SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 14-07-2013 20:37:30 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
je moet ook nooit de missus mee nemen als het om hardloopspullen gaat
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben wakker!
/zometeen rondje duinen rennenGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
alvast veel plezier Frsh!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
Haha, eens. Het scheelt idd als zij mee gaat en als ik alleen ga.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
je moet ook nooit de missus mee nemen als het om hardloopspullen gaat
Mare ik ga mijzelf omkleden en zelf ook even hobbelen.![]()
ja een hm lopen kan ik, maar beheersen is nog wel anders jaHet zou misschien niet verkeerd zijn om nog een tijdje door te trainen op max 21, om m frisser en sneller te kunnen uitlopen. Dit was echt een gevalletje tot het gaatje gaan, zoals je kunt lezen.
![]()
Veel loopplezier iedereen die nu lekker op pad gaat
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Twijfel, of de Bertusloop (5k) met wat bekenden of een LDL. LDL zou schematechnisch beter zijn, al volg ik dat schema momenteel helemaal niet zo, maar doe ik gewoon wat ik leuk vind....
Ik lig nog even horizontaal te dubben....![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 08:30 schreef Stefanovic83 het volgende:
ja een hm lopen kan ik, maar beheersen is nog wel anders jaHet zou misschien niet verkeerd zijn om nog een tijdje door te trainen op max 21, om m frisser en sneller te kunnen uitlopen. Dit was echt een gevalletje tot het gaatje gaan, zoals je kunt lezen.
En hoe is je rug?quote:Op zondag 14 juli 2013 08:36 schreef Quoi het volgende:
Twijfel, of de Bertusloop (5k) met wat bekenden of een LDL. LDL zou schematechnisch beter zijn, al volg ik dat schema momenteel helemaal niet zo, maar doe ik gewoon wat ik leuk vind....
Ik lig nog even horizontaal te dubben....[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik denk dat je mijn advies niet wlt horen....quote:Op zondag 14 juli 2013 08:36 schreef Quoi het volgende:
Ik lig nog even horizontaal te dubben....
Volgens mij heb je het antwoord zelf al gegevenquote:Op zondag 14 juli 2013 08:36 schreef Quoi het volgende:
Ik lig nog even horizontaal te dubben....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
I knowMaar doen wat ik leuk vind brengt me niet bij de 7HL in Nov
![]()
Én als ik zo snel loop te doen, denk ik altijd halverwege: waarom doe ik dit? Voorlopig even geen wedstrijdje, maar trainen, bedacht ik me vorige wk tijdens mijn Ekiden bijdrage![]()
Rug is ietsjes beter, thanks Gup.
Afijn: ik ben aan het Miepen!![]()
November is over vier maanden! Hup, 5k lol hebben.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:49 schreef Quoi het volgende:
I knowMaar doen wat ik leuk vind brengt me niet bij de 7HL in Nov
![]()
Én als ik zo snel loop te doen, denk ik altijd halverwege: waarom doe ik dit? Voorlopig even geen wedstrijdje, maar trainen, bedacht ik me vorige wk tijdens mijn Ekiden bijdrage![]()
Rug is ietsjes beter, thanks Gup.
Afijn: ik ben aan het Miepen!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Shit..te laat wakker geworden. Zo maar snel klaarmaken voor een loopje richting Schipluiden
F means you're fucked![]()
Ik "moet" ook een LDL vandaag. Alleen de bovenbuurman vond het leuk om me tot half 5 af en aan uit m'n slaap te houden met herrie en geschreeuw, dus zin ontbreekt.![]()
Dan had ik allang van de nood een deugd gemaakt en was ik vanmorgen vroeg al gegaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:26 schreef hatsaflats het volgende:
Ik "moet" ook een LDL vandaag. Alleen de bovenbuurman vond het leuk om me tot half 5 af en aan uit m'n slaap te houden met herrie en geschreeuw, dus zin ontbreekt.F means you're fucked![]()
Ik niet, want ik wilde slapen.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan had ik allang van de nood een deugd gemaakt en was ik vanmorgen vroeg al gegaan.![]()
Hey, wel groeten hé straks!quote:Op zondag 14 juli 2013 09:21 schreef YUR het volgende:
Shit..te laat wakker geworden. Zo maar snel klaarmaken voor een loopje richting Schipluiden
@HatsMaar je knapt wel op van een LDL, vast!
![]()
Dat durf ik toch nietquote:Op zondag 14 juli 2013 09:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey, wel groeten hé straks!
@HatsMaar je knapt wel op van een LDL, vast!
F means you're fucked![]()
Nee, want als ik minder dan 8 uur slaap heb voel ik me de hele dag waardeloos. Ik ga niet voor Jan met de korte achternaam ongeveer nooit na 11 uur naar bed en nooit uit.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohhh...nou, dan valt het allemaal wel mee dus
Ik ga straks wel naar buiten hoor. Maar of ik genoeg energie heb voor een LDL weet ik niet.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 09:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohhh...nou, dan valt het allemaal wel mee dusMet zoveel slaap zou ik het een verloren dag noemen. De brakheid regeert dan. Heerlijk geslapen, werd weer zo vroeg wakker (zelfs eerder) (en niemand wakker geappt!).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Eyyyy, beetje respect voor de oudere dames onder ons, jij vlegel!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, laat je maar eens lekker automatisch ouderwetsch uitgefoeterd worden!
http://uitgefoeterd.in1woord.nl
„Ghy schellem! ghy eer-dief! ghy booswicht in u huyt! … Ja wel dese schavuyt komt hier noch met ons gecken!”![]()
Weer terug van een heerlijk rondje Posbank, precies 20 km. Straks nog even een praatje en wat plaatjes.![]()
Mogguh hardloopvriendjes. Ik twijfel nog of ik vandaag een rustige 5 ga doen. Mijn linkervoet (die ik na de Ekiden geblesseerd had) is net als gisteren niet volledig pijnvrij met afwikkelen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Swetsenegger op 14-07-2013 10:09:10 ]![]()
Ik ga dit stramme lijf eens laten zien wie de baas is. badabing, psssIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Same here. Bovenbuurman is weer eens aan het flippen, dus ik kan maar beter naar buiten. Eens zien of een LDL wil.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:00 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga dit stramme lijf eens laten zien wie de baas is. badabing, psss![]()
Misschien zou af en toe een rondje hardlopen ook goed zijn voor je bovenbuurman.
Ik ga zo aan de core werken, en dan vanavond lopen.![]()
Naar een gesloten inrichting zou ook goed zijn voor de bovenbuurman.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien zou af en toe een rondje hardlopen ook goed zijn voor je bovenbuurman.
Ik ga zo aan de core werken, en dan vanavond lopen.![]()
Vanmorgen rond 7 uur opgestaan en om 730 schoenen aan, rugzakje op en lekker rustig over de Posbank gaan hobbelen.
Om die tijd is het nog heerlijk rustig. Ik heb meer dieren dan mensen gezienveel konijntjes en (wilde?) paarden.
Meestal pak ik de auto naar de rand van het bos, maar vandaag ben ik lopend maar het bos gegaan. Paar km asfalt in de benen voor dat ik begon aan m'n favoriete rondje op de Posbank: de gele route bij Beekhuizen. Deze route is normaal gesproken ca 10 km en 200hm. Vandaag heb ik de zwarte route eraan vast geknoopt, plus de kms van en naar huis, kwam ik op precies 20 km en 330hm.
Voor het eerst met sokken in m'n VFF gelopen, dat is wel echt een aanrader! Bij langere loopjes kreeg ik normaal altijd enorme zweetvoeten en dat zorgde voor wat schaafplekken en soms blaren. Daar heb ik nu totaal geen last van gehad. De typische, allesoverheersende, schoenen-moeten-naar-buiten, lucht blijft ook achterwege. Echt een aanrader dus voor de VFF-lopers!
Nog wat plaatjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://runkeeper.com/user(...)&tripIdBase36=3g7jqq![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:54 schreef Tarahumara het volgende:
Lekker rondje! Mooie plaatjes ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Mooi! Hier is door een slechte nacht het vroege opstaan mislukt ...en het is nu al te heet... dus vanavond in de herkansing ...
Ja doei.![]()
Teensokken, anders past het nietquote:Op zondag 14 juli 2013 11:23 schreef Twinky het volgende:
Wauw, wat mooi daar op de Veluwe!
-iets anders: wat voor sokken doe je dan daarin aan?![]()
![]()
Ik heb ze in Amerika gekocht, daar waren ze slechts 5 dollar per paar. In Nederland heb ik ze voor 15 euro gezien... Gelijk maar 4 paar aangeschaft in Amerika. Er schijnen wel goedkopere teensokken op de markt te koop te zijn(waar je gulden een daalder waard is, die markt), maar ik heb ze alleen in blije vrouwenkleurtjes gezien.![]()
OJA die had ik vroeger in regenboogkleuren!quote:Op zondag 14 juli 2013 11:30 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Teensokken, anders past het niet![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ze in Amerika gekocht, daar waren ze slechts 5 dollar per paar. In Nederland heb ik ze voor 15 euro gezien... Gelijk maar 4 paar aangeschaft in Amerika. Er schijnen wel goedkopere teensokken op de markt te koop te zijn(waar je gulden een daalder waard is, die markt), maar ik heb ze alleen in blije vrouwenkleurtjes gezien.
vet.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Naar een gesloten inrichting zou ook goed zijn voor de bovenbuurman.Hoe ging de LDL?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo, Bertusloop checkVanwege de duin/strandtraining ging ik rustig 30 minuten lopen, was mijn uitgangspunt. Tijd werd 28:33. Superconstant gelopen
Blij dat ik ben gegaan!
Het was trouwens Superdruk!! Alle regionale lopers leken te zijn uitgeweken naar de Kerkpolder. Goed sfeertje ook, en dat voor maar 1 euro en 50 centen![]()
@Tarahumara: wat een prachtige foto's!!
@Swets: én? 5k gelopen? Na die HM zou een dagje extra rust ook geen kwaad kunnen![]()
![]()
Als ik vandaag loop, dan pas vanavond. Gisterenavond erg laat op bed na het concert van Robbie Williamsquote:Op zondag 14 juli 2013 12:05 schreef Quoi het volgende:
@Swets: én? 5k gelopen? Na die HM zou een dagje extra rust ook geen kwaad kunnen
Denk wel dat ik voorzichtig loop. Anders wordt het OF morgenavond (na het werk blegh) OF pas woensdag.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: