quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
prachtigquote:
quote:
Was de film kapot? :squote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:10 schreef SGYENZO het volgende:
OMG, Monsterd University was kapot leuk. Memories.
Prima voorzover ik weet hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe gaat het met Lambiekje eigenlijk?
Lambiekjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe gaat het met Lambiekje eigenlijk?
kquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:19 schreef Dearest het volgende:
er stond zo'n pak wijn in de koelkast en ik dacht dat het gwn een soort goedkope dubbel friss washet smaakte ook gewoon niet naar wijn/alcohol dus ik dat halve pak leegzuipen
wie maakt er dan ook wijn in PAKKEN hoort in een fles :s
godverdomme ik voel 'm wel zeg
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:19 schreef Dearest het volgende:
er stond zo'n pak wijn in de koelkast en ik dacht dat het gwn een soort goedkope dubbel friss washet smaakte ook gewoon niet naar wijn/alcohol dus ik dat halve pak leegzuipen
Kom eens wat vaker kijken danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mooi
ik kom niet zo veel in BNW
wel interessant allemaal
quote:
ja maar dat is die goedkope shit altijd (of juist super zoetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Proefde je niet dat het veel minder zoet was?
duitse wijn zit vaak in pakkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:19 schreef Dearest het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja maar dat is die goedkope shit altijd (of juist super zoet) dus ik dacht ok whatever ik heb dorst ik zuip het wel op
godverdommeeeeee ik ben wazig
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja maar dat is die goedkope shit altijd (of juist super zoet) dus ik dacht ok whatever ik heb dorst ik zuip het wel op
Ja logisch. Zo snel naar binnen klokken ook, dat stijgt onmiddellijk naar je hoofd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee ik zit shrek te kijkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja logisch. Zo snel naar binnen klokken ook, dat stijgt onmiddellijk naar je hoofd.
Ga lekker even naar buiten anders. Beetje frisse lucht happen.
oh ja dan is het niet zo gek aangezien ik aan de fucking grens woon en mijn moeder altijd haar bodoschappen in fucking diustland doet :;')quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
duitse wijn zit vaak in pakken
huhquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:26 schreef zwerty het volgende:
Dearest wees maar blij dat het nog geen 1 januari is :s anders had ik dit naar de pliesie gestuurd
gr
Jij werd gister op TC gehosseld of niet heb ik gehoordquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh ja dan is het niet zo gek aangezien ik aan de fucking grens woon en mijn moeder altijd haar bodoschappen in fucking diustland doet :;')
Jij bent die stoerequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Jij werd gister op TC gehosseld of niet heb ik gehoord
nee hoe ko mje daarbij ;squote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Jij werd gister op TC gehosseld of niet heb ik gehoord
Helemaal nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:37 schreef SGYENZO het volgende:
Omg zwerty woont naast mijn wijkkleinste wereld ooit.
oh en dat moet meteen betekenen dat ik gehosseld word ;s snap t niquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:37 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment werd de TC echt een drama haha
Ja heb ik van hezdunnah gehoordquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh en dat moet meteen betekenen dat ik gehosseld word ;s snap t ni
hahaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Wordt wat afgehosseld op TC ermagherd
nah de enige niet-mocro had mijn wapp gekregen maar die heb ik ook alweer geblokkeerdquote:
hosselaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
nah de enige niet-mocro had mijn wapp gekregen maar die heb ik ook alweer geblokkeerd
hoe heb je ze ontmoetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
nah de enige niet-mocro had mijn wapp gekregen maar die heb ik ook alweer geblokkeerd
Wat een bitch ben je tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
neej. vvtquote:
snap je wat ik bedoelquote:
hihi jaaquote:
hij zei dat we getrouwd waren.quote:
nou sorry maar als je dingen zegt van ''stuur eens foto's met wat minder kleding dan? of wil je niet geneukt wordenquote:
ananas ;squote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
nou sorry maar als je dingen zegt van ''stuur eens foto's met wat minder kleding dan? of wil je niet geneukt worden'' vraag je er wel een beetje om
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
nou sorry maar als je dingen zegt van ''stuur eens foto's met wat minder kleding dan? of wil je niet geneukt worden'' vraag je er wel een beetje om
als ik er wel om vroeg had ik hem niet geblokkeerd hé slimmerdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef Rozzje het volgende:
[..]![]()
Ja dat kan ik wel begrijpen maar je vroeg er zelf niet om of wel?
Ja dat weet ik..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
als ik er wel om vroeg had ik hem niet geblokkeerd hé slimmerd
xP xPquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:02 schreef zwerty het volgende:
Echt leuk als iemand Anna heet dat diegene dan zichzelf annanas kan noemen ipv ananas
x'D
Haha lol XDquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:02 schreef zwerty het volgende:
Echt leuk als iemand Anna heet dat diegene dan zichzelf annanas kan noemen ipv ananas
x'D
wrm is vvt opeens in tc :Squote:
tax werkt toch bij vliegveld :Squote:
okeeejjquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kweenie ;s ben vnv tussen half 7 en ... weetniet weg
denk dak er rond 21.30 wel weer ben gr
quote:
okay xDD illll be ther 4 yaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
okeyy bish better be aweek when i am there ;s
ik neuk niej me jouwquote:
nou sorry hoor rita waar is henk dan die houdt ook wel van wat geile seks hoor :squote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
toto wat doe je nou jij bent egt stout xP
kan tog gwnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw dan kan iedereen meegenieten
doe tog es normaal joh gek wijfquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nou sorry hoor rita waar is henk dan die houdt ook wel van wat geile seks hoor :s
Terechten kloacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:06 schreef zwerty het volgende:
En toto klaagt steeds over het niveau in de SC
en over iedereens spellingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:06 schreef zwerty het volgende:
En toto klaagt steeds over het niveau in de SC
^quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Sof neukt alleen zichzelf :S :S
ik wel met uitzondering van nu ;squote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niemand hier kan fatsoenlijk Nederlands nee.
oh ik zal tegen tax zeggen dat ie de webcams dan even moet weghalenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
seks is iets intiems, ik hoef geen live publiek
Nou dat zag er toen op de TC wel anders uit!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
seks is iets intiems, ik hoef geen live publiek
stoute Tax :S :Squote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik zal tegen tax zeggen dat ie de webcams dan even moet weghalen
Ik zwem niet, ik bak in de zon.quote:
hmm?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nou dat zag er toen op de TC wel anders uit!
Ik welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niemand hier kan fatsoenlijk Nederlands nee.
Jullie waren een tijdje terug met z'n 2 op de cam in zo'n tinychat, een drankspelletje aan het doen. Jullie waren praktisch aan het droogneuken.quote:
Maandag weerquote:
Geloof er helemaal niks van.quote:
droogneuken is nog geen neukenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jullie waren een tijdje terug met z'n 2 op de cam in zo'n tinychat, een drankspelletje aan het doen. Jullie waren praktisch aan het droogneuken.
Mierenneukertquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
droogneuken is nog geen neuken
Spannend he?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:11 schreef Toto69 het volgende:
droogneuken op de bank in de woonkamer terwijl je schoonouders elk moment binnen konden komengvd
herkenbaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:11 schreef Toto69 het volgende:
droogneuken op de bank in de woonkamer terwijl je schoonouders elk moment binnen konden komengvd
quote:
Rooie mieren bijten, das nog erger.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die zijn klein en kriebelen
samen douchen en dan wordt er gevraagd of we de boel wel heel houdenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
of in de badkamer bezig zijn met elkaar en dan die moeder die op de deur klopt "HALLO IK MOET ER EVEN BIJ"
oh nee: "OI IK MOAT DR FF BIE
in bed liggen en m'n ouders die thuis komen met eten voor ons... gvdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
samen douchen en dan wordt er gevraagd of we de boel wel heel houden
dion :squote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:11 schreef Toto69 het volgende:
naakt in bed liggen en een moeder die steeds de deur open trekt om wat te vragenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
in bed liggen en m'n ouders die thuis komen met eten voor ons... gvd
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naakt in bed liggen en een moeder die steeds de deur open trekt om wat te vragen
vieserdquote:
toto gaat helemaal los, wist niet dat jij zo seksueel actief wasquote:
Bezig zijn terwijl die broer binnenkomtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in een attractie in disney aan elkaar zitten![]()
Dion is een naam voor jongens.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
daarmee heb ik gelukkig alleen maar gezoend maar da was in 2011 bitchez
jij wintquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bezig zijn terwijl die broer binnenkomt
Wejoo, dat is godslastering.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
toto gaat helemaal los, wist niet dat jij zo seksueel actief was
praktisch neuken tegen die kerk aan midden in almelo :s
Eh ik had een half jaar een vriendin ehquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
toto gaat helemaal los, wist niet dat jij zo seksueel actief was
praktisch neuken tegen die kerk aan midden in almelo :s
dit was 'n meisjequote:
Was meer een algemene opmerking, ik wist wel dat het hier over een dame ging.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eh ik had een half jaar een vriendin eh
[..]
dit was 'n meisje
GELUKKIGquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Was meer een algemene opmerking, ik wist wel dat het hier over een dame ging.
als ik seks heb als ik ongesteld ben ligt niet het hele bed onder hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
m'n bed vol bloed hebben omdat ze gvd nog ongesteld bleek te zijn
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een echte kapitein vaart ook op de rode zee ToTo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja mijn ma wilde me bijna vermoorden iigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik seks heb als ik ongesteld ben ligt niet het hele bed onder hoor
Maar mijn ma was er minder blij mee MaUsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een echte kapitein vaart ook op de rode zee ToTo.
wanneer dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eh ik had een half jaar een vriendin eh
[..]
dit was 'n meisje
WTFquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
wanneer dan?
bj geven in de trein in een lege coupé en dat dan die kaartjesknipper binnenkomtgelukkig hoorden we hem van een afstandje zodat hij het hele zaakje kon inpakken but still
Bonniequote:
Who cares, je bent fucking ouder dan 12, je kan toch je eigen bed verschonen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar mijn ma was er minder blij mee MaUs
True, maja ouders héquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Who cares, je bent fucking ouder dan 12, je kan toch je eigen bed verschonen.
omdat je seks had of alleen om het bloed?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja mijn ma wilde me bijna vermoorden iig
Oudersquote:
ja ik ben er hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef Toto69 het volgende:
Is dit het foute uurtje of zo? Vertel je wildste seks verhalen
bloed, 1e weet ze namelijk niet, ik heb gezegd dat haar knie open lag (was ook zo)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat je seks had of alleen om het bloed?
+1quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
OudersIk ben zelfstandig genoeg om op mijzelf te gaan wonen, maar skere tijden G.
quote:
waarom weet ze niet dat je seks hebt? Of mag dat niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bloed, 1e weet ze namelijk niet, ik heb gezegd dat haar knie open lag (was ook zo)
Ik ga mijn ouders echt niet vertellen wat ik doe met mijn leven hoor, die zoeken het lekker uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom weet ze niet dat je seks hebt? Of mag dat niet?
ik had ook een half jaar een relatie ja :squote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
surprising*
eigenlijk niks, typisch osuchi die bj's
nee snap ik maar een beetje ouder weet wel wanneer een kind seks heeft, nja mijn bed kraakt als de netenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga mijn ouders echt niet vertellen wat ik doe met mijn leven hoor, die zoeken het lekker uit.
Komt er nog wel opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:20 schreef Rozzje het volgende:
Kkr lijers
Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
het is surprising idiootquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik had ook een half jaar een relatie ja :s
en het is echt wel suprising
mijn ouders weten dat gelukkig niet en hoeven ze ook niet te wetenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee snap ik maar een beetje ouder weet wel wanneer een kind seks heeft, nja mijn bed kraakt als de neten
Ik had gister besteld ja zou vandaag binnen moeten hebben ;squote:
of ze weten het wel maar houden hun mond eroverquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mijn ouders weten dat gelukkig niet en hoeven ze ook niet te weten
leuuukkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
OMG YES vriendin van me heeft rijbewijs gehaald. En andere vriendin had hem al. En nu gaan we dus naar Parijs. Maar die ene wilde alleen rijden als die andere vriendin ook rijbewijs had.
WHOOOOP
Die mensen die bij ons zatenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in een attractie in disney aan elkaar zitten![]()
nee weten het echt nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of ze weten het wel maar houden hun mond erover
Nicequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
OMG YES vriendin van me heeft rijbewijs gehaald. En andere vriendin had hem al. En nu gaan we dus naar Parijs. Maar die ene wilde alleen rijden als die andere vriendin ook rijbewijs had.
WHOOOOP
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mijn ouders weten dat gelukkig niet en hoeven ze ook niet te weten
maar jij had toch ook je rijbewijs xPquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
inb4 maar jij had toch ook je rijbewijs XD
Ja ik krijg een heel apart gevoel van binnen!quote:
zo slechtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef Taexon het volgende:
Als we toch bezig zijn....
Alles hier in de op
SEX / [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #21
Brb rijden
mijn ouders niet :squote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
don't lie, iedereen weet dat jij bj's geeft
ja gvdquote:
Die hond afgemaakt?quote:Ben je lekker alleen thuis met je vriendin en vervolgens krijg je zin om het een en ander te doen op de bank.
Ben je uitgekleed en lig je half in elkaar komt ineens de hond heel blij op ons afspringen.
Ik als een gek natuurlijk zorgen dat de hond niet bij mijn edele delen kan komen en vervolgens hem maar even in de bench gezet zodat hij ons niet kon storen.
Zijn we vervolgens nog geen 30 seconde bezig en besluit die om maar eens flink te gaan piepen en janken, handig dat werkt ook niet echt mee
Boven maar afgemaakt.
ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
That feel when je als vader zijnde er achter komt dat je dochter BJ's doet. Lijkt me echt vreselijk.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
That feel when je als vader zijnde er achter komt dat je dochter BJ's doet. Lijkt me echt vreselijk.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
net als moeders zich moeten voelen als hun zoon beft.
Ermagherd
Fixedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
That feel when je als dochter zijnde er achter komt dat je ouders weten dat hun dochter BJ's doet. Lijkt me echt vreselijk.
Als jij het maar je zin hebt,quote:
minderquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
Zou dat gevoel minder erg zijn dan wanneer je kind neukt of juist erger?
Dus stel jij hebt een dochter die BJ's doet dan krijg je een minder raar gevoel dan wanneer ze een lul in haar kut duwt?quote:
Haha die woordkeuzequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus stel jij hebt een dochter die BJ's doet dan krijg je een minder raar gevoel dan wanneer ze een lul in haar kut duwt?
Minder erg, dat voelt toch 'natuurlijker'quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
Zou dat gevoel minder erg zijn dan wanneer je kind neukt of juist erger?
zelfde denk ik, seks is seksquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus stel jij hebt een dochter die BJ's doet dan krijg je een minder raar gevoel dan wanneer ze een lul in haar kut duwt?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Met jouw woordkeuze is het een ander verhaal ja, maar hou het op neuken en het is (nauwelijks) geen probleem.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoezo natuurlijker? Seks is seks toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Minder erg, dat voelt toch 'natuurlijker'
Ik weet niet, orale seks voelt gewoon minder natuurlijk voor mij, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoezo natuurlijker? Seks is seks toch?
maar met orale seks wordt penetratie makkelijker imo dus is het toch juist natuurlijk?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet, orale seks voelt gewoon minder natuurlijk voor mij, maar dat kan ook aan mij liggen.
Hmm ja is wel waar. Maar daarnet dacht ik even aan alleen een blowjob ofzo, dus zonder neuken daarna.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar met orale seks wordt penetratie makkelijker imo dus is het toch juist natuurlijk?
Seks is gewoon een goed onderwerp ja!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:40 schreef chapel24 het volgende:
He verassend, het gespreksonderwerp is hier weer eens seks..
Wat is JNG toch leuk
ach so, nja het kan dus zal het wel natuurlijk zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmm ja is wel waar. Maar daarnet dacht ik even aan alleen een blowjob ofzo, dus zonder neuken daarna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |