Op vrijdag 12 juli 2013 20:12 schreef RubenSosa het volgende: Kunnen die ajacieden niet lekker oprotten naar hun eigen topic. Dat eeuwige gezeur en gezuig van die gasten...
Elfrink had het over 1 tot 2 miljoen. Daar heb ik meer vertrouwen in dan een site die ook verzonnen heeft dat Ajax contact heeft gehad met Labyad om hem over te nemen. Maar als jij het wil geloven, prima hoor.
Elfrink had het over 1 tot 2 miljoen. Daar heb ik meer vertrouwen in dan een site die ook verzonnen heeft dat Ajax contact heeft gehad met Labyad om hem over te nemen. Maar als jij het wil geloven, prima hoor.
Ze pakken alles aan om te trollen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Hier schreef Roypsv het volgende: beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen Hier schreef Maver24 het volgende: En weet je wat het waren. Tyfes negers.
Hier schreef Roypsv het volgende: beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen Hier schreef Maver24 het volgende: En weet je wat het waren. Tyfes negers.
Het is maar een oefenwedstrijd joh. Geen enkele conclusie aan verbinden behalve het gene dat je al wist en dat is dat Willems er geen ene klote van kan.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op vrijdag 12 juli 2013 20:23 schreef Chase_Utley het volgende: Het is maar een oefenwedstrijd joh. Geen enkele conclusie aan verbinden behalve het gene dat je al wist en dat is dat Willems er geen ene klote van kan.
Maar daar hoef je inderdaad niet helemaal voor naar Duitsland voor te gaan. Zonde van de benzine...
Op vrijdag 12 juli 2013 20:23 schreef Chase_Utley het volgende: Het is maar een oefenwedstrijd joh. Geen enkele conclusie aan verbinden behalve het gene dat je al wist en dat is dat Willems er geen ene klote van kan.
Psv is aan hun stand verplicht dit te winnen natuurlijk
Op vrijdag 12 juli 2013 20:44 schreef Cavaliers het volgende: PSV verloor in 2004 ook kansloos van Bielefeld, wat volgde weten jullie zelf zeker wel. Alhoewel ik het in het geval van ejfaar betwijfel.
Psv pakt dit jaar weer halve finale CL mee wil je zeggen? Staat genoteerd
Net een search gedaan op zijn tweets met de termen 'schaars' en 'miljoen', en dit:
quote:
Schaars kleine transfersom, bedrag onbekend.
Is enige wat in de buurt komt, overigens bericht van hem op de 8e. Tot zover m'n sherlock holmes werk, bij gebrek aan een stream.
You can be anything you want to be Just turn yourself into anything you think that you could ever be Be free with your tempo, be free, be free Surrender your ego - be free, be free to yourself
Op vrijdag 12 juli 2013 20:44 schreef Cavaliers het volgende: PSV verloor in 2004 ook kansloos van Bielefeld, wat volgde weten jullie zelf zeker wel. Alhoewel ik het in het geval van ejfaar betwijfel.
Leuk is om te zien hoe al die Ajacieden komen trollen, met in het achterhoofd:
Het zwaarbevochte gelijkspel (0-0) tegen het altijd moeilijke SSV Jahn Regensburg en de kansloze nederlagen tegen Hamburger SV en FC Nürnberg. Allen 2 jaar geleden.
Op vrijdag 12 juli 2013 21:11 schreef tja77 het volgende: Leuk is om te zien hoe al die Ajacieden komen trollen, met in het achterhoofd:
Het zwaarbevochte gelijkspel (0-0) tegen het altijd moeilijke SSV Jahn Regensburg en de kansloze nederlagen tegen Hamburger SV en FC Nürnberg. Allen 2 jaar geleden.
Ook grappig om te zien dat na de 3-0 niemand zich meer durfde te vertonen
Op vrijdag 12 juli 2013 21:11 schreef tja77 het volgende: Leuk is om te zien hoe al die Ajacieden komen trollen, met in het achterhoofd:
0-3 achter met rust is alle reden om even te lachen.
Ik zit te schijten op dit moment, was tour du jour aan het kijken. Als je denkt dat ik angstig word van een tussenstand bij een oefenwedstrijd, zal ik je teleur moeten stellen.
Het Eindhovens Dagblad meldt dat Stijn Schaars zaterdag medisch gekeurd zal gaan worden. De 29-jarige middenvelder zal, indien de keuring geen obstakel vormt, een driejarig contract ondertekenen.
De Colombiaan Santiago Arias zal volgens datzelfde EK komende week medisch gekeurd worden, waarna ook hij bij PSV kan gaan tekenen.
Ben benieuwd wat zo'n rechtsback uit het tweede van Sporting toe kan voegen.
Heb alleen weinig vertrouwen in Cocu, verwacht niet zoveel van dit jaar als Strootman weggaat. Vooral als je gvd Schaars gaat halen en die andere portugees Brands
Met Rekik en Bruma hebben we (denk ik) een beter duo dan de laatste paar jaren, als je kijkt naar de nationaliteiten van de spelers achterin als Zoet ook nog speelt. Dan voorzie ik veel minder problemen dan we eerder hadden. Hoewel Rekik 18 jaar is en geen ervaring heeft, heeft hij wel een fysiek Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, maar het beleid van Brands had ik 2 jaar geleden al door, destijds zei ik dat ook nog, maar was het helemaal vergeten. Hij koop Nederlandse talenten. Voordeel is dat de speler zich makkelijker aanpast, taal spreekt etc. Maar ook bijvoorbeeld dat als hij het NL elftal haalt al een hoger prijskaartje heeft. Als Strootman uit Kenia kwam ben ik wel benieuwd hoeveel ze dan voor willen betalen. (80 van de 100 miljoen denk ik ) Maar nadeel is dat ze duur zijn en dat je zogenaamd niet kan scouten. Maar Maher is prima voor fcking 6,5 miljoen hij ziet af van zijn bonus Die gaat denk ik net als Mertens, Lens en Strootgod voor +10 eruit..
Aanvallend missen we wel veel goals, eerlijk is eerlijk zonder Mertens scoren we nu niet de 5, 6 of nummertje 7 tegen kleine clubs. Maar ik denk dat we met Depay, Locadia en Narsingh best goed zitten in de toekomst. Hopelijk gaat Cocu een elftal om Maher heen gaat bouwen, hij moet de speler worden van PSV.
Heb alleen weinig vertrouwen in Cocu, verwacht niet zoveel van dit jaar als Strootman weggaat. Vooral als je gvd Schaars gaat halen en die andere portugees Brands
Met Rekik en Bruma hebben we (denk ik) een beter duo dan de laatste paar jaren, als je kijkt naar de nationaliteiten van de spelers achterin als Zoet ook nog speelt. Dan voorzie ik veel minder problemen dan we eerder hadden. Hoewel Rekik 18 jaar is en geen ervaring heeft, heeft hij wel een fysiek Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, maar het beleid van Brands had ik 2 jaar geleden al door, destijds zei ik dat ook nog, maar was het helemaal vergeten. Hij koop Nederlandse talenten. Voordeel is dat de speler zich makkelijker aanpast, taal spreekt etc. Maar ook bijvoorbeeld dat als hij het NL elftal haalt al een hoger prijskaartje heeft. Als Strootman uit Kenia kwam ben ik wel benieuwd hoeveel ze dan voor willen betalen. (80 van de 100 miljoen denk ik ) Maar nadeel is dat ze duur zijn en dat je zogenaamd niet kan scouten. Maar Maher is prima voor fcking 6,5 miljoen hij ziet af van zijn bonus Die gaat denk ik net als Mertens, Lens en Strootgod voor +10 eruit..
Aanvallend missen we wel veel goals, eerlijk is eerlijk zonder Mertens scoren we nu niet de 5, 6 of nummertje 7 tegen kleine clubs. Maar ik denk dat we met Depay, Locadia en Narsingh best goed zitten in de toekomst. Hopelijk gaat Cocu een elftal om Maher heen gaat bouwen, hij moet de speler worden van PSV.
Ik vind dit verhaal meteen een stuk minder interessant met al je emoticons .
Ik vind dit verhaal meteen een stuk minder interessant met al je emoticons .
6,5 miljoen POW POW POW!!!!!!!
Koopje
Met Rekik en Bruma hebben we (denk ik) een beter duo dan de laatste paar jaren, als je kijkt naar de nationaliteiten van de spelers achterin als Zoet ook nog speelt. Dan voorzie ik veel minder problemen dan we eerder hadden. Hoewel Rekik 18 jaar is en geen ervaring heeft, heeft hij wel een fysiek Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, maar het beleid van Brands had ik 2 jaar geleden al door, destijds zei ik dat ook nog, maar was het helemaal vergeten. Hij koop Nederlandse talenten. Voordeel is dat de speler zich makkelijker aanpast, taal spreekt etc. Maar ook bijvoorbeeld dat als hij het NL elftal haalt al een hoger prijskaartje heeft. Als Strootman uit Kenia kwam ben ik wel benieuwd hoeveel ze dan voor willen betalen. (80 van de 100 miljoen denk ik) Maar nadeel is dat ze duur zijn en dat je zogenaamd niet kan scouten. Maar Maher is prima voor fcking 6,5 miljoen hij ziet af van zijn bonus Die gaat denk ik net als Mertens, Lens en Strootgod voor +10 eruit..
Met Rekik en Bruma hebben we (denk ik) een beter duo dan de laatste paar jaren, als je kijkt naar de nationaliteiten van de spelers achterin als Zoet ook nog speelt. Dan voorzie ik veel minder problemen dan we eerder hadden. Hoewel Rekik 18 jaar is en geen ervaring heeft, heeft hij wel een fysiek Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, maar het beleid van Brands had ik 2 jaar geleden al door, destijds zei ik dat ook nog, maar was het helemaal vergeten. Hij koop Nederlandse talenten. Voordeel is dat de speler zich makkelijker aanpast, taal spreekt etc. Maar ook bijvoorbeeld dat als hij het NL elftal haalt al een hoger prijskaartje heeft. Als Strootman uit Kenia kwam ben ik wel benieuwd hoeveel ze dan voor willen betalen. (80 van de 100 miljoen denk ik) Maar nadeel is dat ze duur zijn en dat je zogenaamd niet kan scouten. Maar Maher is prima voor fcking 6,5 miljoen hij ziet af van zijn bonus Die gaat denk ik net als Mertens, Lens en Strootgod voor +10 eruit..
Het lijkt net alsof ie aan het pissen is op die foto en wordt betrapt.
Lijkt mij ook ja. PSV moet helemaal geen team rondom één speler bouwen, dat werkt nooit. Ja, als je Romario of Ronaldo als spits hebt, maar Maher of Locadia zijn toch echt van een ander niveau.
Ze moeten een team gaan bouwen. Niet rondom een speler, maar gewoon een team waarin iedereen weet wat hij zelf moet doen en waarin iedereen weet wat hij van zijn medespelers kan verwachten. Dat is de basis en als die basis goed staat, dan kun je met individuele kwaliteiten gaan spelen. Kijk wat dat betreft naar Ajax. Die begrijpen dat. Kopen redelijk middelmatige spelers (Schöne, Poulsen) omdat die weten wat ze moeten doen. Spelen vervolgens een systeem dat iedereen kent en leggen daarmee een basis. Vervolgens vullen ze dat aan met spelers die, los van hun opdrachten, net dat tikkie meer kunnen, om een verrassingselement toe te voegen. Dat is de weg naar succes.
En binnen die werkwijze zijn er gewoon mogelijkheden om het beter te doen dan Ajax. Er is geen enkele reden om te denken dat alleen Ajax op die manier kan werken. Ajax vergeet namelijk op het moment om die spelers met die extra kwaliteiten aan te trekken en richten zich te veel op spelers die alleen het systeem beheren. Ja, 15 jarige talentjes, maar die moeten het nog maar laten zien. Als PSV het NU goed aanpakt, dan zijn ze over 3 a 4 jaar waar Ajax nu is, maar wel met individueel betere spelers.
Nu investeren, even slikken dat je geen prijzen pakt, maar dan kun je over een paar jaar weer knallen.
En natuurlijk zijn de Ajacieden dat niet met me eens. Maar ja, dat is dan ook logisch.
En nu wachten op de reactie van de kindjes die moesten lachen bij de bedragen tussen de 3 en 5 miljoen.(als ze al niet naar bedje zijn). Het was natuurlijk een hele spannende pot die 3-3.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
En nu wachten op de reactie van de kindjes die moesten lachen bij de bedragen tussen de 3 en 5 miljoen.(als ze al niet naar bedje zijn). Het was natuurlijk een hele spannende pot die 3-3.
Op vrijdag 12 juli 2013 23:26 schreef tompsv18 het volgende: Heb er ook zin in. Denk alleen wel dat PSV hard onderuit gaat met al die namen die met team Van Bommel meedoen
v.d. Wiel - Alex - Stam - v. Bronckhorst v. Bommel - Sneijder - Muller Robben - Ibrahimovic - Ribery
Hij traint gewoon mee en heeft een EK achter de rug, zoveel wedstrijd ritme mist ie niet.
Ik denk dat de deal niet doorgaat, misschien speelt ie daarom wel. Rik kan wel roepen van wel, maar Roma heeft geen geld om een bankgarantie te laten zien en heeft al een transfer achter rug zie ik. Als de Rossi niet verkocht gaat worden aan Chelsea, zie ik Strootman niet gaan eerlijk gezegd.
Ik denk dat de deal niet doorgaat, misschien speelt ie daarom wel. Rik kan wel roepen van wel, maar Roma heeft geen geld om een bankgarantie te laten zien en heeft al een transfer achter rug zie ik. Als de Rossi niet verkocht gaat worden aan Chelsea, zie ik Strootman niet gaan eerlijk gezegd.
Zou kunnen, maar ik denk dat de aanstaande overgang van Schaars wel betekent dat het zo goed als rond is. Maar kan geen kwaad nog een jaartje in Eindhoven te blijven, zeker met oog op het WK.
Zou kunnen, maar ik denk dat de aanstaande overgang van Schaars wel betekent dat het zo goed als rond is. Maar kan geen kwaad nog een jaartje in Eindhoven te blijven, zeker met oog op het WK.
Klopt, maar dat van Schaars liep al langer volgensmij. Met Hiljemark en Strootman was het al matig bezet.
Op zaterdag 13 juli 2013 00:36 schreef stoeltafel het volgende: Zegt genoeg hoe goed ze zijn lijkt mij. Schaars moet je toch niet willen. Gaat psv nog nee spelers halen? Aardig wat geld nu.
Ik heb even op Portugese nieuws sites gekeken. Daar stonden veel reacties dat het dom was om Arias te verkopen. Aangezien Miguel Lopes (rechtsback die ze nu hebben) waarschijnlijk verkocht wordt. Maar goed ben wel benieuwd naar de kwaliteiten van Arias, ze zitten al zo lang achter die kerel aan.
Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef zerokil het volgende: Ik heb even op Portugese nieuws sites gekeken. Daar stonden veel reacties dat het dom was om Arias te verkopen. Aangezien Miguel Lopes (rechtsback die ze nu hebben) waarschijnlijk verkocht wordt. Maar goed ben wel benieuwd naar de kwaliteiten van Arias, ze zitten al zo lang achter die kerel aan.
Mee eens. Ben benieuwd hoe goed die Arias is. Schaars is oké, maar vooral voor de breedte en niet als nieuw leiderstype. Verder is zijn netwerk nog steeds enorm beperkt tot zijn AZ-tijd. Maar qua onderhandelingen heeft hij in ieder geval geleerd.
Jeffrey Bruma goedgekeurd bij PSV EINDHOVEN - Verdediger Jeffrey Bruma sluit volgende week aan bij PSV. De doktoren geven groen licht na een grondig onderzoek van zijn hart. Bruma (21) werd twee weken geleden aangetrokken door PSV en is beoogd basisspeler.
Na zijn medische keuring verrichtte PSV twee weken extra onderzoek, mede in het belang van Bruma. De conclusie is dat hij op een verantwoorde manier topsport kan bedrijven.
Als Gini het hele seizoen zo gretig blijft, Depay is ook lekker bezig. Hoewel het tegen de amateurs is hebben we iig 2 voetballende verdedigers. Hendrix en Rekik
Ik hoop dat de medische van Schaars niet door kan gaan en dat PSV op tijd Fer kan halen
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2013 11:54:46 ]
Op zaterdag 13 juli 2013 12:11 schreef GarryKasparov het volgende: !6M direkt in het laatje en aan het einde van het seizoen nog eens 4M als ze Champions League halen.
Ik dacht dat hij bijna rond was met Roma
Als ik Strootmans was, zou ik de hele boel in Italie cancellen en in Duitsland gaan voetballen.
Groetjes van jullie voetbalmakker, Garry.
Aldus een ander topic zonder bron. Wat hiervan te denken?
You can be anything you want to be Just turn yourself into anything you think that you could ever be Be free with your tempo, be free, be free Surrender your ego - be free, be free to yourself
Op zaterdag 13 juli 2013 12:25 schreef Ajacied422 het volgende: steijn zegt bij fox sports dat derijck zeker een optie is. ADO wil, Derijck wil, alleen is het probleem dat ze hem niet kunnen betalen.
Oud nieuws hè. Je loopt ongeveer 2 weken achter op Voetbalzone.nl.
Op zaterdag 13 juli 2013 12:25 schreef Ajacied422 het volgende: steijn zegt bij fox sports dat derijck zeker een optie is. ADO wil, Derijck wil, alleen is het probleem dat ze hem niet kunnen betalen.
ADo zegt dat iedereen een optie is, maar bij iedereen ook dat ze diegene niet kunnen betalen
Aldus een ander topic zonder bron. Wat hiervan te denken?
Ik mis nog 10 miljoen van de prijs waar iedereen het over eens was: 20 miljoen.
Edit Oh ik zie het al, die schaakkoning heeft per ongeluk een ! ipv een 1 getypt.
4 miljoen in een clausule als ze CL halen is niet zo handig gedaan van PSV. Kleine kans. Maar aan de andere kant wacht ik liever met conclusies trekken tot VI of ED dit bevestigt.
Zo'n oefenwedstrijd zegt weinig. Bielefeld een week voor de competitie, PSV bet begonnen met trainen. Alhoewel die verdediging in de eerste helft natuurlijk wel slecht was, ondanks dat Bielefeld met het eerste elftal speelde.
Je stuurt je vraag in en dan mag je hopen dat hij die van jou uitkiest, het ED maakt alles groter dan het daadwerkelijk is
Even kijken, doe jij ook mee? en ben je net terug van een stadionverbod?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
Jeffrey Bruma is officieel speler van PSV. De 21-jarige verdediger heeft zaterdagmiddag in het Philips Stadion voor vier seizoenen getekend. PSV en Chelsea hadden al eerder een akkoord, maar de medische staf verzocht na zijn keuring om aanvullend onderzoek. Nu alle uitslagen bekend zijn, is Bruma aan boord bij PSV.
Zonde dat jullie niet Rekik hebben kunnen kopen en dan Bruma hadden kunnen huren. Rekik is echt een heel stuk talentvoller dan Bruma. Modale speler die in de jeugd een voorsprong qua fysiek had.
Op zaterdag 13 juli 2013 15:43 schreef Chase_Utley het volgende: Zonde dat jullie niet Rekik hebben kunnen kopen en dan Bruma hadden kunnen huren. Rekik is echt een heel stuk talentvoller dan Bruma. Modale speler die in de jeugd een voorsprong qua fysiek had.
Ja, eens. Ben benieuwd of die Bruma uberhaupt het niveau van PSV aan kan tegenwoordig.
Op zaterdag 13 juli 2013 15:43 schreef Chase_Utley het volgende: Zonde dat jullie niet Rekik hebben kunnen kopen en dan Bruma hadden kunnen huren. Rekik is echt een heel stuk talentvoller dan Bruma. Modale speler die in de jeugd een voorsprong qua fysiek had.
Wat betreft Rekik denk ik dat Manchester City ook wel op de hoogte is van zijn kwaliteiten .
Waarom zijn mensen trouwens zo blij met die Arias? Volgens mij heeft niemand hem ooit zien spelen en het is de derde rechtsback van Sporting Lissabon die voor een schijntje weg mag. Hij zal vast wel het niveau van Brenet, Manolev, Hutchinson zijn, aangezien iedereen die kan lopen zo'n beetje dat niveau aantikt.
Op zaterdag 13 juli 2013 16:02 schreef TweeGrolsch het volgende: Waarom zijn mensen trouwens zo blij met die Arias? Volgens mij heeft niemand hem ooit zien spelen en het is de derde rechtsback van Sporting Lissabon die voor een schijntje weg mag. Hij zal vast wel het niveau van Brenet, Manolev, Hutchinson zijn, aangezien iedereen die kan lopen zo'n beetje dat niveau aantikt.
Op zaterdag 13 juli 2013 16:02 schreef TweeGrolsch het volgende: Waarom zijn mensen trouwens zo blij met die Arias? Volgens mij heeft niemand hem ooit zien spelen en het is de derde rechtsback van Sporting Lissabon die voor een schijntje weg mag.
Ja, onbegrijpelijk. Heeft het hele seizoen voor Sporting B gespeeld.
Op zaterdag 13 juli 2013 16:02 schreef TweeGrolsch het volgende: Waarom zijn mensen trouwens zo blij met die Arias? Volgens mij heeft niemand hem ooit zien spelen en het is de derde rechtsback van Sporting Lissabon die voor een schijntje weg mag. Hij zal vast wel het niveau van Brenet, Manolev, Hutchinson zijn, aangezien iedereen die kan lopen zo'n beetje dat niveau aantikt.
Ik heb dit soort truien/shirts nooit gesnapt, wat is die rare berg stof rond de nek, een onderontwikkelde capuchon? Lijkt wel overtollige huid ofzo, een onbesneden trui.
Ik heb dit soort truien/shirts nooit gesnapt, wat is die rare berg stof rond de nek, een onderontwikkelde capuchon? Lijkt wel overtollige huid ofzo, een onbesneden trui.
Maar het is vast in ende zo.
Dat is een capuchon, hij heeft gewoon zijn shirt/trui verkeerd om aan.. Goffetomme kut Brands dadelijk schopt hij alle ballen in eigen doel omdat hij niet weet welke kant de goede is.
Maar het is vast in ende zo.
Ik heb daar een vest van, best vreemd idd, maar zit best fijn.
Ik vind het topaankopen! Het was 2 jaar geleden ondenkbaar dat Bruma hier zou komen, en hij is nu nog 3 keer sterker en voetbalwijzer! Voor dit geld een geweldige aankoop. Die tackles van hem zijn geweldig!
Rekik zal vast goed zijn, ik ken m eigenlijk niet. Arias is een echte rechtsback, die me helaas vooral aan Tomeck Iwan doet denken. Voor minder dan een miljoen het proberen waard.
Schaars vond ik altijd een jankertje bij AZ, maar is gewoon een complete middenvelder met ervaring.
Volgens mij zijn we rond zo. En in de winterstop weten we waar in geïnvesteerd moet worden.
Op zaterdag 13 juli 2013 17:46 schreef Ciscus het volgende: Ik vind het topaankopen! Het was 2 jaar geleden ondenkbaar dat Bruma hier zou komen, en hij is nu nog 3 keer sterker en voetbalwijzer! Voor dit geld een geweldige aankoop. Die tackles van hem zijn geweldig!
Rekik zal vast goed zijn, ik ken m eigenlijk niet. Arias is een echte rechtsback, die me helaas vooral aan Tomeck Iwan doet denken. Voor minder dan een miljoen het proberen waard.
Schaars vond ik altijd een jankertje bij AZ, maar is gewoon een complete middenvelder met ervaring.
Volgens mij zijn we rond zo. En in de winterstop weten we waar in geïnvesteerd moet worden.
ik hoop nog dat ibi voor het middenveld erbij komt. 1 jaar huren met het oog op het wk.
Op zaterdag 13 juli 2013 17:46 schreef Ciscus het volgende: Ik vind het topaankopen! Het was 2 jaar geleden ondenkbaar dat Bruma hier zou komen, en hij is nu nog 3 keer sterker en voetbalwijzer! Voor dit geld een geweldige aankoop. Die tackles van hem zijn geweldig!
Ben je serieus? Bruma is in die 2 jaar niets beter geworden.
Ik heb daar een vest van, best vreemd idd, maar zit best fijn.
Als het lekker zit, dan mag het.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwakste plek die nu nog over is? Willems? Aangezien er over Arias alleen vermoedens zijn dat hij er weinig van kan.
Op zaterdag 13 juli 2013 19:01 schreef GGMM het volgende: Knap dat ze alle technische hoogstandjes van Afellay in 1 minuut en 24 seconde hebben weten samen te vatten.
Moet je geen plaatje posten? Dan zijn we weer een tijdje van je af.