Ja ik krijg een heel apart gevoel van binnen!quote:
zo slechtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef Taexon het volgende:
Als we toch bezig zijn....
Alles hier in de op
SEX / [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #21
Brb rijden
mijn ouders niet :squote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
don't lie, iedereen weet dat jij bj's geeft
ja gvdquote:
Die hond afgemaakt?quote:Ben je lekker alleen thuis met je vriendin en vervolgens krijg je zin om het een en ander te doen op de bank.
Ben je uitgekleed en lig je half in elkaar komt ineens de hond heel blij op ons afspringen.
Ik als een gek natuurlijk zorgen dat de hond niet bij mijn edele delen kan komen en vervolgens hem maar even in de bench gezet zodat hij ons niet kon storen.
Zijn we vervolgens nog geen 30 seconde bezig en besluit die om maar eens flink te gaan piepen en janken, handig dat werkt ook niet echt mee
Boven maar afgemaakt.
ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
That feel when je als vader zijnde er achter komt dat je dochter BJ's doet. Lijkt me echt vreselijk.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
That feel when je als vader zijnde er achter komt dat je dochter BJ's doet. Lijkt me echt vreselijk.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
net als moeders zich moeten voelen als hun zoon beft.
Ermagherd
Fixedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
That feel when je als dochter zijnde er achter komt dat je ouders weten dat hun dochter BJ's doet. Lijkt me echt vreselijk.
Als jij het maar je zin hebt,quote:
minderquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
Zou dat gevoel minder erg zijn dan wanneer je kind neukt of juist erger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |