Die zal wel een taakstraf krijgen.quote:Hagenaar doodt kittens die hij via Marktplaats krijgt
De 45-jarige Arnold den H. uit Den Haag wordt ervan verdacht zeker vijf jonge kittens te hebben gedood die hij kreeg via Marktplaats. Dat gaf hem een 'goed gevoel', meldt het AD vandaag.
De dierenbeul haalde zijn prooi via 'gratis af te halen'-advertenties op Marktplaats. Waren ze eenmaal in zijn Haagse huis, dan schopte hij de beestjes dood. De politie kwam hem op het spoor nadat Den H. een kittenaanbieder mailde en zijn moordneigingen beschreef. Agenten arresteerden hem maandag in zijn vervuilde huis: hij blijft zeker twee weken vastzitten.
In Den H.'s woning lagen enkele dode kittens en één die meer dood dan levend leek. Dat poesje is naar de dierenarts gebracht en lijkt de wandaden van de Hagenaar te overleven. Den H. heeft bekend vijf diertjes uit frustratie te hebben omgebracht.
Bron: AD
Dat maakt je dan beter?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zal m eens in zin ballen trappen. Kijken of hij daar ook een goed gevoel van krijgt.
Wat een wanstaltige idioten heb je erbij....
Neuh dat niet, je hebt gelijk. Komt meer voort uit frustratie omdat ik zo van katten hou. Heb er zelf 2 die ik als kitten in huis heb genomen.quote:
Net als even flink schelden lucht het enorm op.quote:
Dus omdat je van katen houdt is het erger?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Neuh dat niet, je hebt gelijk. Komt meer voort uit frustratie omdat ik zo van katten hou. Heb er zelf 2 die ik als kitten in huis heb genomen.
Dat er mensen zijn die die beestjes doodschoppen om er zelf beter van te worden, snap ik écht niet.
Ik hou niet van katen, ik hou van katten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus omdat je van katen houdt is het erger?
HIHIHI HOHOHO, ik mis een overduidelijk lettertje en het is dan natuurlijk wel zo jolig om dat nog even naar voren te brengen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik hou niet van katen, ik hou van katten.
Snap het niet zo. Erger als wat? Als die kerel puppies zou hebben doorgeschopt, zou ik dat net zo erg vinden.
Ik heb het al vaker gezegd maar ik zou ze sowieso niet via internet aanbieden. .Marktplaats al helemaal nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:06 schreef LittleLady het volgende:
Tja snap sowieso niet waarom mensen gratis kittens aanbieden, heb momenteel hier een nestje die gaan wel voor een vergoeding naar een nieuw baasje, er reageren namelijk soms zulke rare mensen op die advertentie's en heel veel eindigen als slangenvoer.
Precies en zeker niet gratis, dit kan fout volk aantrekken die heel iets anders met deze beestjes van plan zijn iig niks goeds.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd maar ik zou ze sowieso niet via internet aanbieden. .Marktplaats al helemaal nietzulke figuren daar
Iemand verbeteren en dan zelf niet weten wat het verschil is tussen 'als' en 'dan'quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik hou niet van katen, ik hou van katten.
Snap het niet zo. Erger als wat? Als die kerel puppies zou hebben doorgeschopt, zou ik dat net zo erg vinden.
Goede smiley welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:25 schreef Uccie het volgende:
Mijn maag draait echt om bij zulke berichten.
Hoe ziek moet je zijn om bewust meerdere malen kittens op te halen met als doel ze te mishandelen.
Mja is wisselend, aan de eene kant zeg ik het is gewoon verder een goed medium, vroeger stonden ze in de krant of het handje kontantje wat we hier hadden, aan de andere kant zeg ik, op internet kun je zijn wie je wil zijn, je kan moeilijk inschatten of iemand 'echt' is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd maar ik zou ze sowieso niet via internet aanbieden. .Marktplaats al helemaal nietzulke figuren daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |