Je leek me een geschikte kandidaat, niks persoonlijks.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:00 schreef Soufyan1010 het volgende:
Mattie wrm zet je mij op die lijst zemmel
Omdat we hopen dat je een ban krijgtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:00 schreef Soufyan1010 het volgende:
Ai jij bent gewoon eerlyk snapje ik waardeer datquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je leek me een geschikte kandidaat, niks persoonlijks.
Ik mis de optie rodawa nogquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:59 schreef Rodawa het volgende:
Poll: Wie is de volgende user met een ban?
• nodig
• d4v1d
• xcachet
• soufyan1010
• spatieloos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
eerlykquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:02 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ai jij bent gewoon eerlyk snapje ik waardeer dat
spatie niet dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:05 schreef supersof het volgende:
ik denk cachet die laat zichzelf nog wel eens gaan
Voor hoeveel euro ga je strippen op tcquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:05 schreef supersof het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:05 schreef supersof het volgende:
Asabhi klap die jong hij moet repect hebben jwzquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:00 schreef Soufyan1010 het volgende:
HOU MAAR OPquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Asabhi klap die jong hij moet repect hebben jwz
quote:
quote:
Ben ik weer, wel lang geslapen zegh, sjeetje.quote:
Ja toch, openheid en transparantie staan bij mij hoog in het vaandel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:02 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ai jij bent gewoon eerlyk snapje ik waardeer dat
Dat is geen optie, alleen de 5 namen in de poll maken kans, de rest is uitgesloten op basis van wetenschappelijk onderzoek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:02 schreef xcachet het volgende:
Ik stem altijd op mezelf!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:59 schreef Rodawa het volgende:
• nodig
• d4v1d
• xcachet
• soufyan1010
• spatieloos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jaaaaaaja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja toch, openheid en transparantie staan bij mij hoog in het vaandel.
[..]
Dat is geen optie, alleen de 5 namen in de poll maken kans, de rest is uitgesloten op basis van wetenschappelijk onderzoek.
Je maakt kans om flink uit je slof te schieten, ben ik bang. Misschien laat je hier plotseling een foto van je penis zien ofzo, dan is het snel gedaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik stem altijd op mezelf!
Maar hoezo zet je mij in zo'n lijst?!
Ja, maar dat zou ik dus niet hier doen, misschien op TC, maar niet hier hoor!!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je maakt kans om flink uit je slof te schieten, ben ik bang. Misschien laat je hier plotseling een foto van je penis zien ofzo, dan is het snel gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |