Ik ga mijn ouders echt niet vertellen wat ik doe met mijn leven hoor, die zoeken het lekker uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom weet ze niet dat je seks hebt? Of mag dat niet?
ik had ook een half jaar een relatie ja :squote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
surprising*
eigenlijk niks, typisch osuchi die bj's
nee snap ik maar een beetje ouder weet wel wanneer een kind seks heeft, nja mijn bed kraakt als de netenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga mijn ouders echt niet vertellen wat ik doe met mijn leven hoor, die zoeken het lekker uit.
Komt er nog wel opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:20 schreef Rozzje het volgende:
Kkr lijers
Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
het is surprising idiootquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik had ook een half jaar een relatie ja :s
en het is echt wel suprising
mijn ouders weten dat gelukkig niet en hoeven ze ook niet te wetenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee snap ik maar een beetje ouder weet wel wanneer een kind seks heeft, nja mijn bed kraakt als de neten
Ik had gister besteld ja zou vandaag binnen moeten hebben ;squote:
of ze weten het wel maar houden hun mond eroverquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mijn ouders weten dat gelukkig niet en hoeven ze ook niet te weten
leuuukkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
OMG YES vriendin van me heeft rijbewijs gehaald. En andere vriendin had hem al. En nu gaan we dus naar Parijs. Maar die ene wilde alleen rijden als die andere vriendin ook rijbewijs had.
WHOOOOP
Die mensen die bij ons zatenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in een attractie in disney aan elkaar zitten![]()
nee weten het echt nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of ze weten het wel maar houden hun mond erover
Nicequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
OMG YES vriendin van me heeft rijbewijs gehaald. En andere vriendin had hem al. En nu gaan we dus naar Parijs. Maar die ene wilde alleen rijden als die andere vriendin ook rijbewijs had.
WHOOOOP
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mijn ouders weten dat gelukkig niet en hoeven ze ook niet te weten
maar jij had toch ook je rijbewijs xPquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:23 schreef supersof het volgende:
inb4 maar jij had toch ook je rijbewijs XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |