quote:
ja maar dat is die goedkope shit altijd (of juist super zoetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Proefde je niet dat het veel minder zoet was?
duitse wijn zit vaak in pakkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:19 schreef Dearest het volgende:
er stond zo'n pak wijn in de koelkast en ik dacht dat het gwn een soort goedkope dubbel friss washet smaakte ook gewoon niet naar wijn/alcohol dus ik dat halve pak leegzuipen
wie maakt er dan ook wijn in PAKKEN hoort in een fles :s
godverdomme ik voel 'm wel zeg
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja maar dat is die goedkope shit altijd (of juist super zoet) dus ik dacht ok whatever ik heb dorst ik zuip het wel op
godverdommeeeeee ik ben wazig
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja maar dat is die goedkope shit altijd (of juist super zoet) dus ik dacht ok whatever ik heb dorst ik zuip het wel op
Ja logisch. Zo snel naar binnen klokken ook, dat stijgt onmiddellijk naar je hoofd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee ik zit shrek te kijkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja logisch. Zo snel naar binnen klokken ook, dat stijgt onmiddellijk naar je hoofd.
Ga lekker even naar buiten anders. Beetje frisse lucht happen.
oh ja dan is het niet zo gek aangezien ik aan de fucking grens woon en mijn moeder altijd haar bodoschappen in fucking diustland doet :;')quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
duitse wijn zit vaak in pakken
huhquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:26 schreef zwerty het volgende:
Dearest wees maar blij dat het nog geen 1 januari is :s anders had ik dit naar de pliesie gestuurd
gr
Jij werd gister op TC gehosseld of niet heb ik gehoordquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh ja dan is het niet zo gek aangezien ik aan de fucking grens woon en mijn moeder altijd haar bodoschappen in fucking diustland doet :;')
Jij bent die stoerequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Jij werd gister op TC gehosseld of niet heb ik gehoord
nee hoe ko mje daarbij ;squote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Jij werd gister op TC gehosseld of niet heb ik gehoord
Helemaal nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:37 schreef SGYENZO het volgende:
Omg zwerty woont naast mijn wijkkleinste wereld ooit.
oh en dat moet meteen betekenen dat ik gehosseld word ;s snap t niquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:37 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment werd de TC echt een drama haha
Ja heb ik van hezdunnah gehoordquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh en dat moet meteen betekenen dat ik gehosseld word ;s snap t ni
hahaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Wordt wat afgehosseld op TC ermagherd
nah de enige niet-mocro had mijn wapp gekregen maar die heb ik ook alweer geblokkeerdquote:
hosselaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
nah de enige niet-mocro had mijn wapp gekregen maar die heb ik ook alweer geblokkeerd
hoe heb je ze ontmoetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
nah de enige niet-mocro had mijn wapp gekregen maar die heb ik ook alweer geblokkeerd
Wat een bitch ben je tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
neej. vvtquote:
snap je wat ik bedoelquote:
hihi jaaquote:
hij zei dat we getrouwd waren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |