Deze man weet gooi je ping braddaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
van blackberry tot iphone
je moet connected zijn man
hahaha hoeso fetisjjj ? snap je niej vriendquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is goed XDXD gekke fetisj wel![]()
;DDD
O is goet laat dn maarrr weet ju XD ;0quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha hoeso fetisjjj ? snap je niej vriend
Nee joh. Of je fan bent wordt niet bepaald door wat je koopt, maar wat je van de muziek vindtquote:
scnadhts moet je slapenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hmm bij elkaar 500, meestal heb ik 's nachts / laat in de avond nog 300 over.
jij bent raar weet je dat :S pff sjezuSquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O is goet laat dn maarrr weet ju XD ;0
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. Of je fan bent wordt niet bepaald door wat je koopt, maar wat je van de muziek vindtIk houd toevallig heel ouderwets van fysieke albums
Gelukkig maar dat alle enge mensen nu alle illegale dingen die ze willend doen kunnen doenquote:
Wow ik dacht dat we vrienden warenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent raar weet je dat :S pff sjezuS
Ik ben een nachtdier #nachtdier #swag #nachtdiermetswagquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:11 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
snachts slaap je heel laat dat is slecht
het is van een van de makers van the pirate bayquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:12 schreef nodig het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit van gehoord![]()
gebruiken veel vrienden het van je dan?
okeej. we sijn weer vrienden. maar niet segge dat ik een feteisjj ofzo heb, want dat is raar XDquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wow ik dacht dat we vrienden warenMAAR NEE EEN BACKSTAB
![]()
niet goed hoeg ging gymmenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben een nachtdier #nachtdier #swag #nachtdiermetswag
Dus je hebt een code nodig voor je het kan gebruiken?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het is van een van de makers van the pirate bay
ik heb een code voor lb gekocht
oke gurl ik foel je XDXDquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
okeej. we sijn weer vrienden. maar niet segge dat ik een feteisjj ofzo heb, want dat is raar XD
het is gratis te gebruiken voor tekstgesprekken maar als je doneert krijg je meer optiesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je hebt een code nodig voor je het kan gebruiken?
iehjl niet aan me voele XDquote:
het ziet er allemaal wel heel erg veilig uit enzoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het is van een van de makers van the pirate bay
ik heb een code voor lb gekocht
Wanneer komt het in de appstore?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het is gratis te gebruiken voor tekstgesprekken maar als je doneert krijg je meer opties
matigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen tijd gehad vanwege een opdracht.Kutlevuuhh
het is best erg dat je scopolamine kan bestellen en iedereen kan mindcontrollen maar ik geloof wel in een vrij internetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wanneer komt het in de appstore?
Twijfel jij trouwens niet soms aan een volledig 'vrij' internet, of sta je daar niet achter?
weet niej man x'Dquote:
oehlalaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:17 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ik dm je me nummer ja app me zodra je kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |