quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
prachtigquote:
quote:
Was de film kapot? :squote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:10 schreef SGYENZO het volgende:
OMG, Monsterd University was kapot leuk. Memories.
Prima voorzover ik weet hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe gaat het met Lambiekje eigenlijk?
Lambiekjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe gaat het met Lambiekje eigenlijk?
kquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:19 schreef Dearest het volgende:
er stond zo'n pak wijn in de koelkast en ik dacht dat het gwn een soort goedkope dubbel friss washet smaakte ook gewoon niet naar wijn/alcohol dus ik dat halve pak leegzuipen
wie maakt er dan ook wijn in PAKKEN hoort in een fles :s
godverdomme ik voel 'm wel zeg
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:19 schreef Dearest het volgende:
er stond zo'n pak wijn in de koelkast en ik dacht dat het gwn een soort goedkope dubbel friss washet smaakte ook gewoon niet naar wijn/alcohol dus ik dat halve pak leegzuipen
wie maakt er dan ook wijn in PAKKEN hoort in een fles :s
godverdomme ik voel 'm wel zeg
Kom eens wat vaker kijken danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mooi
ik kom niet zo veel in BNW
wel interessant allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |