Roze koek dan graag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het Johan niet is geef ik iemand een koek.
Derksen komst woensdag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het Johan niet is geef ik iemand een koek.
Die zou overal moeten zitten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die zou bij zomergasten moeten zitten.
En de presentatie van het 8 uur journaal.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ook bij Buitenhof en RTL Boulevard
Leontien beest in bed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Maandag Wouter Bos![]()
Dinsdag Kees Jansma![]()
Woensdag Johan Derksen
Donderdag Leontien ()
Vrijdag Maarten van Rossem
En het wekelijks gesprek met de Minister President.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef Latert het volgende:
[..]
En de presentatie van het 8 uur journaal.
Die mensen worden betaald met belastinggeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef Paxcon het volgende:
Je zou daar maar in het publiek zitten op je vrijdagavond
Ik zou ook daar gaan kijken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk ook maar half...een straat verderop staat een huis af te fikken.
Even de ramptoerist uithangen.
We willen wel foto's zometeen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Moet je wel je zolderkamer verlaten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Dooien? Zo ja, fotos?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Ja idd, viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
Wat een vrolijke pensionado's op die foto's, lekker op het strand liggen en zo.
#Livingontheedgequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet je wel je zolderkamer verlaten. ;{
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |