Haha die woordkeuzequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus stel jij hebt een dochter die BJ's doet dan krijg je een minder raar gevoel dan wanneer ze een lul in haar kut duwt?
Minder erg, dat voelt toch 'natuurlijker'quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
Zou dat gevoel minder erg zijn dan wanneer je kind neukt of juist erger?
zelfde denk ik, seks is seksquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus stel jij hebt een dochter die BJ's doet dan krijg je een minder raar gevoel dan wanneer ze een lul in haar kut duwt?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Met jouw woordkeuze is het een ander verhaal ja, maar hou het op neuken en het is (nauwelijks) geen probleem.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoezo natuurlijker? Seks is seks toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Minder erg, dat voelt toch 'natuurlijker'
Ik weet niet, orale seks voelt gewoon minder natuurlijk voor mij, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoezo natuurlijker? Seks is seks toch?
maar met orale seks wordt penetratie makkelijker imo dus is het toch juist natuurlijk?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet, orale seks voelt gewoon minder natuurlijk voor mij, maar dat kan ook aan mij liggen.
Hmm ja is wel waar. Maar daarnet dacht ik even aan alleen een blowjob ofzo, dus zonder neuken daarna.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar met orale seks wordt penetratie makkelijker imo dus is het toch juist natuurlijk?
Seks is gewoon een goed onderwerp ja!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:40 schreef chapel24 het volgende:
He verassend, het gespreksonderwerp is hier weer eens seks..
Wat is JNG toch leuk
ach so, nja het kan dus zal het wel natuurlijk zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmm ja is wel waar. Maar daarnet dacht ik even aan alleen een blowjob ofzo, dus zonder neuken daarna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |