Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
n.n.b.
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV
Zondag 22 september: PSV - Ajax
Zaterdag 28 september: AZ - PSV
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag
Zondag 19 januari: Ajax - PSV
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ
Zondag 2 februari: RKC - PSV
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda
![350mb93.png]()
n.n.b.
![4t3k8j.png]()
n.n.b.
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
En duur...
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
Land of the free. Home of the brave.
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Elfrink had het over 1 tot 2 miljoen. Daar heb ik meer vertrouwen in dan een site die ook verzonnen heeft dat Ajax contact heeft gehad met Labyad om hem over te nemen. Maar als jij het wil geloven, prima hoor.
-edit- niet trollen
[ Bericht 94% gewijzigd door Morpheus2002 op 12-07-2013 21:52:37 ]
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 20:14 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Elfrink had het over 1 tot 2 miljoen. Daar heb ik meer vertrouwen in dan een site die ook verzonnen heeft dat Ajax contact heeft gehad met Labyad om hem over te nemen. Maar als jij het wil geloven, prima hoor.
Ze pakken alles aan om te trollen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Trollen
Ik geef gewoon aan dat ik 3-5 miljoen duur zou vinden voor een speler als Schaars...
quote:
Bron?
Cavaliers
Retired.
Schütz

wat een speler
Hier schreef
Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef
Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
Toivonen solliciteert naar de JL
rust
3-0 is wel vrij bizar tegen zo'n veredeld amateurteam
Even bijkomen nu...
Hoe hoog spelen die gasten eigenlijk?
Hier schreef
Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef
Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
Zijn net gepromoveerd uit de derde bundesliga
En terecht, zo blijkt...
Dit is taktiek van psv. Zo wordt de druk wat lager dit seizoen
quote:
Waren daar niet eens kampioen ook, maar tweede
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
is dan 5-1 bij rust
Het is maar een oefenwedstrijd joh. Geen enkele conclusie aan verbinden behalve het gene dat je al wist en dat is dat Willems er geen ene klote van kan.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 20:23 schreef Chase_Utley het volgende:Het is maar een oefenwedstrijd joh. Geen enkele conclusie aan verbinden behalve het gene dat je al wist en dat is dat Willems er geen ene klote van kan.
Maar daar hoef je inderdaad niet helemaal voor naar Duitsland voor te gaan. Zonde van de benzine...
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 20:23 schreef Chase_Utley het volgende:Het is maar een oefenwedstrijd joh. Geen enkele conclusie aan verbinden behalve het gene dat je al wist en dat is dat Willems er geen ene klote van kan.
Psv is aan hun stand verplicht dit te winnen natuurlijk
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
quote:
DIe komen nog eens ergens zeg.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:
Tja, elke club gaat wel eens nat in een oefenwedstrijd.
Het zijn wel veredelde amateurs he. Een 6-0 zo dus wel erg pijnlijk zijn
quote:
quote:
Kom je nog met je bron?
quote:
Van hem een bron verwachten
quote:
Stond in een tweet van hem tijdje geleden
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 20:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:#Cocu haalt bijna iedereen eraf bij #PSV na deze slechte eerste helft. #BIEPSV
Rik Elfrink @RikElfrink now
#PSV gaat verder met Tyton, Brenet, Zanka, Hendrix, Ritzmaier; Van Ooijen, Maher, Strootman, Toivonen, Depay, Matavz #BIEPSV
Was dat ook de planning of was er niks van tevoren over gemeld?
quote:
Ben tot begin juli terug gegaan, kan die tweet niet vinden.
maar beter dat schaars komt, die zorgt dat alles wel op de rails komt
quote:
Dat doen Rekik en Bruma al
quote:
het kan nog!11!!!
alles of niets!!!!!!!
quote:
Wordt die toch nog topscorer
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Ik zag het. Bij 3-0 doen alsof het nergens om gaat, maar als er gescoord wordt...
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 20:44 schreef Cavaliers het volgende:PSV verloor in 2004 ook kansloos van Bielefeld, wat volgde weten jullie zelf zeker wel. Alhoewel ik het in het geval van ejfaar betwijfel.
Psv pakt dit jaar weer halve finale CL mee wil je zeggen? Staat genoteerd
KELDER
De enige echte :)
quote:
Nee.
Net een search gedaan op zijn tweets met de termen 'schaars' en 'miljoen', en dit:
quote:
Schaars kleine transfersom, bedrag onbekend.
Is enige wat in de buurt komt, overigens bericht van hem op de 8e. Tot zover m'n sherlock holmes werk, bij gebrek aan een stream.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 20:44 schreef Cavaliers het volgende:PSV verloor in 2004 ook kansloos van Bielefeld, wat volgde weten jullie zelf zeker wel. Alhoewel ik het in het geval van ejfaar betwijfel.
Dat was een "iets" beter team.
Debuut van Rekik nu
quote:
Op naar de 3-3

Dan gaat psv denk ik toch geen halve finale CL halen
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
Cavaliers
Retired.
Laat toch maar weer zien dat die verdediging anders gevormd dient te worden haha.
Is
deze verdediger niet wat voor jullie?
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 21:11 schreef tja77 het volgende:Leuk is om te zien hoe al die Ajacieden komen trollen, met in het achterhoofd:
Het zwaarbevochte gelijkspel (0-0) tegen het altijd moeilijke SSV Jahn Regensburg en de kansloze nederlagen tegen Hamburger SV en FC Nürnberg. Allen 2 jaar geleden.
Ook grappig om te zien dat na de 3-0 niemand zich meer durfde te vertonen
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 21:11 schreef tja77 het volgende:Leuk is om te zien hoe al die Ajacieden komen trollen, met in het achterhoofd:
Het zwaarbevochte gelijkspel (0-0) tegen het altijd moeilijke SSV Jahn Regensburg en de kansloze nederlagen tegen Hamburger SV en FC Nürnberg. Allen 2 jaar geleden.
0-3 achter met rust is alle reden om even te lachen.
Goed hersteld desalniettemin
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Waarschijnlijk omdat ze het getroll in dit topic een beetje beu zijn.
Heeft niks met durven te maken...
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 21:13 schreef tja77 het volgende:[..]
Tuurlijk en na de 3-3 kom je opeens wel weer?
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 21:13 schreef tja77 het volgende:[..]
je moet niet zoveel huilen
quote:
Luister maar naar deze wijze man
tja77
quote:
Ik zit te schijten op dit moment, was tour du jour aan het kijken.
Als je denkt dat ik angstig word van een tussenstand bij een oefenwedstrijd, zal ik je teleur moeten stellen.
tja77
quote:
FT
quote:
Zaterdag medische keuring Schaars, Arias volgt komende week
Het Eindhovens Dagblad meldt dat Stijn Schaars zaterdag medisch gekeurd zal gaan worden. De 29-jarige middenvelder zal, indien de keuring geen obstakel vormt, een driejarig contract ondertekenen.
De Colombiaan Santiago Arias zal volgens datzelfde EK komende week medisch gekeurd worden, waarna ook hij bij PSV kan gaan tekenen.
Ben benieuwd wat zo'n rechtsback uit het tweede van Sporting toe kan voegen.
Rabieluh
quote:
Zou 't weer een CR7'tje zijn geweest?
![0e1b5865-ebf2-40d8-879b-63493633ddd7_Maher%20staand.jpg]()
6,5 miljoen POW POW POW!!!!!!!
Koopje

Heb alleen weinig vertrouwen in Cocu, verwacht niet zoveel van dit jaar als Strootman weggaat. Vooral als je gvd Schaars gaat halen

en die andere portugees

Brands
Met Rekik en Bruma hebben we (denk ik) een beter duo dan de laatste paar jaren, als je kijkt naar de nationaliteiten van de spelers achterin als Zoet ook nog speelt. Dan voorzie ik veel minder problemen dan we eerder hadden. Hoewel Rekik 18 jaar is en geen ervaring heeft, heeft hij wel een fysiek

Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, maar het beleid van Brands had ik 2 jaar geleden al door, destijds zei ik dat ook nog, maar was het helemaal vergeten. Hij koop Nederlandse talenten. Voordeel is dat de speler zich makkelijker aanpast, taal spreekt etc. Maar ook bijvoorbeeld dat als hij het NL elftal haalt al een hoger prijskaartje heeft. Als Strootman uit Kenia kwam ben ik wel benieuwd hoeveel ze dan voor willen betalen. (80 van de 100 miljoen denk ik

) Maar nadeel is dat ze duur zijn en dat je zogenaamd niet kan scouten. Maar Maher is prima voor fcking 6,5 miljoen

hij ziet af van zijn bonus

Die gaat denk ik net als Mertens, Lens en Strootgod voor +10 eruit..

Aanvallend missen we wel veel goals, eerlijk is eerlijk zonder Mertens scoren we nu niet de 5, 6 of nummertje 7 tegen kleine clubs. Maar ik denk dat we met Depay, Locadia en Narsingh best goed zitten in de toekomst. Hopelijk gaat Cocu een elftal om Maher heen gaat bouwen, hij moet de speler worden van PSV.
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 21:48 schreef Doublepain het volgende:[
afbeelding ]
Koopje

Heb alleen weinig vertrouwen in Cocu, verwacht niet zoveel van dit jaar als Strootman weggaat. Vooral als je gvd Schaars gaat halen

en die andere portugees

Brands
Met Rekik en Bruma hebben we (denk ik) een beter duo dan de laatste paar jaren, als je kijkt naar de nationaliteiten van de spelers achterin als Zoet ook nog speelt. Dan voorzie ik veel minder problemen dan we eerder hadden. Hoewel Rekik 18 jaar is en geen ervaring heeft, heeft hij wel een fysiek

Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, maar het beleid van Brands had ik 2 jaar geleden al door, destijds zei ik dat ook nog, maar was het helemaal vergeten. Hij koop Nederlandse talenten. Voordeel is dat de speler zich makkelijker aanpast, taal spreekt etc. Maar ook bijvoorbeeld dat als hij het NL elftal haalt al een hoger prijskaartje heeft. Als Strootman uit Kenia kwam ben ik wel benieuwd hoeveel ze dan voor willen betalen. (80 van de 100 miljoen denk ik

) Maar nadeel is dat ze duur zijn en dat je zogenaamd niet kan scouten. Maar Maher is prima voor fcking 6,5 miljoen

hij ziet af van zijn bonus

Die gaat denk ik net als Mertens, Lens en Strootgod voor +10 eruit..

Aanvallend missen we wel veel goals, eerlijk is eerlijk zonder Mertens scoren we nu niet de 5, 6 of nummertje 7 tegen kleine clubs. Maar ik denk dat we met Depay, Locadia en Narsingh best goed zitten in de toekomst. Hopelijk gaat Cocu een elftal om Maher heen gaat bouwen, hij moet de speler worden van PSV.

Ik vind dit verhaal meteen een stuk minder interessant met al je emoticons

.
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
![0e1b5865-ebf2-40d8-879b-63493633ddd7_Maher%20staand.jpg]()
Koopje
Heb alleen weinig vertrouwen in Cocu, verwacht niet zoveel van dit jaar als Strootman weggaat. Vooral als je gvd Schaars gaat halen en die andere portugees Brands
Met Rekik en Bruma hebben we (denk ik) een beter duo dan de laatste paar jaren, als je kijkt naar de nationaliteiten van de spelers achterin als Zoet ook nog speelt. Dan voorzie ik veel minder problemen dan we eerder hadden. Hoewel Rekik 18 jaar is en geen ervaring heeft, heeft hij wel een fysiek Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, maar het beleid van Brands had ik 2 jaar geleden al door, destijds zei ik dat ook nog, maar was het helemaal vergeten. Hij koop Nederlandse talenten. Voordeel is dat de speler zich makkelijker aanpast, taal spreekt etc. Maar ook bijvoorbeeld dat als hij het NL elftal haalt al een hoger prijskaartje heeft. Als Strootman uit Kenia kwam ben ik wel benieuwd hoeveel ze dan voor willen betalen. (80 van de 100 miljoen denk ik) Maar nadeel is dat ze duur zijn en dat je zogenaamd niet kan scouten. Maar Maher is prima voor fcking 6,5 miljoen hij ziet af van zijn bonus Die gaat denk ik net als Mertens, Lens en Strootgod voor +10 eruit..
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 22:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:[..]
[
afbeelding ]
Koopje
Heb alleen weinig vertrouwen in Cocu, verwacht niet zoveel van dit jaar als Strootman weggaat. Vooral als je gvd Schaars gaat halen en die andere portugees Brands
Met Rekik en Bruma hebben we (denk ik) een beter duo dan de laatste paar jaren, als je kijkt naar de nationaliteiten van de spelers achterin als Zoet ook nog speelt. Dan voorzie ik veel minder problemen dan we eerder hadden. Hoewel Rekik 18 jaar is en geen ervaring heeft, heeft hij wel een fysiek Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, maar het beleid van Brands had ik 2 jaar geleden al door, destijds zei ik dat ook nog, maar was het helemaal vergeten. Hij koop Nederlandse talenten. Voordeel is dat de speler zich makkelijker aanpast, taal spreekt etc. Maar ook bijvoorbeeld dat als hij het NL elftal haalt al een hoger prijskaartje heeft. Als Strootman uit Kenia kwam ben ik wel benieuwd hoeveel ze dan voor willen betalen. (80 van de 100 miljoen denk ik) Maar nadeel is dat ze duur zijn en dat je zogenaamd niet kan scouten. Maar Maher is prima voor fcking 6,5 miljoen hij ziet af van zijn bonus Die gaat denk ik net als Mertens, Lens en Strootgod voor +10 eruit..
Waar zouden we zijn zonder jou als user

.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 22:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:[..]
[
afbeelding ]
Koopje
Het lijkt net alsof ie aan het pissen is op die foto en wordt betrapt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Trouwens, een team bouwen rondom Maher is het stomste wat je kunt doen.
quote:
of een foto op een datingsite.
quote:
Beste speler na Strootman.
Rabieluh
quote:
Hmmm goeie tip, thx!
quote:
Knap dat je dat al weet terwijl hij zich nog moet bewijzen bij PSV.
quote:
Ik weet alles, dat je dat nog niet wist. Jij weet ook niks.
quote:
Jij snapt er ook niets van, met je team bouwen rondom Maher.. Dat gaat je geen steek verder helpen.
quote:
Lijkt mij ook ja. PSV moet helemaal geen team rondom één speler bouwen, dat werkt nooit. Ja, als je Romario of Ronaldo als spits hebt, maar Maher of Locadia zijn toch echt van een ander niveau.
Ze moeten een team gaan bouwen. Niet rondom een speler, maar gewoon een team waarin iedereen weet wat hij zelf moet doen en waarin iedereen weet wat hij van zijn medespelers kan verwachten. Dat is de basis en als die basis goed staat, dan kun je met individuele kwaliteiten gaan spelen. Kijk wat dat betreft naar Ajax. Die begrijpen dat. Kopen redelijk middelmatige spelers (Schöne, Poulsen) omdat die weten wat ze moeten doen. Spelen vervolgens een systeem dat iedereen kent en leggen daarmee een basis. Vervolgens vullen ze dat aan met spelers die, los van hun opdrachten, net dat tikkie meer kunnen, om een verrassingselement toe te voegen. Dat is de weg naar succes.
En binnen die werkwijze zijn er gewoon mogelijkheden om het beter te doen dan Ajax. Er is geen enkele reden om te denken dat alleen Ajax op die manier kan werken. Ajax vergeet namelijk op het moment om die spelers met die extra kwaliteiten aan te trekken en richten zich te veel op spelers die alleen het systeem beheren. Ja, 15 jarige talentjes, maar die moeten het nog maar laten zien. Als PSV het NU goed aanpakt, dan zijn ze over 3 a 4 jaar waar Ajax nu is, maar wel met individueel betere spelers.
Nu investeren, even slikken dat je geen prijzen pakt, maar dan kun je over een paar jaar weer knallen.
En natuurlijk zijn de Ajacieden dat niet met me eens. Maar ja, dat is dan ook logisch.
quote:
Ik dacht echt dat ik het ergens heb gelezen, maargoed. Het was iig geen onzin.
Dat is gewoon een hele keurige deal.
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 23:14 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Absurd. Rest betaald door een rus of zo?
RubenSosa
quote:
Inderdaad netjes.
En nu wachten op de reactie van de kindjes die moesten lachen bij de bedragen tussen de 3 en 5 miljoen.(als ze al niet naar bedje zijn). Het was natuurlijk een hele spannende pot die 3-3.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Cavaliers
Retired.
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 23:16 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Inderdaad netjes.
En nu wachten op de reactie van de kindjes die moesten lachen bij de bedragen tussen de 3 en 5 miljoen.(als ze al niet naar bedje zijn). Het was natuurlijk een hele spannende pot die 3-3.
1,6 miljoen te veel
quote:
Plus waarschijnlijk het achterstallig salaris.
Er zal wel een addertje zijn.
Nou geweldig jongens...schaars en arias nu moeten we wel kampioen worden
quote:
2 spelers die in het begin al zo graag naar PSV wilde, die kijken hier naar uit
quote:
Zijn al over de 30.000 kaarten verkocht. Wordt wel een uitverkocht huis dus
quote:
Maat van me heeft ws nog 1 over voor mij

ZLATaN
quote:
zeker!
Zlatan, Robben, Ribery, Gomes, Alex
quote:
Ribery ook?

Robbery vs Manoems
RubenSosa
quote:
Deze man ook:
![2mdnvns.jpg]()
de typische duitser !
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 23:26 schreef tompsv18 het volgende:Heb er ook zin in. Denk alleen wel dat PSV hard onderuit gaat met al die namen die met team Van Bommel meedoen

v.d. Wiel - Alex - Stam - v. Bronckhorst
v. Bommel - Sneijder - Muller
Robben - Ibrahimovic - Ribery
R.I.P PSV
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 23:29 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
R.I.P PSV

Ik zag je ninjaedit.
quote:
Helaas doet de Offizier niet mee, maar die speelde ook niet met Bommel helaas.
quote:
R.I.P PSV

Marcelo vs Zlatan

Manolev vs Ribery

Dat gaat leuk worden ja
RubenSosa
quote:
R.I.P PSV

Hij zal wel een mix maken van gestopte en nog spelende spelers.
En dan 2x een ander team .
quote:
Ik sluit dubbele cijfers niet uit.
quote:
R.I.P PSV

Greg gaat een lesje voetbal krijgen
quote:
Ik wel, ze houden zich heus wel in.
Thiago Silva kan niet omdat hij later stopte met voetballen dus langer vakantie heeft...
Schade, dan had je pas een uitdaging
Cavaliers
Retired.
RubenSosa
quote:
Die goal tegen monaco en lyon thuis. Kan ze nog zo voor de geest halen. Zeker bij die goal tegen lyon sprong ik 2 rijen naar beneden ofzo.

Wat een sfeertje was er in het stadion toen man.
quote:
Valt mee dan. Maar alsnog 1,6 miljoen over de balk gegooid.
RubenSosa
quote:
Op het laatst "de peppi en kokki" van psv.
nu 7 jaar later zijn het marcelo en derijck
quote:
Issakson en Marcelo
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Sneijder
Van der Wiel
Wordt een zeer gave pot!
Oh en 1,6 M is een prima deal. Daar kun je je geen buil over vallen.
quote:
En 'm ondertussen vandaag gewoon opstellen met de kans dat ie een blessure op loopt

Lekker slim bezig.
quote:
Beetje van 't zelfde kaliber als Norwich. Zal ie dus ook niet op zitten te wachten lijkt me.
quote:
Dit was onze opstelling bij de eerste wedstrijd vorig seizoen:
Tyton
ZoetHutchinson Ariasgele kaart
Bouma BrumaMarcelo
RekikWillems
gele kaart
Van Bommel HiljemarkWijnaldum
MaherStrootman SchaarsNarsingh
gele kaart
Lens LocadiaMertens Depayquote:
Op vrijdag 12 juli 2013 23:51 schreef Scarface88 het volgende:[..]
En 'm ondertussen vandaag gewoon opstellen met de kans dat ie een blessure op loopt

Lekker slim bezig.
[..]
Beetje van 't zelfde kaliber als Norwich. Zal ie dus ook niet op zitten te wachten lijkt me.
Deal kan ook niet doorgaan en dan mist Strootman dus een teamproces
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2013 23:54:57 ]
quote:
Hij traint gewoon mee en heeft een EK achter de rug, zoveel wedstrijd ritme mist ie niet.
quote:
Ik denk dat de deal niet doorgaat, misschien speelt ie daarom wel. Rik kan wel roepen van wel, maar Roma heeft geen geld om een bankgarantie te laten zien en heeft al een transfer achter rug zie ik. Als de Rossi niet verkocht gaat worden aan Chelsea, zie ik Strootman niet gaan eerlijk gezegd.
quote:
Op vrijdag 12 juli 2013 23:58 schreef Doublepain het volgende:[..]
Ik denk dat de deal niet doorgaat, misschien speelt ie daarom wel. Rik kan wel roepen van wel, maar Roma heeft geen geld om een bankgarantie te laten zien en heeft al een transfer achter rug zie ik. Als de Rossi niet verkocht gaat worden aan Chelsea, zie ik Strootman niet gaan eerlijk gezegd.
Zou kunnen, maar ik denk dat de aanstaande overgang van Schaars wel betekent dat het zo goed als rond is. Maar kan geen kwaad nog een jaartje in Eindhoven te blijven, zeker met oog op het WK.
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 00:03 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat de aanstaande overgang van Schaars wel betekent dat het zo goed als rond is. Maar kan geen kwaad nog een jaartje in Eindhoven te blijven, zeker met oog op het WK.
Klopt, maar dat van Schaars liep al langer volgensmij. Met Hiljemark en Strootman was het al matig bezet.
Zegt genoeg hoe goed ze zijn lijkt mij. Schaars moet je toch niet willen. Gaat psv nog nee spelers halen? Aardig wat geld nu.
Rabieluh
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 00:36 schreef stoeltafel het volgende:Zegt genoeg hoe goed ze zijn lijkt mij. Schaars moet je toch niet willen. Gaat psv nog nee spelers halen? Aardig wat geld nu.
Nog nee.
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef zerokil het volgende:Ik heb even op Portugese nieuws sites gekeken.
Daar stonden veel reacties dat het dom was om Arias te verkopen.
Aangezien Miguel Lopes (rechtsback die ze nu hebben) waarschijnlijk verkocht wordt.
Maar goed ben wel benieuwd naar de kwaliteiten van Arias, ze zitten al zo lang achter die kerel aan.
nou hopelijk gaat het niet door
Cavaliers
Retired.
Verkocht
Mertens 9.700.000
Lens 9.000.000
Pieters 3.600.000
Strootman 20.000.000
Toivone 5.500.000
------------------
47.800.000
Gekocht
Maher 6.500.000
Bruma 3.000.000
Jozefzoon 400.000
Rekik (huur)
Arias 800.000
Schaars 800.000
------------------
11.500.000
Zijn ook nog figuren als Waterman, Bouma, Hutchinson en Engelaar weg.
Als alles doorgaat is het financieel toch wel lekker
quote:
Die tegengoals

Wat een gepruts. Aanvallend ziet het er al wat beter uit. Nu nog leren afmaken.
Bakkali tovert weer met de bal zie ik
Depay on fire de 2e helft
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Brands is één baas.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
quote:
Dat moet nog blijken.........,,
Lemming22
quote:
Jeffrey Bruma goedgekeurd bij PSV
EINDHOVEN - Verdediger Jeffrey Bruma sluit volgende week aan bij PSV. De doktoren geven groen licht na een grondig onderzoek van zijn hart. Bruma (21) werd twee weken geleden aangetrokken door PSV en is beoogd basisspeler.
Na zijn medische keuring verrichtte PSV twee weken extra onderzoek, mede in het belang van Bruma. De conclusie is dat hij op een verantwoorde manier topsport kan bedrijven.
ED.nl
quote:
Als Gini het hele seizoen zo gretig blijft, Depay is ook lekker bezig. Hoewel het tegen de amateurs is hebben we iig 2 voetballende verdedigers. Hendrix en Rekik

Ik hoop dat de medische van Schaars niet door kan gaan en dat PSV op tijd Fer kan halen
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2013 11:54:46 ]
Voor 1.6mio kan je er geen buil aan vallen. Als één van de twee wat presteert heb je het er eigenlijk al uit
KELDER
De enige echte :)
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 12:11 schreef GarryKasparov het volgende:!6M direkt in het laatje en aan het einde van het seizoen nog eens 4M als ze Champions League halen.
Ik dacht dat hij bijna rond was met Roma

Als ik Strootmans was, zou ik de hele boel in Italie cancellen en in Duitsland gaan voetballen.
Groetjes van jullie voetbalmakker,
Garry.
Aldus een ander topic zonder bron. Wat hiervan te denken?
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
quote:
radio brabant was bron
steijn zegt bij fox sports dat derijck zeker een optie is. ADO wil, Derijck wil, alleen is het probleem dat ze hem niet kunnen betalen.
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:steijn zegt bij fox sports dat derijck zeker een optie is. ADO wil, Derijck wil, alleen is het probleem dat ze hem niet kunnen betalen.
Oud nieuws hè. Je loopt ongeveer 2 weken achter op Voetbalzone.nl.
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:steijn zegt bij fox sports dat derijck zeker een optie is. ADO wil, Derijck wil, alleen is het probleem dat ze hem niet kunnen betalen.
ADo zegt dat iedereen een optie is, maar bij iedereen ook dat ze diegene niet kunnen betalen
Lemming22
quote:
Ik mis nog 10 miljoen van de prijs waar iedereen het over eens was: 20 miljoen.
Edit
Oh ik zie het al, die schaakkoning heeft per ongeluk een ! ipv een 1 getypt.
4 miljoen in een clausule als ze CL halen is niet zo handig gedaan van PSV. Kleine kans. Maar aan de andere kant wacht ik liever met conclusies trekken tot VI of ED dit bevestigt.
quote:
Hehe, uitvak in beeld

Was mooi dagje Bielefeld

.
Zo'n oefenwedstrijd zegt weinig. Bielefeld een week voor de competitie, PSV bet begonnen met trainen. Alhoewel die verdediging in de eerste helft natuurlijk wel slecht was, ondanks dat Bielefeld met het eerste elftal speelde.
U MAD?
Gezellig chatten met Rik jongens.
quote:
Chatten

Je stuurt je vraag in en dan mag je hopen dat hij die van jou uitkiest, het ED maakt alles groter dan het daadwerkelijk is
Cavaliers
Retired.
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 13:54 schreef Doublepain het volgende:[..]
Chatten

Je stuurt je vraag in en dan mag je hopen dat hij die van jou uitkiest, het ED maakt alles groter dan het daadwerkelijk is
Even kijken, doe jij ook mee?
en ben je net terug van een stadionverbod?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Rik negeert mijn vraag. Wat een homo. Hij beantwoord echt alleen de simpele voor de hand liggende vragen waar iedereen al een antwoord op weet
quote:
Heb 2 beledigende vragen ingestuurd ja en
Nog wat boeiends langs gekomen?
quote:
quote:
Ah iemand was me al voor
Haten op Rik

.
Enige die ten minste met een beetje doordacht voetbalnieuws komt

.
quote:
Zoveel swag nu bij PSV
#letsdoittogether
quote:
Hopelijk kan Pieters nu deze wijsheid overbrengen bij zijn nieuwe club.
quote:
Jeffrey Bruma is officieel speler van PSV. De 21-jarige verdediger heeft zaterdagmiddag in het Philips Stadion voor vier seizoenen getekend. PSV en Chelsea hadden al eerder een akkoord, maar de medische staf verzocht na zijn keuring om aanvullend onderzoek. Nu alle uitslagen bekend zijn, is Bruma aan boord bij PSV.
![f4a1b5b7-4049-496c-8fad-8039fbe6c9ac_Bruma%202.jpg]()
West Ham United heeft een oud-psv'er op proef.
ORLANDO ENGELAAR
Ja ja, mensen.
quote:
Hadden we maar verlengd. Lopen we toch 10 miljoen mis.
Zonde dat jullie niet Rekik hebben kunnen kopen en dan Bruma hadden kunnen huren. Rekik is echt een heel stuk talentvoller dan Bruma. Modale speler die in de jeugd een voorsprong qua fysiek had.
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 15:43 schreef Chase_Utley het volgende:Zonde dat jullie niet Rekik hebben kunnen kopen en dan Bruma hadden kunnen huren. Rekik is echt een heel stuk talentvoller dan Bruma. Modale speler die in de jeugd een voorsprong qua fysiek had.
Ja, eens. Ben benieuwd of die Bruma uberhaupt het niveau van PSV aan kan tegenwoordig.
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 15:43 schreef Chase_Utley het volgende:Zonde dat jullie niet Rekik hebben kunnen kopen en dan Bruma hadden kunnen huren. Rekik is echt een heel stuk talentvoller dan Bruma. Modale speler die in de jeugd een voorsprong qua fysiek had.
Wat betreft Rekik denk ik dat Manchester City ook wel op de hoogte is van zijn kwaliteiten

.
quote:
Ik moest 2x kijken, ik dacht eerst schaars met jasje en zonder jasje
quote:
Dat denk ik ook wel. Bruma snap ik op zich wel, jong, Nederlands, goedkoop, International geweest. Kan er alleen niet zo veel van.
quote:
Vrijdag even hem overtuigen om salaris in te leveren
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 15:52 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Dat denk ik ook wel. Bruma snap ik op zich wel, jong, Nederlands, goedkoop, International geweest. Kan er alleen niet zo veel van.
De Eredivisie is een competite waar spelers worden herboren
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2013 15:55:03 ]
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 04:07 schreef Dj_Day-V het volgende:Verkocht
Mertens 9.700.000
Lens 9.000.000
Pieters 3.600.000
Strootman 20.000.000
Toivone 5.500.000
------------------
47.800.000
Gekocht
Maher 6.500.000
Bruma 3.000.000
Jozefzoon 400.000
Rekik (huur)
Arias 800.000
Schaars 800.000
------------------
11.500.000

Van die 47,8 miljoen komt natuurlijk lang niet alles bij PSV terecht.
Je moet denk ik rekenen op een 25/30 miljoen die PSV uiteindelijk krijgt.
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 16:00 schreef TweeGrolsch het volgende:[..]
Van die 47,8 miljoen komt natuurlijk lang niet alles bij PSV terecht.
Je moet denk ik rekenen op een 25/30 miljoen die PSV uiteindelijk krijgt.
hoezo?
Schaars 3 jaar
Bruma 4 jaar
Met Arias erbij zijn we compleet denk ik?
quote:
% naar andere clubs
Sparta krijgt al 1 miljoen volgensmij?
[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2013 16:02:13 ]
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 16:01 schreef Doublepain het volgende:Schaars 3 jaar
Bruma 4 jaar
Met Arias erbij zijn we compleet denk ik?
[..]
% naar andere clubs
Sparta krijgt al 1 miljoen volgensmij?
Lijkt mij sterk dat 40-50% naar andere clubs gaat.
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 16:02 schreef TweeGrolsch het volgende:Waarom zijn mensen trouwens zo blij met die Arias? Volgens mij heeft niemand hem ooit zien spelen en het is de derde rechtsback van Sporting Lissabon die voor een schijntje weg mag.
Hij zal vast wel het niveau van Brenet, Manolev, Hutchinson zijn, aangezien iedereen die kan lopen zo'n beetje dat niveau aantikt.
Arias, Schaars.. Pure armoede
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 16:02 schreef TweeGrolsch het volgende:Waarom zijn mensen trouwens zo blij met die Arias? Volgens mij heeft niemand hem ooit zien spelen en het is de derde rechtsback van Sporting Lissabon die voor een schijntje weg mag.
Ja, onbegrijpelijk. Heeft het hele seizoen voor Sporting B gespeeld.
quote:
Maar wij zijn Manolev/Hutchinson gewend.
quote:
En dan bijna de helft? Lijkt mij sterk.
quote:
Geen idee maar slecht kan toch niet?
quote:
Ga toch weg

quote:
Hij zal vast wel het niveau van Brenet, Manolev, Hutchinson zijn, aangezien iedereen die kan lopen zo'n beetje dat niveau aantikt.
Eens.
quote:
Met die redenatie had je elke rechtsback ter wereld kunnen halen, bij wijze van.
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 04:07 schreef Dj_Day-V het volgende:Verkocht
Mertens 9.700.000
Lens 9.000.000
Pieters 3.600.000
Strootman 20.000.000
Toivone 5.500.000
------------------
47.800.000
Gekocht
Maher 6.500.000
Bruma 3.000.000
Jozefzoon 400.000
Rekik (huur)
Arias 800.000
Schaars 800.000
------------------
11.500.000

Bruma 2 miljoen volgens VI.
quote:
Bruma komt voor een bedrag van ruim twee miljoen euro over van Chelsea en tekende eind juni een vierjarig contract in Eindhoven.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)veld-verwelkomen.htm
quote:
Ik gebruik het ook niet als redenatie. Ik weet niks van die gast en hopelijk gaat hij een goed seizoen spelen
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 16:51 schreef Rabieluh het volgende:[
afbeelding ]
Ik heb dit soort truien/shirts nooit gesnapt, wat is die rare berg stof rond de nek, een onderontwikkelde capuchon? Lijkt wel overtollige huid ofzo, een onbesneden trui.
Maar het is vast in ende zo.
Dat is een capuchon, hij heeft gewoon zijn shirt/trui verkeerd om aan..
Goffetomme kut Brands

dadelijk schopt hij alle ballen in eigen doel omdat hij niet weet welke kant de goede is.
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 16:51 schreef Rabieluh het volgende:[
afbeelding ]
Ik heb dit soort truien/shirts nooit gesnapt, wat is die rare berg stof rond de nek, een onderontwikkelde capuchon? Lijkt wel overtollige huid ofzo, een onbesneden trui.
Maar het is vast in ende zo.
Ik heb daar een vest van, best vreemd idd, maar zit best fijn.
Ik vind het topaankopen! Het was 2 jaar geleden ondenkbaar dat Bruma hier zou komen, en hij is nu nog 3 keer sterker en voetbalwijzer! Voor dit geld een geweldige aankoop. Die tackles van hem zijn geweldig!
Rekik zal vast goed zijn, ik ken m eigenlijk niet. Arias is een echte rechtsback, die me helaas vooral aan Tomeck Iwan doet denken. Voor minder dan een miljoen het proberen waard.
Schaars vond ik altijd een jankertje bij AZ, maar is gewoon een complete middenvelder met ervaring.
Volgens mij zijn we rond zo. En in de winterstop weten we waar in geïnvesteerd moet worden.
Psv neemt de premies van Schaars en Arias ook over. Iemand enig idee over de hoogte hiervan?
quote:
Op zaterdag 13 juli 2013 17:46 schreef Ciscus het volgende:Ik vind het topaankopen! Het was 2 jaar geleden ondenkbaar dat Bruma hier zou komen, en hij is nu nog 3 keer sterker en voetbalwijzer! Voor dit geld een geweldige aankoop. Die tackles van hem zijn geweldig!
Rekik zal vast goed zijn, ik ken m eigenlijk niet. Arias is een echte rechtsback, die me helaas vooral aan Tomeck Iwan doet denken. Voor minder dan een miljoen het proberen waard.
Schaars vond ik altijd een jankertje bij AZ, maar is gewoon een complete middenvelder met ervaring.
Volgens mij zijn we rond zo. En in de winterstop weten we waar in geïnvesteerd moet worden.
ik hoop nog dat ibi voor het middenveld erbij komt. 1 jaar huren met het oog op het wk.
quote:
Jij kan snel kijken.