abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128892608
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Hoe er ook zo schaamteloos op haar lichaam/borsten wordt ingezoomd _O-
Het wordt gedurende het filmpje steeds erger :D. Die cameraman van Braddie is echt een baas ^O^ .
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:43:47 #62
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128892770
quote:
19s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:39 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Het wordt gedurende het filmpje steeds erger :D. Die cameraman van Braddie is echt een baas ^O^ .
Haha best wel :D

sup met die tanden dan? :')
pi_128892833
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:43 schreef hugecooll het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom verpest je mijn avond :P. In het filmpje zag het er prima 'mature' uit, maar hier loop ik toch liever voorbij...
pi_128892838
quote:

[..]

Dat is serieus niet met opzet gedaan _O-
Ik dacht eerst ook "WTF Gast, dat mens is 46, waarom zoom je daar op in? "
Maar hij kon het niet goed zien vanwege de zon op m`n schermpje, dus hij moest gokken zei hij :D
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:45:46 #65
179075 hugecooll
pi_128892840
quote:
Gisteren uitgenodigd voor de koninklijke huwelijksceremonie, bleek achteraf een 1 april grap te zijn.
_O- _O- _O-
pi_128892859
quote:

[..]

[ afbeelding ]
www.gebleektetanden.nl/Grada :')___!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:46:55 #67
179075 hugecooll
pi_128892887
Maarre Braddie, jij kent haar irl
Raakbaar?
pi_128892907
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:45 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is serieus niet met opzet gedaan _O-
Ik dacht eerst ook "WTF Gast, dat mens is 46, waarom zoom je daar op in? "
Maar hij kon het niet goed zien vanwege de zon op m`n schermpje, dus hij moest gokken zei hij :D
Niet inzoomen op lekkere tetten, omdat de vrouw in kwestie 46 is :'). Ze is geen 80 ofzo.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:51:12 #69
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_128893012
Hoe is het met je plaat Braddie?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_128893211
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Zelfde jurkje, betere foto.

quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:46 schreef hugecooll het volgende:
Maarre Braddie, jij kent haar irl
Raakbaar?
pi_128893865
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:49 schreef Dimens het volgende:
Zeg TS, jij huilt behoorlijk vaak over andere mensen die een foto van jou op FOK! zetten. Jij vindt het dus blijkbaar niet leuk als jouw foto op een plek staat waar jij het niet beheert. Volgens jou moeten users dat niet doen.

En nu dit. Vind je nog steeds dat het zo kinderachtig is?
pi_128894590
quote:
Zeg TS, jij huilt behoorlijk vaak over andere mensen die een foto van jou op FOK! zetten. Jij vindt het dus blijkbaar niet leuk als jouw foto op een plek staat waar jij het niet beheert. Volgens jou moeten users dat niet doen.

zaterdag 13 juli 2013 @ 02:03:02 #73
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128896985
Ah de braddiebandsoap gaat weer verder, even volgen. :')

Hier trouwens nog wat goeie lounge:

[ Bericht 63% gewijzigd door BlueMage op 13-07-2013 02:16:50 ]
Hallon!
  zaterdag 13 juli 2013 @ 02:24:14 #74
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_128897308
quote:

[..]

Zou dat niet gewoon de reden zijn dat die Grada die video eraf wil hebben? :')

Overigens, hoeveel FOK!'ers in dit topic hebben 'm al geKeepVid om na deletion (vrijwillig of gedwongen) even een goede mirror te geven? :') _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 02:33:18 #75
179075 hugecooll
pi_128897400
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 02:24 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Zou dat niet gewoon de reden zijn dat die Grada die video eraf wil hebben? :')

Overigens, hoeveel FOK!'ers in dit topic hebben 'm al geKeepVid om na deletion (vrijwillig of gedwongen) even een goede mirror te geven? :') _O-
Ik zal ff een backupje maken
FOK! voor Braddie
Als ie van YT afmoet, zal ik 'm opnieuw uploaden onder de naam Braddie4Lyfe
pi_128899927
quote:

pi_128900102
Dat zijn gedrag kinderachtig of hypocriet is doet niets af aan zijn rechten en/of verplichtingen, dit is wgr
  zaterdag 13 juli 2013 @ 12:11:58 #78
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_128901515
quote:
8s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:04 schreef Plantagehouder het volgende:
Dat zijn gedrag kinderachtig of hypocriet is doet niets af aan zijn rechten en/of verplichtingen, dit is wgr
Ik denk eerder dat zijn gedrag de oorzaak is van dit alles, maar ja dat wil hij zelf toch niet in zien.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Redactie Frontpage zaterdag 13 juli 2013 @ 12:17:02 #79
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_128901635
Als ik die drummer was zou ik ook niet met een Michelin-mannetje in dezelfde video willen zitten.

Maar even serieus nu Braddie, waarom moet er gekeken naar wat wel/niet juridisch zou moeten mogen? Wat dacht je van respect voor iemand zijn wens niet op video op youtube te verschijnen? Beetje fatsoen zou je sieren.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_128901725
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:17 schreef JeMoeder het volgende:
Als ik die drummer was zou ik ook niet met een Michelin-mannetje in dezelfde video willen zitten.

Maar even serieus nu Braddie, waarom moet er gekeken naar wat wel/niet juridisch zou moeten mogen? Wat dacht je van respect voor iemand zijn wens niet op video op youtube te verschijnen? Beetje fatsoen zou je sieren.
Fatsoen bestaat haast niet meer en is over 10 jaar niet meer in de Van Dale te vinden.

Iemand heeft bepaalde rechten, en zijn recht is om dat filmpje erop te laten. Fatsoen is voor zwakkelingen. Het recht zal zegevieren!
I feel kinda Locrian today
pi_128903419
Ik heb wel respect/fatsoen hoor.
Heb het filmpje er ook keurig netjes afgehaald toen ik nog in de band speelde en dat aan mij gevraagd werd. (Zolang ik in de band speelde mocht er niets op YouTube, omdat het de reputatie van de zangeres kon schaadde)

Maar de band heeft mij (en 2 andere leden) er uit gegooid dus dacht ik, nou.. dan kunnen de beelden ook wel online. Had ik niks kwaad mee in de zin, wilde gewoon laten zien hoe wij speelde op dat moment en dat ik trots was.

Maar nee:

De zangeres ging meteen weer zeiken dat ze het niet vond kunnen wánt we hadden een afspraak (Heb overigens niks hoeven ondertekenen, en de afspraak was dat er niks online mocht zolang de band nog zou bestaan)

Daarna ging de drummer het natuurlijk (Vriendjes politiek?) voor de zangeres opnemen, en die ging lopen dreigen met een advocaat en juridische stappen :')

Trouwens, om er toch nog even op terug te komen. Het was een openbaar festival, iedereen had het kunnen filmen/kunnen uploaden.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:37:49 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128903470
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:36 schreef Braddie het volgende:

Maar de band heeft mij (en 2 andere leden) er uit gegooid dus dacht ik, nou.. dan kunnen de beelden ook wel online. Had ik niks kwaad mee in de zin,
Nee joh!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_128903829
Braddie, die drummer intimideert je gewoon, maar heeft echt geen poot om op te staan.
Ten eerste was het een openbaar festival en is het gewoon toegestaan iemand in openbare gelegenheden te filmen,
Ten tweede heb je inderdaad niks ondertekend over het wel of niet publiceren van beeldmateriaal, dus ook daar kan hij je niks maken.
Ook in geval van portretrecht staat de drummer totaal niet in zijn recht. Hij zal namelijk moeten aantonen dat zijn belangen worden geschaad en dat is hier niet het geval. Hij treedt immer zelf op bij een openbaar festival en jij staat zelf ook op dat podium. Jullie hebben wat dat betreft dus dezelfde rechten. Hij heeft geen persoonlijke of commerciële belangen die geschaad worden als dat filmpje wordt getoond.
Je zou zelfs kunnen stellen dat jouw belangen worden geschaad als je het filmpje niet online zet. Jij bent immers op zoek naar een nieuwe band en wil je met dit filmpje in de kijker spelen of reclame maken voor jezelf, wat gewoon je goed recht is.
Kortom: Hou je poot stijf en laat die drummer maar dreigen. Hij heeft echt geen poot om op te staan. Het zou een ander verhaal zijn als het optreden in een besloten kring gegeven was waarbij bijvoorbeeld toegangskaarten verkocht zouden zijn.
Als je op safe wilt spelen kun je het filmpje natuurlijk ook onder een ander account online zetten, maar dat was al geopperd.
Ik zou me zeker niet laten intimideren door meneer de drummer en gewoon je poot stijf houden.

Even off topic: Wanneer moet je nou weer op voor je theorie rijbewijs?

[ Bericht 1% gewijzigd door gelepino op 13-07-2013 15:44:51 ]
pi_128906117
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:50 schreef gelepino het volgende:
Braddie, die drummer intimideert je gewoon, maar heeft echt geen poot om op te staan.
Ten eerste was het een openbaar festival en is het gewoon toegestaan iemand in openbare gelegenheden te filmen,
Ten tweede heb je inderdaad niks ondertekend over het wel of niet publiceren van beeldmateriaal, dus ook daar kan hij je niks maken.
Ook in geval van portretrecht staat de drummer totaal niet in zijn recht. Hij zal namelijk moeten aantonen dat zijn belangen worden geschaad en dat is hier niet het geval. Hij treed immer zelf op bij een openbaar festival en jij staat zelf ook op dat podium. Jullie hebben wat dat betreft dus dezelfde rechten. Hij heeft geen persoonlijke of commerciële belang als dat filmpje wordt getoont
Je zou zelfs kunnen stellen dat jouw belangen worden geschaad als je het filmpje niet online zet. Jij bent immers op zoek naar een nieuwe band en wil je met dit filmpje in de kijker spelen of reclame maken voor jezelf, wat gewoon je goed recht is.
Kortom: Hou je poot stijf en laat die drummer maar dreigen. Hij heeft echt geen poot om op te staan. Het zou een ander verhaal zijn als het optreden in een besloten kring gegeven was waarbij bijvoorbeeld toegangskaarten verkocht zouden zijn.
Als je op safe wilt spelen kun je het filmpje natuurlijk ook onder een ander account online zetten, maar dat was al geopperd.
Ik zou me zeker niet laten intimideren door meneer de drummer en gewoon je poot stijf houden.

Word
I feel kinda Locrian today
pi_128906184
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:50 schreef gelepino het volgende:
Ook in geval van portretrecht staat de drummer totaal niet in zijn recht. Hij zal namelijk moeten aantonen dat zijn belangen worden geschaad en dat is hier niet het geval. Hij treed immer zelf op bij een openbaar festival en jij staat zelf ook op dat podium. Jullie hebben wat dat betreft dus dezelfde rechten. Hij heeft geen persoonlijke of commerciële belang als dat filmpje wordt getoont

Laat me ook zeker niet door hem intimideren, het blijft ook online.
Het is ook onzin, openbaar festival inderdaad, niks ondertekend.
Hij moet dus niet zeuren.

Hij zei overigens dat ik contact op moest nemen met een advocaat als ik meer wilde weten :D Dus dat heb ik gedaan.

En iets zegt me dat hij éxact hetzelfde gaat zeggen als jij nu hebt gedaan Gelepino :D
  zaterdag 13 juli 2013 @ 15:35:17 #86
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128906517
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:36 schreef Braddie het volgende:
Ik heb wel respect/fatsoen hoor.
Heb het filmpje er ook keurig netjes afgehaald toen ik nog in de band speelde en dat aan mij gevraagd werd. (Zolang ik in de band speelde mocht er niets op YouTube, omdat het de reputatie van de zangeres kon schaadde)

Maar de band heeft mij (en 2 andere leden) er uit gegooid dus dacht ik, nou.. dan kunnen de beelden ook wel online. Had ik niks kwaad mee in de zin, wilde gewoon laten zien hoe wij speelde op dat moment en dat ik trots was.
Ehhm, letterlijk? Jouw aanwezigheid in de band kon de reputatie van de zangeres schaden? :?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_128906596
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:35 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Ehhm, letterlijk? Jouw aanwezigheid in de band kon de reputatie van de zangeres schaden? :?
Nee, niet op zo`n manier.
Maar het was meer zo van, geen van de bandleden mag iets op YouTube plaatsen zolang we als band bij elkaar zijn.

En aangezien ik de enige ben (op de zangeres na) in de band, met een YouTube account, werd ik er het meest op aangesproken :')
pi_128906861
Modelingen afspraken zijn in principe ook bindend, echter is nooit aan te tonen dat die mondelinge afspraken gemaakt zijn en wat de exacte inhoud daarvan was.
Het is dan dus zijn woord tegen dat van jou en bij een eventuele rechtszaak kan een rechter daar dan ook helemaal niks mee. Een rechter kijkt dan ook puur naar de juridische kant van het filmen. Dat is in een openbare gelegenheid gebeurd.

En hoe zou jij de band/zangeres schaden dan? Ze kozen er zelf voor om met jou op dat podium te klimmen bij een optreden in een openbare gelegenheid. Je staat dus volledig in je recht.
Portretrecht is hier wel van toepassing, maar de drummer/zangeres zal aan moeten tonen dat hij/zij geschaad wordt en ik zie niet in hoe hij dat kan doen.
Je staat echt volledig in je recht Braddie.

Neemt niet weg dat je je af moet vragen waarom je dat filmpje post. Maar gezien de dreigende houding van de drummer zou ik er net zo over denken als jij en dat filmpje juist laten staan.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 15:50:18 #89
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128906881
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, niet op zo`n manier.
Maar het was meer zo van, geen van de bandleden mag iets op YouTube plaatsen zolang we als band bij elkaar zijn.

En aangezien ik de enige ben (op de zangeres na) in de band, met een YouTube account, werd ik er het meest op aangesproken :')
Ah, op die manier.

Niet dat ik het dan wel begrijp. Was de band zo slecht dat de zangeres er niet mee geassocieerd wilde worden? Dan snap ik niet waarom ze uberhaupt met de band optreedt.
En waarom zou het anders zijn nu jullie als band uit elkaar zijn? Waarom kan het haar reputatie nu niet meer schaden?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_128906942
Overigens posten ze zelf op hun website ook een filmpje van jullie repetitie met de band. En dat is zover ik kan zien niet in een openbare gelegenheid opgenomen. Daar zou jij dus protest tegen kunnen aantekenen. Bovendien is het erg hypocriet van ze dat filmpje, waar jij ook in zit, wel te laten staan. Ze willen toch niet meer met je geassocieerd worden? Dan moeten ze dat filmpje ook weghalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')