Ben je lekker meisjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wijf. Zo zul je nooit zo'n 'wijf' aan de haak slaan
.
Vandaar dat ik het alleen op FOK gebruikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
.
wie ben jij danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:56 schreef Noai het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het alleen op FOK gebruik
Slimmerdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:56 schreef Noai het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het alleen op FOK gebruik
Een meisje aan de haak slaan lijkt me niet heel fijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Als je nou precies op d'r navel richt, heeft ze meteen een kekke piercingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een meisje aan de haak slaan lijkt me niet heel fijnZit er straks zo'n weerhaakje in je lichaam
Sexy. En dan binnenhalen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je nou precies op d'r navel richt, heeft ze meteen een kekke piercing.
weet niet of jij hem leuk vindt hoor :Squote:
Eén troost: ik denk dat 'ie er heel snel uit komt. Is dat een troost?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ouch..Ik moet er niet aan denken dat er iemand aan mijn piercing loopt te trekken.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je nou precies op d'r navel richt, heeft ze meteen een kekke piercing.
Misschien val ik wel op 'wijven'quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Slimmerd. Maar misschien zitten er op FOK! ook wel van dat soort 'wijven'. Je weet maar nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |