De Tour du Jour koers het hoogtepunt van de zomer?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Tuurlijk samen met Alp dhuez hoogtepunt van de zomer.
Na Rob Harmeling wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Tour du Jour koers het hoogtepunt van de zomer?
Ja dat zag ik toen ik overschakelde, daarom vroeg ik het. Maar wie was het?quote:
Kortom, Utrecht omtoveren tot een tweede Tsjernobyl?quote:
RIP dan maarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
Zal ik naar die rit gaan van Tour Du Jour en aan Michael vragen of hij nog een goed adresje weet voor wat EPO?
Ik zou nog even in training gaan om een goede grap te bedenken en die aan Michael te vertellen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
Zal ik naar die rit gaan van Tour Du Jour en aan Michael vragen of hij nog een goed adresje weet voor wat EPO?
Ik heb het idee een italiaan van de ploeg van de winnaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat zag ik toen ik overschakelde, daarom vroeg ik het. Maar wie was het?
Ik kan regelenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
Bramati?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het idee een italiaan van de ploeg van de winnaar.
Ik ben namelijk op zoek naar wat beters dan Ritalinquote:
je weet dat je het in de koelkast moet bewaren?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
Dat moet dan haast welquote:
Zolang het Amsterdam niet isquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kortom, Utrecht omtoveren tot een tweede Tsjernobyl?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben namelijk op zoek naar wat beters dan Ritalin
Mollemaal is cleanquote:
Tussen de melk en de boter?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je weet dat je het in de koelkast moet bewaren?
De enige Italiaan daar, dus dacht ik het. Maar zie net in Vive le velo topic dat het idd Bramati was.quote:
Ja, daar valt niet veel aan te verpestenquote:
ff een fotootje opgeduikeld, inderdaad, die was het.quote:
Nou nou niet zo negatief over onze stad Juicy.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, daar valt niet veel aan te verpesten
Boter in de koelkast bewarenquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou niet zo negatief over onze stad Juicy.
Afvallenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje googelen. Trouwens Aicar is voor de eckteVal je keihard van af
SS Doomtrooper?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:48 schreef Redefine het volgende:
Dit is wederom een RTL klassieker als film.
The Marine. Na TdJ.quote:
Dat moet toch wel de slechtste film ooit zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Man die heb je gisteren gemist, was weer top! Puntje van mijn stoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |