| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Woensdag Donderdag Vrijdag Caterham: Alexander Rossi Will Stevens Pic/Van der Garde Ferrari: Davide Rigon Davide Rigon Massa/Rigon Force India*: James Calado Adrian Sutil Paul Di Resta Lotus: Nicolas Prost Davide Valsecchi Kimi Raikkonen Marussia: Tio Elinas/Chilton Rodolfo Gonzalez Gonzalez/Bianchi McLaren: Kevin Magnussen Oliver Turvey Gary Paffett Red Bull: Antonio Felix da Costa Felix da Costa/Ricciardo Carlos Sainz Jr/Vettel Sauber Robin Frijns Frijns/Hulkenberg Kimiya Sato Toro Rosso Johnny Cecotto Carlos Sainz/Ricciardo Vergne/Daniel Kvyvat Williams Daniel Juncadella Maldonado/Juncadella Susie Wolff |
Wat moet je dan nog meer doen als 'het talent' bestempelt te kunnen worden?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:55 schreef LWD-Godius het volgende:
Frijns is ook niet 'het talent' zoals veel Nederlanders denken.
Wel de coureur uit Nederland met t meeste talent.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:55 schreef LWD-Godius het volgende:
Frijns is ook niet 'het talent' zoals veel Nederlanders denken.
Zelfde kan je zeggen van coureurs als Bianchi en Gutierrez die wel in de F1 zitten. Die vind ik mentaal niet stabiel als het tegenzit. Dan gaan ze rare dingen doen zoals ze in de GP2 en FR 3.5 lieten zien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:08 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vind dat Frijns niet de mentaliteit heeft om ooit een volwaardige f1-coureur te worden. Het is een combinatie van gebrek aan instelling en gebrek aan constant presteren. Het jammerlijke is natuurlijk dat een Nederlander totaal niet interessant is voor sponsoren. Had hij 10 jaar geleden in de f1 gestapt dan zouden teams al Jordan en Sauber hem allang een contract hebben aangeboden en het risico hebben genomen.
Nu durven ze het niet aan, hij presteert niet constant genoeg, dat hij vaak achter elkaar kampioen is geworden ligt zeker niet alleen aan zijn talent, andere rijders wisselden vaak van klasse en sommige serieuze concurrenten kwamen pas midden in het seizoen de klasse binnenstappen.
Hij had gewoon niet het aanbod van RBR moeten afslaan, ik weet zeker dat hij samen met Da Costa volgend seizoen zou kunnen racen bij STR.
Siquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Is dat de zoon van Carlos Sainz van Dakar?
Jammer dat ie best onbetrouwbaar is, anders had ik wel een gokje gewaagdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef JohnB52 het volgende:
http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewitem?itemId=300932983767
Mocht iemand nog mee willen doen aan de YDT...
Als je de raceklasses onder de F1 bekijkt, dan steken Frijns en da Costa daar in mijn ogen boven uit als mogelijke F1 toppers. Zoals je zei kwam da Costa vorig jaar halverwege het seizoen bij Frijns in het kampioenschap en prompt had Frijns echte tegenstand.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfde kan je zeggen van coureurs als Bianchi en Gutierrez die wel in de F1 zitten. Die vind ik mentaal niet stabiel als het tegenzit. Dan gaan ze rare dingen doen zoals ze in de GP2 en FR 3.5 lieten zien.
Verder versloeg hij in zowel de FR 2.0 als FR 3.5 coureurs die talent hebben die het hele seizoen gereden hebben (Carlos Sainz, Stoffel Vandoorne, Daniel Kvyat, Jules Bianchi, Sam Bird). De enige concurrent die halverwege instapte was Antonio Felix Da Costa.
En het was een weloverwogen keuze van Frijns, omdat Arden nieuw was in de klasse. Hij koos bewust voor een bestaand topteam.
Een gok met een nieuw team dat niet blijkt te presteren zou hem ook niet verder helpen. Je loopt dan snel de kans aan de kant geschoven te worden zoals dat seizoen ook met Lewis Williamson gebeurde.
En achteraf is makkelijk praten dat dat misschien een verkeerde keus is geweest.
twitter:OfficialSF1Team twitterde op woensdag 17-07-2013 om 10:20:33@RFrijns waits in the car, while the crew does some more fine tuning before the next run. #YDT #F1 @SilverstoneUK http://t.co/nCjjsTgCm6 reageer retweet
Die wilde ik net posten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:24 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:OfficialSF1Team twitterde op woensdag 17-07-2013 om 10:20:33@RFrijns waits in the car, while the crew does some more fine tuning before the next run. #YDT #F1 @SilverstoneUK http://t.co/nCjjsTgCm6 reageer retweet
mja, dan moet je het bij Force India helemaal afvragenquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:43 schreef sasquatsch het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of Red Bull wel aan de regels voldoet met hun line-up. Ze gebruiken 1,5 dag met coureurs die meer dan twee GP gereden hebben, terwijl slechts 1 dag is toegestaan.
Force India heeft alleen de rijders genoemd maar nog geen testschema afgegeven. Dat wordt blijkbaar per dag gedaan. Waarschijnlijk test Calado alle dagen en Sutil en Di Resta beiden een halve dag.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dan moet je het bij Force India helemaal afvragen
ah ja, dan is het bij Red Bull idd twijfelachtig, tenzij ze bij elkaar opgeteld net niet aan één testdag komen natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Force India heeft alleen de rijders genoemd maar nog geen testschema afgegeven. Dat wordt blijkbaar per dag gedaan. Waarschijnlijk test Calado alle dagen en Sutil en Di Resta beiden een halve dag.
twitter:danielricciardo twitterde op woensdag 17-07-2013 om 11:06:03Hey guys bit of a change to my testing program this week. Drive my Toro Rosso tomorrow morning and the Red Bull tomorrow afternoon ✌ reageer retweet
Hoeveel uit dat opleidingsplan zijn er daadwerkelijk al in de RB terecht gekomen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:07 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat Red Bull Kimi zou aantrekken. Heb je zo'n uitgebreid talenten-opleidingsprogramma... en dan promoveer je niemand naar je top-team wanneer je een nieuwe rijder nodig hebt.
Welke toegevoegde waarde heeft heel je opleidingsplan dan?
Ricciardo wordt gewoon klaargestoomd om de overstap te maken.
Alleen Vettel, maar sindsdien is de driver line-up van Red Bull ook niet veranderd natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoeveel uit dat opleidingsplan zijn er daadwerkelijk al in de RB terecht gekomen?
Uiteindelijk zit Red Bull in de F1 om meer blikjes te verkopen, daar kan Kimi wel bij helpen, vandaar dat hij de voorkeur heeft van Mateschitz, terwijl de racetalenten de voorkeur hebben van Marko die uiteraard ook voor eigen parochie preekt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:07 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat Red Bull Kimi zou aantrekken. Heb je zo'n uitgebreid talenten-opleidingsprogramma... en dan promoveer je niemand naar je top-team wanneer je een nieuwe rijder nodig hebt.
Welke toegevoegde waarde heeft heel je opleidingsplan dan?
Ricciardo wordt gewoon klaargestoomd om de overstap te maken.
twitter:Lotus_F1Team twitterde op woensdag 17-07-2013 om 11:09:42Lots of trucks here, but looks like one team is missing. Which means no visit from the paddock's canine friend #YDT http://t.co/01UMMx3VRB reageer retweet
Omdat Mercedes er niet is, is ook Lewis er niet met zijn hond.quote:
Heeft ie altijd zn hond bij zich dan of wat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat Mercedes er niet is, is ook Lewis er niet met zijn hond.
Ja, dit jaar bij elke Grand Prix heeft hij zijn hond bij zich. Roscoe heet-ie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Heeft ie altijd zn hond bij zich dan of wat?
Bij mij compleet niet bekend. Wat voor een hond is het? Of gaat het hier om een spreekwoordelijke hond?
Ik vond het prettiger toen hij zijn poes nog bij zich hadquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Heeft ie altijd zn hond bij zich dan of wat?
Bij mij compleet niet bekend. Wat voor een hond is het? Of gaat het hier om een spreekwoordelijke hond?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het prettiger toen hij zijn poes nog bij zich had
[ afbeelding ]
Volgens mij doet ie t nu met Rihannaquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je 'm op Facebook hebt wordt t lastig dat te missen hahahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:29 schreef vosss het volgende:
Dat was mij in het geheel ontgaan.
Tof beest zo te zien
gaat niks worden. Hamilton is overal te vroeg en zij komt overal te laatquote:
Zijn die uit elkaar dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen een paar installatie laps gedaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:50 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Rijdt Rigon het rondje in zn achteruit ofzo?
twitter:ReutersSports twitterde op woensdag 17-07-2013 om 13:00:02Formula One boss Ecclestone indicted in German bribery case http://t.co/aTExLf6xGT reageer retweet
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:09 schreef vosss het volgende:
Cecotto heb ik altijd een bekende naam gevonden als ik die ergens hoorde. Geen idee waar ik die naam van moet kennen. Misschien een of andere film ofzo of een mafiabaas die zo heet of iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |