quote:
Die naam. Dan denk ik altijd ow Cecotto! Maar ik heb geen idee waar ik die naam van moet kennen verder.quote:5. Cecotto, Toro Rosso, 1:36.226, 30 laps
Ja, de vader. Teamgenoot van Senna bij Toleman. Dit is jr., de zoon.quote:
Geen Webber dus. En dus maar 1 dag in totaal voor de racecoureurs.quote:Red Bull's revised driver programme is as follows:
Wednesday 17 July
All Day: Antonio Felix Da Costa
Thursday 18 July
Morning: Antonio Felix Da Costa
Afternoon: Daniel Ricciardo
Friday 19 July
Morning: Carlos Sainz Jr
Afternoon: Sebastian Vettel
Cool. Ik kon het geheel niet plaatsen. Thanksquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, de vader. Teamgenoot van Senna bij Toleman. Dit is jr., de zoon.
Waarom mag Webber nou niet testen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geen Webber dus. En dus maar 1 dag in totaal voor de racecoureurs.
quote:
Omdat het blijkbaar toch maar 1 dag is voor reguliere rijders om banden te testen.quote:They've made the change "following a clarification of the permitted programmes from Pirelli and the FIA".
Ergo Vettel wordt nog steeds voorgetrokken. Of zou het ermee te maken hebben dattie stoptquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
Omdat het blijkbaar toch maar 1 dag is voor reguliere rijders om banden te testen.
Beidequote:Op woensdag 17 juli 2013 13:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ergo Vettel wordt nog steeds voorgetrokken. Of zou het ermee te maken hebben dattie stopt
quote:Lotus have decided not to run Kimi Raikkonen at this week’s Young Driver Test as originally planned.
Instead of running Raikkonen on Friday Nicolas Prost will have another run in the car.
Trackside operations director Alan Permane said: “Once details of what race drivers were allowed to do here became apparent, we would have only been able to conduct a very limited programme with Kimi.
“If we were to run him, it would compromise the other development work we want to do with the car here.
“By running Nico again we’ll be able to build on the work already carried out and hopefully be in the best position to develop the E21 ahead of Budapest, whilst also conducting the necessary tyre testing for Pirelli.”
Red Bull have also scaled back the programme for their race drivers and will not run Mark Webber at the test.
Volgend jaar mogen de reguliere coureurs dat weer doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef Marks het volgende:
Het is toch raar dat hij (prost) dat zou moeten doen... Raar iets die young driver tests onder het huidige format. Het is van alles net niks.
Dat is een wijnrek voor onderweg, t blijven Fransen he!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef Rossdale het volgende:
Waarom rijdt/reed Nicolas Prost met zo'n rare stellage op zijn auto?
[ afbeelding ]
ze zijn alleen nog vergeten de wijnflessen er in te zettenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:12 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat is een wijnrek voor onderweg, t blijven Fransen he!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:12 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat is een wijnrek voor onderweg, t blijven Fransen he!
Hahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:38 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Dit stond ook nog op de Lotus:
[ afbeelding ]
quote:Apologies for the delay there, I was listening to Christian Horner being interviewed. He's just said on Sky Sports News that "essentially, probably" the choice to replace Mark Webber is between just two drivers - Daniel Ricciardo and Kimi Raikkonen. That's Jean-Eric Vergne out of the running then...
Dat is al snel beslist, Vergne is toch niet slechter dan Ricciardo maar marketing technisch ligt Frankrijk natuurlijk niet zo lekker voor Red Bull (of is het inmiddels wel te koop daar?)quote:
Met nog 45 minuten te gaan.quote:
twitter:OfficialSF1Team twitterde op woensdag 17-07-2013 om 17:29:1030 minutes left of day one at the #YDT @SilverstoneUK @RFrijns is out on track #pushpush reageer retweet
Dit had Reb Bull tijdens de vrije training van een race weekend ook. Ronald van Dam melde dat dit een nieuwe update was van Red Bull en dit nog nooit had gezien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef Rossdale het volgende:
Waarom rijdt/reed Nicolas Prost met zo'n rare stellage op zijn auto?
[ afbeelding ]
quote:Former HRT boss Colin Kolles tried to blackmail Mercedes chief Toto Wolff earlier this year, it has emerged.
We reported earlier that a conversation between Austrian Wolff and a then-unnamed former F1 team boss was "secretly recorded" and then threatened to be used against him.
Bild newspaper had said Wolff spoke negatively about his own boss, Ross Brawn, colleague Niki Lauda, and also Daimler chairman Dieter Zetsche, whilst divulging details of his clashing co-ownership of the Williams team.
A subsequent report by the magazine Sport Bild said Wolff had been taped in mid February this year by former HRT and Force India boss Kolles, in Barcelona.
That report said Kolles then threatened to release the details of their explosive conversation unless he paid a sum of money.
Reportedly, Wolff and Kolles have settled their dispute with the intervention of F1 supremo Bernie Ecclestone, while Mercedes has obtained a court order preventing the publication of the details of the conversation.
Sport1 said Kolles would not comment, and Mercedes also declined to comment.
The German news agency SID said Wolff could not be reached at time of publication.
Had al een bericht vanmorgen erover gelezen op een andere nieuwssite, maar daar stond niet bij wie ''die teambaas'' was. Kolles dus, en dat verbaasd me nietsquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef sasquatsch het volgende:
Nog wat nieuws Kolles probeerde Wolff te chanteren
[..]
het lijkt erop dat er een aantal wel van Ross Brawn af wil, maar dat hij binnen het team op veel krediet kan rekenen, zeker omdat hij de renstal in 2009 gered heeftquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Had al een bericht vanmorgen erover gelezen op een andere nieuwssite, maar daar stond niet bij wie ''die teambaas'' was. Kolles dus, en dat verbaasd me nietsDe smerigste (ex)teambaas sinds het begin van het millennium
![]()
En Wolff, tsja, dit geeft nog maar eens aan dat er achter de schermen bij Mercedes iets totaal niet pluis is
Simpel, ze willen op zijn plaats zitten, een andere reden valt er bijna niet te bedenken, omdat Brawn als zeer goed bekend staatquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:34 schreef twiFight het volgende:
Ik zou niet weten waarom een team Brawn niet zou willen hebben.
Hij heeft toch nog (wat) aandelen in MGP of alles verkocht?quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:47 schreef Meike26 het volgende:
Als Brawn weg word gewerkt bij MGP, dan hoop ik dat hij naar Williams gaat, of anders McLaren. De mensen van Honda kennen hem denk ik ook nog wel goed.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:11 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Dit had Reb Bull tijdens de vrije training van een race weekend ook. Ronald van Dam melde dat dit een nieuwe update was van Red Bull en dit nog nooit had gezien.
Conflicteren Adrian en Rory niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:15 schreef vosss het volgende:
Brawn, Newey, Byrne en Verstappen?
Winnaars.
Was hij niet terug bij Ferrari?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:37 schreef nils7 het volgende:
[..]
Conflicteren Adrian en Rory niet?
Wat doet Byrne tegenwoordig ik weet dat ie genokt is maar wie wat hoe waar verder...
Aandelen zijn al verkocht als ik het goed hebquote:Op donderdag 18 juli 2013 07:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft toch nog (wat) aandelen in MGP of alles verkocht?
hij zit al jaren bij Ferrari jaquote:
Volgens wiki:quote:
Als consultant deed hij af en toe nog wat, maar was jaren geleden naar Thailand verhuist om een duikschool te beginnen. Dit jaar is hij weer door Ferrari ingehuurd om aan de 2014 Ferrari te werken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Aandelen zijn al verkocht als ik het goed heb
[..]
hij zit al jaren bij Ferrari ja
van Dam kan me een partij dom lullen soms, wordt je niet goed van.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:01 schreef Bluurgh het volgende:
[..]_!
Iedereen snapt toch wel dat dat gewoon meetapparatuur is?
Volgens mij was dat Rosberg...quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:30 schreef Marks het volgende:
[..]
van Dam kan me een partij dom lullen soms, wordt je niet goed van.
Laat hem sowieso eens naar het BEELD kijken i.p.v. de sectortijden etc. in de gaten te houden.
Bij het duo-commentaar zou er 1 ALTIJD naar het beeld moeten kijken en de ander af en toe naar de randzaken, zoals tussentijden.
Nu mist hij soms dingen, zoals in de kwali bij iemand, die was goed onderweg. Paars in sector 1 en 2 en dan sector 3, bij de NGH chicane zag je (als je tenminste naar het beeld keek) al dat hij zich verremde. Maar Ronald niet, die keek naar de sectortijd en wachtte tot hij over de finish kwam. Tot zijn verbazing had de coureur opeens iets van een seconde verloren... Hoe kan dat nou? Hij was toch goed onderweg? Gewoon naar het beeld kijken Ronald....![]()
Dat moest ik even kwijt
twitter:ScarbsF1 twitterde op donderdag 18-07-2013 om 12:11:39Saubers testing their new tunnel sidepod, note the tyre barcode and the tyre's on the right way round! http://t.co/tfI7KqFPvC reageer retweet
twitter:OfficialSF1Team twitterde op donderdag 18-07-2013 om 12:47:59Time for some timed laps for @RFrijns #YDT @SilverstoneUK #pushpush reageer retweet
twitter:OfficialSF1Team twitterde op donderdag 18-07-2013 om 12:56:44Pushing hard, involuntary stop in the gravel for @RFrijns #YDT reageer retweet
quote:Sauber have just confirmed to us that “It was a driver error. Robin will get one more run and then we will continue our programme with Nico this afternoon.”
twitter:LewisHamilton twitterde op donderdag 18-07-2013 om 12:31:46No need to panic people. Roscoe's here testing out some new tyres @Lotus_F1Team #WhereIsRoscoe http://t.co/LRuZckrOjz reageer retweet
Lewis kan wel vet goed photoshoppenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:29 schreef sasquatsch het volgende:
En Hamilton reageert op de Lotus #whereIsRoscoe oproep.[ afbeelding ]twitter:LewisHamilton twitterde op donderdag 18-07-2013 om 12:31:46No need to panic people. Roscoe's here testing out some new tyres @Lotus_F1Team #WhereIsRoscoe http://t.co/LRuZckrOjz reageer retweet
Sam Birdquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:18 schreef twiFight het volgende:
Het is vast eerder al eens voorbij gekomen hoor, maar welke Young Drivers zijn nu slachtoffer van de YDT ban van Mercedes?
Een wat te makkelijke conclusie, gebaseerd waarop?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:04 schreef LWD-Godius het volgende:
Frijns was weer lekker op zijn Frijns's bezig vandaag. Heethoofd.
Achja.. een wassen neus deze test, zegt geen bal over hoe snel iemand is. Het test meer of iemand goed een auto zelf kan testen, dan dat de snelheid van de coureur echt van belang is. Doe maar gewoon weer het raceweekend, daar moet het gebeuren en hopelijk komt Frijns daar ook terecht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:04 schreef Rossdale het volgende:
Frijns heeft gisteren bijna dezelfde tijd gereden als hulkenberg vandaag.
Ik weet niet of de hulk ook een rondje heeft kunnen pushen of niet, maar zo ja dan vind ik het toch wel erg netjes van Frijns!
Een auto die hij door en door kent tov een andere bolidequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:30 schreef twiFight het volgende:
*Inkoppertje* Waarom zouden ze Ricciardo naar RedBull halen, hij rijdt sneller in de Toro Rosso!
twitter:MyCaterhamF1 twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 10:32:32Occasionally it's worth checking how quickly the boys can clear the car of gravel it may unexpectedly pick up. Gravel check completed... reageer retweet
twitter:RFrijns twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 10:53:38We had a good day 1. In the morning dome instals. Afternoon we did some good running! Felt good with the car at the end. reageer retweet
twitter:RFrijns twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 10:55:13Day2 morning was difficult. We had some issues on the car a few times in our instal laps. At the end only did 1 flying lap with traffic. reageer retweet
twitter:RFrijns twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 10:56:47Speed was good in day 2 morning. To bad of the traffic and no more laps. reageer retweet
twitter:RFrijns twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 10:58:18I enjoyed the 2 days! Big thanks to Sauber for this opportunity! Was a great feeling driving here in Silverstone! #highspeedcorners reageer retweet
twitter:RFrijns twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 11:01:14Jammer tot ik nieuws op internet lees wat niet waar is. Mensen weten niet hoe de situatie is hier.. Beetje jammer reageer retweet
Dit is geen makkelijke conclusie, er begint zich een patroon te vormen waarbij Frijns te veel wil en daardoor niet meer goed zijn talent onder controle kan houden. Hij gaat dan gekke dingen doen, dit jaar is het ook duidelijk te zien in GP2. Vorig jaar in WSR ook al, vooral de laatste race.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een wat te makkelijke conclusie, gebaseerd waarop?
Dus?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:21 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Dit is geen makkelijke conclusie, er begint zich een patroon te vormen waarbij Frijns te veel wil en daardoor niet meer goed zijn talent onder controle kan houden. Hij gaat dan gekke dingen doen, dit jaar is het ook duidelijk te zien in GP2. Vorig jaar in WSR ook al, vooral de laatste race.
Het enige wat hem lijkt te redden is dat ze een nieuwe sidepod en getweakte coanda-uitlaat testte. Waarschijnlijk was de stroom naar de vloer en diffuser niet constant genoeg en ging het midden in de bocht overtrekken.
Dat is ook waar McLaren al het hele seizoen problemen mee heeft (voorkant) en Ferrari sinds een paar races (achterkant).
Dat is echt het enige ja. Niemand die bij een test een keer gespind is heeft het verder gemaakt. Er was ooit een rookie die bij zijn eerste test een McLaren een muur in reed, daar hebben we nooit meer wat van gehoord. Hoe heette ie nou? Louis Hamilson ofzo?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:21 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Het enige wat hem lijkt te redden is dat ze een nieuwe sidepod en getweakte coanda-uitlaat testte. Waarschijnlijk was de stroom naar de vloer en diffuser niet constant genoeg en ging het midden in de bocht overtrekken.
twitter:MyCaterhamF1 twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 12:45:2643 laps for @GvanderGarde so far on day three of #YDT Silverstone. Keep going Giedo! http://t.co/quXGnSVcc9 reageer retweet
Al is Bianchi nu in de F1 voorlopig wel vrij volwassen aan het rondkarren.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:51 schreef sasquatsch het volgende:
Sommige coureurs in de F1 zijn wat dat betreft erger dan Frijns.
Ik noem een Bianchi en Gutierrez bijvoorbeeld, die onder druk ook gekke dingen gaan doen zoals ze in de GP2 en WSR 3.5 (Bianchi) lieten zien.
En Ricciardo, die in dezelfde bocht als Frijns tijdens deze test ook de wagen verliest.
Omdat hij niet onder druk staat om te presteren.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:55 schreef Funzel het volgende:
[..]
Al is Bianchi nu in de F1 voorlopig wel vrij volwassen aan het rondkarren.
Tijden zeggen natuurlijk sh*t bij tests, maar Robin was bijna 'n seconde sneller met zijn 'n 1:34.731.quote:
Tsja ligt er maar net aan of Sato de kans had om een rondje te kunnen pushen of niet natuurlijk. Al vind ik het nog steeds mooi dat de tijden van Hulk en Frijns aardig overeen kwamen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tijden zeggen natuurlijk sh*t bij tests, maar Robin was bijna 'n seconde sneller met zijn 'n 1:34.731.
En ik kan me indenken dat ze bij Sauber eventjes gedacht hebben Sato en hem te vergelijken
Ow ik dacht al, dat heb ik even gemist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |