dan doe ik mee. Mits er een aparte quarry age komt, zodat er geen gaten zitten overal.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:07 schreef shaderon het volgende:
misschien dat de fokcraft/haunted-mc server binnenkort een modpack server krijgt. Hadden we het laatst over maar we zijn er nog niet uit welke
Mystcraft, w00tquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dan doe ik mee. Mits er een aparte quarry age komt, zodat er geen gaten zitten overal.
Ja he daar doen we niet aan he.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dan doe ik mee. Mits er een aparte quarry age komt, zodat er geen gaten zitten overal.
Ja dat was wel lachen, en huilen. Speel nu al tijdje Mindcrack offline in SP. Alles is super duur, heb nog amper wat. Maar ondertussen wel al 2 portal guns uit kisten gevist.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:14 schreef shaderon het volgende:
Vorige keer ging het anders goed.. werden huizen gesloopt door er quarries boven te zetten
dan wordt het dag ja.quote:Op maandag 9 september 2013 17:09 schreef Jump het volgende:
Een domme vraag in feite. Als met drie op een server wit, twee in de normale wereld en de derde in de nether. Als de twee slapen in de normale wereld, wordt het dan ook dag of gaat dat niet omdat niet alle spelers in een bed liggen?
Heb je trouwens nog die infected mod toegevoegd?quote:Op zondag 8 september 2013 16:08 schreef shaderon het volgende:
Haunted-mc/fokcraft Mod Pack server:
Mod Pack: Unleashed - Te vinden in de FTB Launcher
IP: ftb.haunted-mc.com (Mocht die op het moment van schrijven nog niet werken: play.haunted-mc.com:25585)
Op dit moment nog volledig vanilla. Komt binnenkort het een en ander op tegen griefen etc etc.
Ben bijna de hele vakantie weggeweest. Ga binnenkort veel dingen toevoegen incl. infected.quote:Op maandag 9 september 2013 17:25 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog die infected mod toegevoegd?
kom ook ftb'en loon zit er ook.quote:
Das niet lief! Al is Sosua's huis snel gegriefd. Gewoon ff een lumberjack turtle aan de zijkant zetten en genieten!quote:
Of die mod dat je een boom in een keer omhaktquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Das niet lief! Al is Sosua's huis snel gegriefd. Gewoon ff een lumberjack turtle aan de zijkant zetten en genieten!
Sure. Wapenstilstand?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:15 schreef TJV het volgende:
Wel handig zo'n boom, lekker veel hout. Ik kom ook ff klooien, als ome remy dat leuk vindt.
is een beetje onzinnig in een FTB modpack. Zat mods die dat soort dingen namelijk toevoegen. Alleen wel pas op een later moment natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:53 schreef shaderon het volgende:
[..]
Of die mod dat je een boom in een keer omhakt
Spawnt hij dan in de nether zeker gewoon een kleintje?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk mogelijk (binnenkort)
plugins al klaar?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:03 schreef shaderon het volgende:
[..]
Spawnt hij dan in de nether zeker gewoon een kleintje?
quote:
Moet nog ff testen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]ook locks op je kist? Of moeten we safes maken?
Ik speel nu het nu nog af en toe, meestal zo eens een maand en dan weer een paar maand niet. De nieuwe versies die nu uitkomen zijn tof, maar zou toch liever een groter aantal nieuwe zaken willen zien per versie.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Haha tsja. Houdbaarheid reguliere minecraft komt toch wel tegen z'n einde. Te weinig vernieuwing. De packs daarintegen zijn super. Zodra m'n wifi het weer doen kom ik ook weer eens ftb'en.
ik heb het toch ook wel langere tijd gespeeld, maar veel van die nieuwe toevoegingen kunnen mij echt niet bekoren...quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:33 schreef maurisioo het volgende:
Ik vond minecraft leuk voor drie jaartjes. Daarna ging het bij mij ook vrij snel vervelen.
Die goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:52 schreef Mender het volgende:
[..]
Dat was echt lachen.![]()
Wat een heerlijk spel.
Maar die 50-60fps is een lege world gok ik?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:08 schreef shaderon het volgende:
Ben zelf aan een mega mod pack aan het werken. Zitten nu 186 mods in uit hexxit, unleashed, worldpack, galacticicraft, en komen er nog veel meer bij
Qua lag mag valt het mee. Vooral worldgeneration is zwaar. Een nieuwe world starten duurt een paar minuten. Maar ingame gewoon 50-60 fps.
Tis wat je leeg noemt, er spawnen gigantisch veel structures overalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar die 50-60fps is een lege world gok ik?
Fout gevonden denk ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:05 schreef baljeetx het volgende:
ik krijg hier een /manload error! wat heb ik fout gedaan?
config.yml: http://pastebin.com/sTF6yS1t (groupmanager)
zijn daar nog steeds geen goede editors voor?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:05 schreef baljeetx het volgende:
ik krijg hier een /manload error! wat heb ik fout gedaan?
config.yml: http://pastebin.com/sTF6yS1t (groupmanager)
Bedankt!!!!! DAT WAS EM! zo stom dat 1 spatie het kan verneukenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Fout gevonden denk ik.
Op de lijn 372 mist er een spatie tussen "-" en "proefadmin"
ik zit in een pannel, en die heeft er geen speciale edittor voor.. ik kan notepad++ wel eens gebruiken. heb gehoord dat dat wel een redelijke is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn daar nog steeds geen goede editors voor?
mja oke, het verbaasd mij dat er geen permissions editor (of plugin voor b.v. notepad++) is waarmee je in 1x de lap tekst kan controleren..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:17 schreef baljeetx het volgende:
[..]
ik zit in een pannel, en die heeft er geen speciale edittor voor.. ik kan notepad++ wel eens gebruiken. heb gehoord dat dat wel een redelijke is.
dat zouden ze inderdaad moeten aanpassen, maar het panel is TOF! beter is niet te vinden. Multicraft vind ik maar niks. maar de panel van deze host welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:21 schreef mschol het volgende:
[..]
mja oke, het verbaasd mij dat er geen permissions editor (of plugin voor b.v. notepad++) is waarmee je in 1x de lap tekst kan controleren..
Zo had de fout gevonden ja. Ga niet elk lijntje handmatig nakijkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:21 schreef shaderon het volgende:
Jup hij ziet de error
[ afbeelding ]
Geinig, mod wel gezien maar wist niet dat die van google afkomstig was.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:52 schreef mschol het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)n-via-minecraft.html
Eigenlijk gemaakt door dan200. Die heeft ook computercraft mod gemaakt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Geinig, mod wel gezien maar wist niet dat die van google afkomstig was.
twitter:BGS_Devs twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 17:29:30Happy to be working together with our good friends @Mojang, @notch @4JStudios and @Microsoft. It finally happened! http://t.co/kiHszqK7k3 reageer retweet
Moet wel een troll account zijn toch?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef Jump het volgende:
twitter:BGS_Devs twitterde op vrijdag 01-11-2013 om 17:29:30Happy to be working together with our good friends @Mojang, @notch @4JStudios and @Microsoft. It finally happened! http://t.co/kiHszqK7k3 reageer retweet
Is weer online. Om 22:00 werden we geddost door een botnet. :/quote:Op woensdag 6 november 2013 23:10 schreef maurisioo het volgende:
Remy ligt het aan mij of is je server ofline
Ah irritant zeg. Hopen dat dat niet vaker gebeurd.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:37 schreef shaderon het volgende:
[..]
Is weer online. Om 22:00 werden we geddost door een botnet. :/
Kon de 1Gbit connectie niets meer van stoppen. Is net opgehouden.
Omdat er 500.000 regels code zijn veranderd in Minecraft, speler ziet er zelf niet veel van behalve de nieuwe biomes maar under the hood is er gigantisch veel veranderd. Praktisch elke mod moet nu voor een groot deel herschreven worden om onder andere mee te kunnen met vervangen van het item id systeem bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:28 schreef STING het volgende:
Schiet helaas niet echt op met de mods en 1.7.2:
http://mcp.ocean-labs.de/download.php?list.2
doordeweeks s avonds heb ik tijdquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:19 schreef d4v1d het volgende:
Jong0ns, http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/building-game
Dit kan je ook spelen met minder dan 7 spelers (zolang het maar een oneven aantal is)
keer doen? Andere map/minigame kan ook. Bijvoorbeeld the walls of UHC zou ook nog kunnen maar dan ben ik weer als eerste dood
We hebben het er wel steeds over maar er komt niks van. Ik host wel. Graag even dit quoten en zeggen wanneer je zou kunnen.
en de modapi.. die komt nooitquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Omdat er 500.000 regels code zijn veranderd in Minecraft, speler ziet er zelf niet veel van behalve de nieuwe biomes maar under the hood is er gigantisch veel veranderd. Praktisch elke mod moet nu voor een groot deel herschreven worden om onder andere mee te kunnen met vervangen van het item id systeem bijvoorbeeld.
Jep, had het gelezen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Omdat er 500.000 regels code zijn veranderd in Minecraft, speler ziet er zelf niet veel van behalve de nieuwe biomes maar under the hood is er gigantisch veel veranderd. Praktisch elke mod moet nu voor een groot deel herschreven worden om onder andere mee te kunnen met vervangen van het item id systeem bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |