Ik verlang terug naar de tijd dat ze Bohemian Like You als reclametune hadden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echter zijn daar weer nog veel ergere Vodafone reclames voor terug gekomen
Ik neem aan dat hij best nog wel wat zal sporten. Maar is natuurlijk niet meer zo afgetraind als vroeger, plus dat hij ook een dagje ouder wordt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar zelf zwemmen ook? Dat bedoelde ik eigenlijk.
Ik zou zeggen: Kijk morgen mee. Ik heb er zin in, ik ben al in training.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:16 schreef Remzz het volgende:
5 uur lang live vissen op tv wat moet ik me daarbij voorstellen
Er zijn ook mensen die 5 uur lang live fietsen op tv.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:16 schreef Remzz het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar de tijd dat ze Bohemian Like You als reclametune hadden.
niet te missen sensatie TV.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:16 schreef Remzz het volgende:
waar is het topic?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Kijk morgen mee. Ik heb er zin in, ik ben al in training.
SBS had het allang 33 keer HET TV evenement van het jaar genoemd. Bij RTL zijn ze veel te bescheiden.quote:
Je typt het spontaner dan dat Boogerd het zegt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Kijk morgen mee. Ik heb er zin in, ik ben al in training.
Dat Chorges is ook een gehucht van drie keer niksquote:
Heb ik allang geplaatst paar topics terug, maar als niemand hem in de OP zet..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:25 schreef modderfokker. het volgende:
Waarom heeft Wytse nou nog geen fototje in dit topic !
Toevoegen ! nu !
Ik zoek er nog wel effe eentje, wacht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik allang geplaatst paar topics terug, maar als niemand hem in de OP zet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |