quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Weetikveelquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:41 schreef nodig het volgende:
[..]
hangen, bier drinken en frituren zal het wel op neer komen ja
Komt voor de bakker, momentjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:42 schreef Anne het volgende:
Mweh, verander die OP eens joh, zit ik weer naar die babyfaces te kijken!
heyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:45 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Zat je niet gister tc met good en moccie good gaat ook op FOK komen
staat er toch gewoon?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Hou je ergens stats bij?
Als je niet refresht dan blijft die gewoon doorcountenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Hou je ergens stats bij?
quote:
Ahquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je niet refresht dan blijft die gewoon doorcounten
anne houdt van vrouwtjesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Wut. Echt niet.J
e
s
s
i
c
a
A
l
b
a
.
Hater. Goede OP
!
Oh, was dat niet duidelijk dat ik het niet meende?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Wut. Echt niet.J
e
s
s
i
c
a
A
l
b
a
.
Hater. Goede OP
!
Ow, ik herkende je sarcasme niet nee. Sorry. Maar dan is 't goedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, was dat niet duidelijk dat ik het niet meende?![]()
Ben je lekker meisjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wijf. Zo zul je nooit zo'n 'wijf' aan de haak slaan
.
Vandaar dat ik het alleen op FOK gebruikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
.
wie ben jij danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:56 schreef Noai het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het alleen op FOK gebruik
Slimmerdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:56 schreef Noai het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het alleen op FOK gebruik
Een meisje aan de haak slaan lijkt me niet heel fijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Als je nou precies op d'r navel richt, heeft ze meteen een kekke piercingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een meisje aan de haak slaan lijkt me niet heel fijnZit er straks zo'n weerhaakje in je lichaam
Sexy. En dan binnenhalen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je nou precies op d'r navel richt, heeft ze meteen een kekke piercing.
weet niet of jij hem leuk vindt hoor :Squote:
Eén troost: ik denk dat 'ie er heel snel uit komt. Is dat een troost?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ouch..Ik moet er niet aan denken dat er iemand aan mijn piercing loopt te trekken.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je nou precies op d'r navel richt, heeft ze meteen een kekke piercing.
Misschien val ik wel op 'wijven'quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Slimmerd. Maar misschien zitten er op FOK! ook wel van dat soort 'wijven'. Je weet maar nooit.
Ligt eraan wat er daarna nog over is van mijn navelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eén troost: ik denk dat 'ie er heel snel uit komt. Is dat een troost?
waar zit je piercingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ouch..Ik moet er niet aan denken dat er iemand aan mijn piercing loopt te trekken.
Ach dat was toch al een litteken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er daarna nog over is van mijn navel.
leuk?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:00 schreef Dearest het volgende:
They say I ain't old enough but I be young and acting up
quote:
Tien dagen nog dan komt 'ie uit op singlequote:
sorryquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zal je nog eens helpen, ondankbaar kreng.
Ik zag jou laatst ook posten in arctic monkeys topicquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tien dagen nog dan komt 'ie uit op single
deze danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
had die muziek niet achter jou gezocht
Pre-order voor de deluxe is al gemaakt. Hopelijk kan ik 'm 6 september ophalenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zag jou laatst ook posten in arctic monkeys topic
Monkeys![]()
9/9 is de datum![]()
ja ik postte dat toch vier seconde na jouquote:
hoi wat is dit maak je een move op mij waarom doe je datquote:
ja daarom juist tjongejongequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik postte dat toch vier seconde na jou
Sneller lezen dus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik postte dat toch vier seconde na jou
quote:
Jij bent wel een echte fan zegquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pre-order voor de deluxe is al gemaakt. Hopelijk kan ik 'm 6 september ophalen
gewoon aardig zijn tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hoi wat is dit maak je een move op mij waarom doe je dat
[..]
ja daarom juist tjongejonge
pfff. schei toch uit met je kwarkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hoi wat is dit maak je een move op mij waarom doe je dat
[..]
ja daarom juist tjongejonge
ik was aan het typen toen hij het postte :Squote:
is ook echt op mijn situatie van toepassing trouwensquote:
hoezo watquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
is ook echt op mijn situatie van toepassing trouwensthanks soffie
oke.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
oke bedankt
[..]
ik had honger, laat me lekker in mijn waarde joh
wanir eet je kwarkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
oke bedankt
[..]
ik had honger, laat me lekker in mijn waarde joh
okequote:
krabsiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
van blackberry tot iphone
je moet connected zijn man
Is goed XDXD gekke fetisj welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef supersof het volgende:
oke hondJ uitlaten en dan pizza in de oven douwe XD XD
hoevfeel gramquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
's Avonds een beetje, 's nachts de rest. #fuckedupritme
Deze man weet gooi je ping braddaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
van blackberry tot iphone
je moet connected zijn man
hahaha hoeso fetisjjj ? snap je niej vriendquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is goed XDXD gekke fetisj wel![]()
;DDD
O is goet laat dn maarrr weet ju XD ;0quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha hoeso fetisjjj ? snap je niej vriend
Nee joh. Of je fan bent wordt niet bepaald door wat je koopt, maar wat je van de muziek vindtquote:
scnadhts moet je slapenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hmm bij elkaar 500, meestal heb ik 's nachts / laat in de avond nog 300 over.
jij bent raar weet je dat :S pff sjezuSquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O is goet laat dn maarrr weet ju XD ;0
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Of je fan bent wordt niet bepaald door wat je koopt, maar wat je van de muziek vindtIk houd toevallig heel ouderwets van fysieke albums
Gelukkig maar dat alle enge mensen nu alle illegale dingen die ze willend doen kunnen doenquote:
Wow ik dacht dat we vrienden warenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent raar weet je dat :S pff sjezuS
Ik ben een nachtdier #nachtdier #swag #nachtdiermetswagquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:11 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
snachts slaap je heel laat dat is slecht
het is van een van de makers van the pirate bayquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:12 schreef nodig het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit van gehoord![]()
gebruiken veel vrienden het van je dan?
okeej. we sijn weer vrienden. maar niet segge dat ik een feteisjj ofzo heb, want dat is raar XDquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wow ik dacht dat we vrienden warenMAAR NEE EEN BACKSTAB
![]()
niet goed hoeg ging gymmenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben een nachtdier #nachtdier #swag #nachtdiermetswag
Dus je hebt een code nodig voor je het kan gebruiken?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het is van een van de makers van the pirate bay
ik heb een code voor lb gekocht
oke gurl ik foel je XDXDquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
okeej. we sijn weer vrienden. maar niet segge dat ik een feteisjj ofzo heb, want dat is raar XD
het is gratis te gebruiken voor tekstgesprekken maar als je doneert krijg je meer optiesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je hebt een code nodig voor je het kan gebruiken?
iehjl niet aan me voele XDquote:
het ziet er allemaal wel heel erg veilig uit enzoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het is van een van de makers van the pirate bay
ik heb een code voor lb gekocht
Wanneer komt het in de appstore?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het is gratis te gebruiken voor tekstgesprekken maar als je doneert krijg je meer opties
matigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen tijd gehad vanwege een opdracht.Kutlevuuhh
het is best erg dat je scopolamine kan bestellen en iedereen kan mindcontrollen maar ik geloof wel in een vrij internetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wanneer komt het in de appstore?
Twijfel jij trouwens niet soms aan een volledig 'vrij' internet, of sta je daar niet achter?
weet niej man x'Dquote:
oehlalaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:17 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ik dm je me nummer ja app me zodra je kan komen
En mensenhandel, ik las vandaag namelijk een verhaal over iemand uit het oostblok die daar kleine meisjes opkocht en chirurgisch aanpaste en vervolgens via allerlei netwerken verkocht. Ik weet niet maar als die mensen dan gepakt worden zou ik daar best een deel van mijn privacy voor af willen staan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het is best erg dat je scopolamine kan bestellen en iedereen kan mindcontrollen maar ik geloof wel in een vrij internet
no tnx babequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Moet ik je ook me nummer sturen meisje
je wait.quote:
wat :")quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En mensenhandel, ik las vandaag namelijk een verhaal over iemand uit het oostblok die daar kleine meisjes opkocht en chirurgisch aanpaste en vervolgens via allerlei netwerken verkocht. Ik weet niet maar als die mensen dan gepakt worden zou ik daar best een deel van mijn privacy voor af willen staan.
neej nie komen :S is raarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon me ff late voelen k XDd k kom zo wel naar je huizzzz
hm maar je vangt alleen de domme mensen door af te tappenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En mensenhandel, ik las vandaag namelijk een verhaal over iemand uit het oostblok die daar kleine meisjes opkocht en chirurgisch aanpaste en vervolgens via allerlei netwerken verkocht. Ik weet niet maar als die mensen dan gepakt worden zou ik daar best een deel van mijn privacy voor af willen staan.
Of madeleine mccan die in een kelder wegrot en iemand die daar vrolijk foto's van maakt en op internet zet.quote:
Dat is waar, ik vind sommige dingen gewoon zo ziekquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm maar je vangt alleen de domme mensen door af te tappen
kan je nou bij het doneren 'choose your own amount' kiezen en dan 1 cent doneren om een code te krijgen?quote:
* Pizza_Pepperoni tikt aanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice, aardige timing broeder, tik 'm aan.
Ik heb een nieuwe pc dus ik kan geen btc overmakenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kan je nou bij het doneren 'choose your own amount' kiezen en dan 1 cent doneren om een code te krijgen?
dat heb ik dus gedaan, ben benieuwd
HET SYNCHRONISEREN DUURT TE LANGquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe pc dus ik kan geen btc overmaken
of paypal saldoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Voor paypal heb je een creditcard nodig, really
Niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Voor paypal heb je een creditcard nodig, really
betaal met bitcoinsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ZE HEBBEN GEGEVENS NODIG HOE IS DIT EEN VEILIGE MANIER
Stomquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:50 schreef xcachet het volgende:
De treinen van de ns kapen altijd mijn internet.
Je leek me een geschikte kandidaat, niks persoonlijks.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:00 schreef Soufyan1010 het volgende:
Mattie wrm zet je mij op die lijst zemmel
Omdat we hopen dat je een ban krijgtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:00 schreef Soufyan1010 het volgende:
Ai jij bent gewoon eerlyk snapje ik waardeer datquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je leek me een geschikte kandidaat, niks persoonlijks.
Ik mis de optie rodawa nogquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:59 schreef Rodawa het volgende:
Poll: Wie is de volgende user met een ban?
• nodig
• d4v1d
• xcachet
• soufyan1010
• spatieloos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
eerlykquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:02 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ai jij bent gewoon eerlyk snapje ik waardeer dat
spatie niet dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:05 schreef supersof het volgende:
ik denk cachet die laat zichzelf nog wel eens gaan
Voor hoeveel euro ga je strippen op tcquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:05 schreef supersof het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:05 schreef supersof het volgende:
Asabhi klap die jong hij moet repect hebben jwzquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:00 schreef Soufyan1010 het volgende:
HOU MAAR OPquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Asabhi klap die jong hij moet repect hebben jwz
quote:
quote:
Ben ik weer, wel lang geslapen zegh, sjeetje.quote:
Ja toch, openheid en transparantie staan bij mij hoog in het vaandel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:02 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ai jij bent gewoon eerlyk snapje ik waardeer dat
Dat is geen optie, alleen de 5 namen in de poll maken kans, de rest is uitgesloten op basis van wetenschappelijk onderzoek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:02 schreef xcachet het volgende:
Ik stem altijd op mezelf!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:59 schreef Rodawa het volgende:
• nodig
• d4v1d
• xcachet
• soufyan1010
• spatieloos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jaaaaaaja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja toch, openheid en transparantie staan bij mij hoog in het vaandel.
[..]
Dat is geen optie, alleen de 5 namen in de poll maken kans, de rest is uitgesloten op basis van wetenschappelijk onderzoek.
Je maakt kans om flink uit je slof te schieten, ben ik bang. Misschien laat je hier plotseling een foto van je penis zien ofzo, dan is het snel gedaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik stem altijd op mezelf!
Maar hoezo zet je mij in zo'n lijst?!
Ja, maar dat zou ik dus niet hier doen, misschien op TC, maar niet hier hoor!!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je maakt kans om flink uit je slof te schieten, ben ik bang. Misschien laat je hier plotseling een foto van je penis zien ofzo, dan is het snel gedaan.
Nou zeg dat wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gelukkig was tip 9 uit jouw lijstje door een objectieve jury verkozen tot leukste tip :S
Achtergrond, profielfoto, alles!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:36 schreef xcachet het volgende:
Haha, colaflesje met TV zijn naam gekocht. Wat een adoratie van mij
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:51 schreef zwerty het volgende:
Oh.
Tip 12: Hou altijd een flesje water bij de hand voor het geval ze niet wat wilt worden
Had jij maar 1 tipquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn enige tip bedankt jongens SHOUTOUT TO YOU GUYS.
Ik heb niks met hemquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:38 schreef SGYENZO het volgende:
Zwertyloos, Zwatieloos, Sparty of Spertyloos?
spertyloosquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:38 schreef SGYENZO het volgende:
Zwertyloos, Zwatieloos, Sparty of Spertyloos?
Ik ben er wel, joehoe!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:41 schreef Spatieloos het volgende:
Het is rustig, voor een 19 voor 22. Wats er aan de hand is iedereen feesten ofzo?
Zwyrzo klopt nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |