En mensenhandel, ik las vandaag namelijk een verhaal over iemand uit het oostblok die daar kleine meisjes opkocht en chirurgisch aanpaste en vervolgens via allerlei netwerken verkocht. Ik weet niet maar als die mensen dan gepakt worden zou ik daar best een deel van mijn privacy voor af willen staan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het is best erg dat je scopolamine kan bestellen en iedereen kan mindcontrollen maar ik geloof wel in een vrij internet
no tnx babequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Moet ik je ook me nummer sturen meisje
je wait.quote:
wat :")quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En mensenhandel, ik las vandaag namelijk een verhaal over iemand uit het oostblok die daar kleine meisjes opkocht en chirurgisch aanpaste en vervolgens via allerlei netwerken verkocht. Ik weet niet maar als die mensen dan gepakt worden zou ik daar best een deel van mijn privacy voor af willen staan.
neej nie komen :S is raarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon me ff late voelen k XDd k kom zo wel naar je huizzzz
hm maar je vangt alleen de domme mensen door af te tappenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En mensenhandel, ik las vandaag namelijk een verhaal over iemand uit het oostblok die daar kleine meisjes opkocht en chirurgisch aanpaste en vervolgens via allerlei netwerken verkocht. Ik weet niet maar als die mensen dan gepakt worden zou ik daar best een deel van mijn privacy voor af willen staan.
Of madeleine mccan die in een kelder wegrot en iemand die daar vrolijk foto's van maakt en op internet zet.quote:
Dat is waar, ik vind sommige dingen gewoon zo ziekquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm maar je vangt alleen de domme mensen door af te tappen
kan je nou bij het doneren 'choose your own amount' kiezen en dan 1 cent doneren om een code te krijgen?quote:
* Pizza_Pepperoni tikt aanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice, aardige timing broeder, tik 'm aan.
Ik heb een nieuwe pc dus ik kan geen btc overmakenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kan je nou bij het doneren 'choose your own amount' kiezen en dan 1 cent doneren om een code te krijgen?
dat heb ik dus gedaan, ben benieuwd
HET SYNCHRONISEREN DUURT TE LANGquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe pc dus ik kan geen btc overmaken
of paypal saldoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Voor paypal heb je een creditcard nodig, really
Niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Voor paypal heb je een creditcard nodig, really
betaal met bitcoinsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ZE HEBBEN GEGEVENS NODIG HOE IS DIT EEN VEILIGE MANIER
Stomquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:50 schreef xcachet het volgende:
De treinen van de ns kapen altijd mijn internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |