quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:06 schreef Rave_NL het volgende:
Leuk geprobeerd Mark, ik geef het toch niet uit.
1) 50kquote:
Ik vind dat je de economie moet gaan stimuleren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:23 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
1) 50k
2) 26 jaar
3) jarenlang maandelijks gespaard (15k, vooral veel toen ik nog thuis woonde), deel beleggingswinst (2k), deel ontslagvergoeding vorige werkgever (8k) en deel erfenis (25k)
Moet ik dat streepje lezen als een teken dat een bereik aangeeft? :-P Of als een minteken, d.w.z. je onder water staande huis min je hypotheek? Ik weet het antwoord wel, maar:quote:
TS, zoals ik hierboven al aangeef met een grapje; wat mij betreft is "netto vermogen" veel interessanter dan spaargeld.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:02 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
1) Hoeveel spaargeld (vrij vermogen: dus ook aandelen e.d.) heb je?
Gaaf! Ik heb dat ook wel eens overwogen om te gaan doen van m'n spaargeld. Waar ben je allemaal geweest?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:18 schreef Stefanovic83 het volgende:
Nix, wel alles bij elkaar een jaar gereisd de afgelopen 4 jaar
Waar blijft jouw bijdrage dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:26 schreef Greyson het volgende:
Beetje jammer dat er weer kinderachtig gereageerd wordt.
Hou het maar op het laatstequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:11 schreef Hallmark het volgende:
Of als een minteken, d.w.z. je onder water staande huis min je hypotheek? Ik weet het antwoord wel, maar:
Australië 2x, Thailand 2x, Cambodja, Vietnam, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Filipijnen, Dubai, Abu Dhabi. En nog veel weekendjes weg (Londen, Berlijn, Parijs, Bratislava, hotelletjes in NL) en 2 'normale' vakanties (Malta, Egypte). En nog wat festivalweekends.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:24 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Gaaf! Ik heb dat ook wel eens overwogen om te gaan doen van m'n spaargeld. Waar ben je allemaal geweest?
Wat een domme vraag. Tip: denk eens na.quote:
Hoe kwam je aan die 90.000 danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:57 schreef Resistor het volgende:
1: ¤6500,-
2: 32
3: Sparen. 2 jaar geleden was het nog meer dan ¤90.000,-, maar een huis kopen met een deel spaargeld, en een complete inrichting hakt er aardig in. Nu is het voorlopig weer sparen voor dingen, ik wil boven de ¤5000,- blijven zo lang ik dingen nodig heb (komt nog voor zo'n ¤6000,- aan geplande uitgaven aan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |