Als 'ie een half uur voorsprong krijgt, dan lukt het misschien.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:53 schreef Jahr00n het volgende:
beter gaat sjonnie morgen weer en ramt ie iedereen kapot op de mont ventoux
En er geen auto's bij hem rijden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als 'ie een half uur voorsprong krijgt, dan lukt het misschien.
Het heeft iets tragisch. Johnny denkt nog steeds dat hij een man is voor het hooggebergte.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:53 schreef Jahr00n het volgende:
beter gaat sjonnie morgen weer en ramt ie iedereen kapot op de mont ventoux
Als Stijn nog bij Vacansoleil had gereden hadden ze hem denk ik wel meegenomen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tja, als je Stijn thuis laat, dan ga je niet voor het resultaat.
HAHA!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:56 schreef marcodej het volgende:
Herbert is echt consequent opgewonden op de momenten waar hij niet opgewonden hoeft te zijn en doet alsof er niets aan de hand is op de momenten dat er wel wat aan de hand is.
Da's ook een talentquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:56 schreef marcodej het volgende:
Herbert is echt consequent opgewonden op de momenten waar hij niet opgewonden hoeft te zijn en doet alsof er niets aan de hand is op de momenten dat er wel wat aan de hand is.
Hij bedreigt nu virtueel Ten Dam.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:56 schreef Nober het volgende:
Heeft Dijkstra de mogelijkheid dat Talansky vandaag het geel pakt al besproken?
Om gelijk daarna plaats te nemen in de mongolenbusquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het heeft iets tragisch. Johnny denkt nog steeds dat hij een man is voor het hooggebergte.
Wat zei 'ie (voor de verandering zit ik eens NOS te kijken, de afstandsbedeining ligt net buiten armbereik).quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als we Wuyts mogen geloven, is Hoogerland wel op weg naar zijn beste Tour-resultaat ooit.
Waar is die auto als je 'm nodig hebt?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:58 schreef Wombcat het volgende:
Verschil is nu 2'32, dus eigenlijk kunnen ze er beter mee kappen.
Zelfde geldt voor Cunegoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het heeft iets tragisch. Johnny denkt nog steeds dat hij een man is voor het hooggebergte.
Dat is ook kwaliteit. Dan is het altijd spannendquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:56 schreef marcodej het volgende:
Dat de 21e plek het beste resultaat is voor Hoogerland in een Tour-rit, nu zit hij op schema voor een 16e plek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat zei 'ie (voor de verandering zit ik eens NOS te kijken, de afstandsbedeining ligt net buiten armbereik).
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat de 21e plek het beste resultaat is voor Hoogerland in een Tour-rit, nu zit hij op schema voor een 16e plek.
Mollema's beste resultaat was de derde plek gisteren? (Ik hou dat niet bij).quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat de 21e plek het beste resultaat is voor Hoogerland in een Tour-rit, nu zit hij op schema voor een 16e plek.
Go Johnnyquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nope 2e achter Hagenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Mollema's beste resultaat was de derde plek gisteren? (Ik hou dat niet bij).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |