Twee mensen vragen om een bron. Kom eens met een bron, droplul.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:22 schreef GarryKasparov het volgende:
Gelijk de eerste Intercity naar Leverkusen nemen en nooit meer terugkomen is mijn advies.
Heb je strontman in je ogen ofzoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Twee mensen vragen om een bron. Kom eens met een bron, droplul.
Ben je scheel?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Twee mensen vragen om een bron. Kom eens met een bron, droplul.
Goede grap, echt waar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:36 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Heb je strontman in je ogen ofzo
Post stond al een kwartiertje open, excuses.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:36 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Heb je strontman in je ogen ofzo
Ik vind jou een debieltje.quote:
Zit maar 9 mins tussen de post die je quote en de jouwe...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Post stond al een kwartiertje open, excuses.
[..]
Ik vind jou een debieltje.
Ik snap het wel hoor, mij even opzoeken nadat ik je gisteren in TdF even op je plek zette. Shhh, het is oké.quote:
Omdat ik z'n laatste post gepakt had als quote ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:42 schreef KELDER het volgende:
[..]
Zit maar 9 mins tussen de post die je quote en de jouwe...
Heb jij mij op mijn plek gezet in TDF? Is me ontgaan maar ik word er niet bang van.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, mij even opzoeken nadat ik je gisteren in TdF even op je plek zette. Shhh, het is oké.
Ajacied422 schreeuwt altijd, hij voelt zich namelijk een stoere Ajacied. Laat die jongen lekker voort doen. :pquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |