Ze zitten weer bij elkaar voor de volgende stemronde:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet ook voor geen meter op zeg...
Ik ga een hybride auto bestellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik heb een leaseauto en het levert mij ¤200,- netto per maand op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:03 schreef Tem het volgende:
Mijn auto is niet echt milieuvriendelijk. Maar ik ga geen prius rijden of iets dergelijks.
Terwijl dat wel zou moeten als je in een paddestoel woont.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorspelbaarquote:
Prius is voor Elflettering figuren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een leaseauto en het levert mij ¤200,- netto per maand op.
Daar wil ik wel voor...geen Prius, want die is superlelijk.
Ik heb mijn leaseauto de deur uitgedaan aangezien ik meestal met de trein ga en ik die bijtelling voor jan joker betaal. Daarnaast wilde ik een v70.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een leaseauto en het levert mij ¤200,- netto per maand op.
Daar wil ik wel voor...geen Prius, want die is superlelijk.
Er zijn genoeg aardig uitziende hybrides...kiest zij die lijkkist op wielenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Priusals ik ooit een rijbewijs heb en geld dan wil ik er wel zo een.
Ik rijd ook maar 17.500 km per jaar, maar ik kan voor ¤85,- per maand netto niet in een nieuwe auto van ongeveer ¤25k rijden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb mijn leaseauto de deur uitgedaan aangezien ik meestal met de trein ga en ik die bijtelling voor jan joker betaal. Daarnaast wilde ik een v70.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg aardig uitziende hybrides...kiest zij die lijkkist op wielen
Sorry, hij rijdt super, de binnenkant is prachtig, maar hij is gewoon echt lelijk.quote:
Tja, zulke verhalen verbazen me niet meer. Zo gestoord zijn mensen blijkbaarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:13 schreef Specularium het volgende:
NWS / Hagenaar doodt kittens die hij via Marktplaats krijgt
.
Dat is dan jouw mening.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry, hij rijdt super, de binnenkant is prachtig, maar hij is gewoon echt lelijk.
Is ook, ik ga ook een lelijke auto bestellen. Tenminste dat was het eerste dat mijn collega riep.quote:
Haha welke dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is ook, ik ga ook een lelijke auto bestellen. Tenminste dat was het eerste dat mijn collega riep.
Heb jij ook een telefoonboek nodig om boven het stuur te kunnen kijken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is ook, ik ga ook een lelijke auto bestellen. Tenminste dat was het eerste dat mijn collega riep.
Ik betaalde iets meer dan ¤250 netto pm. Beetje zonde voor iets wat negen van de tien keer voor de deur staat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik rijd ook maar 17.500 km per jaar, maar ik kan voor ¤85,- per maand netto niet in een nieuwe auto van ongeveer ¤25k rijden.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha welke dan?
Ik weet niks van auto's, heb ook niet echt een mening over mooi en lelijk. In mijn ogen zijn alle auto's gewoon auto's
Nee, de stoel kan omhoogquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij ook een telefoonboek nodig om boven het stuur te kunnen kijken?
Uccie en ik gaan op elkaar zitten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij ook een telefoonboek nodig om boven het stuur te kunnen kijken?
Ja dan zeker, ik betaal nu bijna ¤300,- netto voor dezelfde auto maar dan gewoon benzine schakel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik betaalde iets meer dan ¤250 netto pm. Beetje zonde voor iets wat negen van de tien keer voor de deur staat.
Wow die ziet er wel serieus uit. Ook die kleur?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:27 schreef Uccie het volgende:
http://www.carscoops.com/(...)th-with-all-new.html
Deze dus
Dan zijn we bijna 1.80mquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uccie en ik gaan op elkaar zitten.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, de stoel kan omhoog![]()
En ik heb lange benen.
Ja die kleur ook, vind ik wel mooi.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow die ziet er wel serieus uit. Ook die kleur?
Onder mag ook welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:32 schreef Specularium het volgende:
Ik ga zo even naar de kapper, eindelijk dat KUTHAAR weg.
Boven.
The noble art of shaving your crotch.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar gewoon een website opzetten voor mijn manier.
Epilerenquote:
2x per jaarquote:
Nee, ik heb een kapper waar je op zaterdagmiddag een lekker glaasje wijn krijgt...dan zie je niet dat ze scheef knippenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij dan ook naar Team waar de hele bingoclub zit?
Ik heb een iets ander kapselquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Om de dag ben ik zelf kapper:
[ afbeelding ]
Van die handvatten zijn anders best handig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:32 schreef Specularium het volgende:
Om de een of andere reden zie ik Uccie met vlechtjes.
Zo'n 25 jaar geleden welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:32 schreef Specularium het volgende:
Om de een of andere reden zie ik Uccie met vlechtjes.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prius is voor Elflettering figuren.
Ze nemen er de tijd voor...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zitten weer bij elkaar voor de volgende stemronde:
[ afbeelding ]
Dat is gewoon de profielschets van de SC.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Je moet je users nog wel wat beter leren kennen, wil je zodadelijk succesvol mod worden.
Wat? Duidelijk laten blijken dat je het allemaal niet snapt? Of het idee dat ik een Prius zou rijden?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is gewoon de profielschets van de SC.
Ik ga 'm morgen maken voor maandag, dan komen mijn ouders eten en staat ie al klaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:12 schreef hexje het volgende:
Uccie ga je nog hartige taart maken vandaag?
Ah ok.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:29 schreef Specularium het volgende:
En graag op zaterdagavond naar de bingo gaat.
Kort en blond; valt verder weinig over te zeggen. Hoezo?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat voor een kapsel heb jij eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:35 schreef Specularium het volgende:
Nice, precies wat Hitler voor ogen had.Arisch is lang en blond, niet kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Libertatem
Die van Rutger lijkt mij lekker. Op de site staat het recept van Narcis.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga 'm morgen maken voor maandag, dan komen mijn ouders eten en staat ie al klaar.
Het wordt trouwens die van Narcis.
En als we nou iedere week met een anybody komen? Is het dan /yesviva?quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:35 schreef Specularium het volgende:
Nice, precies wat Hitler voor ogen had.Matig, zoals gebruikelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee flessen gehaald maar dit zijn droge.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, heb wel ok witte wijn uit de AH bonus gekocht. Was nu 2,99, uit zuid-afrika. Wel heel zoet haha.
Doen alsof je dat niet weet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:29 schreef Tem het volgende:
Ik weet niet eens wat een anybody zou moeten zijn.
Niet iedereen doet zich anders voor dan wie die is. Dat jij dat doet zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Doen alsof je dat niet weet.Had beter van je verwacht.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom ze wijn "droog" noemen. Het is een vloeistof.
Hier is ook in elk park van dat kunstzinnige en culturele gekut.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Koordansers, capoeira gedoe, 95867 bbq's.
Hier mag het wel mits aan bepaalde regels gehouden wordtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier is ook in elk park van dat kunstzinnige en culturele gekut.
BBQ mag niet want open vuur is verboden.
Beetje linkse hobby vind ik dat.
Mmm nou ja als ze het goed doen is het wel tof.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Mwah, de hele middag dat getrommel en slecht uitgevoerde pasjes.
Wegbezuinigen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier is ook in elk park van dat kunstzinnige en culturele gekut.
BBQ mag niet want open vuur is verboden.
Beetje linkse hobby vind ik dat.
Pics?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:06 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een capoeira broek.
Dat is wel Topshow.
Ik heb een bioscoopbroek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:06 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een capoeira broek.
Dat is wel Topshow.
Toen ik nog klein was, jaar of 8 denk ik, vertelde een oom van mij op een feestje dat hij een bioscoopbroek had, ik aan mijn moeder vragen wat dat was, tja, leg dat maar eens uit aan een kind.quote:
Als het warm is is een jurk WEL luchtiger.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, zo'n avondbroek, jurk vond ik niet lekker zitten.
quote:Brigitte Kaandorp: Lustrum
In 'Lustrum', de derde gezamenlijke show van Brigitte Kaandorp en Bert Klunder, viert de Christelijke Scholengemeenschap Mea Culpa haar honderdjarig bestaan. De kijker is getuige van een enigszins formele feestavond vol welwillendheid die volledig uit de hand loopt.
Bert is wel een baas maar Kaandorp trek ik niet al te lang.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:15 schreef Specularium het volgende:
Vanavond komt er een show speciaal voor Tem.
[..]
#YOLOquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:16 schreef Karina het volgende:
Nee ik zit nu gewoon nog in een spijkerbroek. Zo warm is het hier nou ook weer niet.
Straks doe ik wel mijn trainingsbroek aan.
Ik ben het vaak na 5 seconden al zat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Bert is wel een baas maar Kaandorp trek ik niet al te lang.
Wanneer komt die show (nou ja... vertoning) van Tem en jou op tv dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:15 schreef Specularium het volgende:
Vanavond komt er een show speciaal voor Tem.
[..]
We moeten de try outs nog doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wanneer komt die show (nou ja... vertoning) van Tem en jou op tv dan?
Vond er geen reet aan die hele Hollandse Nieuwe.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:21 schreef Tem het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst haring op dit jaar.
Smaakt altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond er geen reet aan die hele Hollandse Nieuwe.
Ja dat vraag ik me ook altijd af hier.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:23 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn dit grappen of gewoon totaal irrelevante mededelingen?
Ohja die heb ik weleens op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je dat eet dan vallen je tanden spontaan uit je mond.
Zelfs enigszins geïrriteerd volgens mij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:27 schreef Specularium het volgende:
Je kan aan alles merken dat Elflettering zenuwachtig begint te worden.
Te worden? Ik slaap al drie nachten slecht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:27 schreef Specularium het volgende:
Je kan aan alles merken dat Elflettering zenuwachtig begint te worden.
Niet meer dan anders.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Zelfs enigszins geïrriteerd volgens mij.
Daar laat ik niks om schieten, ook geen bingo. Ik heb gewoon SMS alerts ingesteld. Zo gauw er ook maar iets van witte rook is, krijg ik bericht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:32 schreef Specularium het volgende:
Hij kan natuurlijk vanavond niet naar de bingo omdat ie het allemaal op de voet wil volgen.
Ja maar... ja maar.... ik ben helemaal niet vaak geïrriteerdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Goh je lijkt mij wel, ik ben ook altijd geirriteerd.
Oh dat niet meer dan anders betekent dus: weinig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar.... ik ben helemaal niet vaak geïrriteerd
Ik denk dat hij met doorsmeren niet je auto bedoeldequote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:42 schreef Karina het volgende:
Ja in oktober weer naar de APK. Wordt hij weer doorgesmeerd.
Goh zou hetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met doorsmeren niet je auto bedoelde
Correct.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:48 schreef Uccie het volgende:
Die randstadrail tussen Den Haag en Rotterdam is zoals Tem zou zeggen: razende apenaids
Oh dat is denk ik die tram die ik laatst met sp3c heb genomen vanaf Den Haag CS, toen was het hardstikke rustig ik vond het wel snel gaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:48 schreef Uccie het volgende:
Die randstadrail tussen Den Haag en Rotterdam is zoals Tem zou zeggen: razende apenaids
Met zijn qat verslaving.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:56 schreef Tem het volgende:
Vandaag kwam in het park ook weer een Somaliër om 50 cent vragen met zijn iPod nog in.
Nigerianen zijn wel ok. Hier zit zo'n Shell kolonie, al vragen die iedereen na 2 zinnen al ten huwelijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:56 schreef Tem het volgende:
Vandaag kwam in het park ook weer een Somaliër om 50 cent vragen met zijn iPod nog in.
Mjah dat snap ik dan wel. Tegen 6 van die gasten ga ik ook niks zeggen, tenzij ik in een echte kutbui ben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:02 schreef Uccie het volgende:
Nee het zijn er 6 en ik ben 1.20
Verder zit er nog een echtpaar van 70 ofzo. Vallen niemand lastig nog, alleen bah.
Ah zij is leuk, 1x ontmoet bij een TALmeet tijd terug al weer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:06 schreef Uccie het volgende:
Even bij mijn ouders iets ophalen en dan door naar huis
Was even in R'dam met Kally.
Is al afgelopen. Boer kweekt kroos om aan zijn dieren te eten te geven, maar het kan ook door mensen gegeten worden, alleen mag dat nog niet van de warenauthoriteit.quote:
Had ik al in het NL topic voor de liefhebbers getipt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:49 schreef Specularium het volgende:
Om 19.00 komt dit op 1.
Veel plezier, stelletje gebakjes.
http://www.tvgids.nl/artikel/58346/Origineel_Brits_gebak/
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:19 schreef Specularium het volgende:
Hier ben je gewoon anonieme Corrie.HA ik heb geen kelder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik doe het niet anoniem, ik vertel het toch?
Die heb ik op de BBC allemaal al gezien...en nu kijk ik er weer naarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:49 schreef Specularium het volgende:
Om 19.00 komt dit op 1.
Veel plezier, stelletje gebakjes.
http://www.tvgids.nl/artikel/58346/Origineel_Brits_gebak/
Waarom gaan ze niet gewoon iets met vlees maken zoals het hoort?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik op de BBC allemaal al gezien...en nu kijk ik er weer naar
Is ook al eens op de BBC geweestquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom gaan ze niet gewoon iets met vlees maken zoals het hoort?
Ik vind koken gewoon erg leuk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Ik als laatste, ik houd helemaal niet van taart of cake. Kwarktaart of appel dan houdt het wel op.
Nee eens een lamlul, altijd een lamlul.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Oh dat kwam even naar boven. Iets met een ex die een lul was.
Of is denk ik, zal wel niet veranderd zijn in die jaren.
Doe eens even aardig tegen Elflettering.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee eens een lamlul, altijd een lamlul.
Zo is het maar netquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals wel vaker heeft Karina het bij het rechte eind. Karina is dan ook mod, Specularium niet.
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
Maar ik moet weg naar een feestje (ja echt, Elflettering gaat naar feestjes). Karina, hou jij ze onder de duim? Gewoon posts editen enzo. Gewoon schaamteloos je macht misbruiken. Gewoon, omdat het kan.
Veel plezier bij het muziekfeest op het plein.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
Maar ik moet weg naar een feestje (ja echt, Elflettering gaat naar feestjes). Karina, hou jij ze onder de duim? Gewoon posts editen enzo. Gewoon schaamteloos je macht misbruiken. Gewoon, omdat het kan.
Je zit verrassend dicht in de buurt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
Elflettering gaat naar een kringverjaardag.
Muziekfeest op het Plein wordt nooit leuk. Niet dat TROS-feest, met Nick, Simon & Sieneke.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Als je genoeg op hebt is zo een muziekfeest op een plein vast erg gezellig.
Kringverjaardag dan weer niet, hoeveel je ook drinkt, blijft kut.
Die verjaardag is in Utrecht?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zit verrassend dicht in de buurt.
The owner of this website (forum.paticik.com) does not allow hotlinking to that resource (/thumbnails/a76/e78/b6f/f31/4bc/5c3/290/3fa/6e2/65c/b8_450xNULL.jpg). (Ref. 1011)quote:
Dat is lang geleden zeker?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat maakt trouwens geen hol uit. Dan zit ie er al in.
Zie je die andere ook niet dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik kan tenminste nog om mijn eigen ellende lachen
maar wat stond er nou op dat plaatje? Nou weet ik het nog niet.
Tem en Specularium, die kent u niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:29 schreef Tem het volgende:
Morgen in MED:
Specularium en Tem worden mods en FA's van NWS. Er is één topic waar alles bespoken kan worden want dat houdt het overzichtelijk voor deze twee giganten.
Gewoon die kutsmurfen evacueren en we hebben een villawijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:31 schreef Boze_Appel het volgende:
En Corrie ook ... jezus. moeten ik en Uccie ons eigen dorp maken?
Maar vanaf morgen wel, ha!?!11!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tem en Specularium, die kent u niet.
[ afbeelding ]
En dan ben je mijn smurfin!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon die kutsmurfen evacueren en we hebben een villawijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |