quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Weetikveelquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:41 schreef nodig het volgende:
[..]
hangen, bier drinken en frituren zal het wel op neer komen ja
Komt voor de bakker, momentjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:42 schreef Anne het volgende:
Mweh, verander die OP eens joh, zit ik weer naar die babyfaces te kijken!
heyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:45 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Zat je niet gister tc met good en moccie good gaat ook op FOK komen
staat er toch gewoon?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Hou je ergens stats bij?
Als je niet refresht dan blijft die gewoon doorcountenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Hou je ergens stats bij?
quote:
Ahquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je niet refresht dan blijft die gewoon doorcounten
anne houdt van vrouwtjesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Wut. Echt niet.J
e
s
s
i
c
a
A
l
b
a
.
Hater. Goede OP
!
Oh, was dat niet duidelijk dat ik het niet meende?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Wut. Echt niet.J
e
s
s
i
c
a
A
l
b
a
.
Hater. Goede OP
!
Ow, ik herkende je sarcasme niet nee. Sorry. Maar dan is 't goedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, was dat niet duidelijk dat ik het niet meende?![]()
Ben je lekker meisjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wijf. Zo zul je nooit zo'n 'wijf' aan de haak slaan
.
Vandaar dat ik het alleen op FOK gebruikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
.
wie ben jij danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:56 schreef Noai het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het alleen op FOK gebruik
Slimmerdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:56 schreef Noai het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het alleen op FOK gebruik
Een meisje aan de haak slaan lijkt me niet heel fijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Als je nou precies op d'r navel richt, heeft ze meteen een kekke piercingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een meisje aan de haak slaan lijkt me niet heel fijnZit er straks zo'n weerhaakje in je lichaam
Sexy. En dan binnenhalen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je nou precies op d'r navel richt, heeft ze meteen een kekke piercing.
weet niet of jij hem leuk vindt hoor :Squote:
Eén troost: ik denk dat 'ie er heel snel uit komt. Is dat een troost?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ouch..Ik moet er niet aan denken dat er iemand aan mijn piercing loopt te trekken.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je nou precies op d'r navel richt, heeft ze meteen een kekke piercing.
Misschien val ik wel op 'wijven'quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Slimmerd. Maar misschien zitten er op FOK! ook wel van dat soort 'wijven'. Je weet maar nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |