Die cijfers zijn natuurlijk op de schaal van Dries.quote:
Uran vorig jaar was comedy capers.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij deed het gelukkig wel een stuk subtieler dan Valverde (al was dat geen verkopen) op dezelfde Ventoux en Duran Duran in Londen
Ik kwam ook maar tot een zeventjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu eigenlijk maar een 7/8 hij is wat dikker geworden in zijn gezicht, minder leuk.
Zat hij alweer buiten huis te neukenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:09 schreef tralalala het volgende:
Ik hoor Xander de Buisonje vanaf mijn balkon.
Die heeft hopelijk wat acteerlessen genomen van dat Kazachtaanse oliegeld.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uran vorig jaar was comedy capers.
Tja hij doet niet meer zoveel he? Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kwam ook maar tot een zeventjeVroeger was ie m'n absolute tien
Nou ja niet veel. Hij doet de jeugd OS, de Swim Cup en Ranomi.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja hij doet niet meer zoveel he? Dan krijg je dat.
Dries is Dries.quote:
Ranomi doet hij met zijn paars gepunte lansquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
Nou ja niet veel. Hij doet de jeugd OS, de Swim Cup en Ranomi.
quote:
wie wil dat nu nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ranomi doet hij met zijn paars gepunte lans![]()
Hij heeft anders wel hoogstpersoonlijk voor betere abonnementen bij T-Mobile gezorgd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:13 schreef Redefine het volgende:
Ik hoop dat alle pizzabakkers de ansjovis vermalen en in het deeg van Ali zijn pizza's stoppen.
Voelt zich ook steeds meer op zijn gemak.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:11 schreef Marcoss het volgende:
Boogerd zegt gewoon wat hij denkt en zegt ook gewoon alles, prima gast
Maar zelf zwemmen ook? Dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja niet veel. Hij doet de jeugd OS, de Swim Cup en Ranomi.
Echter zijn daar weer nog veel ergere Vodafone reclames voor terug gekomenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel hoogstpersoonlijk voor betere abonnementen bij T-Mobile gezorgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |