abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juli 2013 @ 22:36:57 #126
103397 minthy
Lief-ish
pi_128953341
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, laatste paar dagen weer wat gestresster en opgefokt. Even wat gas terug nemen
Verstandig ;)

Komende donderdag hoogstwaarschijnlijk de stad in, ik hoop dat het doorgaat. Onwijs veel zin in iets leuks!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 14 juli 2013 @ 22:38:40 #127
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128953409
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:36 schreef minthy het volgende:

[..]

Verstandig ;)

Komende donderdag hoogstwaarschijnlijk de stad in, ik hoop dat het doorgaat. Onwijs veel zin in iets leuks!
Iets leuks is altijd goed he. Morgen en dinsdag nog even 2 drukke dagen en dan ga ik ook wat leuks doen.
  zondag 14 juli 2013 @ 22:47:55 #128
103397 minthy
Lief-ish
pi_128953814
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Iets leuks is altijd goed he. Morgen en dinsdag nog even 2 drukke dagen en dan ga ik ook wat leuks doen.
Vierdaagsefeesten toch? Daar wil ik ook al een paar jaar heen maar het komt er nooit van helaas :') Misschien leuk voor volgend jaar.

Iets leuks is zeker goed, dan heb je iets om naar uit te kijken.
Tante minthy!! O+
  zondag 14 juli 2013 @ 22:51:23 #129
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128953983
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Vierdaagsefeesten toch? Daar wil ik ook al een paar jaar heen maar het komt er nooit van helaas :') Misschien leuk voor volgend jaar.

Iets leuks is zeker goed, dan heb je iets om naar uit te kijken.
Ja vierdaagsefeesten inderdaad. Morgen en dinsdag moet een vriendin demonstraties geven ter promotie van haar nieuwe dansschool en ik ben op de achtergrond aanwezig om dat in goede banen te leiden. En aangezien plannen niet 1 van haar sterke punten is, is het een beetje hectisch
  zondag 14 juli 2013 @ 23:02:27 #130
103397 minthy
Lief-ish
pi_128954458
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:51 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja vierdaagsefeesten inderdaad. Morgen en dinsdag moet een vriendin demonstraties geven ter promotie van haar nieuwe dansschool en ik ben op de achtergrond aanwezig om dat in goede banen te leiden. En aangezien plannen niet 1 van haar sterke punten is, is het een beetje hectisch
Ai, dat klinkt als onoverzichtelijk en druk. Succes alvast!
Tante minthy!! O+
pi_128955658
Ik zit er zo zwaar door heen. Ik kan tegen niemand iets zeggen, en nadenken lukt ook niet meer. Ik heb genoeg van mensen die nepontresse tonen, dat ik mij zo aan stel en niemand en ikzelf die mij niet snapt en mijn ouders....
Twiddel
  zondag 14 juli 2013 @ 23:33:11 #132
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128955793
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 23:30 schreef summer2bird het volgende:
Ik zit er zo zwaar door heen. Ik kan tegen niemand iets zeggen, en nadenken lukt ook niet meer. Ik heb genoeg van mensen die nepontresse tonen en mijn ouders....
Ik heb hetzelfde. Mensen die zogenaamd interesse tonen, maar als puntje bij paaltje komt niks meer van hen laten horen. Binnenkort ga ik in ieder geval op Facebook een public statement maken. Iedereen mag van mij weten wat ik heb. Dan weten ze ook dat ik veel gelogen heb over mezelf, maar dat ik wel de waarheid kan vertellen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128956458
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 23:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Mensen die zogenaamd interesse tonen, maar als puntje bij paaltje komt niks meer van hen laten horen. Binnenkort ga ik in ieder geval op Facebook een public statement maken. Iedereen mag van mij weten wat ik heb. Dan weten ze ook dat ik veel gelogen heb over mezelf, maar dat ik wel de waarheid kan vertellen.
Ik zit meer met het feit dat niemand die niet betaald wordt, het langer bij mij uithoudt dan een paar maanden.
En nu, willen mijn ouders het ook niet meer. Mijn vader zei dat ik er maar een eind aan moest maken, gisteren tijdens de ruzie. Hij schreeuwde veel, ik ook en hij denkt dat alles nu goed is, maar ik kan me het nog steeds niet uit mijn hoofd zetten.
Dat hij al mijn nachtmerries toeschreeuwde, ik kan nu niemand meer vertrouwen met mijn gevoelens.
Volgens hem chanteer ik mijn ouders als ik zeg dat ik suïcidaal ben, en zijn de krassen op mijn arm ook om aandacht en chantage.
Hij schreeuwde dat iedereen hier op de afdeling luie uitkeringstrekkers zijn en hij schreeuwend dat ze werken zullen ze en bonkte met Ijn vuist op tafel.
Hij zei dat hij het ook niet meer trok met mij,
later heeft hij nog wel voor het feit dat hij schreeuwde dat ik er maar een eind aan moest maken zijn verontschuldiging aan geboden, maar achter de rest stond hij gewoon achyer.
En dat was nog maar de helft.
Ik kan niemand meer vertrouwen, en ik kan het niet loslaten, het blijft maar in mijn hoofd. Ik hoor hem steeds schreeuwen.

sorry voor dat verhaal, ik wou gewoon dat iemand het wist.
Twiddel
  maandag 15 juli 2013 @ 00:01:44 #134
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128956878
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik zit meer met het feit dat niemand die niet betaald wordt, het langer bij mij uithoudt dan een paar maanden.
En nu, willen mijn ouders het ook niet meer. Mijn vader zei dat ik er maar een eind aan moest maken, gisteren tijdens de ruzie. Hij schreeuwde veel, ik ook en hij denkt dat alles nu goed is, maar ik kan me het nog steeds niet uit mijn hoofd zetten.
Dat hij al mijn nachtmerries toeschreeuwde, ik kan nu niemand meer vertrouwen met mijn gevoelens.
Volgens hem chanteer ik mijn ouders als ik zeg dat ik suïcidaal ben, en zijn de krassen op mijn arm ook om aandacht en chantage.
Hij schreeuwde dat iedereen hier op de afdeling luie uitkeringstrekkers zijn en hij schreeuwend dat ze werken zullen ze en bonkte met Ijn vuist op tafel.
later heeft hij nog wel voor het feit dat hij schreeuwde dat ik er maar een eind aan moest maken zijn verontschuldiging aan geboden, maar achter de rest stond hij gewoon achyer.
Ik kan niemand meer vertrouwen, en ik kan het niet loslaten, het blijft maar in mijn hoofd. Ik hoor hem steeds schreeuwen.

Ik vind het hartstikke goed van je dat je je verschrikkelijke verhaal vertelt. Je moet je er ook vooral niet voor excuseren. Heb je begeleiders die je misschien kan vertrouwen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 15 juli 2013 @ 10:20:28 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128963596
Zelden zo niet productief geweest op een maandagmorgen. Weet gewoon niet wat ik wil doen :')
Komt weinig uit m'n handen, weinig motivatie. En voor de rest of zeuren mensen of ze snappen me niet of ze zijn gewoon irritant :')
Goed begin van de week :+
pi_128963748
Pfft morgen begin ik met deeltijd dagbehandeling en ik.zie er als een berg tegenop, paniek ligt op de loer... Hoewel de grootte van de groep meevalt zijn het wel 8 vreemde mensen, dat vind ik dus doodeng!

Ervaringen iemand
S. 2014
J. 2016
pi_128965131
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:20 schreef Cue_ het volgende:
Zelden zo niet productief geweest op een maandagmorgen. Weet gewoon niet wat ik wil doen :')
Komt weinig uit m'n handen, weinig motivatie. En voor de rest of zeuren mensen of ze snappen me niet of ze zijn gewoon irritant :')
Goed begin van de week :+
Same. Tot een uur of 4 in de ochtend gesproken met elkaar. Ik ben wakker, zij slaapt nog. Net wat ontbijt opgehaald, ik zie overal mensen aan het werk en dat gaf mij het gevoel misschien moet ik dat ook maar weer doen....

Heb echt het idee dat ik geen meter opschiet zo. Wat heb ik nodig om mij weer uit de sleur te halen? Want een vriendin of vrienden zijn niet de antwoorden. Ik heb het idee dat ik continu over een muur wil klimmen die te hoog is. Elke keer als ik val heb ik pijn, kom ik hier weer zeiken en dan gaat het weer een aantal dagen goed tot ik weer opnieuw naar beneden kletter. Ik raak ook niet die diepgewortelde "ik wil er mee kappen gevoelens" kwijt. Echt, ik heb echt leuke dagen, leuke momenten, ik kan dan genieten, maar als het dan weer over is heb ik zoiets van, "wat voor zin heeft dit nu weer?". Ik kon klaarblijkelijk niet een BPD vriendin in het gareel gehouden .. Dat voelt echt als failure..

Ik heb zo'n hoog game over gevoel. En elke mogelijkheid tot opnieuw opstarten is futile.

Het voelt net alsof ik er niet bijhoor, dat ik anders ben, een soort van slecht functionerend zwart schaap met een gebroken voet in een groep witte schapen :'). En dat ik door jaren lang van drammen en studie mezelf heb kunnen onderscheiden.. Maar de vraag is waarvoor?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128965173
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Welk label had jij ook alweer gekregen if you don't mind me asking?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_128965222
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 10:51 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Vindt een bepaalde aantal mensen momenteel wel interessant te volgen op youtube. En proberen een begrip te kunnen bevatten zoals dat iets uit niets kan ontstaan. Maar okee, geen plannen verder voor aankomende tijd? bedoel ik zodat je niet echt gek wordt. :P
Geen enkele planning. Niks, nada, noppes. Ik beleg een beetje en huppel mijn kuttijd door deze aardkloot om zo een beetje de tijd te doden.. :(
pi_128965251
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:36 schreef minthy het volgende:

[..]

Verstandig ;)

Ik ben nog nooit bij die "dagen" geweest, vond dat altijd een verschrikking :'). Te burgerlijk, te truttig en te "boers" :') hihi
  maandag 15 juli 2013 @ 11:34:02 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128965379
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:28 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ben nog nooit bij die "dagen" geweest, vond dat altijd een verschrikking :'). Te burgerlijk, te truttig en te "boers" :') hihi
Die dagen?
pi_128965554
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 00:01 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik vind het hartstikke goed van je dat je je verschrikkelijke verhaal vertelt. Je moet je er ook vooral niet voor excuseren. Heb je begeleiders die je misschien kan vertrouwen?
Ja, een gelukkig.
Dit soort ruzies zijn ook maar 1 of 2x in het jaar, maar het hakt er nogal in.
Twiddel
pi_128965557
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Welk label had jij ook alweer gekregen if you don't mind me asking?
Autisme, why?
Twiddel
pi_128966230
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 14:39 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik vind hetgeen wat je wel kunt heel erg knap van je :)
Zo de wereld rondreizen zou ik eigenlijk ook wel willen kunnen.
Dit ga jij ook nog wel kunnen :). Deze week een week door Nederland gehopt met vriendinnetje, van stad naar stad. Woensdag vliegt ze terug en ze komt pas dan over 9 week weer terug. 9 week nada, niks en noppes :(. Vreet me maar op zou ik zeggen want ik zie dat niet zitten.

Echt niet.. :( Ik ga dan weer terug naar mijn eigen plek en daar zit ik dan. 9 week..

Zullen we dan toch maar eens werk weer oppakken?
Zullen we er dan toch maar eens een eind aan knopen?
Of zullen we dan toch misschien toch maar weer een studie oppakken?

Ik had vroeger in mijn tienerjaren altijd een bucket list, daarvan heb ik inmiddels alles al gedaan wat ik wou doen :')
pi_128966255
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die dagen?
Een feest wat elke week wordt georganiseerd op Donderdag.
pi_128966307
quote:
99s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:42 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Autisme, why?
Nieuwsgierig, ben altijd nieuwsgierig naar labels, zo voel je een beetje aan hoe iemand zou reageren op bepaalde scenarios. Het is bijv. erg fitting met mijn eigen label.
  maandag 15 juli 2013 @ 12:20:05 #147
103397 minthy
Lief-ish
pi_128966431
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Overdag ga ik ook niet, in de avond is dat prima te doen. Lekker muziek luisteren, genieten van de sfeer :P
Tante minthy!! O+
  maandag 15 juli 2013 @ 12:21:48 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128966477
Owja wij hebben nu 4 weken lang elke week iets in de stad. Altijd wel leuke feestjes, maar niemand leuk om mee te nemen :')
pi_128966515
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:20 schreef minthy het volgende:

[..]

Overdag ga ik ook niet, in de avond is dat prima te doen. Lekker muziek luisteren, genieten van de sfeer :P
Vind het wel opmerkelijk dat je een aantal week geleden nog issues had om je huis uit te gaan voor de supermarkt en dan komende donderdag avond flink gaat hosselen als tante minth :p
pi_128966538
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Owja wij hebben nu 4 weken lang elke week iets in de stad. Altijd wel leuke feestjes, maar niemand leuk om mee te nemen :')
Haha, dat herken ik wel, zie je eindelijk iets leuks of wil je wat doen is er niemand om het mee te doen...... : (
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')