dan doe ik mee. Mits er een aparte quarry age komt, zodat er geen gaten zitten overal.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:07 schreef shaderon het volgende:
misschien dat de fokcraft/haunted-mc server binnenkort een modpack server krijgt. Hadden we het laatst over maar we zijn er nog niet uit welke
Mystcraft, w00tquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dan doe ik mee. Mits er een aparte quarry age komt, zodat er geen gaten zitten overal.
Ja he daar doen we niet aan he.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dan doe ik mee. Mits er een aparte quarry age komt, zodat er geen gaten zitten overal.
Ja dat was wel lachen, en huilen. Speel nu al tijdje Mindcrack offline in SP. Alles is super duur, heb nog amper wat. Maar ondertussen wel al 2 portal guns uit kisten gevist.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:14 schreef shaderon het volgende:
Vorige keer ging het anders goed.. werden huizen gesloopt door er quarries boven te zetten
dan wordt het dag ja.quote:Op maandag 9 september 2013 17:09 schreef Jump het volgende:
Een domme vraag in feite. Als met drie op een server wit, twee in de normale wereld en de derde in de nether. Als de twee slapen in de normale wereld, wordt het dan ook dag of gaat dat niet omdat niet alle spelers in een bed liggen?
Heb je trouwens nog die infected mod toegevoegd?quote:Op zondag 8 september 2013 16:08 schreef shaderon het volgende:
Haunted-mc/fokcraft Mod Pack server:
Mod Pack: Unleashed - Te vinden in de FTB Launcher
IP: ftb.haunted-mc.com (Mocht die op het moment van schrijven nog niet werken: play.haunted-mc.com:25585)
Op dit moment nog volledig vanilla. Komt binnenkort het een en ander op tegen griefen etc etc.
Ben bijna de hele vakantie weggeweest. Ga binnenkort veel dingen toevoegen incl. infected.quote:Op maandag 9 september 2013 17:25 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog die infected mod toegevoegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |