SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ehm, nee.quote:
zondag fish-o-mania op rtl 7quote:
ik kwam zojuistquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:17 schreef muzas het volgende:
Edith Bos in playboyDuo-shoot met Marianne Vos
Fijn, is dat rullevant?quote:
geen sexcetra ?quote:
Minachting van de kijker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:18 schreef TLC het volgende:
[..]
geen sexcetra ?![]()
*stopt de doos met tissues weer weg*
Ik las 'tourvogels'quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verplicht kijkvoer voor de Tourvolgers.
twitter:koendekort twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 20:58:50Is there a hairdresser around after the stage to Lyon tomorrow to give me a @marcelkittel undercut haircut? I lost the bet, man of my word. reageer retweet
Opertunisme.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:23 schreef Falco het volgende:
Hoe rijmt Derksen deze mening met zijn aversie als jonge voetbalblagen he vertrouwen opzeggen in de coach.
quote:
Alleen is Edith tof en Dennis een baggeraar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:24 schreef Redefine het volgende:
Edith Bosch is de nieuwe Dennis van der Geest, je kan geen programma of spelletje meer op zeggen met bekende Nederlanders of zij zit er.
Nike?quote:
Straks is er wel weer anti-promotie als er weer een Utrechter aan het woord mag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:25 schreef TLC het volgende:
Oh jee, er moet weer een stukje Utrecht promotie bij
Dennis is DJ hoor, geen baggeraar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen is Edith tof en Dennis een baggeraar.
Hilarisch.quote:
zo vaak is ze toch niet op tv?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:24 schreef Redefine het volgende:
Edith Bosch is de nieuwe Dennis van der Geest, je kan geen programma of spelletje meer op zeggen met bekende Nederlanders of zij zit er.
Jawel, maar er ontstaat op een gegeven moment een omslagpunt, dat ze bij teveel dingen zit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen is Edith tof en Dennis een baggeraar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |