Ik ga al weerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig, ik houd niet van verandering.
Of lurken in LIF.quote:
Jij gaat nergensquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee malle dat bedoelde ik helemaal niet, dan ga ik zelf wel weer hoor als je dat denkt
Ja mazzelquote:
Ja, spannend hequote:
Nee blijf maar hier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee malle dat bedoelde ik helemaal niet, dan ga ik zelf wel weer hoor als je dat denkt
Ja, ik ken de meesten al inderdaad. Allemaal heel leuk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee, je bent toch weleens geweest? Dus dan ken je er al een paar.
Welke film gaan jullie heen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ik ken de meesten al inderdaad. Allemaal heel leuk.
Dat is nog niet besloten, zou eigenlijk World War Z worden. Maar nu is er een aantal mensen dat niet per se naar de film hoeft, dus misschien belanden we wel ergens op een terras ofzo.quote:
Ook gezellig, al zou ik wel een filmpje willen kijken juist met zo een meet als FMT.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is nog niet besloten, zou eigenlijk World War Z worden. Maar nu is er een aantal mensen dat niet per se naar de film hoeft, dus misschien belanden we wel ergens op een terras ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |