Ja, maar dat was Genee blijkbaar vergeten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Misschien kijkt hij nu. Dat van die zooltjes had hij van de week ook al verteld trouwens.
reclame.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit programma altijd een half uur te lang duren..
Vandaag een Pieter te lang.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan kijk je niet het laatste half uur.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we dat halfuurtje niet aan de Avondetappe plakken, dat duurt gevoelsmatig standaard te kort.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik iets beters te doen had..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:40 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dan kijk je niet het laatste half uur.
Nee het eerste half uur niet, anders mis je Dries.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:40 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dan kijk je niet het laatste half uur.
thisquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:41 schreef Zorro het volgende:
Reclame, ik schakel ff naar Vive le Velo en val net in een een geweldig moment, nooit iemand zo gek zien worden in een ploegleidersaauto
Daar heb je gelijk in, kunnen we Dries niet het laatste half uur laten vullen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het eerste half uur niet, anders mis je Dries.
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik iets beters te doen had..
Lijkt altijd net een stukje uit Koefnoen vind ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boogerd is al in training.
En hij heeft er sin in.
Bij Vacansoleil zeker?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:41 schreef Zorro het volgende:
Reclame, ik schakel ff naar Vive le Velo en val net in een een geweldig moment, nooit iemand zo gek zien worden in een ploegleidersaauto
Lefevre?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:41 schreef Zorro het volgende:
Mini concert van Dries, goed ideequote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:42 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, kunnen we Dries niet het laatste half uur laten vullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |