie krijg als ik ze zonder sokken draag.
inderdaad eens op de markt snuffelen. blijft apart.
ik heb ze gisteren de hele dag op mijn werk aangehad en vandaag doe ik ze gedeeltelijk aan.
wat loopt dat lekker zeg. zo licht!
@tarahumara wat een prachtig rondje! en nette tijden!
Heb je al gerend op je VFF?![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:17 schreef YUR het volgende:
10 Euro![]()
![]()
![]()
Whoeha! Wat een superleuke route. En die afzwaaierquote:Op zondag 14 juli 2013 13:11 schreef YUR het volgende:
Zo, ik heb mijn sport weer gehad voor vandaag
Heen hardgelopen, 16,6km (inclusief een klein stukje de verkeerde kant op):
http://www.endomondo.com/workouts/215988635/2113543
En terug lekker gefietst![]()
Tramkade was mijn loophabitat vanmorgen.![]()
Als ik dat eet moet ik 100KM in een week gaan lopen om op gewicht te blijven.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:50 schreef Tarahumara het volgende:
Hmmm, nog steeds honger.
Al een goeie liter groene smoothie (2 bananen, 2 sinaasappels, chiazaad, gebroken lijnzaad, gemberwortel, water en 200g verse spinazie), 7 volkoren pannenkoeken en 2 bananen op.![]()
Die heb ik ook gezien ja. En de trambrug (slechte herinneringenquote:Op zondag 14 juli 2013 13:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Whoeha! Wat een superleuke route. En die afzwaaier![]()
Tramkade was mijn loophabitat vanmorgen.)
Ik probeer ook altijd een rustdag aan te houden. Maar als ik op zondagochtend/middag loop, vind ik dat ik maandagavond wel weer kan lopen. Dat doe ik dan ook meestal.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:18 schreef Twinky het volgende:
Ik weet dat de rustdag heilig is, maar stel nou dat ik zometeen ga en dan morgenavond laat. Hoe erg is dat?
Want anders kom ik deze week niet uit met mijn planning!of dan moet ik een training overslaan!
En ik ben er net achter dat als ik ongeveer zo doorga als ik nu doe, ik met mijn verjaardag een half uur achter elkaar moet kunnen rennen![]()
![]()
Voor een keertje mag dat bestquote:Op zondag 14 juli 2013 13:18 schreef Twinky het volgende:
En ik ben er net achter dat als ik ongeveer zo doorga als ik nu doe, ik met mijn verjaardag een half uur achter elkaar moet kunnen rennenAls je dan maar die beide trainingen een beetje op elkaar afstemt en niet 2 zware trainingen doet bijvoorbeeld. Ik ben ook 2 dagen achter elkaar geweest nu foei
![]()
Maar je broer dan weer een goede herinneringquote:Op zondag 14 juli 2013 13:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien ja. En de trambrug (slechte herinneringen)
![]()
![]()
Mooie omgeving hebben we hier toch....quote:Ik moet ook echt eens een rondje op de Posbank gaan lopen..
Doe je goed!!quote:Op zondag 14 juli 2013 13:17 schreef YUR het volgende:
10 Euro![]()
Zelf heb ik vandaag een rondje van 7 KM gelopen. Doel was 45/50 minuten. Omdat ik bijna een week niet had gelopen, gisteren een proefles wandklimmen heb gedaan (met veel spierpijn in m'n romp als gevolg) én ik meestal na 5 km last krijg van m'n enkel zou ik héél rustig aan doen. Heb ik dus ook gedaan. Rondje was iets te lang voor 45/50 minuten, maar ik liep lekker en ben dus blijven lopen. En toen ik er eigenlijk al was heb ik nog 300 meter doorgelopen om even de 7 KM aan te tikken. Ging lekker, vanaf 5,5 km wel een zeurend gevoel in m'n enkel, maar het werd niet erger dus kon er gewoon mee door lopen. En dat zorgde dus voor twee mijlpalen; nog nooit zo lang en zo ver gelopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eet wat eieren, want eiwitten vullen. Vet ook. En dat is wat ik niet terug zie in je "wat ik op heb" lijstje.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:50 schreef Tarahumara het volgende:
Hmmm, nog steeds honger.
Al een goeie liter groene smoothie (2 bananen, 2 sinaasappels, chiazaad, gebroken lijnzaad, gemberwortel, water en 200g verse spinazie), 7 volkoren pannenkoeken en 2 bananen op.
Lopen ging hier niet echt lekker, tempo was traag (>7min/km) en het ging moeizaam. Te weinig vocht en eten denk ik zelf. Maar wel een nieuwe route "ondekt".In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zaten 2 eieren in pannenkoekenbeslag en ik heb ze gebakken in roomboterquote:Op zondag 14 juli 2013 13:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Eet wat eieren, want eiwitten vullen. Vet ook. En dat is wat ik niet terug zie in je "wat ik op heb" lijstje.
Lopen ging hier niet echt lekker, tempo was traag (>7min/km) en het ging moeizaam. Te weinig vocht en eten denk ik zelf. Maar wel een nieuwe route "ondekt".![]()
Zit nu aan de noten, dat vult ook wel redelijk.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:29 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Mooie omgeving hebben we hier toch....Ik moet ook echt eens een rondje op de Posbank gaan lopen..
[..]
Doe je goed!!
Zelf heb ik vandaag een rondje van 7 KM gelopen. Doel was 45/50 minuten. Omdat ik bijna een week niet had gelopen, gisteren een proefles wandklimmen heb gedaan (met veel spierpijn in m'n romp als gevolg) én ik meestal na 5 km last krijg van m'n enkel zou ik héél rustig aan doen. Heb ik dus ook gedaan. Rondje was iets te lang voor 45/50 minuten, maar ik liep lekker en ben dus blijven lopen. En toen ik er eigenlijk al was heb ik nog 300 meter doorgelopen om even de 7 KM aan te tikken. Ging lekker, vanaf 5,5 km wel een zeurend gevoel in m'n enkel, maar het werd niet erger dus kon er gewoon mee door lopen. En dat zorgde dus voor twee mijlpalen; nog nooit zo lang en zo ver gelopen!Wauw, goed bezig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
heb je een paar gekocht? Man, wat turboquote:volgens mij kun je daar alleen maar snel op rennen!
En als het mag van jullie, dan ga ik gewoon een keertje twee dagen achter elkaar![]()
![]()
Of dat erg is weet je alleen zelf, denk ik. Niet je lichaam teveel belasten, geef het rust, en zo.... That being said, denk er zelf ook over om vandaag nog een rondje te gaan doen, en ben gisteren ook geweest.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:18 schreef Twinky het volgende:
![]()
Mag best een keertjequote:Op zondag 14 juli 2013 13:36 schreef Twinky het volgende:
[..]
heb je een paar gekocht? Man, wat turbovolgens mij kun je daar alleen maar snel op rennen!
En als het mag van jullie, dan ga ik gewoon een keertje twee dagen achter elkaar, gewoon zelf iets in de gaten houden. Daarna dan 2 dagen rust? Of gewoon weer verder met 1 rustdag?
YUR en Gogo, erg lekker bezig!Mooie rondjes gelopen allebei! Ik ben jaloers, wil ook weer lopen!
![]()
.
![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 12:54 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, en ik heb maar weer eens geoefend met over een dijk lopen, aangezien we dat ook genoeg zullen moeten doen met de Vooroeverloop:Hey de Hoornsevaart toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, ik zou best een paar noosa's willen hebben, maar ze hadden sowieso m'n maat nietquote:Op zondag 14 juli 2013 13:36 schreef Twinky het volgende:
[..]
heb je een paar gekocht? Man, wat turbovolgens mij kun je daar alleen maar snel op rennen!
En als het mag van jullie, dan ga ik gewoon een keertje twee dagen achter elkaar![]()
![]()
Ik wil ze ook wel hoorquote:Op zondag 14 juli 2013 13:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik zou best een paar noosa's willen hebben, maar ze hadden sowieso m'n maat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 12:54 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, en ik heb maar weer eens geoefend met over een dijk lopen, aangezien we dat ook genoeg zullen moeten doen met de Vooroeverloop:He, is dat daar waar.. ja, bij de Molenkade!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee, kanaal van Alkmaar naar Kolhorn. Hoornsevaart ben ik wel langsgelopen (daar loop ik eigenlijk altijd langs).quote:Nee dus. Foto is vanaf de Westdijk genomen.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
He, is dat daar waar.. ja, bij de Molenkade!
Ik ga maar eens wat virtuele poppetjes doodschieten met m'n headset op en volume op 300.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik wil ze ook wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vet leuk! Vraag me alleen wel af hoe je makkelijk kan sturen, of gewoon wat rustiger door de bocht? Of kantelt die iets?![]()
[..]
Ik wil ze ook wel hoorCOOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zijn van die ultra-ultra-lopers die met zo'n wagen met eten en drinken erin rennen! dus je kunt vast oefenen![]()
![]()
Maar die molen.... Killze!quote:Op zondag 14 juli 2013 13:56 schreef hatsaflats het volgende:
Nee dus. Foto is vanaf de Westdijk genomen.
Ik ga maar eens wat virtuele poppetjes doodschieten met m'n headset op en volume op 300.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ohja! Daar..quote:Op zondag 14 juli 2013 13:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, kanaal van Alkmaar naar Kolhorn. Hoornsevaart ben ik wel langsgelopen (daar loop ik eigenlijk altijd langs).
[..]
Nee dus. Foto is vanaf de Westdijk genomen.
Ik ga maar eens wat virtuele poppetjes doodschieten met m'n headset op en volume op 300.![]()
Succes![]()
![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ga maar eens wat virtuele poppetjes doodschieten met m'n headset op en volume op 300.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op de Molenkade staan veel meer molens:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En thanks! Ik moet nog even bedenken wat.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Op de Molenkade staan veel meer molens:Ik zag die molen en moest gelijk denken aan dat stukje bij Zeswielen. Die bocht, dan zie je die molen en dat water en brug. Zodoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En thanks! Ik moet nog even bedenken wat.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het fietspad bij de Zeswielen is roodquote:Op zondag 14 juli 2013 14:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zag die molen en moest gelijk denken aan dat stukje bij Zeswielen. Die bocht, dan zie je die molen en dat water en brug. Zodoende.![]()
![]()
Maar ben nog nooit aan de andere kant geweest, dus ik ken de kleur van het wegdek niet..quote:Op zondag 14 juli 2013 14:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het fietspad bij de Zeswielen is roodIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Swets, je hebt me geïnspireerdEn nu ben ik kapot
Distance: 20.09 km
Time: 2:15:56
Avg Pace: 6:46 min/km
Elevation Gain: 54 m
Calories: 1,546 CKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Oh great... Stofzuiger is gaan hemelen... Fijn, als je een konijn hebt![]()
Nu op zoek naar iets anders dusWat voor hebben jullie?
Whoehoe, goed bezigquote:Op zondag 14 juli 2013 14:13 schreef SEMTEX het volgende:
Calories: 1,546 C![]()
Henry!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:14 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
Dyson. Maar ik zou zo'n stofzuigrobot kopen als je gelijkvloers hebt.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Henryboks!quote:quote:Op zondag 14 juli 2013 14:13 schreef SEMTEX het volgende:
Calories: 1,546 C![]()
Mooi afstandje!!! Erg goed bezig!
![]()
![]()
Die hebben we ookquote:Op zondag 14 juli 2013 14:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dyson. Maar ik zou zo'n stofzuigrobot kopen als je gelijkvloers hebt.maar voor het het grondige zuigen van het vloerkleed met name, moeten we iets grover geschut hebben. Brute zuigkracht zoek ik, zeg maar, om konijnenhaar en ander fijnstof eruit te raggen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat is hier ook eens gebeurd, dat het konijn op de Roomba was gaan zitten. En toen zette ze m dus per ongeluk aan. Nou, trauma's hoor! Ze komt nooit meer in de buurt van de Roomba en gaat veilig in d'r hok zitten als ie aan z'n rondje begintquote:
Gods, gisteren een soort van afscheidsfeest gehad. Véél te veel gedronken, waardoor ik om 11:00 pas wakker werd, met giga hoofdpijn en 0,0 energie. Niet gelopen vanochtend.
Straks maar eens ff kijken hoe het na wat goed voedsel gaat, en beslissen of ik wil gaan lopen. Zwak hè?![]()
![]()
Ik heb ook een flink stuk in de kraag gezopen gister. Ga vanavond welquote:Op zondag 14 juli 2013 14:26 schreef Levitas het volgende:
Gods, gisteren een soort van afscheidsfeest gehad. Véél te veel gedronken, waardoor ik om 11:00 pas wakker werd, met giga hoofdpijn en 0,0 energie. Niet gelopen vanochtend.
Straks maar eens ff kijken hoe het na wat goed voedsel gaat, en beslissen of ik wil gaan lopen. Zwak hè?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb nog geen flauw idee, maar voor 10 Euro kom ik daar in ieder geval goedkoop achterquote:Op zondag 14 juli 2013 14:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
![]()
Vet leuk! Vraag me alleen wel af hoe je makkelijk kan sturen, of gewoon wat rustiger door de bocht? Of kantelt die iets?
Kun je je geen buil aan vallen inderdaadquote:Op zondag 14 juli 2013 14:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee, maar voor 10 Euro kom ik daar in ieder geval goedkoop achtergeen idee wat die dingen nieuw kosten, maar het zal wel loeiduur zijn
Nou... in de tuin werken en dingen naar de stort brengen is ook een goede work-out met dit weer![]()
Ja doei.![]()
[..]
Ik wil ze ook wel hoorwhehehe... Volgend voorjaar kan je d'r mee lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HM boksquote:Op zondag 14 juli 2013 14:13 schreef SEMTEX het volgende:
Calories: 1,546 C
Ik ga hier verstandig zijn en vandaag (denk ik) maar niet lopen. Voel mijn voet regelmatig met afwikkelen als ik normaal loop.
Maar goed, het is nog geen 22:00![]()
Ik vond het langs het water wel heel prettig. Uit de wind in de volle zon door een woonwijk wat minderquote:Op zondag 14 juli 2013 15:01 schreef streamnl het volgende:
Ik vind het vandaag echt lekker buiten. Mij hoorde je niet klagen tijdens de LDL.![]()
![]()
Ik heb hoofdzakelijk door de bossen gelopen. Dus ik had veel schaduw. En ik vertrok rond een uur of 9quote:Op zondag 14 juli 2013 15:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vond het langs het water wel heel prettig. Uit de wind in de volle zon door een woonwijk wat minder![]()
![]()
Hier schijnt de zon gewoon niet. Of nauwelijks. Maar ik heb gelukkig gisteren al gelopenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:11 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik heb hoofdzakelijk door de bossen gelopen. Dus ik had veel schaduw. En ik vertrok rond een uur of 9[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier schijnt de zon wel maar het erg lekker. Zelfs ik kan er nu tegenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier schijnt de zon gewoon niet. Of nauwelijks. Maar ik heb gelukkig gisteren al gelopen![]()
![]()
Poep! Wat een warmte!
En tijdens de 10 minuten rennen vertelde Evy heel leuk over pijn aan je knieen, schenen en achilles. En ik dacht 'hoe zou dat eigenlijk voelen, pijn aan je achillespees'.
Paar minuten later constateerde ik dat de normale kuitpijn toch wel erg laag zat en meer overging in steken dan in kramp. Hmm.
Dus ik lekker even een stuk wandelen!
Loop ik langs een schommelend meisje, die zegt "je moet rennen hoor"
dus ik zei "nou kom, gaan we samen!"
Ze vroeg hoe oud je moest zijn om hard te kunnen lopen, dus ik zei dat een jaar of vier de beste leeftijd was, want dan kun je het hardste. Nou, begon ze te glimmen want ze was toevallig vier en een half.
Dus gingen we samen, opa op de scootmobiel erachteraan.
Lekker fartlekken, giiieren van de pret. Stukje hand in hand, stukje dat ik achter haar aan moest, ineens een bochtje om.
En zo had ik toch nog weer een paar minuutjes erbij![]()
![]()
Ik ben gisteren speciaal in de zon gegaan! Harcore, ik!quote:Op zondag 14 juli 2013 15:13 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon wel maar het erg lekker. Zelfs ik kan er nu tegen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lief!quote:Op zondag 14 juli 2013 15:13 schreef Twinky het volgende:
Poep! Wat een warmte!
En tijdens de 10 minuten rennen vertelde Evy heel leuk over pijn aan je knieen, schenen en achilles. En ik dacht 'hoe zou dat eigenlijk voelen, pijn aan je achillespees'.
Paar minuten later constateerde ik dat de normale kuitpijn toch wel erg laag zat en meer overging in steken dan in kramp. Hmm.
Ze vroeg hoe oud je moest zijn om hard te kunnen lopen, dus ik zei dat een jaar of vier de beste leeftijd was, want dan kun je het hardste. Nou, begon ze te glimmen want ze was toevallig vier en een half.
Lekker fartlekken, giiieren van de pret. Stukje hand in hand, stukje dat ik achter haar aan moest, ineens een bochtje om.
En zo had ik toch nog weer een paar minuutjes erbij
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:13 schreef Twinky het volgende:
Poep! Wat een warmte!
[ afbeelding ]leuk om zo spontaan te fartlekken.
Ghehe, mij zal je niet vlug hardcore zien zonnen. Ik kijk wel uit.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben gisteren speciaal in de zon gegaan! Harcore, ik!![]()
Poep! Wat een warmte!
[ afbeelding ]
Ja nee, ik bedoel ook rennen in de zon! Met een petje, en zonnebrand!quote:Op zondag 14 juli 2013 15:17 schreef streamnl het volgende:
[..]leuk om zo spontaan te fartlekken.
[..]
Ghehe, mij zal je niet vlug hardcore zien zonnen. Ik kijk wel uit.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb 45 km gefietst.. crosstraining!
benen nog wel erg moe van gisteren
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ja neequote:Op zondag 14 juli 2013 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja nee, ik bedoel ook rennen in de zon! Met een petje, en zonnebrand!![]()
Ik heb ook een petje speciaal als de zon schijnt. Erg prettig.
En gisteren heb ik speciaal 1 Buff erbij gehaald zodat ik 1 om mijn pols als zweetband kan dragen en de andere eventueel om mijn hoofd.![]()
Poep! Wat een warmte!
[ afbeelding ]![]()
Ik heb een wit petje voor in de zomer, en een zwarte voor in de winterquote:Op zondag 14 juli 2013 15:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
ja nee![]()
Ik heb ook een petje speciaal als de zon schijnt. Erg prettig.
En gisteren heb ik speciaal 1 Buff erbij gehaald zodat ik 1 om mijn pols als zweetband kan dragen en de andere eventueel om mijn hoofd.is handig, blijft m'n haar een beetje zitten tijdens het rennen
Je hebt idd lang haarquote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een wit petje voor in de zomer, en een zwarte voor in de winteris handig, blijft m'n haar een beetje zitten tijdens het rennen
![]()
Lijkt me wel warm of valt dat mee?![]()
ja dit was echt superleuk! En haar allersnelst was een mooi tempo voor mijquote:
Kom er net achter dat ik een bekertje heb van snelste kilometer, en dat is mijn eerste stuk. Er waren veel mensen onderweg, dus ik denk dat ik te hard heb gelopen voor mijn lijf (want dan wil ik er niet supersloom en -stom uitzien). Vandaar waarschijnlijk ook dat ik wat pijntjes kreeg, in combinatie met de warmte.ik doe altijd gewoon een paardenstaart! die lekker heen en weer zwiept!quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb een wit petje voor in de zomer, en een zwarte voor in de winteris handig, blijft m'n haar een beetje zitten tijdens het rennen
![]()
![]()
wat leuk dat meisje!
![]()
Petje voor het rennen.. dat is best nog een idee.. Heb wel een wandelpet maar die is vrij zwaar en lijkt me met rennen niet zo comfi.![]()
Het viel hier op zich wel mee met de warmte. Wel benauwend/klam. Ik had ook geen water mee, dat is niet zo'n goed idee bij 20km. Volgende keer een gel en een watertje mee.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mwa, dat valt wel mee. Maar ik weet ook niet beter natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef streamnl het volgende:
[..]
Je hebt idd lang haar![]()
Lijkt me wel warm of valt dat mee?
Ik doe ook vaak een paardenstaart, of een bolletje. Maar dat moet wel door een petje, want het is zoveel dat het niet goed blijft zitten als ik ren.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:25 schreef Twinky het volgende:
ik doe altijd gewoon een paardenstaart! die lekker heen en weer zwiept![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ikzelf neem eigenlijk altijd water mee bij een LDL boven de 10. Gel heb ik nog nooit gebruikt. Ik heb er nog steeds 1 in de kelder liggen die ik (en Jero) kregen bij de trail.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:27 schreef SEMTEX het volgende:
Het viel hier op zich wel mee met de warmte. Wel benauwend/klam. Ik had ook geen water mee, dat is niet zo'n goed idee bij 20km. Volgende keer een gel en een watertje mee.
Wanneer besef je eigenlijk dat je er 1 nodig hebt?Dit antwoord had ik kunnen verwachten.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Mwa, dat valt wel mee. Maar ik weet ook niet beter natuurlijk![]()
![]()
En kappers zijn ook gewoon stomquote:
Kan helpen als je een beetje slap wordt. Het is gewoon een zoete pappige brij, dus wel lekker als je wat energie verliest tijdens een duurloopje. Dan kun je misschien nog net dat eindsprintje aan.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:31 schreef streamnl het volgende:
Ikzelf neem eigenlijk altijd water mee bij een LDL boven de 10. Gel heb ik nog nooit gebruikt. Ik heb er nog steeds 1 in de kelder liggen die ik (en Jero) kregen bij de trail.
Wanneer besef je eigenlijk dat je er 1 nodig hebt?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Het is misschien wel lekker omdat je er niet op hoeft te kauwen. Sultana gisteren knapte ik ook wel van op, maar je krijgt ook een droge keel en het werkt lastig weg..quote:Op zondag 14 juli 2013 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kan helpen als je een beetje slap wordt. Het is gewoon een zoete pappige brij, dus wel lekker als je wat energie verliest tijdens een duurloopje. Dan kun je misschien nog net dat eindsprintje aan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In het kader van 'belasten zolang je geen pijn hebt' en 'stilzitten wil ik niet' ben ik maar een stukje gaan wandelen![]()
3.6km op behoorlijk tempo zonder pijnop het einde voelde ik m'n bovenbeen wel, maar meer als 'he, ik heb een bovenbeen en er zit wat'.. maar niet vervelend of pijnlijk ofzo
![]()
gaat goed dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Winegums meenemenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is misschien wel lekker omdat je er niet op hoeft te kauwen. Sultana gisteren knapte ik ook wel van op, maar je krijgt ook een droge keel en het werkt lastig weg..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:35 schreef E.T. het volgende:
In het kader van 'belasten zolang je geen pijn hebt' en 'stilzitten wil ik niet' ben ik maar een stukje gaan wandelen![]()
3.6km op behoorlijk tempo zonder pijnop het einde voelde ik m'n bovenbeen wel, maar meer als 'he, ik heb een bovenbeen en er zit wat'.. maar niet vervelend of pijnlijk ofzo
![]()
gaat goed dusMooi.
Dat lijkt me nog veel erger eigenlijk, met een droge mond. Op een normaal moment zijn die dingen al irritant, wel lekker. Taaie dingen, blijven plakken aan je tanden enzo.quote:
Ik denk dat ik eens een gelletje ga proberen tijdens de 15km over een paar weken. Ik had echt heel erge honger halverwege de 10km @ Ekiden, terwijl ik een uurtje voor het lopen nog had gegeten. Ik ben bang dat ik last ga krijgen van honger tijdens die 15km, en zeker tijdens de HM. Mooi moment om dat eens te proberen.
Pakken jullie een gelletje o.i.d bij een HM, of echt pas bij afstanden richting de M?![]()
Duidelijk. Thanks.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
Kan helpen als je een beetje slap wordt. Het is gewoon een zoete pappige brij, dus wel lekker als je wat energie verliest tijdens een duurloopje. Dan kun je misschien nog net dat eindsprintje aan.
En met eindsprints heb ik (nog) geen moeite mee. Ik kan redelijk daarvoor een knop omzetten in mijn hoofd.
Ik wil er eigenlijk zo lang mogelijk vanaf blijven zo lang het goed gaat. Het enige wat ik doe is water voor onderweg en wanneer ik bij de fiets/auto ben een appeltje eten en ik drink recept 2.Die mocht ik vroeger nooit hebben. Blijkbaar als ik die een paar op had, dan werden mijn ouders snel overspannen door mijquote:![]()
![]()
Nee, etters zijn t. Puntjes knippen is easy easy, op een of andere manier knippen ze ALTIJD scheef. Of willen ze er met alle geweld laagjes in knippen. Nee, gewoon recht afknippenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:33 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik kom er graag. Hoofdmassage na het knippen![]()
![]()
Heerlijk!en dan zijn ze met een kwartiertje klaar, moet ik nog "langhaartoeslag" betalen ook. Wat een onzin! Het gemiddelde pittig kort is minder werk! /frustratie
Trouwens, winter is coming, Run of Thrones!
Klinkt goed ETquote:Op zondag 14 juli 2013 15:35 schreef E.T. het volgende:
![]()
gaat goed dus
@ twink, lief !!
Ik vond het maar warm! Maar had ook beter vanmorgen kunnen gaan rennen.
Drukke week gehad, veel werken , kind vakantie en een kitten met niesziekte (steeds in pauze naar huis fietsen om oogjes te zalven enzo) en dat merk ik wel aan m'n lijf. Werd vanmorgen pas om 11.00 uur wakker.![]()
Afgelopen vrijdag bij m'n HM had ik een gel mee, 170ml water en 170ml isotone drank. Ik weet wel dat ik de volgende keer beide flesjes met isotone oplossing vul.
Gel heb ik een paar keer genomen (bij m'n 10EM wedstrijd, bij mijn 17.5KM en HM LDL) maar kan niet echt zeggen dat ik er wat van merk. Daarnaast vind ik zo'n lauwwarme kwak onbestemde fruitsmurrie niet echt appetijtelijk maar het glijdt wel makkelijk naar binnen. Aan de andere kant, voorheen kreeg ik het bij 15+ loopjes vaak koud als ik richting einde kwam. Daar heb ik met zo'n gel minder last van dus wellicht net dat beetje meer energie.![]()
De langere wedstrijden neem ik een of meerdere gels mee, en altijd met cafeïne, die werken voor mij het beste.![]()
Gelukkig!!quote:Op zondag 14 juli 2013 15:35 schreef E.T. het volgende:
![]()
gaat goed dus![]()
![]()
Iemand nog een gouden tip, waar die gelletjes te halen/bestellen? (zo goedkoop mogelijk natuurlijk)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
De drogist toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef E.T. het volgende:
Iemand nog een gouden tip, waar die gelletjes te halen/bestellen? (zo goedkoop mogelijk natuurlijk)
fijn dat je blessure meevalt!!![]()
De Tuinen heeft ze ook, maar of dat goedkoop is?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als ik voor een LDL de deur uit ga, loop ik tegenwoordig altijd een langere afstand dan ik gepland had. Vandaag ook weer. Na 8km dacht ik: ik heb geen zin om rechtsaf naar huis te gaan, dus ga ik lekker linksaf![]()
Het gevolg: 18km in 1h39m.
Veel te snel, veel te warm, maar wel heerlijk vlak gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen vandaag lekker bezig trouwens, ik zie veel lange afstanden![]()
![]()
Ik meen dat (hoe kan het ook anders) dat GotC een goedkoop linkje wist.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef E.T. het volgende:
@levitas. Je gaat toch geen gelletje proberen omdat je honger had tijdens de 10k in Rotterdam. Ik denk dat je die dag gewoon te weinig gegeten hebt.
Wanneer ik een aantal HM heb gelopen ga ik het een keer proberen. Dan heb ik een controle punt waarmee ik het kan vergelijken. Tot nu toe gaat het lekker zo.
(Heb ik al gezegd dat ik nog steeds met een glimlach rond loop omdat de HM vanochtend kei lekker ging?)![]()
Nee!quote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik meen dat (hoe kan het ook anders) dat GotC een goedkoop linkje wist.
@levitas. Je gaat toch geen gelletje proberen omdat je honger had tijdens de 10k in Rotterdam. Ik denk dat je die dag gewoon te weinig gegeten hebt.
Wanneer ik een aantal HM heb gelopen ga ik het een keer proberen. Dan heb ik een controle punt waarmee ik het kan vergelijken. Tot nu toe gaat het lekker zo.
(Heb ik al gezegd dat ik nog steeds met een glimlach rond loop omdat de HM vanochtend kei lekker ging?)![]()
![]()
Je zei heel sneaky dat je LDL lekker ging, niet dat je stiekem ook gewoon een HM hebt gelopen (ik had het wel al gezien op Endo hoorquote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
(Heb ik al gezegd dat ik nog steeds met een glimlach rond loop omdat de HM vanochtend kei lekker ging?))
![]()
Ja,zo ben ik er ook aan gekomen. Ik weet niet meer waar ik ze besteld heb nl. Bij de Tuinen hebben ze alleen vieze gelsquote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef streamnl het volgende:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mooie afstanden en tempo's vandaag, iedereen lekker bezig![]()
Ik ben lekker gaan wandelen, langs de Maas, ook mooi
Via wiggle.co.uk kan je vanalles en nog wat kopen voor een nette prijs
Maarrrrrr! Koop eerst gewoon bij je hardloopwinkel (Runnersworld, Hardloopwinkel, Run2Day) wat verschillende soorten gels, van verschillende merken en laat je adviseren. Je hebt namelijk vanalles en nog wat, voor verschillende momenten met verschillende functies. Je kan deze lekker tijdens trainingen proberen, op de momenten waarop je ze tijdens een wedstrijd denkt te gaan gebruiken.
Alleen dan kan je beslissen wat wel en niet voor je werkt (en wat het minst vreselijk is om te 'eten'![]()
)
Wij kopen ze eigenlijk gewoon via Runnersworld en een keertje een doos gekocht bij Hardloopwinkel
Enne, stelletje HM kilometervreters dit weekend!![]()
![]()
Ik vind deze lekker, ik geloof op aanraden van YUR:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik neem bij lange LDLs vaak rozijnen, ontbijtkoek, winegums en/of dextro mee. Vloeistof blijft lastig zonder rugzak...Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Kijk, nice! Thanksquote:Op zondag 14 juli 2013 17:31 schreef GotC het volgende:
Via wiggle.co.uk kan je vanalles en nog wat kopen voor een nette prijs
Maarrrrrr! Koop eerst gewoon bij je hardloopwinkel (Runnersworld, Hardloopwinkel, Run2Day) wat verschillende soorten gels, van verschillende merken en laat je adviseren. Je hebt namelijk vanalles en nog wat, voor verschillende momenten met verschillende functies. Je kan deze lekker tijdens trainingen proberen, op de momenten waarop je ze tijdens een wedstrijd denkt te gaan gebruiken.
Alleen dan kan je beslissen wat wel en niet voor je werkt (en wat het minst vreselijk is om te 'eten'![]()
)
Wij kopen ze eigenlijk gewoon via Runnersworld en een keertje een doos gekocht bij Hardloopwinkel
Enne, stelletje HM kilometervreters dit weekend!![]()
![]()
Rozequote:![]()
Als tomtom er een soort basic navigatiefunctie in had gestopt had ik het toffer gevonden. Nu kan dat eigenlijk alleen met de suunto en fenix, en ik heb vandaag toch ook zeker 2x op m'n telefoon moeten kijken welke kant ik op moestEn nu was ik in Broek op Langedijk, moet je nagaan als je mij in het bos neerzet.
![]()
Mazzel dat je geen HTC hebt, jouw GPS doet t tenminstequote:Op zondag 14 juli 2013 17:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Roze![]()
Als tomtom er een soort basic navigatiefunctie in had gestopt had ik het toffer gevonden. Nu kan dat eigenlijk alleen met de suunto en fenix, en ik heb vandaag toch ook zeker 2x op m'n telefoon moeten kijken welke kant ik op moestEn nu was ik in Broek op Langedijk, moet je nagaan als je mij in het bos neerzet.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ik had hiervoor een HTCquote:Op zondag 14 juli 2013 17:45 schreef Frsh het volgende:
[..]
Mazzel dat je geen HTC hebt, jouw GPS doet t tenminsteIk was idd zelf sneller met locatiebepalen dan m'n telefoon. En ik ben daar, uh, niet echt goed in..
En nu op naar een restaurant. St. Jakobsschelpen, eend en kaas: here I come![]()
![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:45 schreef Frsh het volgende:
[..]
Mazzel dat je geen HTC hebt, jouw GPS doet t tenminste
![]()
les 3 in the pocket http://www.endomondo.com/workouts/216117249/6671007
Was wel zwaar, beetje benauwd en nu heb ik koppijn, maar goed.. Op het laatst toch een pijntje in de knie dus was maar goed dat het klaar was. Maar weer aanzien morgen en eventueel mijn 2 dagen rust-regime nog even aanhouden![]()
![]()
Best bizar dat ze dat er niet in hebben gestopt eigenlijk!quote:Op zondag 14 juli 2013 17:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Roze![]()
Eet smakelijk
En nooit problemen met HTC hier, en ik heb er inmiddels toch al 4 gehad![]()
![]()
wiggle.nl is wellicht makkelijkerquote:
WOEHOE! \0/quote:Op zondag 14 juli 2013 17:49 schreef Gogo83 het volgende:
RD; wil jij mij en mossel in de OP zetten?
[..]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat TomTom horloge is best leuk! Mijn buurman eens lief aankijken die zit daar ergens hoog op de ladder
Hats, eetze met de malle duk
Ik mag vanavond blind biertjes proeven: Nederland vs Belgie![]()
![]()
Wil je hem ook lief aankijken voor mij?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:59 schreef Quoi het volgende:
Dat TomTom horloge is best leuk! Mijn buurman eens lief aankijken die zit daar ergens hoog op de ladder
Ik mag vanavond blind biertjes proeven: Nederland vs Belgie
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:49 schreef Gogo83 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag `m ook wel ff lief aan kijken voor mijquote:Op zondag 14 juli 2013 17:59 schreef Quoi het volgende:
Ik mag vanavond blind biertjes proeven: Nederland vs BelgieDan kan ik tenminste met een gerust hart gaan lopen Down Under, zonder de weg kwijt te raken
Edit - Oh, volgens mij ben ik te voorbarig geweest. Geen navigatie functie?![]()
Ze doen alleen wel alsof het allemaal hardstikke nieuw en briljant is, terwijl Garmin alle functies die ze noemen al jaren heeft. Alleen die "single button" ofzo niet, maar om nou te zeggen dat dat een functie is die me over de streep zou trekken.quote:
Verder wel slim van ze. Misschien dat ze op prijs kunnen concurreren, want zo goed gaat het nou ook weer niet met TomTom.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Oeh leuk leuk!quote:Op zondag 14 juli 2013 17:49 schreef Gogo83 het volgende:
[..][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jeej!Ik heb ook weer een rondje gerend en meteen mijn camelbak uitgetest! Eigenlijk was de bedoeling een rondje van 5km, maar het ging zo lekker dat ik er gewoon 10k van heb gemaakt. Het is toch wel erg makkelijk dat je zo snel bij je water kan en behoorlijk wat mee kan nemen.
Ik ga nog wel even wat verzinnen om de strakheid wat bij te houden, hij gaat onder het rennen steeds iets losser. Maar waarschijnlijk is dat makkelijk op te lossen met een veiligheidsspeld ofzo. Als hij goed strak zit blijft hij in ieder geval erg lekker zitten, maar je merkt wel dat je extra zweet op je rug, lekker warm. Zodra hij losser gaat begint hij iets op en neer te schuiven als ik uitadem. Maar heel irritant is dat ook niet.
Ik ben er in ieder geval super blij mee en kan niet wachten om hem op de trail des fantomes uit te testen. Ook meteen maar even wat gelletjes halen voor erin, die maar even testen tijdens de vooroeverloop.
Mijn rechterbeen is nog wel een beetje stijf, maar dat komt omdat ik vrijdagavond ook nog gevoetbald heb, misschien niet heel slim. Maar even kijken hoe het morgen voelt, komt wel goed denk ik!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/216129949/2368823![]()
En ze zweet totaal nietquote:Op zondag 14 juli 2013 18:09 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ze doen alleen wel alsof het allemaal hardstikke nieuw en briljant is, terwijl Garmin alle functies die ze noemen al jaren heeft. Alleen die "single button" ofzo niet, maar om nou te zeggen dat dat een functie is die me over de streep zou trekken.
Verder wel slim van ze. Misschien dat ze op prijs kunnen concurreren, want zo goed gaat het nou ook weer niet met TomTom.
Ja doei.![]()
Ik ga nog even mijn les Jillian doen en dan morgen weer rennen. Het is nog superwarm en ach, ik heb gisteren nog gerend, dus het is ook geen doodzondeEn hopelijk is morgen mijn CamelBak er al!
![]()
Klinkt goed Jero!Ja doei.![]()
Zo, kloffie aan, schoenen vast. Ik ben er klaar voor. "ff" lekker 13km hobbelen, goed de alcohol eruit zweten![]()
![]()
ik wacht nog een uurtjequote:Op zondag 14 juli 2013 18:23 schreef Levitas het volgende:
Zo, kloffie aan, schoenen vast. Ik ben er klaar voor. "ff" lekker 13km hobbelen, goed de alcohol eruit zweten
Ik ben niet zo van de kinderen, maar leuk Twinks! Ik heb vandaag ook een momentje met een kleine etter gehad. Liefkozend bedoel ik dat etter, want hij was een klein ettertje op een fietsje welke naar links ging toen ik naar links ging, en naar rechts als.. juist. Toen keken we elkaar lachend aan. En wist ie me mooi te ontwijken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mwah, vind niet dat ze doen alsof het ontzettend briljant en nieuw is. Ze laten de functies zien..want tsja, hoe moet je anders je nieuwe product op de markt brengen?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:09 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ze doen alleen wel alsof het allemaal hardstikke nieuw en briljant is, terwijl Garmin alle functies die ze noemen al jaren heeft. Alleen die "single button" ofzo niet, maar om nou te zeggen dat dat een functie is die me over de streep zou trekken.
Verder wel slim van ze. Misschien dat ze op prijs kunnen concurreren, want zo goed gaat het nou ook weer niet met TomTom.
Ik ben wel benieuwd naar de prijs. Een Garmin met al deze functies is ongeveer.. 255 euro (Garmin 610 zonder HR band)![]()
![]()
![]()
bijna niet gedaan, dat Jillian, na een dag zwoegen in de tuin en op de stort, máár toch maar weer gedaan. 5/30. Op 1/6!
Ja doei.![]()
Hoezo doen ze dat? Omdat ze een niet onaantrekkelijk, (wel lelijk rennende) dame zo'n horloge laten showen?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:09 schreef Wolve000 het volgende:
Ze doen alleen wel alsof het allemaal hardstikke nieuw en briljant is, terwijl Garmin alle functies die ze noemen al jaren heeft. Alleen die "single button" ofzo niet, maar om nou te zeggen dat dat een functie is die me over de streep zou trekken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik eis trouwens nog een uitgebreide beschrijving van dit loopje!quote:Op zondag 14 juli 2013 12:31 schreef streamnl het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me goed vermaakt heb tijdens de LDL en dat de tijd erg nel voorbij ging. Het viel me absoluut niet tegen.
Maar ik heb nog meer respect gekregen voor onze marathon lopers.![]()
![]()
![]()
![]()
Molenhoek... Ik moest even googlen waar dat lag... Ik ga eens op de site lurkenquote:Op zondag 14 juli 2013 18:18 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Doe je ook mee? Vijf km als voorbereiding op die 10 een paar weken later in Nijmegen?
Schijnbaar 1 vd mooiste hardloopwedstrijden in NL! Dus sowieso tip!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Molenhoek... Ik moest even googlen waar dat lag... Ik ga eens op de site lurken![]()
Ik lees tquote:Op zondag 14 juli 2013 19:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Schijnbaar 1 vd mooiste hardloopwedstrijden in NL! Dus sowieso tip!en ik weet niet eens waar het ligt
Vlakbij Nijmegen johquote:Op zondag 14 juli 2013 19:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik lees ten ik weet niet eens waar het ligt
In Molenhoek
![]()
![]()
Google knewquote:ziet er leuk uit!
*site uitpluist
Heb je je nou nog niet ingeschreven?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Google knewziet er leuk uit!
*site uitpluist![]()
![]()
![]()
Ik zit het filmpje te kijkenquote:![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik stuur de link gewoon door naar je moeder
er stopt geen trein, maar je hebt al en lift!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Google knewziet er leuk uit!
*site uitpluistZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
D'r is zeker wel een treinquote:Op zondag 14 juli 2013 19:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
er stopt geen trein, maar je hebt al en lift!dat heb ik al gevonden
Maar een lift is natuurlijk veul toffer
Dat filmpje
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik stuur de link gewoon door naar je moeder
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Pushersquote:Beste Guppy,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 5 kilometer van de vierde editie van Molenhoeks Makkie![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nette review, best leuk instapmodel voor nieuwe hardlopers als ik het zo lees. EN! Een prive satelliet. Swets is straks niet meer de enige met een fix in .00001 seconden.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:57 schreef GotC het volgende:
http://www.dcrainmaker.com/2013/07/tomtom-runner-multisport.html
Nou, 169 dollar is geen gekke prijs
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 14-07-2013 19:25:41 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vind het ook tofquote:het ziet eruit als een leuke loop! En mooie route! En 5km's zijn gewoon tof
Op dit moment vind ik 5km's leuker dan 10km's, bedacht ik me laatst toen ik een 10km aan het lopen was
quote:Precies! Ik denk dat, ook wb prijs, dit weleens een hele leuke kan worden. Je hebt ook de mogelijkheid voor HR zag ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nette review, best leuk instapmodel voor nieuwe hardlopers als ik het zo lees. EN! Een prive sataliet. Swets is straks niet meer de enige met een fix in .00001 seconden.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Zat foto's te kijken van Molenhoeks Makkie.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blue ranger!
![]()
Ik ben heel benieuwd hoe 10 km mij bevalt. Nu toch weer last van mijn enkel, terwijl het nog bij lange na geen 10 km was vandaag..quote:Op zondag 14 juli 2013 19:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vind het ook tofhet ziet eruit als een leuke loop! En mooie route! En 5km's zijn gewoon tof
Op dit moment vind ik 5km's leuker dan 10km's, bedacht ik me laatst toen ik een 10km aan het lopen was
![]()
Wat vet die TomTom watch
ik wilde voor mijn verjaardag de Garmin 610 maar twijfel nu!
Maar eerst maar eens kijken of ik genoeg geld van al mijn gasten krijg![]()
![]()
hier mensen die zich in gaan schrijven voor de VU mc gebouwenloop? http://www.vumc.nl/afdelingen/gebouwenloop/
wel bijzonder, zo hardlopen door een ziekenhuis.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Ik denk er over om het met een vriend van me te doen. Maar we moeten de afstand nog kiezenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
hier mensen die zich in gaan schrijven voor de VU mc gebouwenloop? http://www.vumc.nl/afdelingen/gebouwenloop/
wel bijzonder, zo hardlopen door een ziekenhuis.
Dat is wel leuk om te doen. 10km. Gup, 10km!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
wel bijzonder, zo hardlopen door een ziekenhuis.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jamaar trappen en alles. En ziekenhuis sowieso! Da's warm![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gewoon tussendoor een infuus meenemen, met waterquote:Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Jamaar trappen en alles. En ziekenhuis sowieso! Da's warm!![]()
![]()
Zo. Route van 20KM uitgestippeld. Ik kan hem iets eerder afkappen als ik wil of gewoon door naar een HM afstand.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Alle fasciliteiten zijn in de buurt jaquote:Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gewoon tussendoor een infuus meenemen, met water
Lekker belangrijk!quote:Doe mij maar in de OP daarvoor.quote:Beste slacker_nl,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 10 kilometer (Start: 12.30 uur).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Is training voor btb!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Jamaar trappen en alles. En ziekenhuis sowieso! Da's warm!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De BtB is eerderquote:
Ja, ik heb er een hekel aan!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Lekker belangrijk!
[..]
Doe mij maar in de OP daarvoor.
Het zijn meer trappen dan je denkt, en door de stoffige+erg warme parkeergarage.. 2x!![]()
Niet miepen maar taplopen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, ik heb er een hekel aan!
Het zijn meer trappen dan je denkt, en door de stoffige+erg warme parkeergarage.. 2x!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Obstacle runs zijn mijn ding. En pluspunt, mocht het fout gaan, EHBO is dichtbij.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, ik heb er een hekel aan!
Het zijn meer trappen dan je denkt, en door de stoffige+erg warme parkeergarage.. 2x!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Been there, done thatquote:quote:Beste Grace,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 5 kilometer (12.30 uur).
Kijk regelmatig op http://www.vumc.nl/gebouwenloop voor de laatste informatie over de zesde VUmc gebouwenloop.
Op 23 oktober 2010 ligt het startnummer voor u klaar bij het wedstrijdsecretariaat.
Het startnummer wordt dus niet toegestuurd.
Wij wensen u veel succes met de voorbereiding en zien u aan de start op zaterdag 23 oktober 2010 in Amsterdam.
Organisatie zesde VUmc gebouwenloop![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Offtopic... min of meer, maar ik vind deze zoooo grappig
Oh ja, RD, mag ik ook bij het Molenhoeks Makkie in de OP?
1 [*] Guppyfriend - 5km [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ga 18 augustus mee doen met de 25km trainingsloop om mijn vriendinnetje te steunen die de Marathon van Amsterdam gaat lopen. Zij gaat pas echt snel naar een marathon toe, maarja haar doel is enkel om hem uit te lopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ff toiletje en dan ga ik. Lekker afgekoeld nu.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo. Route van 20KM uitgestippeld. Ik kan hem iets eerder afkappen als ik wil of gewoon door naar een HM afstand.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
done...evenals Gogo en de Mosselquote:Op zondag 14 juli 2013 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh ja, RD, mag ik ook bij het Molenhoeks Makkie in de OP?
[ code verwijderd ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
daar hebben je Hatsie en Quoi toch voor?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Eveningwalk3r?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
ff toiletje en dan ga ik. Lekker afgekoeld nu.
Bij mij heeft avondeten wel zo lang nodig voor ik weer kan soorten. Vroeger als ik 's-avonds naar voetbaltraining ging at ik even een boterham, maar echt eten, nee, dan ging alles steken na 5 minuten...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
er vanuit gaande dat ik een stortvloed van enge Fok!kers krijg te onmoeten tijdens de Vooroever ga ik maar met muziek lopen denk ik, lekker naar Carly luisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kon het niet latenHeerlijke 5KM gelopen. Geen centje pijn van stramme ledenmaten ofzo. Alleen wel een tikkie last van m'n voet
Die heb ik nu preventief volledig in coldpacks gecovered
![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
er vanuit gaande dat ik een stortvloed van enge Fok!kers krijg te onmoeten tijdens de Vooroever ga ik maar met muziek lopen denk ik, lekker naar Carly luisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Ik was even geneigd om toch nog te gaan rennenlekker temperatuurtje nu, maar heb 'n glaase rosé op nu en de bovenbenen zijn van de tuinier-squats wel even genoeg belast. Zo maar 's even eBay-bieden op een slaapbank, voor de logées die wel of niet langs komen hier
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
er vanuit gaande dat ik een stortvloed van enge Fok!kers krijg te onmoeten tijdens de Vooroever ga ik maar met muziek lopen denk ik, lekker naar Carly luisteren:Oh, je kunt ook squatten met Carly. Heb ik net gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
She killed me
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Ik was even geneigd om toch nog te gaan rennenlekker temperatuurtje nu, maar heb 'n glaase rosé op nu en de bovenbenen zijn van de tuinier-squats wel even genoeg belast. Zo maar 's even eBay-bieden op een slaapbank, voor de logées die wel of niet langs komen hier
vast wel
![]()
![]()
hier nog even op terug komend... afgelopen zaterdag sprak ik nog even een een zeer ervaren ultra en toen hadden we het ook over training en hij gaf me een simpele tip..quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef GlenHighland het volgende:
Als ik voor een LDL de deur uit ga, loop ik tegenwoordig altijd een langere afstand dan ik gepland had. Vandaag ook weer. Na 8km dacht ik: ik heb geen zin om rechtsaf naar huis te gaan, dus ga ik lekker linksaf![]()
"training is for the body, make sure that not one minute of training is left behind on the road"
met andere woorden, train gedoseerd en doe geen gekke dingen omdat je op dat moment je lekker voel, 5,8,10 of 30km is wat het is op die dag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hè, voor het miepen bedoel je? Traplopen doe ik namelijk niet (meer).quote:Op zondag 14 juli 2013 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar hebben je Hatsie en Quoi toch voor?![]()
Even naar een lokaal theehuisje lopen vanmiddag, moest toch nog een tempo rondje lopen.
ging prima!
vriendin en kind mee op de fiets, lekker wat gedronken en weer terug hobbelen. oke, ik kon me niet beheersen en toch lekker vlot terug, maar het was echt super lekker loopweer!
Daarna lekker zitten hydrateren in het zonnetje met een afsluitende bbq... lekker rozig nu
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
nee, let op de spelfout die er in stondquote:Op zondag 14 juli 2013 21:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hè, voor het miepen bedoel je? Traplopen doe ik namelijk niet (meer).'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
O, kwartje valt nu pasquote:Op zondag 14 juli 2013 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, let op de spelfout die er in stond2 wijntjes op en ik kan meteen niet meer denken
![]()
![]()
Misschien moet ik me ook maar aanmelden voor die loop dan.
't Is natuurlijk plat, maar 5km gaat nog wel genoeg voor me zijn.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik loop hoogstwaarschijnlijk ook 5! Als ik eenmaal aan het lopen ben vind ik dat over het algemeen ook wel genoeg.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:18 schreef Wolve000 het volgende:
Misschien moet ik me ook maar aanmelden voor die loop dan.
't Is natuurlijk plat, maar 5km gaat nog wel genoeg voor me zijn.
en hopelijk heb ik dan m'n snelheid weer een beetje terug![]()
En ik kreeg net al een sneer van Swets 'is het niet een beetje vroeg voor wijn??'quote:Op zondag 14 juli 2013 21:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, kwartje valt nu pas2 wijntjes op en ik kan meteen niet meer denken
![]()
Jij hebt er gewoon al twee op!
Ik ben al uit eten geweest! Daar hoort wijn bij (en bubbels, stiekem). Maar ik ga over een half uur denk ik slapenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
En ik kreeg net al een sneer van Swets 'is het niet een beetje vroeg voor wijn??'![]()
Jij hebt er gewoon al twee op!![]()
![]()
Ach, snelheid... Ben gewend om niet vooraan te lopen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik loop hoogstwaarschijnlijk ook 5! Als ik eenmaal aan het lopen ben vind ik dat over het algemeen ook wel genoeg.
en hopelijk heb ik dan m'n snelheid weer een beetje terug
Nog 6 weken te gaan, dus dan zal het nog wel wat vlotter gaan dan nu, misschien dat ik in de buurt van de 30 kan komen tegen die tijd? Ligt ook wel een beetje aan het weer natuurlijk. In 30 graden doe ik 't meestal niet meer zo goed meer.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dan ben ik nog steeds was aan het vouwenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:24 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben al uit eten geweest! Daar hoort wijn bij (en bubbels, stiekem). Maar ik ga over een half uur denk ik slapen
Ik heb nu trouwens 1 bovenbeen met scheur, waar ik niks in voel en een bovenbeen met spierpijn![]()
Ik hou het er maar op dat ik rare benen heb
Mja, ik ben de afgelopen 2 maanden best wel wat snelheid kwijtgeraakt. Maar weer speelt zeker een rol. Voor 5km gelukkig al iets minder dan 10, maar met Ekiden had ik denk ik ook geen 5 in 23 minuten gered.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ach, snelheid... Ben gewend om niet vooraan te lopen.
Nog 6 weken te gaan, dus dan zal het nog wel wat vlotter gaan dan nu, misschien dat ik in de buurt van de 30 kan komen tegen die tijd? Ligt ook wel een beetje aan het weer natuurlijk. In 30 graden doe ik 't meestal niet meer zo goed meer.![]()
nee nog niet verder dan 200 meter.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:18 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Dank je. Ik wilde ook op hartslag gaan lopen, maar dat is met al die heuvels niet te doen... Dus ben maar lekker op gevoel gaan lopen. Op een vlakke weg kan ik m'n hartslag nu redelijk laag houden, ik had er veel moeite mee, maar het is een kwestie van stug volhouden. Na verloop van tijd kan je steeds sneller lopen op dezelfde hartslag.
Heb je al gerend op je VFF?
dat voelde wel al lekker aan.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dat is ook een beetje gekquote:Op zondag 14 juli 2013 21:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dan ben ik nog steeds was aan het vouwen
Ik heb nu trouwens 1 bovenbeen met scheur, waar ik niks in voel en een bovenbeen met spierpijn![]()
Ik hou het er maar op dat ik rare benen heb
Misschien toch dat je andere been ongemerkt aan het compenseren is?
En was opvouwen wordt leuker met wijn!![]()
Ik ben er net achter gekomen dat heel hard zuipen de avond voor een LDL, in combinatie met redelijke warmte, geen goede combinatie is. Wat een lekker loopje had moeten worden, was een hel.
De eerste 6 km gingen lekker, wel redelijk warm, maar het koste allemaal maar weinig moeite. Totdat ik verkeerd liep (eerste keer deze route, nog nooit aan die kant van Den Bosch geweest), dus al lopend Google Maps gecheckt. Lukte allemaal niet, dus gestopt. Doordat ik moest stoppen kwam ik niet meer in een lekker ritme en begon alles tegen te zitten. Daardoor nog 3 of 4 keer Maps gecheckt of helemaal gestopt om te checken waar ik naartoe moest.
Wel de 12,8km zo goed als volgemaakt. Uiteindelijk 12,6km geworden, waarvan ik de laatste 200 meter gewandeld heb. Dat "opgeven" kon ik me dan nog wel permitteren, had het liefst op het 6km punt al gestopt eigenlijk...
Wijze les, en op karakter uitgelopen. Ook dat hoort bij trainingen denk ik.
http://www.endomondo.com/workouts/216223486/8850231
En weer blaren ffs...![]()
En lastigerquote:![]()
Rare benen idd ET![]()
Hier toch een beetje een pijntje in de knie. Even rustig aan doen morgen dus.![]()
![]()
ik heb ihkv herstellen 1,5 uur met de hond gelopen van de familie waar we op bezoek waren. was leuk!
wel serieus rustig aan doen deze week want ik heb spierpijn op plekken waar ik het nog niet eerder heb gehad (bovenop mn voeten)![]()
Mag ik jou een tip geven? Probeer echt naar je lichaam te luisteren. Ikzelf ben 3 keer geblesseerd geweest omdat ik toch "op karakte" door ging.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:36 schreef Levitas het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat heel hard zuipen de avond voor een LDL, in combinatie met redelijke warmte, geen goede combinatie is. Wat een lekker loopje had moeten worden, was een hel.
Wijze les, en op karakter uitgelopen. Ook dat hoort bij trainingen denk ik.
http://www.endomondo.com/workouts/216223486/8850231
En weer blaren ffs...
Het is jouw lichaam maar ik gun jou geen blessures.
[ Bericht 12% gewijzigd door streamnl op 14-07-2013 21:52:11 ]![]()
Ik ben vanavond net voor de vierde nachtdienst nog even gegaan. Vanmiddag was ik ook wakker (ik slaap dus 's ochtends en 's avonds tijdens nachtdiensten), maar toen vond ik het geen goed idee vanwege de uitbundige zonneschijn. Vanavond was het bewolkt. Behoorlijk klam daardoor, maar het beviel eigenlijk best goed. Zo meteen dus naar het werk, de eerste uurtjes moeten een makkie zijn vanwege de endorfine en serotonines!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat lijkt me geen slecht ideequote:Op zondag 14 juli 2013 21:42 schreef Stefanovic83 het volgende:
ik heb ihkv herstellen 1,5 uur met de hond gelopen van de familie waar we op bezoek waren. was leuk!
wel serieus rustig aan doen deze week want ik heb spierpijn op plekken waar ik het nog niet eerder heb gehad (bovenop mn voeten)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
M'n Garmin doet stom, naar Garmin Connect is niks geupload, naar Endo wel en naar RK ook. Stom ding.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
610 toch? Heb je al op uploaden geklikt?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:48 schreef slacker_nl het volgende:
M'n Garmin doet stom, naar Garmin Connect is niks geupload, naar Endo wel en naar RK ook. Stom ding.
(Ik had dat ook ooit 1 keer. Hij maakte verbinding maar er kwam niets te staan bij dashboard.)![]()
Mijn ouders vinden VFF's trouwens allebei leuk. Ze vonden het dan ook helemaal niet raar dat ik ze wil om door het bos te hobbelen (volgens mij zijn ze daar echt het leukst voor!). Gekke ouders.![]()
Hij vind niks meer, en ik heb auto-erase aanstaan. Dus... Nouja, via endo kan je eea uploaden, maar geen cadans-shizzle.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
610 toch? Heb je al op uploaden geklikt?
(Ik had dat ook ooit 1 keer. Hij maakte verbinding maar er kwam niets te staan bij dashboard.)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:47 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben vanavond net voor de vierde nachtdienst nog even gegaan. Vanmiddag was ik ook wakker (ik slaap dus 's ochtends en 's avonds tijdens nachtdiensten), maar toen vond ik het geen goed idee vanwege de uitbundige zonneschijn. Vanavond was het bewolkt. Behoorlijk klam daardoor, maar het beviel eigenlijk best goed. Zo meteen dus naar het werk, de eerste uurtjes moeten een makkie zijn vanwege de endorfine en serotonines!!Soort uitgestelde WOGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even kijken hoe mijn voet zich de komende 2 dagen ontwikkeld na mijn roekeloze 5KM van zojuist. Mocht ik dan nog een pijntje hebben loop ik woensdag niet.... En daar hou ik mezelf aan! *kijkt streng in de spiegel*![]()
@RD
Ik zat vandaag aan jou te denken tijdens de LDL. Ik weet waarom jij graag wilt dat ik met jullie mee zou doen met die 25k in België.
Jij wilt gewoon niet als laatste van ons drie over de finish komen![]()
(Maar aangezien wij er al lang zijn voordat jij er bent, zullen wij wat nieuwe foto's maken voor jou. Kan die ene op FB weg)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die auto-erase heb ik daarom uit gezet. Hij wist toch automatisch de meest oude wanneer alles vol is.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:58 schreef slacker_nl het volgende:
Hij vind niks meer, en ik heb auto-erase aanstaan. Dus... Nouja, via endo kan je eea uploaden, maar geen cadans-shizzle.![]()
Buiten dat het vanavond gewoon kut ging, door verschillende omstandigheden, merk ik echt geen signalen dat ik het rustiger aan moet gaan doen. Ik merkte dat het vanavond niet lekker ging, dat het warm was, en ben qua snelheid een tandje lager gaan lopen dan wat ik van plan was.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mag ik jou een tip geven? Probeer echt naar je lichaam te luisteren. Ikzelf ben 3 keer geblesseerd geweest omdat ik toch "op karakte" door ging.
Het is jouw lichaam maar ik gun jou geen blessures.
Dit was ook echt de eerste keer dat ik tijdens het lopen zoiets had van "Pfoe, laat me thuis zijn".
Bedankt voor de tip in ieder geval, en dat doe ik ook zeker. Zodra ik merk dat m`n lichaam het niet aan kan, gaat de rem erop. Maar dat is mijns inziens op dit moment echt niet het geval. Gewoon een slechte dag, en die hebben we allemaal wel een toch?![]()
![]()
toch maar even quoten zonder spoiler.... je weet maar nooitquote:Op zondag 14 juli 2013 21:59 schreef streamnl het volgende:
@RD
Ik zat vandaag aan jou te denken tijdens de LDL. Ik weet waarom jij graag wilt dat ik met jullie mee zou doen met die 25k in België.
Jij wilt gewoon niet als laatste van ons drie over de finish komen![]()
(Maar aangezien wij er al lang zijn voordat jij er bent, zullen wij wat nieuwe foto's maken voor jou. Kan die ene op FB weg)
nu moet ik niet later dan jou finishen...![]()
Da's lastig met een dienstrooster, er valt niks te O'en. Ik moet er om 23:00 zijn, geen ontkomen aan.quote:![]()
SPOILER: zo rennen we tegenwoordigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:14 schreef slacker_nl het volgende:
Met camelbackSPOILER: zo rennen we tegenwoordigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vierde Deense trail in een week. Nu het bos in geweest: ruim 18km @ 5:38/km. Iets te snel, maar wilde het bos uot zijn voor het donker werd. Internet werkt niet mee dus foto's komen wellicht morgen. Truste!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2013 22:50:52 ]![]()
was vandaag uitermate blij met mn nep-camelback
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Aangezien iedereen dit weekend een HM liep heb ik dat ook maar gedaan!![]()
Voor het eerst!
HM in 2:08:29
In totaal 21,21Km in 2:09:41
Het ging niet heel gemakkelijk en ik zat niet echt in een flow (gister flink zat van het bier) maar het is gelukt!
Ik heb ook een aandenken aan de HM ondanks dat het een training is...
Poep onder mijn schoenGleed godsakker bijna uit.
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/216252643/7102294
Gewoon een HM![]()
![]()
Had ik algedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor het eerst!
Het ging niet heel gemakkelijk en ik zat niet echt in een flow (gister flink zat van het bier) maar het is gelukt!
![]()
Gewoon een HM![]()
![]()
Had ik algedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GOED BEZIG!
![]()
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier nog even op terug komend... afgelopen zaterdag sprak ik nog even een een zeer ervaren ultra en toen hadden we het ook over training en hij gaf me een simpele tip..
"training is for the body, make sure that not one minute of training is left behind on the road"
met andere woorden, train gedoseerd en doe geen gekke dingen omdat je op dat moment je lekker voel, 5,8,10 of 30km is wat het is op die dag
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik vaak maar wat doe, zelf een beetje een schema in mijn hoofd en dat is nogal flexibel. Ik denk dat ik nog heel wat meer zou kunnen als ik netjes volgens een schema zou gaan trainen, met intervallen en zo, maar eigenlijk heb ik daar niet zoveel zin in. Ik loop vooral om lekker buiten in beweging te zijn en mijn hoofd leeg te lopen. Maar ja.... als ik zie wat ik in een kleine 2 jaar nu al kan op mijn 45e, dan zou ik eigenlijk toch eens wat serieuzer moeten trainen....
Misschien word ik nog wel eens verstandig![]()
![]()
Voor het eerst!
![]()
Gewoon een HM![]()
![]()
Had ik algedaan?
Goed man!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
jezus allemaal halve marathon renners dit weekend.
goed bezig!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Voor het eerst!
![]()
Gewoon een HM![]()
![]()
Had ik algedaan?
ik heb helegaar geen HM gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(wel verspreid over 3 dagen 28 km ofzo)
maar gefeli met je prestatie!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: