Het executeren.quote:Op zondag 14 juli 2013 07:25 schreef TLC het volgende:
[..]
hij schiet iemand dood die ongewapend is, ik weet niet wat daaraan overdreven is
Tsja, maar je gaat dan uit van de goedheid van de agent. Ik zou dat ook doen hoor, daar niet van. Maar in veel landen (waaronder de VS) lopen er aardig wat corrupte agenten rond. Genoeg voorbeelden van agenten die even een zakje wiet in je zak stoppen en je dan daarvoor aanhouden. Of je gewoon even aanhouden om je treiteren, elke dag opnieuw (het gebeurd). Agenten zijn ook mensen he, en zelfs in nederland zijn veel agenten ex-tuig van de straat.quote:Op zondag 14 juli 2013 05:38 schreef roislecxe het volgende:
Als ze mij staande houden, en ik heb niks gedaan, dan blijf ik staan, en sla niet die agent in elkaar. Eigen schuld dikke bult.
Goeie uitspraak!
In de VS zijn ze ook van het zelf drugs brouwen. Met Skitles en nog een paar andere dingen kun je ''lean'' maken. Er zijn aanwijzingen dat het zielige slachtoffer een addict was. Op lange termijn kan lean psychoses veroorzaken.quote:Op zondag 14 juli 2013 07:06 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nou wat een vreselijke kerel was die Trayvon zeg, een keertje gepakt met wiet en geschorst van school.
Geen heel bizarre dingen lijkt mij voor een zeventien jarige jongen, als hij als een agressieve woesteling word gezien dan ben ik waarschijnlijk in jou ogen een agressieve maniak zonder enig gevoel.
Echt wat een kolder typ je hier neer, het is duidelijk dat je geen objectieve kijk op de zaak hebt.
Trayvon was geschorst en heeft wiet gerookt, ook heeft hij foto`s waar hij er stoer op staat. Dat zijn redelijk normale zaken als je zijn leeftijd hebt. Maar goed hij was zwart dus zal het wel een enorme crimineel zijn.
Het leven zal wel heerlijk zijn als je niet al te diep op de zaken hoeft in te gaan, hij was zwart dus is het een agressieve woesteling, kan het nog triester?
Nu weten we ook weer waarom de Nederlandsche gutmenschen hier allemaal tegen deze man zijn. Ze weten niks, maar vinden het gewoon geil om iemand te vervolgen die zichzelf heeft verdedigd na tot pulp geslagen te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vreselijke zaak, en aangezien ik de details van het dossier niet ken zal ik me daar niet over uitlaten. Hopelijk gaat het OM tegen deze zaak in hoger beroep. Vreselijke uitspraak. Gelukkig kennen wij in Nederland geen leken jury.
Ik heb zelden iemand zichzelf zo zien tegenspreken.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vreselijke zaak, en aangezien ik de details van het dossier niet ken zal ik me daar niet over uitlaten. Hopelijk gaat het OM tegen deze zaak in hoger beroep. Vreselijke uitspraak. Gelukkig kennen wij in Nederland geen lekenjury in het Strafrecht.
. Maar klaarblijkelijk ken jij het woord een eigen mening niet en haal jij ''het vinden van een ander rechtssysteem'' en een opvatting door elkaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb zelden iemand zichzelf zo zien tegenspreken.
In Nederland word je geen agent als je een strafblad hebt.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, maar je gaat dan uit van de goedheid van de agent. Ik zou dat ook doen hoor, daar niet van. Maar in veel landen (waaronder de VS) lopen er aardig wat corrupte agenten rond. Genoeg voorbeelden van agenten die even een zakje wiet in je zak stoppen en je dan daarvoor aanhouden. Of je gewoon even aanhouden om je treiteren, elke dag opnieuw (het gebeurd). Agenten zijn ook mensen he, en zelfs in nederland zijn veel agenten ex-tuig van de straat.
Yup, nu nog wat winkelruiten intrappen en hier en daar wat plunderen en het komt helemaal goed, tokkievolk!quote:Op zondag 14 juli 2013 10:11 schreef sonnyspek het volgende:
Terwijl jullie doorgaan met discussieren zijn er kleinschalige rellen uitgebroken.
=quote:Op zondag 14 juli 2013 05:09 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Hij was opgehouden met hem te volgen. De dader viel George op een beestachtige wijze aan.
Agent??? Waar heb je het over?quote:Op zondag 14 juli 2013 05:38 schreef roislecxe het volgende:
Als ze mij staande houden, en ik heb niks gedaan, dan blijf ik staan, en sla niet die agent in elkaar. Eigen schuld dikke bult.
Goeie uitspraak!
quote:Op zondag 14 juli 2013 05:14 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De dader gooide het zakje skittles richting George, net voordat hij werd geveld door een regen van kogels.
Een verklaring die weer afwijkt van deze verklaring:quote:Op zondag 14 juli 2013 05:03 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/George_Zimmerman#George_Zimmerman
Het is al eerder voorgekomen dat de politie niet op tijd kwam terwijl George een crime in progress zag voltrekken. Het is niet meer dan logisch dat iemand dan zijn verantwoordelijkheid neemt.
En dan dit:
A witness to the confrontation just prior to the shooting stated that Martin was on top of Zimmerman and punching him, while Zimmerman was yelling for help. This witness, who identified himself as "John", stated that "the guy on the bottom, who had a red sweater on, was yelling to me, 'Help! Help!' and I told him to stop, and I was calling 911".[140] He went on to say that when he got upstairs and looked down, "the guy who was on the top beating up the other guy, was the one laying in the grass, and I believe he was dead at that point."
Geen arm jochie met een zak skittles op zak dus.
Apart dat je deze verklaring er niet bij post...quote:Good's version of that night contradicts those of another neighbor who testified Thursday. Selma Mora, who lived a couple of houses down from Good, said a person straddling on top of another person told her to call police. Minutes later, the same person who was on top, Zimmerman, was on his feet after a gunshot, Mora said.
http://www.usatoday.com/(...)-stop-fight/2471949/
Ze zouden BOA's ook een wapen moeten geven.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:55 schreef zyx1981 het volgende:
Tja, rechts (dom) Nederland likt zijn vingers weer af bij dit "eigen rechtertje"-verhaal. De PVVD-ers gaan zo te lezen goed los in dit topic.White trash, ook in ons land lopen ze rond.
Wut? Mijn neef mocht geen agent worden omdat er aan zijn kant van de familie teveel criminelen zijn. Hij is zelf nooit gearresteerd of zelfs maar een boete lijkt mij dus sterk dat ex-tuig wel agenten kunnen worden.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, maar je gaat dan uit van de goedheid van de agent. Ik zou dat ook doen hoor, daar niet van. Maar in veel landen (waaronder de VS) lopen er aardig wat corrupte agenten rond. Genoeg voorbeelden van agenten die even een zakje wiet in je zak stoppen en je dan daarvoor aanhouden. Of je gewoon even aanhouden om je treiteren, elke dag opnieuw (het gebeurd). Agenten zijn ook mensen he, en zelfs in nederland zijn veel agenten ex-tuig van de straat.
Die jonge was ongewapend. Er was dus geen enkele rede voor Zimmerman om te vrezen voor zijn leven.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heb je je KKK muts al uit de kast gehaald?
Terechte vrijspraak. Hoewel de aanleiding van het hele verhaal triest is: Zimmerman die een neger in de regen ziet lopen en meteen aanneemt dat die gast gek is of aan de drugs en dus wel op zoek moet zijn naar huizen om in te breken, is het geen misdaad om iemand te bekijken of te achtervolgen.
Toen ze ruzie kregen vreesde hij voor z'n leven en dan mag je in Florida iemand afknallen als je vreest voor je leven of welzijn.
Triest, maar ondanks alle verontwaardiging die je nu hoort passen die Amerikanen hun wapenwetten er niet voor aan. Dus een mooi geval van eigen schuld dikke bult (voor Amerika).
Politie had hem overigens niks ontraden; 911 operator is geen agent.
Lekker makkelijk he, als het slachtoffer dood is en de schutter het verhaal mag bedenken... Een verhaal wat overigens tegenstrijdigheden bevat. Tegenstrijdigheden die echter niet genoeg zijn de schuld van Zimmerman keihard te bewijzen, maar die wel laten zien dat jij hier de situatie wel erg overdreven rooskleurig in het voordeel van de schutter presenteert...quote:Op zondag 14 juli 2013 09:23 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Het arme slachtoffer had zijn knokkels kapot geslagen op de gebroken neus en blauwe ogen van de boosaardige racistische schutter. Een hufter die een paar jaar daarvoor een blanke politieagent ontslagen heeft gekregen na een incident met de zoon van de agent en een negert. Ook gaf die racistische hufter hulp aan zijn zwarte buurvrouw en de kinders. Duidelijk een kkk'er dus. Ook ging hij het arme slachtoffer niet achterna, hij was hem kwijt geraakt, maar ging hij kijken in welke straat hij stond tijdens zijn melding aangezien de bordjes nogal eens willen veranderen schijnbaar. Toen kwam hij het arme slachoffer tegen, je weet wel met de kapotte knokkels, die vroeg wat zijn probleem was. Het antwoord daarop was we hebben geen probleem, waarop het slachtoffer zei: ''nu wel''. Ook greep het arme slachtoffer als eerste naar het wapen met de mededeling: ''you are going to die tonight motherfucker''.
Maar de schutter was dus racistisch, agressief en eigen rechter begrijp ik?
De persoon aan de telefoon zei dat hij niet verplicht was die jongen te volgen niet om hem niet te volgen. Ook is 911 geen politie.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:58 schreef theunderdog het volgende:
De politie zei zelfs tegen die Zimmerman dat hij die jonge niet moest volgen. En toch deed hij dat wel.
Het was dus gewoon een faal optreden.
Nooit gevochten? Ik sta niet aan de kant van Zimmerman maar die jongen was groter en sterker dan hem en zou hem makkelijk op zijn minst kunnen verwonden voor het leven.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die jonge was ongewapend. Er was dus geen enkele rede voor Zimmerman om te vrezen voor zijn leven.
1: Tja..quote:Op zondag 14 juli 2013 11:04 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
De persoon aan de telefoon zei dat hij niet verplicht was die jongen te volgen niet om hem niet te volgen. Ook is 911 geen politie.
[..]
Nooit gevochten? Ik sta niet aan de kant van Zimmerman maar die jongen was groter en sterker dan hem en zou hem makkelijk op zijn minst kunnen verwonden voor het leven.
1.Jupquote:Op zondag 14 juli 2013 11:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Tja..
2: Die jonge was sterker dan Zimmerman?
Haha hou toch op.. Dat vertelde dat vriendje en vriendinnetje van die Zimmerman bij dr: phil inderdaad.
Punt 2 en 3 zijn geen feiten.quote:Op zondag 14 juli 2013 05:46 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]![]()
Feit George is vrijgesproken.
Feit Martin, een agressieve woesteling die George bijna doodsloeg met zijn hoofd tegen een betonnen rand is dood
Feit De maatschappij is nu een stuk veiliger nu George vrij rondloopt en de agressieve woesteling geliquideerd is
quote:According to a records search on George, he was previously arrested for domestic violence, resisting an officer without violence and most shockingly, resisting an officer with violence -- a felony charge that surely could have landed him in prison.[...]Note: It has been brought to our attention that George Zimmerman has been arrested one time, not three, and that the charges against him were dropped after he completed a pre-trial diversion program. The additional two charges stem from the same incident on the same date.
http://rollingout.com/cu(...)as-3-closed-arrests/
Zimmerman is duidelijk breder dan Trayvon.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:19 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
1.Jup
2. Zimmerman was 10 centimeter kleiner dan Trayvon. Maar inderdaad dat zegt niet dat hij sterker is, al zou ik wel mijn geld zetten op Trayvon ( pistool niet meegerekend)
Politie heeft helemaal niks tegen hem gezegd. De meneer aan de 911 lijn is geen politie agent, heeft totaal geen bevoegdheden op dat gebied en hij zei niet dat hij niet achter die gozer aan mocht, maar dat het niet nodig was om te doen. ''We don't need you to do that.''quote:Op zondag 14 juli 2013 10:58 schreef theunderdog het volgende:
De politie zei zelfs tegen die Zimmerman dat hij die jonge niet moest volgen. En toch deed hij dat wel.
Het was dus gewoon een faal optreden.
Dat is Vancouver, 2011, na de Stanley Cup.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:11 schreef sonnyspek het volgende:
Terwijl jullie doorgaan met discussieren zijn er kleinschalige rellen uitgebroken.
Exact... dus dan had hij het ook niet moeten doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:24 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Politie heeft helemaal niks tegen hem gezegd. De meneer aan de 911 lijn is geen politie agent, heeft totaal geen bevoegdheden op dat gebied en hij zei niet dat hij niet achter die gozer aan mocht, maar dat het niet nodig was om te doen. ''We don't need you to do that.''
Ja veilig vanaf mijn computer niet beslissend over andermans leven. Gelukkig maar dat speculaties van alle kanten geen invloed hebben gehad op deze zaak maar dat die man onschuldig is tot men komt met overtuigend bewijs dat het niet zo is.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zimmerman is duidelijk breder dan Trayvon.
Leuk hè? Dat speculeren?
Amerika en onschuldig tot tegendeel bewezen is gaat niet zo goed samen.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:27 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ja veilig vanaf mijn computer niet beslissend over andermans leven. Gelukkig maar dat speculaties van alle kanten geen invloed hebben gehad op deze zaak maar dat die man onschuldig is tot men komt met overtuigend bewijs dat het niet zo is.
Zimmerman had astma, en Trayvon was een football speler... Ik denk niet dat speculaties goed zullen uitpakken voor Trayvonquote:Op zondag 14 juli 2013 11:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zimmerman is duidelijk breder dan Trayvon.
Leuk hè? Dat speculeren?
Blijkbaar had die vrouw een gerechtelijk bevel uit de buurt te blijven van haar ex, en waren de 'waarschuwingsschoten' lukraak in de richting van haar kinderen en ex.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:31 schreef Dagonet het volgende:
Ondertussen krijgt een vrouw die een waarschuwingschot lostte in een ruzie met haar ex omdat ze zich bedreigd voelde 20 jaar.
Niet direct met kracht.. Wel de waarschijnlijkheid een fysieke confrontatie te winnen. Zeker als je tegenstander een athletisch figuur is, en je al buiten adem bent van het achtervolgen van dat athletische type.. Maar dit gaat een eindeloze discussie worden, en die heb ik net op de Frontpage ook al gehad, dus ik laat het hierbij.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:49 schreef theunderdog het volgende:
Astma heeft niets te maken met de kracht van iemand.
Hieruit kun je enkel en alleen concluderen dat die kneus van een Zimmerman nooit die atletische jonge had moeten achtervolgen. Met zijn astma.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:51 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Niet direct met kracht.. Wel de waarschijnlijkheid een fysieke confrontatie te winnen. Zeker als je tegenstander een athletisch figuur is, en je al buiten adem bent van het achtervolgen van dat athletische type.. Maar dit gaat een eindeloze discussie worden, en die heb ik net op de Frontpage ook al gehad, dus ik laat het hierbij.
Haha, dat dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:53 schreef matthijst het volgende:
Als je astma hebt moet je misschien ook geen buurtwachtertje gaan spelen met als enige redmiddel een pistool?
Is dit die Zimmerman? Zimmerman in die eerste foto is een dikke pad van 40+, dit lijkt een slanke man van een jaar of 30?quote:Op zondag 14 juli 2013 05:14 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De dader gooide het zakje skittles richting George, net voordat hij werd geveld door een regen van kogels.
Ik denk dat dit juist is waarom er vrijspraak is gekomen. Te veel twijfel, conflicterende verklaringen en dergelijke dingen waardoor de jury niet vond dat het 'beyond reasonable doubt' was bewezen dat het ook doodslag was.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:01 schreef KreKkeR het volgende:
Tegenstrijdigheden die echter niet genoeg zijn de schuld van Zimmerman keihard te bewijzen
Helaas klopt dit dan weer wel. En dit is ook een ding:quote:Op zondag 14 juli 2013 11:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Amerika en onschuldig tot tegendeel bewezen is gaat niet zo goed samen.
Op basis van de reactie van 1 persoon ook andere users met een mening anders dan de jouwe, users die zich WEL in de zaak verdieot hebben, proberen omlaag te halen, hoe diep kun je zinkenquote:Op zondag 14 juli 2013 09:34 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Nu weten we ook weer waarom de Nederlandsche gutmenschen hier allemaal tegen deze man zijn. Ze weten niks, maar vinden het gewoon geil om iemand te vervolgen die zichzelf heeft verdedigd na tot pulp geslagen te zijn.
Ik vraag me af waarom mensen zoals jij dmv allerlei hear say en het verspreiden van roddels een lastercampagne starten.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:29 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
In de VS zijn ze ook van het zelf drugs brouwen. Met Skitles en nog een paar andere dingen kun je ''lean'' maken. Er zijn aanwijzingen dat het zielige slachtoffer een addict was. Op lange termijn kan lean psychoses veroorzaken.
quote:Martin's autopsy indicated that medical examiners found THC, the psychoactive ingredient in marijuana, when they tested Martin's blood and urine. The amount described in the autopsy report is such a low level that it would have played no role in Martin's behavior, said Larry Kobilinsky, a professor of forensic science at John Jay College of Criminal Justice in New York."This kind of level can be seen days after somebody smokes," Kobilinsky said. "If it comes up in the case, I would be surprised. It wouldn't benefit the defense, it wouldn't benefit the prosecution, and if the defense tried to bring it up, the judge would keep it out."
http://www.huffingtonpost(...)blood_n_1525840.html
Waar lees je dit?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:19 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Oh en ik lees net dat een dokter verklaard heeft dat Trayvon van onder dus zittend op Zimmerman neergeschoten is wat self defence wel heel aanneembaar maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |