Zit nou niet uit te lokkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:26 schreef Tyron het volgende:
in het PSV topic deelde iemand een sneer uit aan feyenoord
ik zeg #attack
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:26 schreef Tyron het volgende:
in het PSV topic deelde iemand een sneer uit aan feyenoord
ik zeg #attack
http://www.fr12.nl/nieuws(...)enste-fernandez.htmlquote:Nadat eerder deze week al duidelijk werd dat Guyon Fernandez in de nadrukkelijke belangstelling staat van Go Ahead Eagles, heeft ook Foeke Booy - de trainer van de kersverse eredivisionist - duidelijk uitgesproken de aanvaller graag te willen inlijven. 'We zien in hem een hele goede versterking,' zegt Booy tegenover RTV Rijnmond.
'Hij zit bij Feyenoord op een dood spoor en wil zich graag manifesteren,' vervolgt de oefenmeester van de club uit Deventer. 'Voor mij is het belangrijk of hij graag voor Go Ahead Eagles zou willen spelen. Daar heb ik nog geen antwoord op. We hebben gisteravond wel geprobeerd contact te leggen, maar we kregen iedere keer elkaars voicemail. Laten we hopen dat het gaat lukken.'
De voormalig coach van Sparta is gecharmeerd van Fernandez. 'Hij is snel, hij kan een bal bij zich houden en hij kan scoren. Bovendien is het een tegenhanger van Marnix Kolder (spits Go Ahead Eagles, red.) die meer balvast is. Daarnaast willen we een ander type speler,' aldus Booy.
Eerder toonden NEC, PEC Zwolle en RKC Waalwijk interesse in Fernandez. De voormalig aanvaller van Excelsior komt niet meer in de plannen voor van Feyenoord en traint zelfs niet meer mee.
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:46 schreef Irritatie100 het volgende:
"Kan een bal vasthouden"? Ehhhh.......
quote:
Volgens mij tikt die verdediger de bal aan, vandaarquote:Op zondag 14 juli 2013 08:11 schreef ace_eleven het volgende:
Verder zag het er niet echt spectaculair uit, en speelde Manu bij de goal mijn inziens de bal eigenlijk te ver voor zich uit,
Wel goed afgemaakt in ieder geval.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:11 schreef ace_eleven het volgende:
Al spreekt Foeke ook over een tegenpool van Kolder,'die wat meer balvast is'
In de samenvatting zowaar een mooi steekballetje van Verhoek![]()
Verder zag het er niet echt spectaculair uit, en speelde Manu bij de goal mijn inziens de bal eigenlijk te ver voor zich uit, maar in ieder geval blij dat we de voorbereiding makkelijk doorlopen, dat is ook wel eens slechter geweest
Uliquote:
Er staat:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:45 schreef Grifte het volgende:
Wat een verwaande gozert die Fernandez, minste wat je als afgedankte voetballer kan doen is even antwoorden, zelfs als je geen interesse hebt. Gebeurde dit niet enkele weken ook al bij interesse van een andere Eredivisie-club?
Hij heeft dus tenminste 1x teruggebeld, maar kreeg toen Foekes voicemail. Niks aan de hand dus.quote:We hebben gisteravond wel geprobeerd contact te leggen, maar we kregen iedere keer elkaars voicemail.
Vind de shirts ook niet tegenvallen inderdaad. Bij die presentatie leek het allemaal zo slobberig en de sponsor te groot, maar in actie valt dit inderdaad niet op.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:58 schreef Merkie het volgende:
Vier wedstrijden, 29 goals gemaakt, 0 tegen. Niet slecht. Hoewel het natuurlijk allemaal vrij weinig zegt.
Vind de shirts in actie trouwens minder lelijk dan op de foto's.
Dan zou ik ook in een deuk liggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:48 schreef PIETR het volgende:
Denk eerder dat het wijf van Lexie langs kwam huppelen in een bikini
http://www.fr12.nl/nieuws(...)tsluitsel-geven.htmlquote:In Deventer wachten ze vandaag op het telefoontje van aanvaller Guyon Fernandez. De speler van Feyenoord mag vertrekken uit de Kuip en Go Ahead Eagles voegt de speler graag toe aan haar selectie. Gisteren stond er een gesprek gepland tussen de gepromoveerde club en Fernandez. De 27-jarige voetballer zou vandaag zijn definitieve beslissing kenbaar maken, twittert VI-journalist Marco Timmer. Vooralsnog is er niks naar buiten gebracht over het uitsluitsel.
UPDATE - Go Ahead heeft nog niets gehoord van Fernandez
Guyon Fernandez lijkt langer de tijd nodig te hebben voor een beslissing over zijn toekomst. De aanvaller had Go Ahead Eagles beloofd vandaag zijn verlossende antwoord te geven, maar de club uit Deventer wacht nog steeds op het telefoontje vanuit kamp-Fernandez.
http://www.soccernews.nl/(...)verblijf_in_Engelandquote:Vitesse slaagde erin om Patrick van Aanholt en Gaël Kakuta opnieuw te huren van Chelsea, maar de poging om Nathan Aké naar het Gelredome te halen lijkt te mislukken. De verdediger annex middenvelder ziet een verhuizing naar Arnhem niet zitten, weet de Daily Mirror te melden.
Volgens de Engelse krant gaat Aké Vitesse teleurstellen, omdat hij liever in Engeland blijft. De geboren Hagenaar acht het verstandiger om zich te laten verhuren aan een club uit de Premier League of de Championship. Vooralsnog worden geen Engelse clubs nadrukkelijk gelinkt aan de Nederlander.
Aké, een jeugdexponent van ADO Den Haag, werd door Chelsea twee jaar geleden overgenomen van Feyenoord. Op 26 december 2012 maakte hij zijn debuut in de Premier League tijdens een wedstrijd tegen Norwich City (2-0 winst). Sindsdien speelde hij slechts nog twee wedstrijden in de Londense hoofdmacht. Aké denkt dat hij ook komend seizoen niet veel speelminuten zal krijgen, waardoor hij tijdelijk wil vertrekken.
Zonder grap: vaak zijn het die meisjes die je breekt als een luciferhoutje die er weinig behoefte aan hebben. 'Oeh, pas op, dalijk breek je mijn nagels nog of gaat mijn haar door de war'quote:
Klopt, Manu is de eerste 4 wedstrijden geschorst. Ik meen door debiel doorgaan op de keeper. Was overigens niet zijn overige debiele actie bij Excelsior dat seizoen. Eigenlijk stond zijn hele seizoen bij Excelsior in het teken van matige en wisselvallige prestaties afgewisseld met opmerkelijke acties, maar zelden lovenswaardig in ieder geval.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Klopt het dat Manu tot 26 augustus geschorst is?
Hij zegt een fanatiek supporter te zijn maar hij is nog nooit in de kuip geweest? Kan mij niet voorstellen dat hij nooit een keer de kans heeft gekregen naast zijn drukke wielerleven. Lijkt me een beetje nep iemand die fans wil winnen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:36 schreef Luni het volgende:
Oud stuk, maar wel leuk.
http://www.baukemollema.n(...)id=1290932360&ucat=1
Fernandez 0,5?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)eite/verein_234.html
Grappig om te zien
Verhoek 1,4 vond ik ook wat hoogquote:Op maandag 15 juli 2013 01:31 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Fernandez 0,5?
Immers 1,8?
Lamprou 0,5?
ramsteijn 0,4 lijkt me allemaal wat hoog ingeschat.
Slaat nergens op die lijst maar goed.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)eite/verein_234.html
Grappig om te zien
De witte Keniaanquote:Feyenoord moet het vanaf vandaag voorlopig stellen zonder het kwartet Terence Kongolo, Sven van Beek, Anass Achahbar en Lucas Woudenberg. De vier jeugdinternationals gaan met Oranje onder 19 naar het EK in Litouwen. Woudenberg maakte tijdens de trainingsweek in Ermelo indruk met als grootste wapen zijn ijzersterke conditie.
Ronald Koeman en conditietrainer Jan Kluitenberg zagen de linksback tijdens een bosloop iedereen op grote achterstand zetten. 'Wij kregen het sein dat wij volle bak mochten gaan, mijn conditie is erg goed', aldus Woudenberg.
De jeugdinternational, hier en daar inmiddels al omgedoopt tot 'De Witte Keniaan', trainde vorig seizoen al vaak mee met de selectie van Koeman. Zolang Bruno Martins Indi niet is verkocht, lijkt de kans op een snelle doorbraak in de Kuip echter klein.
'Ik ga nu eerst naar Litouwen', zegt Woudenberg. 'Dat is in goed overleg gegaan met de technische staf van Feyenoord. In Litouwen kan ik wedstrijden op niveau spelen, was de mening van de club. Of ik na terugkeer zal worden verhuurd, weet ik niet. Daar is nog niet over gesproken. En ik houd mij ook niet bezig met een eventueel vertrek van Bruno en de gevolgen van mijn status als dat gebeurt. Ik wacht het af en ga ondertussen volle bak. Zo hoort het volgens mij ook.'
Hij woont in Groningen of Spanje. En ik ken een aantal zeer fanatiek supporters die zelden tot nooit in de Kuip komen.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:29 schreef Paint-Man het volgende:
[..]
Hij zegt een fanatiek supporter te zijn maar hij is nog nooit in de kuip geweest? Kan mij niet voorstellen dat hij nooit een keer de kans heeft gekregen naast zijn drukke wielerleven. Lijkt me een beetje nep iemand die fans wil winnen.
Vagner Love is ook gespot bij het Clara Ziekenhuis!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:35 schreef PIETR het volgende:
Gerucht gaat dat Assaidi naar Feyenoord vertrekt. Deze week nog. Heb alleen nog nergens een goede bron gevonden.
Vertrouwlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:35 schreef PIETR het volgende:
Gerucht gaat dat Assaidi naar Feyenoord vertrekt. Deze week nog. Heb alleen nog nergens een goede bron gevonden.
Tymoschuk ook.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Vagner Love is ook gespot bij het Clara Ziekenhuis!
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Vagner Love is ook gespot bij het Clara Ziekenhuis!
Maar liefst 10% korting heeft hij geregeld! En dat EXCLUSIEF voor het HELE legioen! Fantastisch!quote:Op maandag 15 juli 2013 13:04 schreef PIETR het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)_drukwerkmax_partner
Toppertje hoor, die Koevermans
De tyfusquote:Op maandag 15 juli 2013 13:04 schreef PIETR het volgende:
Bij degene die dit stukje geschreven had was de inspiratie ook even op.quote:Bovendien denken zij met ons mee over hoe wij drukkosten kunnen verlagen en leveren ze kwaliteit en topservice, daarin zijn ze snel en recht door zee. De juiste mentaliteit die past bij een club als Feyenoord.
Ho ho, je vergeet de gratis kartonnen sta-tafelquote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef -jos- het volgende:
[..]
Maar liefst 10% korting heeft hij geregeld! En dat EXCLUSIEF voor het HELE legioen! Fantastisch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eens een sponsor die het drukwerk gratis verzorgt (desnoods verwerkt in het sponsorcontract) voor Feyenoord dus.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij degene die dit stukje geschreven had was de inspiratie ook even op.
026.. Zelfs Vitesse wil er niet mee in zeequote:Op maandag 15 juli 2013 13:04 schreef PIETR het volgende:
Voor 750 euro!? Lees eens goed.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://actie.drukwerkmax.nl/feyenoord/
Serieus? een kartonne statafel voor 750 euro?![]()
![]()
En gratis. Je mag kritiek hebben, maar gratis zooi blijft gratis zooi.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://actie.drukwerkmax.nl/feyenoord/
Serieus? een kartonne statafel voor 750 euro?![]()
![]()
Edit: Oh wacht het is bij een bestelling vanaf 750 euro maar dan nog steeds![]()
Dit. godverdomme. Mensen die met geld over de brug komen.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:47 schreef Elan het volgende:
Ik wil godverdomme Het Havenbedrijf als sponsor niet van die kutbedrijfjes uit Arnhem.
Het gaat meer om het verhaal van Mark Koevermans er omheen. Dit is een klein bedrijfje en hij doet alsof hij zijn eigen Aegondeal heeft gesloten.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dit. godverdomme. Mensen die met geld over de brug komen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef Elan het volgende:
Het gaat meer om het verhaal van Mark Koevermans er omheen. Dit is een klein bedrijfje en hij doet alsof hij zijn eigen Aegondeal heeft gesloten.
Kijk even naar de sponsordeals die bij andere topclubs gesloten worden en vergelijk dat met de prestaties van Koevermans.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:12 schreef satecl het volgende:
Feyenoord regelt geen sponsors:
Boehoooeeeeee bestuur tegen de muur Koevermand oprottuhhh!!
Feyenoord regelt wel een sponsor:
Huuuuuu klein bedrijf, niet uit Rotterdam opkankuruhhhhh Koevermans!!!
Feyenoord regelt korting voor de supporters:
Gieruggg tafeltjee boeieeee hoef ik niet Koevermans oprottuuhh!!!
Die clubs hebben qua businessgedeelte ook veel meer te bieden. Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk even naar de sponsordeals die bij andere topclubs gesloten worden en vergelijk dat met de prestaties van Koevermans.
En dan straks zeker weer zaniken dat je zo'n financiële achterstand hebt t.o.v. die clubs louter omdat er geen nieuw stadion komt.
Zijn al die units dan daadwerkelijk uitverkocht op dit moment?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die clubs hebben qua businessgedeelte ook veel meer te bieden. Het een sluit het ander niet uit.
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:12 schreef satecl het volgende:
Feyenoord regelt geen sponsors:
Boehoooeeeeee bestuur tegen de muur Koevermand oprottuhhh!!
Feyenoord regelt wel een sponsor:
Huuuuuu klein bedrijf, niet uit Rotterdam opkankuruhhhhh Koevermans!!!
Feyenoord regelt korting voor de supporters:
Gieruggg tafeltjee boeieeee hoef ik niet Koevermans oprottuuhh!!!
De units zijn allemaal uitverkocht. Daar schijnt zelfs een wachtlijst voor te bestaan. Probleem is wel dat de units niet kunnen concurreren met de kwaliteit en ruimte die de units bij andere clubs wel bieden, en daarom kan Feyenoord dus minder voor z'n units vragen dan concurrenten dat doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn al die units dan daadwerkelijk uitverkocht op dit moment?
Las dat vorige week als argument van tegenstanders voor dat nieuwe stadion dat de huidige capaciteit niet eens volledig benut zou worden.
Ik hoop het. Met beide versterkingen gaan we enorm vooruit op aanvallend vlak en in de breedte.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ryo en Assaidi geruchten trekken weer aan is beide ook een optie?
Mag hopen van niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ryo en Assaidi geruchten trekken weer aan is beide ook een optie?
Kuuuuuuuuuuut! Gaan ze dat nu op de plek van de namen plaatsen?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:04 schreef PIETR het volgende:
Lijkt me niet. Gewoon even een promotie voor de samenwerking.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kuuuuuuuuuuut! Gaan ze dat nu op de plek van de namen plaatsen?
Ik vrees ervoor... Ze zijn wel 1 van de grootste Sponsors ineens...quote:Op maandag 15 juli 2013 14:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Gewoon even een promotie voor de samenwerking.
Dat zou nog erger zijn dan dat verschrikkelijke Freo op de rug bij die provincieclub.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor... Ze zijn wel 1 van de grootste Sponsors ineens...
En DrukwerkMax misschien welquote:
En DrukwerkMax misschien welquote:
De verkeerde voor je. Speelde 2 seizoenen erg sterk bij Heerenveen en ging voor veel geld naar Liverpool. Prachtige controle, mooi schot en kan ook op 10, dus heeft overzicht.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:47 schreef Haringkop het volgende:
Die Assaïdi, das toch ook gewoon zo'n deriten-in-een-dozijn buitenspeler die 6 potjes goed speelt en de rest van het seizoen loopt te kutten? Of heb ik nog de verkeerde voor me?
Is de open dag dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:46 schreef DonRaja het volgende:
Zondag gaan mijn kinderen voor het eerst naar de Kuip.
Ik heb gehoord dat de spelers worden gepresenteerd op kartonnen statafelsquote:Op maandag 15 juli 2013 14:47 schreef Muto het volgende:
[..]
En DrukwerkMax misschien wel. Of misschien heeft Koevermans met onze hoofdsponsor afgesproken dat de helicopter wordt ingeruild voor een Opel.
Nee, hij zorgde ervoor dat het leek alsof Dost een goede spits was.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:47 schreef Haringkop het volgende:
Die Assaïdi, das toch ook gewoon zo'n deriten-in-een-dozijn buitenspeler die 6 potjes goed speelt en de rest van het seizoen loopt te kutten? Of heb ik nog de verkeerde voor me?
Samen met Narsingh, dat wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij zorgde ervoor dat het leek alsof Dost een goede spits was.
Is een goede buitenspeler man.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:47 schreef Haringkop het volgende:
Tof. Dit seizoen maar een keertje een wedstrijdje pakken met de kids?quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:49 schreef satecl het volgende:
[..]
De verkeerde voor je. Speelde 2 seizoenen erg sterk bij Heerenveen en ging voor veel geld naar Liverpool. Prachtige controle, mooi schot en kan ook op 10, dus heeft overzicht.
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, hij zorgde ervoor dat het leek alsof Dost een goede spits was.
quote:
Neem je auto mee, misschien krijg je wel een statafel. Van hout.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:54 schreef Merkie het volgende:
Ik ga ook met de Feyenoord Business Club. Speciale ontvangst o.i.d.. We zien het wel.
Eerst zondag hun hart rood/wit kleuren.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tof. Dit seizoen maar een keertje een wedstrijdje pakken met de kids?Is er geen kameraadjes wedstrijd meer?
Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Neem je auto mee, misschien krijg je wel een statafel. Van hout.
Jij bent meer elite dan Happel nu.quote:
Jij woont toch in België?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerst zondag hun hart rood/wit kleuren.
Toch niet. Bij Liverpool wordt hij uitgekotst door de supporters omdat hij er helemaal niets van bakt daar. Tik voor de gein zijn naam maar eens in op Twitter.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan zal ik idd wel de verkeerde voor me hebben..
Is ook geen dankbare taak om samen met Suarez te moeten spelen...quote:Op maandag 15 juli 2013 15:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Toch niet. Bij Liverpool wordt hij uitgekotst door de supporters omdat hij er helemaal niets van bakt daar. Tik voor de gein zijn naam maar eens in op Twitter.
Wie bakt er daar wel wat van? Behalve Gerrard.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Toch niet. Bij Liverpool wordt hij uitgekotst door de supporters omdat hij er helemaal niets van bakt daar. Tik voor de gein zijn naam maar eens in op Twitter.
Ben benieuwd of je kids later ook voor Feyenoord kiezen. Lijkt me dat je sneller een affiniteit opbouwt met een club uit de regio.quote:
Nee joh, dat is alleen als je ze zelf niks meegeeft.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je kids later ook voor Feyenoord kiezen. Lijkt me dat je sneller een affiniteit opbouwt met een club uit de regio.
Mwah, mijn pa is een Ajacied. Dus let maar beter op dan mijn pa.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh, dat is alleen als je ze zelf niks meegeeft.
Als het goed is zijn ze zondag al verkocht voor het leven ( dat was ik tenminste wel na mijn eerste bezoek in De Kuip).quote:Op maandag 15 juli 2013 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh, dat is alleen als je ze zelf niks meegeeft.
Is ook zo. Al ben ik regelmatig naar Willem II geweest toen ik klein was, maar nooit een band met die club opgebouwd.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze zondag al verkocht voor het leven ( dat was ik tenminste wel na mijn eerste bezoek in De Kuip).
Al weet je niet of dat anders zou zijn als je in Antwerpen zou wonen en door vrienden meegenomen zou worden door vrienden naar de lokale dat je daar niet een band mee zou krijgen.
Zelfs die valt erg tegen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie bakt er daar wel wat van? Behalve Gerrard.
Kiezen? Natuurlijke selectie. Joden kiezen hun club.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je kids later ook voor Feyenoord kiezen. Lijkt me dat je sneller een affiniteit opbouwt met een club uit de regio.
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kiezen? Natuurlijke selectie. Joden kiezen hun club.
Die volgen gewoon hun neus.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
twitter:marcotimmer twitterde op maandag 15-07-2013 om 16:12:59Guyon Fernandez kiest tussen #PECZwolle en #goaheadeagles. De spits van Feyenoord praat eerst met #peczwolle, zo meer op #vi.nl reageer retweet
Kijk eens aan. Hij wordt nog eens verstandig.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:marcotimmer twitterde op maandag 15-07-2013 om 16:12:59Guyon Fernandez kiest tussen #PECZwolle en #goaheadeagles. De spits van Feyenoord praat eerst met #peczwolle, zo meer op #vi.nl reageer retweet
Er is ook een foto van Ryo in Ajaxshirt. Boeiend.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens zijn jullie dit alweer vergeten
Zullen er genoeg zijn die hem daardoor liever niet bij Feyenoord zouden willen zien.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Er is ook een foto van Ryo in Ajaxshirt. Boeiend.
Okquote:Op maandag 15 juli 2013 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zullen er genoeg zijn die hem daardoor liever niet bij Feyenoord zouden willen zien.
Open er een topic over zou ik zeggen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar belachelijk als je daar wat om geeft
Wat? Dat hij voor de gein een Ajax shirt aantrekt en dat op social media laat zetten? Nee dat maakt mij echt helemaal niets uit.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens zijn jullie dit alweer vergeten
Wat een onzin.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zullen er genoeg zijn die hem daardoor liever niet bij Feyenoord zouden willen zien.
Dan ben jij een verstandige manquote:Op maandag 15 juli 2013 16:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat? Dat hij voor de gein een Ajax shirt aantrekt en dat op social media laat zetten? Nee dat maakt mij echt helemaal niets uit.
Zo zouden alle supporters moeten zijn. Dan zouden er weer bezoekers van de tegenpartij welkom zijn bij de klassiekers.quote:
Preciesquote:Op maandag 15 juli 2013 16:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zo zouden alle supporters moeten zijn. Dan zouden er weer bezoekers van de tegenpartij welkom zijn bij de klassiekers.
Aboutaleb is het hier niet mee eensquote:Op maandag 15 juli 2013 16:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zo zouden alle supporters moeten zijn. Dan zouden er weer bezoekers van de tegenpartij welkom zijn bij de klassiekers.
Ik denk niet dat alle Feyenoord-supporters zo rationeel denken als Sunri5e.quote:
Sinds Charisteas zijn we immuun...quote:Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat alle Feyenoord-supporters zo rationeel denken als Sunri5e.
Wie is dat?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:43 schreef Elan het volgende:
Heeft iemand deze held al gespot in World War Z ?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
*eensquote:Op maandag 15 juli 2013 18:44 schreef PIETR het volgende:
Martin van Geel heeft de transfer alweer ontkend. Godverdomme ga is wat doen Martin. Versterkingen halen! Werken voor je kanker geld.
Van welk geld?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:44 schreef PIETR het volgende:
Martin van Geel heeft de transfer alweer ontkend. Godverdomme ga is wat doen Martin. Versterkingen halen! Werken voor je kanker geld.
In Afrika loopt heus wel ergens een gratis Afrikaanse Messi. Vorig jaar heeft die toch ook de Noorse Iniesta weten binnen te hengelen.quote:
Met die miljoenen die we hebben gekregen voor Bruma en Lerrraaaa natuurlijkquote:
Een bedrag tussen de 750.000 en 850.000?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Met die miljoenen die we hebben gekregen voor Bruma en Lerrraaaa natuurlijk
Miljoenen? Bron?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Haha je meende het ook nogquote:Op maandag 15 juli 2013 19:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
twitter:sportstentorzwo twitterde op maandag 15-07-2013 om 18:58:12Guyon Fernandez komt naar #peczwolle. Wordt voor 1 jaar gehuurd van #Feyenoord. reageer retweet
Ik mis de shots waarbij je het camerabeeld ziet schuddenquote:
Zul je zien dat hij er direct 4 in schiet tegen Feyenoordquote:Op maandag 15 juli 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelijk spanning ende sensatie in de eerste speelronde dus.
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:15 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zul je zien dat hij er direct 4 in schiet tegen Feyenoord
Niks gehoord over Immers. De club die geïnteresseerd was, was dacht ik Cardiff.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:18 schreef Anosmos het volgende:
Hopen dat-ie het goed doet, verkopen zodra we kunnen. Enne, heeft iemand nog iets van transfergeruchten rondom Sexy Lexie gehoord? Tijdje terug was er 'interesse' van 'buitenlandse clubs'
Ja, maar voor hetzelfde geld is dat een beetje heel erg uitvergroot om de transfersom op te krikken...quote:Op maandag 15 juli 2013 19:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niks gehoord over Immers. De club die geïnteresseerd was, was dacht ik Cardiff.
Over wie heb je het nu?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:18 schreef Anosmos het volgende:
Hopen dat-ie het goed doet, verkopen zodra we kunnen.
Balen.. Ik zag die nog wel voor 5 miljoen weg gaan...quote:Op maandag 15 juli 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Fernandez is overigens na dit seizoen transfervrij, centjes zal je er toch niet voor vangen.
Ja, vandaar.quote:
Toedeledoki inderdaad.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:57 schreef Grifte het volgende:
Fernandez
thx voor de uitwedstrijden bij PSV/Ajax, verder weinig van hem genoten.
Het is ook al 101 keer uitgelegd, dat weten we pas zeker als de vorige voorrondes afgelopen zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:05 schreef Sloggi het volgende:
Het is vast al honderd keer gevraagd (en gepost), maar hoe zat het nou met Feyenoord en Europees voetbal? Zijn we geplaatst?
Fenerbahçe en Besiktas zijn voorlopig definitief uitgesloten.
Vorige voorrondes zijn toch per definitie al geweest?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is ook al 101 keer uitgelegd, dat weten we pas zeker als de vorige voorrondes afgelopen zijn.
Arme Dirkquote:Op maandag 15 juli 2013 21:05 schreef Sloggi het volgende:
Het is vast al honderd keer gevraagd (en gepost), maar hoe zat het nou met Feyenoord en Europees voetbal? Zijn we geplaatst?
Vorige ten opzichte van die van ons.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:08 schreef Sloggi het volgende:
rondes zijn toch per definitie al geweest?
Jozsef, Jozsef!quote:
We zijn nu geplaatst. Alles hangt nu nog af van eventuele verrassingen in de voorronde van de CL.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:05 schreef Sloggi het volgende:
quote:
Wanneer zijn die wedstrijden eigenlijk, en de loting voor ons an sich?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
We zijn nu geplaatst. Alles hangt nu nog af van eventuele verrassingen in de voorronde van de CL.
Deze en volgende week is de tweede ronde. Derde ronde is 1 en 8 augustus. Daarna wordt bekend wie of wat we loten.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer zijn die wedstrijden eigenlijk, en de loting voor ons an sich?
Wat een wedstrijd was dat hé. Tevens vind ik dat één van de allermooiste Feyenoord shirts ever.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:04 schreef heiden6 het volgende:
"Zidane, Del Piero.... Van Gastel, en Clemens Zwijnenberg"
En er komt een nieuw boegbeeld. Ben heel benieuwd wie dat gaat worden.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:02 schreef Happel het volgende:
Volgens de Snor gaat Gudde naar de achtergrond. Hij heeft naar me geluisterd. Wijze vent.
En dat nieuwe boegbeeld moet HNS gaan verkopen aan de achterban?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
En er komt een nieuw boegbeeld. Ben heel benieuwd wie dat gaat worden.
Duh...quote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat nieuwe boegbeeld moet HNS gaan verkopen aan de achterban?
Ik zeg Van den Herik.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
En er komt een nieuw boegbeeld. Ben heel benieuwd wie dat gaat worden.
Daar hoort hij ook.quote:
Serieus?quote:
Denk niet dat hij zich voor het karretje laat spannen van Gudde en v Merwijk ..quote:
Heeft die nou een Feyenoord logo op zijn been?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vorige ten opzichte van die van ons.
[ afbeelding ]
Ja. Daarom post ik het.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef elCholo het volgende:
[..]
Heeft die nou een Feyenoord logo op zijn been?
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:30 schreef PIETR het volgende:
Lijkt er wel op.
Mij schiet Wouter Bos trouwens te binnen. Feyenoorder, financieel en communicatief goed onderlegd. Zou ik een prima keuze vinden. Wat doet hij tegenwoordig?
Hij zit zo meteen bij Knevel en van den Brinkquote:Op maandag 15 juli 2013 22:30 schreef PIETR het volgende:
Lijkt er wel op.
Mij schiet Wouter Bos trouwens te binnen. Feyenoorder, financieel en communicatief goed onderlegd. Zou ik een prima keuze vinden. Wat doet hij tegenwoordig?
Want?quote:
Ja, hij is gastpresentator. Via dat tweede scherm ff vragen ofdat ie al een belletje heeft gehad uit het maasgebouw.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij zit zo meteen bij Knevel en van den Brink
Met Gerard Meijer als spreekbuis. Hij voor de camera, zo nu en dan zwaaiend met zijn handdoekje. Dan slikt iedereen je snode HNS plannetjes als zoete koek..quote:Op maandag 15 juli 2013 22:30 schreef PIETR het volgende:
Lijkt er wel op.
Eens, maar is net gestart als bestuurder bij VU medisch centrum.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:30 schreef PIETR het volgende:
Lijkt er wel op.
Was zeker een waanzinnige wedstrijd! Ik heb een orgineel CL shirt van Korneev.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd was dat hé. Tevens vind ik dat één van de allermooiste Feyenoord shirts ever.
'Hij' heeft ook al getweet dat ie naar PSV ging.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Klopt het dat Assaidi naar Feyenoord komt? Las dat zojuist ergens... hij zou dat getweet hebben of zo?
Bron/link?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Klopt het dat Assaidi naar Feyenoord komt? Las dat zojuist ergens... hij zou dat getweet hebben of zo?
Oussama Assaidi @OussamaAssaidi0 7uquote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bron/link?
Ze zijn aan het kijken of hij gehaald kan worden.
het begint met nep en eindigt op account.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
fakequote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oussama Assaidi @OussamaAssaidi0 7u
I'll join #Feyenoord the end of this week
I will miss the #Anfeld and #LFC fans
kwam ik tegen op een forum.. meer kan ik niet vinden. heb zelf geen twitter, geen idee hoe die flauwekul werkt
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oussama Assaidi @OussamaAssaidi0 7u
I'll join #Feyenoord the end of this week
I will miss the #Anfeld and #LFC fans
kwam ik tegen op een forum.. meer kan ik niet vinden. heb zelf geen twitter, geen idee hoe die flauwekul werkt
Wil Liverpool hem wel verhuren, of alleen verkopen?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:46 schreef PIETR het volgende:
Dat kan. Salaris Fernandez + percentages van de transfers van Fer & Bruma.
Wel een degelijke sponsor, nu overdrijf je.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef Anosmos het volgende:
[..]
"Kom, we gaan gezellig naar de DrukwerkMax Dome zondag". Meh.
Dan nog, ik vind het afgrijselijk om een stadion naar een sponsor te noemen. Zoveel krijg je er immers ook niet voor, dunkt me.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wel een degelijke sponsor, nu overdrijf je.
Oh jawel hoor. Anders deden veel stadions dat niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:51 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Dan nog, ik vind het afgrijselijk om een stadion naar een sponsor te noemen. Zoveel krijg je er immers ook niet voor, dunkt me.
Dat was de tijd dat ik nog een passe partout en seizoen kaart had ,nog mooier was de wedstrijd tegen Olympique Marseillequote:Op maandag 15 juli 2013 22:04 schreef heiden6 het volgende:
"Zidane, Del Piero.... Van Gastel, en Clemens Zwijnenberg"
quote:Guidetti terug naar Kuip?
Feyenoord sluit niet uit dat Graziano Pellè komend seizoen concurrentie krijgt van John Guidetti, de Zweedse spits die eerder met succes werd gehuurd van Manchester City. 'Echt concreet zijn onze plannen met hem niet, we zoeken eerder een ander type aanvaller', verklaart technisch directeur Van Geel in AD Sportwereld.'Maar als zich een buitenkansje voordoet, happen wij natuurlijk toe. Guidetti zit in ons hart, de deur van De Kuip staat altijd voor hem open.' Momenteel is Guidetti door een knieblessure uit de roulatie, al hoopt hij binnen acht weken speelklaar te zijn. Manuel Pellegrini, de trainer die de spits vorig seizoen graag naar Málaga had gehaald, is van plan om Guidetti de mogelijkheid te geven zich te bewijzen.
Nou wat erg zeg!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:44 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Spelers die geen das kunnen strikken![]()
quote:Manu, Steenvoorden en Sleegers in helikopter
Ondanks dat de club geen nieuwe spelers heeft gehaald, zal de helikopter toch weer landen op de Open Dag komende zondag. Martin van Geel meldt in het Algemeen Dagblad dat de talenten Elvis Manu, Matthew Steenvoorden en Joey Sleegers met de helikopter zullen arriveren. Volgens Feyenoord is de helikopter traditie en moet die dus blijven. Eerder stapten Clasie en Nelom in de helikopter en die schopten het zelfs tot international. 'Misschien kunnen we over twee seizoenen hetzelfde zeggen over de spelers die nu aan boord stappen,' aldus Van Geel.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:08 schreef Happel het volgende:
ew Steenvoorden en Joey Sleegers met de helikopter zullen arriveren. Volgens Feyenoord is de helikopter traditie en moet die dus blijve
Misschien heeft Pelle wel angst voor helikoptersquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:40 schreef Merkie het volgende:
Waarom Pelle niet uit de helikopter? Was er vorig jaar nog niet bij met de Open Dag en is nu sinds deze maand officieel van Feyenoord. Dat hij al gespeeld heeft voor Feyenoord is geen argument, Manu had dat ook al in 2011/12.
Ik zie geen reden om Manu wel en Pelle niet uit de helikopter te laten stappen.
Daarom speelde Bergkamp niet voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Misschien heeft Pelle wel angst voor helikopters
Is toch mooi voor die kinderen man. Lekker boeiend wie eruit komenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo treurig. Kom dan met een lege helicopter. De jeugd zou met een fiets 't veld op moeten komen. "Deze jongens wonen op fietsafstand van de Kuip. Onze nieuwe aanwinsten uit de jeugd! Geef ze een applaus!"
En uiteindelijk komt 'ie toch niet. Net als die Assaidi.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:59 schreef Merkie het volgende:
Snap niet dat er geen mediastilte omtrent Guidetti gehanteerd wordt totdat hij getekend heeft. Echt 1001 berichten over Guidetti het afgelopen jaar.
Guidetti komt echt noooooooooooit meer terug als speler..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:55 schreef satecl het volgende:
Guidetti en Miyachi terug bij Feyenoord en mijn transferzomer kan niet meer stuk
Er kwamen altijd spelers waar vooraf niets over in de media bekend was geworden. Guidetti en Aissaidi komen dus niet. Evenals Miyachi.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:59 schreef Merkie het volgende:
Snap niet dat er geen mediastilte omtrent Guidetti gehanteerd wordt totdat hij getekend heeft. Echt 1001 berichten over Guidetti het afgelopen jaar.
vroeger lekte alles uit.. tegenwoordig met van Geel gebeurt dat zelden....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Er kwamen altijd spelers waar vooraf niets over in de media bekend was geworden. Guidetti en Aissaidi komen dus niet. Evenals Miyachi.
Voorlopig is hij nog aan het herstellen en komt hij niet voor het sluiten van de transferwindow aan voetballen toe, dus dat maakt het aantal clubs waar hij heen zou kunnen natuurlijk enorm gelimiteerd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:01 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Guidetti komt echt noooooooooooit meer terug als speler..
die is een halfgod hier ... dat gaat ie echt niet op het spel zetten...
die gast kan echt naar alle grotere competities....
Al heeft hij nu een knieblessure natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:13 schreef Merkie het volgende:
Blijft grappig dat Derksen beweerde dat Guidetti helemaal niet ziek was maar buiten de selectie gelaten was om hem scherp te houden. 15 maanden later nog steeds niet fit.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:13 schreef Merkie het volgende:
Blijft grappig dat Derksen beweerde dat Guidetti helemaal niet ziek was maar buiten de selectie gelaten was om hem scherp te houden. 15 maanden later nog steeds niet fit.
quote:'Feyenoord wil toptalent via omweg in Deventer klaarstomen voor de top'
Anass Achahbar mag tijdelijk vertrekken uit Rotterdam. De aanvaller van Feyenoord debuteerde in het seizoen 2011/12 in de Eredivisie, maar van een grote doorbraak kwam het niet. In twee jaar tijd kwam hij tot veertien optredens in de hoofdmacht, waarin de negentienjarige geboren Hagenaar het net niet wist te vinden.
Feyenoord houdt echter vertrouwen in Achahbar en hoopt dat hij elders ervaring op kan doen, zodat hij als een betere voetballer terugkeert in De Kuip. Volgens de Stentor heeft technisch directeur Martin van Geel de jeugdinternational daartoe aangeboden bij Go Ahead Eagles. De promovendus uit Deventer zou het aanbod in beraad hebben.
De club van hoofdcoach Foeke Booy heeft als voornaamste ambitie om komend seizoen te overleven in de Eredivisie. Go Ahead verzekerde zich verrassend via de nacompetitie van een plek op het hoogste niveau en is al enige tijd druk bezig om de selectie op peil te brengen. De Deventenaren toonden ook interesse in Guyon Fernandez, maar die koos voor buurman PEC Zwole.
Castelentwitter:dennisvanbergen twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 11:34:56Morgen in #VI een openhartige Romeo Castelen over zijn blessureleed, zijn ambities bij #RKC, en zijn liefde voor #Feyenoord. 'Een megaclub' reageer retweet
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:41 schreef Caland het volgende:
Bestuur tege de muur. Ze mottuh gewoon kopen om die kk helikopter vol te krijge
Haha, zelden zo hard gelachenquote:Ook technisch directeur Gerard Nijkamp is blij met de tijdelijke komst van Fernandez. 'Met Guyon halen we een echte aanvaller in huis, die op verschillende posities uit de voeten kan. Hij is fysiek sterk, snel en wendbaar. Ook heeft hij bewezen een neusje voor het doel te hebben
Precies, leuk voor de kids en tokkie Rotterdam die geen knaken heeft voor een seizoenskaart.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:47 schreef Scrummie het volgende:
Toch mooi man, voor die gasten. En alsof het jullie uitmaakt wat er op die stink open dag gebeurt. Feest voor de kinderen, de jeugd, en als die het prachtig vinden dat er zon ding land, en dat vinden ze, dan land er zon ding. Al stapt er niets uit.
Denk meer angst dat z'n haar door de war gaat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Misschien heeft Pelle wel angst voor helikopters
Op basis van 1 goed seizoen Feyenoord en en weggegooid seizoen en nu een blessure?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:01 schreef Calciumdude het volgende:
die gast kan echt naar alle grotere competities....
En Krek Belmenietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze zeggen wel dat die jeugdspelers erin zitten, maar dadelijk komen gewoon Vagner Love, Tymoschuk, Duplan, Guidetti en Bulthuis eruit stappen
kaloe kuit v persie ook kopen goede spelersquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze zeggen wel dat die jeugdspelers erin zitten, maar dadelijk komen gewoon Vagner Love, Tymoschuk, Duplan, Guidetti en Bulthuis eruit stappen
Nee klopt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vind het nog steeds verbazend hoe wel besproken Schaken is in interviews. Die moet sowieso later perschef worden
Plus de terugkeer van Charisteasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Oh, begreep dat ze voor dematratze gaan, die is nog sneller als Babangida!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoor goede verhalen uit Hongarije over een nieuw supertalent: Simon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |