Klopt. Maar dat had ik elders al eens gezegd. Van Cioni was ik eigenlijk vergeten dat die er zat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat te denken van Knaven...die heeft ook aan de pepermuntjes gezeten.
Leuk tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Pffrrt het volgende:
Bedankt Pino 112 & Karina (en dame), ik hou het nog een beetje dichtbij Bretagne en Normandië
(ik zei mannen, vandaar) een weekje maar toch........
Ah, omgeving Nantes is mooiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Pffrrt het volgende:
Bedankt Pino 112 & Karina (en dame), ik hou het nog een beetje dichtbij Bretagne en Normandië
Koen de Kort kan dat beter.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef reddevil1408 het volgende:
Veel "euuhhhsss" in het antwoord over Mollema en LTD.......
Hij moest even denken voor welke ploeg Mollema ook alweer reed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef reddevil1408 het volgende:
Veel "euuhhhsss" in het antwoord over Mollema en LTD.......
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij moest even denken voor welke ploeg Mollema ook alweer reed.
Nou meer om hem weer wat op normaal gewicht te krijgen. Hij is nu wel vies dun.quote:
Goede reis en veel plezier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Pffrrt het volgende:
Ok, op die manier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
Nou meer om hem weer wat op normaal gewicht te krijgen. Hij is nu wel vies dun.
Dat groen van Ten Dam lijkt ook wel opvallend veel op Saur-Sojasun trouwens.quote:
Presentatoren genoeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Mart heeft een mening, en mensen met een mening? Die zijn er niet veel.
Hij is er om te presenteren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Mart heeft een mening, en mensen met een mening? Die zijn er niet veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |