Een wat te makkelijke conclusie, gebaseerd waarop?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:04 schreef LWD-Godius het volgende:
Frijns was weer lekker op zijn Frijns's bezig vandaag. Heethoofd.
Achja.. een wassen neus deze test, zegt geen bal over hoe snel iemand is. Het test meer of iemand goed een auto zelf kan testen, dan dat de snelheid van de coureur echt van belang is. Doe maar gewoon weer het raceweekend, daar moet het gebeuren en hopelijk komt Frijns daar ook terecht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:04 schreef Rossdale het volgende:
Frijns heeft gisteren bijna dezelfde tijd gereden als hulkenberg vandaag.
Ik weet niet of de hulk ook een rondje heeft kunnen pushen of niet, maar zo ja dan vind ik het toch wel erg netjes van Frijns!
Een auto die hij door en door kent tov een andere bolidequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:30 schreef twiFight het volgende:
*Inkoppertje* Waarom zouden ze Ricciardo naar RedBull halen, hij rijdt sneller in de Toro Rosso!
twitter:MyCaterhamF1 twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 10:32:32Occasionally it's worth checking how quickly the boys can clear the car of gravel it may unexpectedly pick up. Gravel check completed... reageer retweet
twitter:RFrijns twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 10:53:38We had a good day 1. In the morning dome instals. Afternoon we did some good running! Felt good with the car at the end. reageer retweet
twitter:RFrijns twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 10:55:13Day2 morning was difficult. We had some issues on the car a few times in our instal laps. At the end only did 1 flying lap with traffic. reageer retweet
twitter:RFrijns twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 10:56:47Speed was good in day 2 morning. To bad of the traffic and no more laps. reageer retweet
twitter:RFrijns twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 10:58:18I enjoyed the 2 days! Big thanks to Sauber for this opportunity! Was a great feeling driving here in Silverstone! #highspeedcorners reageer retweet
twitter:RFrijns twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 11:01:14Jammer tot ik nieuws op internet lees wat niet waar is. Mensen weten niet hoe de situatie is hier.. Beetje jammer reageer retweet
Dit is geen makkelijke conclusie, er begint zich een patroon te vormen waarbij Frijns te veel wil en daardoor niet meer goed zijn talent onder controle kan houden. Hij gaat dan gekke dingen doen, dit jaar is het ook duidelijk te zien in GP2. Vorig jaar in WSR ook al, vooral de laatste race.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een wat te makkelijke conclusie, gebaseerd waarop?
Dus?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:21 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Dit is geen makkelijke conclusie, er begint zich een patroon te vormen waarbij Frijns te veel wil en daardoor niet meer goed zijn talent onder controle kan houden. Hij gaat dan gekke dingen doen, dit jaar is het ook duidelijk te zien in GP2. Vorig jaar in WSR ook al, vooral de laatste race.
Het enige wat hem lijkt te redden is dat ze een nieuwe sidepod en getweakte coanda-uitlaat testte. Waarschijnlijk was de stroom naar de vloer en diffuser niet constant genoeg en ging het midden in de bocht overtrekken.
Dat is ook waar McLaren al het hele seizoen problemen mee heeft (voorkant) en Ferrari sinds een paar races (achterkant).
Dat is echt het enige ja. Niemand die bij een test een keer gespind is heeft het verder gemaakt. Er was ooit een rookie die bij zijn eerste test een McLaren een muur in reed, daar hebben we nooit meer wat van gehoord. Hoe heette ie nou? Louis Hamilson ofzo?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:21 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Het enige wat hem lijkt te redden is dat ze een nieuwe sidepod en getweakte coanda-uitlaat testte. Waarschijnlijk was de stroom naar de vloer en diffuser niet constant genoeg en ging het midden in de bocht overtrekken.
twitter:MyCaterhamF1 twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 12:45:2643 laps for @GvanderGarde so far on day three of #YDT Silverstone. Keep going Giedo! http://t.co/quXGnSVcc9 reageer retweet
Al is Bianchi nu in de F1 voorlopig wel vrij volwassen aan het rondkarren.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:51 schreef sasquatsch het volgende:
Sommige coureurs in de F1 zijn wat dat betreft erger dan Frijns.
Ik noem een Bianchi en Gutierrez bijvoorbeeld, die onder druk ook gekke dingen gaan doen zoals ze in de GP2 en WSR 3.5 (Bianchi) lieten zien.
En Ricciardo, die in dezelfde bocht als Frijns tijdens deze test ook de wagen verliest.
Omdat hij niet onder druk staat om te presteren.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:55 schreef Funzel het volgende:
[..]
Al is Bianchi nu in de F1 voorlopig wel vrij volwassen aan het rondkarren.
Tijden zeggen natuurlijk sh*t bij tests, maar Robin was bijna 'n seconde sneller met zijn 'n 1:34.731.quote:
Tsja ligt er maar net aan of Sato de kans had om een rondje te kunnen pushen of niet natuurlijk. Al vind ik het nog steeds mooi dat de tijden van Hulk en Frijns aardig overeen kwamen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tijden zeggen natuurlijk sh*t bij tests, maar Robin was bijna 'n seconde sneller met zijn 'n 1:34.731.
En ik kan me indenken dat ze bij Sauber eventjes gedacht hebben Sato en hem te vergelijken
Ow ik dacht al, dat heb ik even gemist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |