ze wachten op sjonniequote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kopgroep rijdt niet spectaculair snel weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Geleerd van de rabobank.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dat Belkin is ook zo politiek correct,pfff.....
Terechtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
Herbert lijkt een stijfje te krijgen van Dumoulin.
De rest van het wielerseizoen ben je zowat veroordeeld tot de Belg, maar als de NOS weer eens wielrennen uitzend moet je daar naar kijken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
Tour kijken op de Belg is voor hipsters.
Nou is Hoogerland niet slim, maar dit is echt onmogelijk. Iedereen die 5 minuten of meer wielrennen per jaar ziet heeft er meer verstand van dan Herbertquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:09 schreef stark72 het volgende:
Hoogerland heeft nog minder koersinzicht dan Dijkstra.
Als ze die poll tijdens de TV uitzending van de Tour houden, lijkt me dat wel ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mensen die stemmen zijn automatisch ook de Tour aan het volgen?
alsof ik Johan Derksen hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:12 schreef Bastiefcg het volgende:
JAJAJJA Hoogerland heeft superbenen kijk cunego spartelen dit wordt alweer een overwinning voor Hoogerland dat kan toch niet meer mis maarten?
die ging voor de tussensprintquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:12 schreef TLC het volgende:
Hoogerland wilt gewoon de 19de plek van de etappe veilig stellen
Ok, daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nou is Hoogerland niet slim, maar dit is echt onmogelijk. Iedereen die 5 minuten of meer wielrennen per jaar ziet heeft er meer verstand van dan Herbert
Wilt?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:12 schreef TLC het volgende:
Hoogerland wilt gewoon de 19de plek van de etappe veilig stellen
Bedorven Epo/bloeddoping.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:13 schreef marcodej het volgende:
Cunego kan amper op kop komen. Dat zegt meer over Cunego dan over Hoogerland helaas.
Hij mocht in Corsica maar was te zwakquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:16 schreef DeLuna het volgende:
Wel een beetje sneu die Gilbert, ben je de wereldkampioen, mag je niks.
Hoho, hij mag water gaan halen voor Evans, de grote uitdager van Froomequote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:16 schreef DeLuna het volgende:
Wel een beetje sneu die Gilbert, ben je de wereldkampioen, mag je niks.
Oh ja nu je het zegtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Hoho, hij mag water gaan halen voor Evans, de grote uitdager van Froome.
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:09 schreef stalybridge het volgende:
[..]
De rest van het wielerseizoen ben je zowat veroordeeld tot de Belg, maar als de NOS weer eens wielrennen uitzend moet je daar naar kijken?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:18 schreef DeLuna het volgende:
Zo Sky ook weer eens bij elkaar. Zouden ze elkaar nog kennen?
leef je in 1990?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja.
Overigens volg ik Route du Sud, Baskenland, Catalonië, etc, toch enkel via teletekst of de krant.
neequote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Thibaut je pilletjes gestolen?
oeioeiquote:
Teletekst op internetquote:
Ja , maar enkel voor belgen denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
Heeft de belg trouwens ook een live stream via internet?
Als ie de kopgroep überhaupt bereiktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Hoogerland klapt straks gewoon gelijk over die kopgroep heen.
Check!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:21 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ja , maar enkel voor belgen denk ik.
Maar op sports-livez.com vind je wel altijd een stream
Die kans lijkt mij niet bijster groot.quote:
Ok, Ik vind dat ze iets meer kediet verdienen omdat ze wel de koerssen uitzenden die niet meteen bij de absolute top horen! De Nos presteerd het om zelfs De waalse pijl niet uit te zenden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja.
Overigens volg ik Route du Sud, Baskenland, Catalonië, etc, toch enkel via teletekst of de krant.
Die poll is gewoon voor bezoekers van sporza.be, ook degenen die niet naar de tv aan het kijken zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ze die poll tijdens de TV uitzending van de Tour houden, lijkt me dat wel ja.
Lijkt me ook niet. Als ze dichter dan een minuut komen, dan zullen ze in de kopgroep wel een beetje gas bijgeven en is het meteen over.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij niet bijster groot.
Maar dat land is natuurlijk ook compleet wielerleip. In Nederland liggen de zaken toch anders.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:23 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ok, Ik vind dat ze iets meer kediet verdienen omdat ze wel de koerssen uitzenden die niet meteen bij de absolute top horen! De Nos presteerd het om zelfs De waalse pijl niet uit te zenden.
Johnny is ook niet zo van het doordacht koersen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
en zelfs als hij het redt, dan is hij helemaal kapot gereden en kansloos in de finale.
Domme actie dus van Sjonnie.
Ja inderdaad, maar ja hij heeft z'n Nederlandse trui laten zien...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:25 schreef Lutte het volgende:
Komt Hoogerland in de kopgroep, is ie bekaf
Onzin! Hij heeft dan een nadeel. Dat wil nog niet zeggen dat hij kansloos is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
en zelfs als hij het redt, dan is hij helemaal kapot gereden en kansloos in de finale.
Domme actie dus van Sjonnie.
sadquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Johnny rijdt de Giro-winnaar eraf.
vint ik ook hoor. gwn nix van aantrekke, schijt aan hebbequote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:30 schreef ChesterPerry het volgende:
hou op jullie johnny komt er gwn bij
over half uurtje ajax kijken of tour verderquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vint ik ook hoor. gwn nix van aantrekke, schijt aan hebbe
twitter:Gertjakobs64 twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 15:30:33#johnnygojohnny ramt en stoempt weg uit het peloton en vind bijna aansluiting bij de kopgroep wat een aktie come onnn Johnny #derrrannn reageer retweet
Streams zijn jou vast onbekend.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
over half uurtje ajax kijken of tour verder
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:34 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 15:30:33#johnnygojohnny ramt en stoempt weg uit het peloton en vind bijna aansluiting bij de kopgroep wat een aktie come onnn Johnny #derrrannn reageer retweet
Gert is zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:34 schreef Sheepcidus het volgende:
Oroz.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:34 schreef Sheepcidus het volgende:
Idd. Weer een briljante koers van Vacansoleil vandaag.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu kan Hoogerland het dus helemaal vergeten.
Die mafketel heeft ook het koersinzicht van een platgestampt worstenbroodje.quote:
Hij zou zo ploegleider bij Vacansoleil kunnen worden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die mafketel heeft ook het koersinzicht van een platgestampt worstenbroodje.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die mafketel heeft ook het koersinzicht van een platgestampt worstenbroodje.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:41 schreef Pino112 het volgende:
Leuk feitje trouwens: Mollema is blijkbaar nog nooit de Ventoux opgereden.
Morgen 10 minuten aan z'n broek dus.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:41 schreef Pino112 het volgende:
Wel een grote kopgroep natuurlijk, die pak je niet zo snel terug.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:42 schreef TLC het volgende:
Zo zwaar is de etappe op papier niet meer ; Argos kan weer voor een ritzege gaan met Degenkolb
of weer Sagan natuurlijk
Want? De Ventoux is ook maar gewoon een berg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Morgen 10 minuten aan z'n broek dus.
Oroz, want die is met zijn actie niet eens in beeld geweest.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Devan de dag is voor Hoogerland.
Dan moeten ze wel heel snel beginnen met rijden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:42 schreef TLC het volgende:
Zo zwaar is de etappe op papier niet meer ; Argos kan weer voor een ritzege gaan met Degenkolb
of weer Sagan natuurlijk
Dat geeft de burger moed.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:41 schreef Pino112 het volgende:
Daar heb je hem.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oroz, want die is met zijn actie niet eens in beeld geweest.
Oroz.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Devan de dag is voor Hoogerland.
Inderdaad.De helft in de groep heeft nog geen trap te veel gedaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel een grote kopgroep natuurlijk, die pak je niet zo snel terug.
Hij is hem wel opgereden, maar nooit meer afgereden.quote:
Mijn adoptierenner was natuurlijk bang dat hij weer de onopvallendste renner van de tour zou worden, net zoals in 2009. Dus doet hij alles om maar een paar seconden in beeld te komen.quote:
Die gaf inderdaad een stukje voor de top op.quote:
Da's dan iig nog (net) gelukt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn adoptierenner was natuurlijk bang dat hij weer de onopvallendste renner van de tour zou worden, net zoals in 2009. Dus doet hij alles om maar een paar seconden in beeld te komen.
Albasani , voigt , Rojas , Bakelants , Millar , Gautier , ...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:43 schreef HulkHeld het volgende:
Ik schakel net pas in, welke renners zijn er in de kopgroep die nu een kans hebben op deze rit?
Eros Poli! Baas!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:45 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Die gaf inderdaad een stukje voor de top op.
Eros Poli overigens niet, die ging er op en erover.
Ooit gehoord van een liveticker.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:43 schreef HulkHeld het volgende:
Ik schakel net pas in, welke renners zijn er in de kopgroep die nu een kans hebben op deze rit?
Of juist niet. Beginnersgeluk..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Morgen 10 minuten aan z'n broek dus.
Ja, maar wie maakt er volgens jou, de beste kans om deze rit te winnen. Wie is er nu de favoriet in de kopgroep?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:45 schreef sausagin het volgende:
[..]
Albasani , voigt , Rojas , Bakelants , Millar , Gautier , ...
Wmb Burghardt en Millar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja, maar wie maakt er volgens jou, de beste kans om deze rit te winnen. Wie is er nu de favoriet in de kopgroep?
Albasiniquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja, maar wie maakt er volgens jou, de beste kans om deze rit te winnen. Wie is er nu de favoriet in de kopgroep?
Ahh, das handig!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:47 schreef THEFXR het volgende:
Liveticker: http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/live/aso/
Omdat Johnny zaagsel in z'n kop heeft.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:46 schreef kilon het volgende:
Waarom zou je als je in de patat zit nog door blijven rijden?
Hahaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu gaat Aart zeggen dat het is mislukt.
Bij Vacansoleil zijn ze niet van de briljante tactieken. Lekker in beeld rijden, dat is voor hen een beetje het hoogtepunt. Het resultaat is van ondergeschikt belang.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:46 schreef kilon het volgende:
Waarom zou je als je in de patat zit nog door blijven rijden?
Die zitten bijna allemaal mee (en ook al zijn de kansen voor bijvoorbeeld Trentin in zo'n groep veel lager in te schatten dan de kansen van Cavendish gaan die niet rijden denk ik) en Cannondale gaat niet rijden omdat Sagan moe zou zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:43 schreef marcodej het volgende:
Neem aan dat er nu wat sprintersploegen gaan overpakken.
Niet zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen Mont Vantoux (of hoe schrijf je dat)
Ventoux geloof ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Met de maitenbaikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien toch wel verre familie van Dijkstra.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:50 schreef Jahr00n het volgende:
wat heeft die sjonnie toch weinig koersinzicht
Vànteauxquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Koers lijkt me in deze zin overbodig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:50 schreef Jahr00n het volgende:
wat heeft die sjonnie toch weinig koersinzicht
Vaantoesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mond Fantoe.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen Quatorze Juillet, hé. Reken maar op Voeckler, Roy of Rollandquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:53 schreef Jahr00n het volgende:
beter gaat sjonnie morgen weer en ramt ie iedereen kapot op de mont ventoux
Tja, als je Stijn thuis laat, dan ga je niet voor het resultaat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij Vacansoleil zijn ze niet van de briljante tactieken. Lekker in beeld rijden, dat is voor hen een beetje het hoogtepunt. Het resultaat is van ondergeschikt belang.
Als 'ie een half uur voorsprong krijgt, dan lukt het misschien.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:53 schreef Jahr00n het volgende:
En er geen auto's bij hem rijden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als 'ie een half uur voorsprong krijgt, dan lukt het misschien.
Het heeft iets tragisch. Johnny denkt nog steeds dat hij een man is voor het hooggebergte.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:53 schreef Jahr00n het volgende:
Als Stijn nog bij Vacansoleil had gereden hadden ze hem denk ik wel meegenomen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tja, als je Stijn thuis laat, dan ga je niet voor het resultaat.
HAHA!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:56 schreef marcodej het volgende:
Herbert is echt consequent opgewonden op de momenten waar hij niet opgewonden hoeft te zijn en doet alsof er niets aan de hand is op de momenten dat er wel wat aan de hand is.
Da's ook een talentquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:56 schreef marcodej het volgende:
Herbert is echt consequent opgewonden op de momenten waar hij niet opgewonden hoeft te zijn en doet alsof er niets aan de hand is op de momenten dat er wel wat aan de hand is.
Hij bedreigt nu virtueel Ten Dam.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:56 schreef Nober het volgende:
Heeft Dijkstra de mogelijkheid dat Talansky vandaag het geel pakt al besproken?
Om gelijk daarna plaats te nemen in de mongolenbusquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het heeft iets tragisch. Johnny denkt nog steeds dat hij een man is voor het hooggebergte.
Wat zei 'ie (voor de verandering zit ik eens NOS te kijken, de afstandsbedeining ligt net buiten armbereik).quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als we Wuyts mogen geloven, is Hoogerland wel op weg naar zijn beste Tour-resultaat ooit.
Waar is die auto als je 'm nodig hebt?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:58 schreef Wombcat het volgende:
Verschil is nu 2'32, dus eigenlijk kunnen ze er beter mee kappen.
Zelfde geldt voor Cunegoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het heeft iets tragisch. Johnny denkt nog steeds dat hij een man is voor het hooggebergte.
Dat is ook kwaliteit. Dan is het altijd spannendquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:56 schreef marcodej het volgende:
Dat de 21e plek het beste resultaat is voor Hoogerland in een Tour-rit, nu zit hij op schema voor een 16e plek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat zei 'ie (voor de verandering zit ik eens NOS te kijken, de afstandsbedeining ligt net buiten armbereik).
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat de 21e plek het beste resultaat is voor Hoogerland in een Tour-rit, nu zit hij op schema voor een 16e plek.
Mollema's beste resultaat was de derde plek gisteren? (Ik hou dat niet bij).quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat de 21e plek het beste resultaat is voor Hoogerland in een Tour-rit, nu zit hij op schema voor een 16e plek.
Go Johnnyquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nope 2e achter Hagenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Mollema's beste resultaat was de derde plek gisteren? (Ik hou dat niet bij).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |