Roze koek dan graag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het Johan niet is geef ik iemand een koek.
Derksen komst woensdag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het Johan niet is geef ik iemand een koek.
Die zou overal moeten zitten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die zou bij zomergasten moeten zitten.
En de presentatie van het 8 uur journaal.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ook bij Buitenhof en RTL Boulevard
Leontien beest in bed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Maandag Wouter Bos![]()
Dinsdag Kees Jansma![]()
Woensdag Johan Derksen
Donderdag Leontien ()
Vrijdag Maarten van Rossem
En het wekelijks gesprek met de Minister President.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef Latert het volgende:
[..]
En de presentatie van het 8 uur journaal.
Die mensen worden betaald met belastinggeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef Paxcon het volgende:
Je zou daar maar in het publiek zitten op je vrijdagavond
Ik zou ook daar gaan kijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk ook maar half...een straat verderop staat een huis af te fikken.
Even de ramptoerist uithangen.
We willen wel foto's zometeen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Moet je wel je zolderkamer verlaten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Dooien? Zo ja, fotos?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Ja idd, viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
Wat een vrolijke pensionado's op die foto's, lekker op het strand liggen en zo.
#Livingontheedgequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet je wel je zolderkamer verlaten. ;{
Geen telescoop hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet je wel je zolderkamer verlaten.
Daar begluur ik altijd mijn 14 jarige buurmeisjes mee als ze gaan zonnen. #yoloquote:
Hoe was het onder de steen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
Slecht programma , slechte vragen , Knevel is al helemaal slecht.
Hij is volgende week zogenaamd "op vakantie", maar ze zijn gewoon aan het uitzoeken wie volgend jaar de nieuwe partner van Poephoofd wordt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
Slecht programma , slechte vragen , Knevel is al helemaal slecht.
Derksen & Poephoofd...ik kijk er naar uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij is volgende week zogenaamd "op vakantie", maar ze zijn gewoon aan het uitzoeken wie volgend jaar de nieuwe partner van Poephoofd wordt.
Ik hoop dat Johan Derksen gekozen wordt.
Dit onderwerp is nog veel vreselijker dan het vorige.quote:
Ik wil weer Bodar over de pauzen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dit onderwerp is nog veel vreselijker dan het vorige.
Is met al die sportbagger op tv nu nog niet genoeg?
Derksen is geen goede presentator wel een goed analist trouwens.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij is volgende week zogenaamd "op vakantie", maar ze zijn gewoon aan het uitzoeken wie volgend jaar de nieuwe partner van Poephoofd wordt.
Ik hoop dat Johan Derksen gekozen wordt.
1 pauze 2 pauzen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil weer Bodar over de pauzen.
Johan Derksen is een uitstekend presentator, ik weet niet wat jouw bronnen zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Derksen is geen goede presentator wel een goed analist trouwens.
Zeg, deze stellingen bedenk jij voor de grap toch?quote:
Sportbaggerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dit onderwerp is nog veel vreselijker dan het vorige.
Is met al die sportbagger op tv nu nog niet genoeg?
Was het maar zoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeg, deze stellingen bedenk jij voor de grap toch?
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |