komkommernieuwsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sportbagger
Wat moet er anders uitgezonden worden?
De redactie van Tijs en Knevel maakt geen grappen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeg, deze stellingen bedenk jij voor de grap toch?
Toch?
Derksen "e:Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan Derksen is een uitstekend presentator, ik weet niet wat jouw bronnen zijn.
Verschrikkelijk ouwelijk. Als je niet zou weten dat ze 26 is, zou ik haar 40 schatten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Ze kleedt zich ook als een braaf christelijk vrouwtje.
Of weer meer SGP natuurlijk. Het wordt weer tijd voor Bas van der Vliesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil weer Bodar over de pauzen.
Die komt speciaal terug voor Johan natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Of weer meer SGP natuurlijk. Het wordt weer tijd voor Bas van der Vlies
Ik vind haar wel leuk. Sympathiek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ouwelijk. Als je niet zou weten dat ze 26 is, zou ik haar 40 schatten.
Die zonnebak is idd vreselijk erg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop toch dat de zonnebank van Leontien eens kapot gaat, wordt ze een stuk knapper van.
Ja, maar ik krijg er geen bobbel van.quote:
Die heeft thuis dezelfde zonnebank als vies- bruine en dikke Sjek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop toch dat de zonnebank van Leontien eens kapot gaat, wordt ze een stuk knapper van.
Ja daar heb je gelijk in. En ze heeft ook een beetje een bol hoofd nu lijkt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar hoe ze zich kleedt, make up e.d. bedoel ik.
Klopt, maar ze ziet er nu een stuk beter uit dan 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar hoe ze zich kleedt, make up e.d. bedoel ik.
quote:
Ik denk dat Gertje de laatste is die uit de kast komt. Ouwe vrouwenversierder dat hij is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Gertje komt uit de kas(t)
Hi ha hoho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |