quote:
Die naam. Dan denk ik altijd ow Cecotto! Maar ik heb geen idee waar ik die naam van moet kennen verder.quote:5. Cecotto, Toro Rosso, 1:36.226, 30 laps
Ja, de vader. Teamgenoot van Senna bij Toleman. Dit is jr., de zoon.quote:
Geen Webber dus. En dus maar 1 dag in totaal voor de racecoureurs.quote:Red Bull's revised driver programme is as follows:
Wednesday 17 July
All Day: Antonio Felix Da Costa
Thursday 18 July
Morning: Antonio Felix Da Costa
Afternoon: Daniel Ricciardo
Friday 19 July
Morning: Carlos Sainz Jr
Afternoon: Sebastian Vettel
Cool. Ik kon het geheel niet plaatsen. Thanksquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, de vader. Teamgenoot van Senna bij Toleman. Dit is jr., de zoon.
Waarom mag Webber nou niet testen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Geen Webber dus. En dus maar 1 dag in totaal voor de racecoureurs.
quote:
Omdat het blijkbaar toch maar 1 dag is voor reguliere rijders om banden te testen.quote:They've made the change "following a clarification of the permitted programmes from Pirelli and the FIA".
Ergo Vettel wordt nog steeds voorgetrokken. Of zou het ermee te maken hebben dattie stoptquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
Omdat het blijkbaar toch maar 1 dag is voor reguliere rijders om banden te testen.
Beidequote:Op woensdag 17 juli 2013 13:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ergo Vettel wordt nog steeds voorgetrokken. Of zou het ermee te maken hebben dattie stopt
quote:Lotus have decided not to run Kimi Raikkonen at this week’s Young Driver Test as originally planned.
Instead of running Raikkonen on Friday Nicolas Prost will have another run in the car.
Trackside operations director Alan Permane said: “Once details of what race drivers were allowed to do here became apparent, we would have only been able to conduct a very limited programme with Kimi.
“If we were to run him, it would compromise the other development work we want to do with the car here.
“By running Nico again we’ll be able to build on the work already carried out and hopefully be in the best position to develop the E21 ahead of Budapest, whilst also conducting the necessary tyre testing for Pirelli.”
Red Bull have also scaled back the programme for their race drivers and will not run Mark Webber at the test.
Volgend jaar mogen de reguliere coureurs dat weer doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef Marks het volgende:
Het is toch raar dat hij (prost) dat zou moeten doen... Raar iets die young driver tests onder het huidige format. Het is van alles net niks.
Dat is een wijnrek voor onderweg, t blijven Fransen he!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef Rossdale het volgende:
Waarom rijdt/reed Nicolas Prost met zo'n rare stellage op zijn auto?
[ afbeelding ]
ze zijn alleen nog vergeten de wijnflessen er in te zettenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:12 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat is een wijnrek voor onderweg, t blijven Fransen he!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:12 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat is een wijnrek voor onderweg, t blijven Fransen he!
Hahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:38 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Dit stond ook nog op de Lotus:
[ afbeelding ]
quote:Apologies for the delay there, I was listening to Christian Horner being interviewed. He's just said on Sky Sports News that "essentially, probably" the choice to replace Mark Webber is between just two drivers - Daniel Ricciardo and Kimi Raikkonen. That's Jean-Eric Vergne out of the running then...
Dat is al snel beslist, Vergne is toch niet slechter dan Ricciardo maar marketing technisch ligt Frankrijk natuurlijk niet zo lekker voor Red Bull (of is het inmiddels wel te koop daar?)quote:
Met nog 45 minuten te gaan.quote:
twitter:OfficialSF1Team twitterde op woensdag 17-07-2013 om 17:29:1030 minutes left of day one at the #YDT @SilverstoneUK @RFrijns is out on track #pushpush reageer retweet
Dit had Reb Bull tijdens de vrije training van een race weekend ook. Ronald van Dam melde dat dit een nieuwe update was van Red Bull en dit nog nooit had gezien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef Rossdale het volgende:
Waarom rijdt/reed Nicolas Prost met zo'n rare stellage op zijn auto?
[ afbeelding ]
quote:Former HRT boss Colin Kolles tried to blackmail Mercedes chief Toto Wolff earlier this year, it has emerged.
We reported earlier that a conversation between Austrian Wolff and a then-unnamed former F1 team boss was "secretly recorded" and then threatened to be used against him.
Bild newspaper had said Wolff spoke negatively about his own boss, Ross Brawn, colleague Niki Lauda, and also Daimler chairman Dieter Zetsche, whilst divulging details of his clashing co-ownership of the Williams team.
A subsequent report by the magazine Sport Bild said Wolff had been taped in mid February this year by former HRT and Force India boss Kolles, in Barcelona.
That report said Kolles then threatened to release the details of their explosive conversation unless he paid a sum of money.
Reportedly, Wolff and Kolles have settled their dispute with the intervention of F1 supremo Bernie Ecclestone, while Mercedes has obtained a court order preventing the publication of the details of the conversation.
Sport1 said Kolles would not comment, and Mercedes also declined to comment.
The German news agency SID said Wolff could not be reached at time of publication.
Had al een bericht vanmorgen erover gelezen op een andere nieuwssite, maar daar stond niet bij wie ''die teambaas'' was. Kolles dus, en dat verbaasd me nietsquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:38 schreef sasquatsch het volgende:
Nog wat nieuws Kolles probeerde Wolff te chanteren
[..]
het lijkt erop dat er een aantal wel van Ross Brawn af wil, maar dat hij binnen het team op veel krediet kan rekenen, zeker omdat hij de renstal in 2009 gered heeftquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Had al een bericht vanmorgen erover gelezen op een andere nieuwssite, maar daar stond niet bij wie ''die teambaas'' was. Kolles dus, en dat verbaasd me nietsDe smerigste (ex)teambaas sinds het begin van het millennium
![]()
En Wolff, tsja, dit geeft nog maar eens aan dat er achter de schermen bij Mercedes iets totaal niet pluis is
Simpel, ze willen op zijn plaats zitten, een andere reden valt er bijna niet te bedenken, omdat Brawn als zeer goed bekend staatquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:34 schreef twiFight het volgende:
Ik zou niet weten waarom een team Brawn niet zou willen hebben.
Hij heeft toch nog (wat) aandelen in MGP of alles verkocht?quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:47 schreef Meike26 het volgende:
Als Brawn weg word gewerkt bij MGP, dan hoop ik dat hij naar Williams gaat, of anders McLaren. De mensen van Honda kennen hem denk ik ook nog wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |