abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:35:12 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_128862099

quote:
Venezuelan Asylum Achieved, Snowden reveals UFO Documents

Edward Snowden, the leaker of NSA surveillance documents, was granted asylum in Venezuela on Friday. With safe harbors in sight, Snowden was willing to share shocking and world-shattering exclusive secret government documents with The Internet Chronicle.

Snowden’s testimony was as follows:
“The highest levels of government don’t know what to do about UFOs, and the official story that they are all merely weather balloons or natural phenomena has been clearly dismissed. If anything, these documents speak about UFOs as if they are surely guided by an intelligence beyond our own. As it turns out, the most credible and inexplicable sightings are of vehicles that have been spotted leaving the sea floor at hydrothermal vents and directly entering solar orbit . . .

“Because ballistic missile tracking systems and deep-sea sonar are kept as state secrets, scientists don’t have access to data about these objects. However, most of the contractors at DARPA are sure that there is a species more intelligent than homo sapiens living in the mantle of the Earth. It makes sense, if you think about it, because that is the only place where conditions have been more or less stable for billions of years. Extremophiles may live at different temperatures than us, but they have been able to thrive and develop intelligence at a seemingly accelerated rate. That’s not true, because they’ve simply evolved at the same rate, but without many of the vicissitudes which set back surface life . . .

“The president receives daily briefings about their activities. Analysts believe their technology to be so far advanced that we stand little chance of survival in any potential war. The general sentiment is that we are but ants from their perspective, so there is little chance they would empathize or attempt to communicate with us, and the current contingency plan is to detonate nuclear weapons in deep caverns to ‘sting’ the foe we have no hope of destroying in hopes it would discourage further attacks.”

Critics may allege that what the 30-year-old former NSA and CIA contractor can state with authority about our ultraterrestrial neighbors is already well-known. But the Ground-Penetrating Radar, or GPR, scans, which The Internet Chronicle has shared and confirmed with sources within intelligence community, will only serve to underscore popular bitterness over strategically timed earthquakes and tsunamis.

Just as PRISM shined a new light on goings-on in NSA’s ECHELON computer systems, revealed in the 1990s, the vast complexes of underground cities – laser-etched from pure diamond – apparent in the GPR scans will transform public debate about the balance between liberty and security.
bron
mmm.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:36:20 #2
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_128862117
En daaaar gaat zijn geloofwaardigheid
pi_128862161
Zou het best cool vinden :D
pi_128862281
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:36 schreef Woelwater het volgende:
Snowden's geloofwaardigheid of die van de bron?
Probeer maar eens een serieuzere bron te vinden die dit nieuws meldt.
Alpha kenny one
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:43:37 #5
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_128862299
Ik kan me niet voorstellen dat dit van hem afkomstig is.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:43:44 #6
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_128862304
Van dezelfde bron: "Vatican Forces Storm Dome of the Rock, Pope names Snowden Messiah" en "Snowden Granted Sainthood" :P
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:44:20 #7
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_128862315
En snowden zou zoiets natuurlijk speciaal aan de chronicle melden?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_128862357
Waarom het document met waar het in staat, publiekelijk beschikbaar maken?
Dat zou goed lekken zijn.
pi_128862379
Snowdon was verder niet meer dan een contract-werknemr voor een toeleverancier van de NSA...
het is al zorgwekkend genoeg dat hij kennelijk toegang tot een behoorlijk groot aantal classified documenten had (net als dat met Bradley Manning het grootste probleem was, de vrijwel onbeperkte toegang tot database met informatie die een geheimhoudingstatus had, al was dat bij Bradley Manning eigenlijk vooral informatie met een reatief lage classificiatie, en ook bij Snowdon waren het niet grote geheimen maar veel dingen die eigenlijk inofficieel wel bekend waren, maar nooit 'officieel' bevestigd).

Het is onzin om Snowdon te presenteren als en 'Alwetend' iemand en wat ik lees over een eventuele UFO-uitspraak _als_ hij die werkelijk gedaan heeft (het artikel geeft geen letterlijke quote maar meer iets van 'horen zeggen'), is het ook niets beijzinders, een mening over wat 'DARPA-edewerkers zelf dan weer zouden denken over het mogelijk bestaan van een intelligente levensvorm.

Overigens, als ik de NSA zou zijn en bijvoorbeeld behoefte hebben iemand als Snowdon in een kwaad daglicht te stellen en ongeloofwaardig te maken; Zou ik zulke soort FUD-berichten op de intrawebs gaan verspreiden, en hopen dat de copy-past maffia ze verder verspreid en geloofwaardigheid geeft
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_128862400
Pacific Rim?
dude here
pi_128862424
Snowden had toegang tot het PRISM systeem als contractant. Hij had niet de sleutel tot Obama's persoonlijk archief gekregen ofzo. Sowieso is dit de grootste kul die ik ooit gehoord heb, maar als het waar is, dan was Snowden niet in de positie om dit te weten.
wazza!
pi_128862472
Je weet dat dit uit de SHITPOST categorie van de site is? Dus fake?
dude here
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:56:10 #13
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_128862554
Lambiekje. Altijd even kritisch, hij laat zich niets wijsmaken. Daarom is hij altijd zo goed in staat de Waarheid te zien die niemand anders ziet.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_128862655
Fake UFO landings coming soon folks! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:05:07 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128862693
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:43 schreef Flurry het volgende:
Van dezelfde bron: "Vatican Forces Storm Dome of the Rock, Pope names Snowden Messiah" en "Snowden Granted Sainthood" :P
:D
is hij nog niet zalig verklaard? :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_128862725
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:51 schreef nutoj het volgende:
Dit dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:12:53 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128862883
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:06 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dit dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J Bieber dood?
las op FP dat hij net weer een of andere nachtclub was uitgedonderd..
JUP super betrouwbaar, echt een mooie humor site dus *O*
pi_128862976
Wat een gefaal weer _O-
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:29:04 #19
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_128863234
:')
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 10:33:56 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_128863346
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:47 schreef RM-rf het volgende:
Snowdon was verder niet meer dan een contract-werknemr voor een toeleverancier van de NSA...
het is al zorgwekkend genoeg dat hij kennelijk toegang tot een behoorlijk groot aantal classified documenten had (net als dat met Bradley Manning het grootste probleem was, de vrijwel onbeperkte toegang tot database met informatie die een geheimhoudingstatus had, al was dat bij Bradley Manning eigenlijk vooral informatie met een reatief lage classificiatie, en ook bij Snowdon waren het niet grote geheimen maar veel dingen die eigenlijk inofficieel wel bekend waren, maar nooit 'officieel' bevestigd).

Het is onzin om Snowdon te presenteren als en 'Alwetend' iemand en wat ik lees over een eventuele UFO-uitspraak _als_ hij die werkelijk gedaan heeft (het artikel geeft geen letterlijke quote maar meer iets van 'horen zeggen'), is het ook niets beijzinders, een mening over wat 'DARPA-edewerkers zelf dan weer zouden denken over het mogelijk bestaan van een intelligente levensvorm.

Overigens, als ik de NSA zou zijn en bijvoorbeeld behoefte hebben iemand als Snowdon in een kwaad daglicht te stellen en ongeloofwaardig te maken; Zou ik zulke soort FUD-berichten op de intrawebs gaan verspreiden, en hopen dat de copy-past maffia ze verder verspreid en geloofwaardigheid geeft
Nou, dat is dus gelukt .
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:34:24 #21
33189 RM-rf
1/998001
pi_128863358
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

J Bieber dood?
las op FP dat hij net weer een of andere nachtclub was uitgedonderd..
het lijkt me best waarschijnlijk dat Bieber idd allang dood is en vervangen door een Hologram, welke kennelijk nog een beetje buggy is (wat verklaard dat het hologram in een emmer van een restaurant stond te pissen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:34:48 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128863371
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

is hij nog niet zalig verklaard? :P
http://www.chronicle.su/s(...)n-granted-sainthood/

lol ja dus _O-

@lambiekje post je ook dingen op die site, lijkt me echt iets voor jou :)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:36:11 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_128863399
Gelukkig geeft dit niet aan dan ons aller Lambiekje echt alles gelooft, als het maar niet geloofwaardig is. :').

Maar hij weet wel hoe de wereld echt in elkaar steekt hoor, zijn ogen zijn wijd open!

Man oh man :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:38:22 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128863451
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig geeft dit niet aan dan ons aller Lambiekje echt alles gelooft, als het maar niet geloofwaardig is. :').

Maar hij weet wel hoe de wereld echt in elkaar steekt hoor, zijn ogen zijn wijd open!

mocht ik ooit mijn dagelijkse dosis humor nodig hebben verkies ik dit boven Niburu.
_O- veeg me op!
pi_128866417
En weer broodje aap.

Lekker bezig weer.
Conscience do cost.
pi_128866543
Geen UFO's, maar we worden ook in de gaten gehouden door stealth drones. Dat zal wel dichter bij de waarheid zitten.

Stealth drones (moeilijk zichtbaar voor radar, maar niet voor het menselijk oog) bestaan al, zou mij niets verbazen als die ook boven Nederland gevlogen hebben.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:29:27 #27
33189 RM-rf
1/998001
pi_128866896
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:18 schreef Resistor het volgende:

Stealth drones (moeilijk zichtbaar voor radar, maar niet voor het menselijk oog) bestaan al, zou mij niets verbazen als die ook boven Nederland gevlogen hebben.
drone's zijn sterk in opkomst en ook bv privepersonen kunnen deze laten vliegen, de luchtvaartwet laat er best veel ruimte voor, alhoewel je eigenlijk voor het maken van luchtopname's toestemming van het ministerie van Defensie nodig hebt.
('stealth' zegt overigens niet zoveel, doordat de dingen redelijk klein zijn zijn ze te klein voor radar, ze zijn nauwelijks groter dan een grote vogel )

In Duitsland hebben 5 lokale politiekorpsen en de federale Bundespolitzei (specifiek de anti-tereureenheid GSG-9) dronen in bezit en zetten deze in (onder meer bij demonstraties ter bewaking, maar ook bv bij omgevingsonderzoek na geweldsmisdrijven):

http://de.wikipedia.org/wiki/Polizei-Drohne
http://www.faz.net/aktuel(...)insatz-12130648.html

pi_128867003
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]

drone's zijn sterk in opkomst en ook bv privepersonen kunnen deze laten vliegen, de luchtvaartwet laat er best veel ruimte voor, alhoewel je eigenlijk voor het maken van luchtopname's toestemming van het ministerie van Defensie nodig hebt.

In Duitsland hebben 5 lokale politiekorpsen en de federale Bundespolitzei (specifiek de anti-tereureenheid GSG-9) dronen in bezit en zetten deze in (onder meer bij demonstraties ter bewaking, maar ook bv bij omgevingsonderzoek na geweldsmisdrijven):

http://de.wikipedia.org/wiki/Polizei-Drohne
http://www.faz.net/aktuel(...)insatz-12130648.html

[ afbeelding ]
Ik had het over Amerikaanse drones die hier en daar ongevraagd komen spioneren, en dat Snowden daar wat dingen over zou publiceren ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_Grumman_X-47B noem ik niet echt 'klein'.
Te klein voor een 'echt' vliegtuig, te groot om door de leken 'drone' genoemd te worden, niet echt een herkenbare vorm = UFO
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:35:11 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128867106
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:32 schreef Resistor het volgende:

[..]

Ik had het over Amerikaanse drones die hier en daar ongevraagd komen spioneren, en dat Snowden daar wat dingen over zou publiceren ;)

op zelfde site werd eerst al aangegeven dat hij door een drone kapot geschoten was in een ambasade..
dus...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:36:09 #30
33189 RM-rf
1/998001
pi_128867139
quote:

[..]

Grotere militaire vechtdrone's vliegen hier niet.... de voornaamste reden is overigens dat de amerikanen daar helemaal geen behoefte daaraan hebben, die zijn weinig geschikt voor bv informatiemissie's boven bewoond westers gebied en hebben een heel ander inzetgebied.

de door jou gepostte links is een 'proof of concept' waarvan nog maar betwijfeld kan worden of de toekomst daarin werkelijk ligt, erg duur en zwaar.. ikzelf vermoed dat juist de goedkope lichte drone's voor inlichtingen-taken een grotere opmars zullen hebben.
pi_128867318
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:36 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Grotere militaire vechtdrone's vliegen hier niet.... de voornaamste reden is overigens dat de amerikanen daar helemaal geen behoefte daaraan hebben, die zijn weinig geschikt voor bv informatiemissie's boven bewoond westers gebied en hebben een heel ander inzetgebied.

de door jou gepostte links is een 'proof of concept' waarvan nog maar betwijfeld kan worden of de toekomst daarin werkelijk ligt, erg duur en zwaar.. ikzelf vermoed dat juist de goedkope lichte drone's voor inlichtingen-taken een grotere opmars zullen hebben.
Laat ik het er maar op houden dat ik officieel niets weet. Onofficieel weet ik ook niet meer dan wat er op internet te vinden is ;)
X47-b is een 'publiek geheim' project, er zullen ook wel 'geheim geheim' projecten zijn.
http://www.theregister.co.uk/2011/08/05/flying_spy_drone/ is een voorbeeld van wat 'hobbyisten' kunnen, wat zouden de pro's van de NSA en andere diensten kunnen? Het moet een oceaan over kunnen met tegenwind, en dan met gevoelige apparatuur de boel afluisteren. Dat ga je niet redden met een dingetje met een spanwijdte van minder dan 2m.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:45:02 #32
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_128867421
Wat is je bron om precies te zijn Lambiekje?

Sorrie zag m al: http://www.chronicle.su/n(...)asylum-in-venezuela/
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:51:31 #33
33189 RM-rf
1/998001
pi_128867610
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:42 schreef Resistor het volgende:

[..]

Laat ik het er maar op houden dat ik officieel niets weet. Onofficieel weet ik ook niet meer dan wat er op internet te vinden is ;)
maar ik neem aan dat je ook een aantal dingen zelf kunt bedenken... vechtdrone's die ontwikkeld worden voor missie's in vijandelijke gebieden en van grote afstand bestuurd worden hebben andere eigenschappen dan bv soortgelijke drone's die voor informatiedoeleinden ingezet worden..
bv drone's die bedoeld worden om demonstraties te controleren of onderzoek te doen aan gebieden ...
Mogelijk ook bv drone's die bedoeld zijn voor ondersteuning bij achtervolgingen, wat in amerika nu vaak helikopters doen met nachtzichtapparaten

De typische reden drone's te benutten is vooral een kosten-aspect, deze zijn relatief goedkoop inzetbaar (zelfs als en inzet emerdere duizend euro's kost, is dat in vergelijk tot bv helicopters een schijntje)

In het typische spionagewerk is overigens eerder weinig nut voor drone's omdat ze toch wel opgemerkt kunnen worden... Het aloude afluisteren via 'bugs' is onvervangbaar, en zelfs het werken met 'bag jobs' doet de FBI nog steeds, al mag dat officieel niet.
'Bags jobs' is de term voor het inbreken zonder rechterlijke toestemming.. een mooi verhaal vind ik altijd dat een van de opvolgers van FBI-directeur Hoover na diens overlijden een rechter was, zonder direkte FBI ervaring. Op een van zn eerste werkdagen viel per ongeluk de deur van diens kantoor achter hem in het slot en moest hij een assistent vragen, naar ik meen Mark Felt, de latere 'Deep throat', die zonder veel moeite de deur die op slot zat open kreeg. De rechter vroeg vriendelijk 'hoe hij dat zo goed kon' waarop Felt moest lachen maar geen antwoord durfde te geven; dat was een belangrijke eigenschap in diens dertig jarige FBI-ervaring en alle FBI-agenten konden dit.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:26:06 #34
52357 Lambiekje
pi_128868712
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Lambiekje. Altijd even kritisch, hij laat zich niets wijsmaken. Daarom is hij altijd zo goed in staat de Waarheid te zien die niemand anders ziet.
Wie zegt dat ik het voor waar aan neem...
Het is vast een Sorcha Faal bericht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:34:09 #35
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_128869051
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je zette er in elk geval niet bij "wat een grappig hoax-bericht", en je postte het in BNW, niet in ONZ. Als je het niet voor waar aannam, waarom postte je het dan?

Maar je hebt wel deels gelijk: een Faal is het zeker.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:42:49 #36
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_128869323
http://www.guardian.co.uk(...)-files-whistleblower Hier staan 66 pagina's waarin Snowden antwoord geeft op vragen van burgers. Misschien komen de antwoorden daarin of zijn bepaalde antwoorden die mensen zoeken over het UFO fenomeen daar te vinden?

Je kan alleen maar per pagina zoeken op UFO's.

Dacht misschien vind iemand iets in de tijd die hij/zij over heeft.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 15:46:29 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_128874066
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:36 schreef HeatWave het volgende:

Zou hij de speld al kennen? :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 15:51:55 #38
249559 crew  Lavenderr
pi_128874327
Snowden wil het liefst voorlopig in Rusland blijven.
http://www.nu.nl/buitenla(...)siel-in-rusland.html
pi_128874461
quote:

[..]

:z
Conscience do cost.
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 15:56:21 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_128874550
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:42 schreef Spellmeista het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)-files-whistleblower Hier staan 66 pagina's waarin Snowden antwoord geeft op vragen van burgers. Misschien komen de antwoorden daarin of zijn bepaalde antwoorden die mensen zoeken over het UFO fenomeen daar te vinden?

Je kan alleen maar per pagina zoeken op UFO's.

Dacht misschien vind iemand iets in de tijd die hij/zij over heeft.
Thanks Spellmeista. Genoeg leesvoer voor een regenachtige dag.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 16:00:26 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128874753
Edward Snowden killed by drone strike on Ecuadorian embassy
sluit topic maar
  vrijdag 12 juli 2013 @ 16:43:34 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_128877178
quote:

[..]

Jaja, lul je er maar weer uit :P
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 16:53:11 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_128877699
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:00 schreef theguyver het volgende:
Edward Snowden killed by drone strike on Ecuadorian embassy
sluit topic maar
Wat vreemd dat de msm hier niets over zeggen :?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:59:06 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_128882169
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat vreemd dat de msm hier niets over zeggen :?
Waarom zouden ze? Het is een nep bericht. Nog minder waar dan de berichten van De Speld.
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 19:03:26 #45
249559 crew  Lavenderr
pi_128882362
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zouden ze? Het is een nep bericht. Nog minder waar dan de berichten van De Speld.
Ik was mijn sarcasmesmiley vergeten.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:14:55 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_128882836
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik was mijn sarcasmesmiley vergeten.
Ah vandaar :P
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:50:48 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128884108
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ah vandaar :P
echt waar he, heb me helemaal rot gelachen om die berichten :D
pi_128897593
Homo Sapiens in de aardmantel, levend bij drukken van Gigapascals.

Godverdomme, voor niets gestudeerd dus. -O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_128897608
quote:

Te klein voor een 'echt' vliegtuig, te groot om door de leken 'drone' genoemd te worden, niet echt een herkenbare vorm = UFO
Vliegtuigje van 6350 kg dat 2000 kg ammunitie mee kan nemen. Wow.

Vraagje aan de BNWers hier: wat heb je liever; VSAmerikaanse spionage middels PRISM of de lucht vol drones (al dan niet met wapens)?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 13 juli 2013 @ 03:16:41 #50
396386 sturmpie
for night & nature
pi_128897782
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
the most credible and inexplicable sightings are of vehicles that have been spotted leaving the sea floor at hydrothermal vents and directly entering solar orbit . . .
:O
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_128970081
Alsjeblieft zeg, kijk eens verder dan je neus lang is.

Syrian Dictator Bashar Al-Assad assassinated
Leeft nog gewoon.

President Obama assassinated by Tea Party House members
Leeft volgens mij ook nog. :')

Porn Legend Ron Jeremy Dead at 59
Nee. :'(

Justin Bieber Dead at 19
Eindelijk. :D
  maandag 15 juli 2013 @ 15:00:32 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128971314
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:24 schreef illusions het volgende:
Alsjeblieft zeg, kijk eens verder dan je neus lang is.

Syrian Dictator Bashar Al-Assad assassinated
Leeft nog gewoon.

President Obama assassinated by Tea Party House members
Leeft volgens mij ook nog. :')

Porn Legend Ron Jeremy Dead at 59
Nee. :'(

Justin Bieber Dead at 19
Eindelijk. :D
Ron Jeremy had laatst een zware operatie maar is al weer druk aan het werk hoor.
:P

en Justin, ik vind alles best... maar hij mag niet in de 27 club.
pi_128971381
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ron Jeremy had laatst een zware operatie maar is al weer druk aan het werk hoor.

Met andere woorden, die hele site slaat nergens op. Het is satire, geen realiteit. Als mensen dan kritisch gaan denken, vergeet dan vooral niet ook je vraagtekens te zetten bij nieuws uit een alternatieve bron, en niet alleen bij mainstream media.
  maandag 15 juli 2013 @ 15:04:39 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128971431
Snowden sells Data to USSR for $10 Billion
Snowden Reveals Second Shooter in Zimmerman Case
NSA Whistleblower Ed Snowden: Saddam Hussein did WTC 7
Snowden Omniscience Baffles World
enige echt interessante wat ik vond op die site was deze dame, graag naam e-mail telefoon nummer pm please
  maandag 15 juli 2013 @ 15:18:52 #55
52357 Lambiekje
pi_128971850
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Een Speld nieuwsbron. :)
  maandag 15 juli 2013 @ 15:20:11 #56
52357 Lambiekje
pi_128971886
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Met andere woorden, die hele site slaat nergens op. Het is satire, geen realiteit. Als mensen dan kritisch gaan denken, vergeet dan vooral niet ook je vraagtekens te zetten bij nieuws uit een alternatieve bron, en niet alleen bij mainstream media.
je moet altijd vraagtekens zetten bij alles.

Maar het is duidelijk dat het een satire blog is
pi_128972148
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je moet altijd vraagtekens zetten bij alles.

Maar het is duidelijk dat het een satire blog is
Uh, ja, maar jij bent toch de TS? :') Dit topic lijkt alsof je er serieus mee bezig bent en insinueert dat je een discussie over de inhoud van het artikel in je OP wilt houden.
  maandag 15 juli 2013 @ 15:38:32 #58
52357 Lambiekje
pi_128972434
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Uh, ja, maar jij bent toch de TS? :') Dit topic lijkt alsof je er serieus mee bezig bent en insinueert dat je een discussie over de inhoud van het artikel in je OP wilt houden.
Dat klopt Ik vond het leuk dat die link gelegd wordt ...
  Moderator maandag 15 juli 2013 @ 23:22:40 #59
249559 crew  Lavenderr
pi_128989354
Snowden kandidaat voor de Nobelprijs _O_
  maandag 15 juli 2013 @ 23:40:48 #60
359872 bouwesuperman
Vrees niet, mens en dier!
pi_128990092
Het is beter als Snowden omgelegd wordt
Ik ben bouwesuperman en red wat er te redden valt, zoals kuttopics.
  maandag 15 juli 2013 @ 23:41:46 #61
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_128990128
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:36 schreef Woelwater het volgende:
Je eigen geloofwaardigheid bedoel je.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:43 schreef falling_away het volgende:

[..]

Snowden's geloofwaardigheid of die van de bron?
Probeer maar eens een serieuzere bron te vinden die dit nieuws meldt.
  maandag 15 juli 2013 @ 23:59:37 #62
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_128990851
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Je eigen geloofwaardigheid bedoel je.

[..]

Ach, misschien bedoelde ik wel Lambiekjes geloofwaardigheid :+
Maar na 8min. was al duidelijk dat er geen serieuzere bron te vinden zou zijn, dus was het ook niet meer zo relevant..

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:51 schreef nutoj het volgende:
pi_128996139
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 23:40 schreef bouwesuperman het volgende:
Waarom?
★★★
  dinsdag 16 juli 2013 @ 08:32:19 #64
359872 bouwesuperman
pi_128996186
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 08:27 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Waarom?
Ik denk dat zijn verdere "ontdekkingen" voor wereldwijde onrust kunnen zorgen en Europa en de VS heel vijandig naar elkaar kunnen worden
pi_128996369
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 08:32 schreef bouwesuperman het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn verdere "ontdekkingen" voor wereldwijde onrust kunnen zorgen en Europa en de VS heel vijandig naar elkaar kunnen worden
Dus de realiteit maar verbergen?
★★★
  dinsdag 16 juli 2013 @ 08:48:29 #66
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_128996372
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

http://www.chronicle.su/s(...)n-granted-sainthood/

lol ja dus _O-

@lambiekje post je ook dingen op die site, lijkt me echt iets voor jou :)
Hij host die site. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_128996913
Heeft 'Snowden' echt iets over gepraat of info gelekt dat was niet al verkrijgbaar voor jaren al?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:31:29 #68
359872 bouwesuperman
pi_128997034
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 08:48 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dus de realiteit maar verbergen?
Is beter van wel
pi_129000607
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:23 schreef Tingo het volgende:
Heeft 'Snowden' echt iets over gepraat of info gelekt dat was niet al verkrijgbaar voor jaren al?
Vage zin. Ja, Snowden heeft iets gelekt ja, geheime documenten over PRISM. Maar nee, hij heeft niets gezegd over hyperintelligente aliens die in onze aardkorst leven onder een aantal kiloton druk.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:31 schreef bouwesuperman het volgende:

[..]

Is beter van wel
Jij snapt het nog niet helemaal. :')
  dinsdag 16 juli 2013 @ 11:59:35 #70
359872 bouwesuperman
pi_129000659
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Vage zin. Ja, Snowden heeft iets gelekt ja, geheime documenten over PRISM. Maar nee, hij heeft niets gezegd over hyperintelligente aliens die in onze aardkorst leven onder een aantal kiloton druk.

[..]

Jij snapt het nog niet helemaal. :')
Ik ben bang van wel, omdat ik zie dat deze informatie niemand goed heeft gedaan
  dinsdag 16 juli 2013 @ 12:01:10 #71
359872 bouwesuperman
pi_129000729
Straks valt de vs nog zuid-Amerika binnen om hem te arresteren en het vertrouwen in elkaar in de westerse wereld is ook wel redelijk weg. Oftewel door die publicaties een broedplaats voor conflicten
pi_129000822
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:59 schreef bouwesuperman het volgende:

[..]

Ik ben bang van wel, omdat ik zie dat deze informatie niemand goed heeft gedaan
Ik vind een realistisch bewustzijn wel degelijk goed. Het effect is voor jou misschien niet zichtbaar, en een langduriger en ingrijpenderer effect is misschien wel de vonk voor een revolutie. Ooit gehoord van the butterfly effect?

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:01 schreef bouwesuperman het volgende:
Straks valt de vs nog zuid-Amerika binnen om hem te arresteren en het vertrouwen in elkaar in de westerse wereld is ook wel redelijk weg. Oftewel door die publicaties een broedplaats voor conflicten
Dan zoeken ze toch echt verkeerd, hij zit in de transitzone van een vliegveld in Moskou. En hoe kom je erbij dat wederzijds vertrouwen tussen landen en staten iets goeds is? Waar corporaties regeren, is het tegendeel juist nodig.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 12:05:14 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129000847
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 23:40 schreef bouwesuperman het volgende:
idd komen de geheimen op straat. :o
niet dat ik hem dood wens, maar ik wil wel graag weten wat hij heeft wat de VS kan schaden :)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 12:46:54 #74
359872 bouwesuperman
pi_129002160
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

idd komen de geheimen op straat. :o
niet dat ik hem dood wens, maar ik wil wel graag weten wat hij heeft wat de VS kan schaden :)
Waarom willen jullie de VS altijd schaden?
Ik wil liever dat er nu weinig verandert, zo rijk hebben mensen nog nooit geleefd.
De westerse wereld is nu toch redelijk perfect?
  dinsdag 16 juli 2013 @ 12:47:18 #75
359872 bouwesuperman
pi_129002172
Wat willen jullie anders?
  Moderator dinsdag 16 juli 2013 @ 12:51:31 #76
249559 crew  Lavenderr
pi_129002326
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:01 schreef bouwesuperman het volgende:
Hij zit nog in Rusland dus dat zou zeer dom zijn.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 12:52:42 #77
359872 bouwesuperman
pi_129002366
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij zit nog in Rusland dus dat zou zeer dom zijn.
Maar hij gaat waarschijnlijk wel naar zuid-amerika
  dinsdag 16 juli 2013 @ 12:53:23 #78
359872 bouwesuperman
pi_129002398
Hij is trouwens niet in Rusland
Maar in transit zone
  Moderator dinsdag 16 juli 2013 @ 12:53:37 #79
249559 crew  Lavenderr
pi_129002409
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:52 schreef bouwesuperman het volgende:

[..]

Maar hij gaat waarschijnlijk wel naar zuid-amerika
Hij wil het wel, maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:09:27 #80
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129002986
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:46 schreef bouwesuperman het volgende:

[..]

Waarom willen jullie de VS altijd schaden?
Ik wil liever dat er nu weinig verandert, zo rijk hebben mensen nog nooit geleefd.
De westerse wereld is nu toch redelijk perfect?
waar staat dat in mijn zin?
  Moderator dinsdag 16 juli 2013 @ 13:17:04 #81
249559 crew  Lavenderr
pi_129003244
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

waar staat dat in mijn zin?
Dat staat er ook helemaal niet.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:26:33 #82
359872 bouwesuperman
pi_129003588
Ooh nee sorry er staat "waarmee hij de VS kan schaden"
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:27:14 #83
359872 bouwesuperman
pi_129003614
Maar sommige dingen moeten burgers gewoon niet weten
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:28:45 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129003686
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:27 schreef bouwesuperman het volgende:
Waarom niet?
Bedoel wie weet kunnen we na het uitlekken heel wat topics hier sluiten.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:31:25 #85
359872 bouwesuperman
pi_129003798
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waarom niet?
Bedoel wie weet kunnen we na het uitlekken heel wat topics hier sluiten.
Omdat dat onrust veroorzaakt. Ik denk dat er veel ergere dingen dan PRISM voor ons achtergehouden worden en waarschijnlijk is het beter als dat nooit uitlekt
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:36:21 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129004022
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:31 schreef bouwesuperman het volgende:

[..]

Omdat dat onrust veroorzaakt. Ik denk dat er veel ergere dingen dan PRISM voor ons achtergehouden worden en waarschijnlijk is het beter als dat nooit uitlekt
Dan komt er onrust.
Er is een groot verschil tussen liegen tegenover je stemmers over de plannen voor de komende paar jaar.

En gewoon informatie achter de hand houden, wat wel iedereen hoort te weten.
Noem maar even wat , de echte reden voor de inval op Irak en Afghanistan.
De echte moordenaars van JFK ( misschien wel cia of maffia )
Niet vrijgegeven feiten of 9/11

Ga zo maar door, en als er dan wat mensen in de cel verdwijnen zo be it.
En als er wat spionnen geliquideerd worden in buitenland, zo be it ( risico van het vak)
:)
  Moderator dinsdag 16 juli 2013 @ 13:41:20 #87
249559 crew  Lavenderr
pi_129004210
quote:
Ik begrijp wel wat je bedoelt.
We vermoeden allemaal dat er heel veel speelt waar wij geen weet van hebben.
En niet alleen in Amerika, maar over de hele wereld . Is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Denk ik.
pi_129004356
quote:
Ik wil alles weten.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 13:46:51 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129004437
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik wil alles weten.
ik ook ... mooi dat je het zegt, ik wil nog antwoord op mijn laatste post in Boston topic :P
pi_129004807
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik ook ... mooi dat je het zegt, ik wil nog antwoord op mijn laatste post in Boston topic :P
Alweer?
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:02:44 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129005148
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Alweer?
nog steeds!
ik citeer u zelf hierbij.
Ik wil alles weten.
  Moderator dinsdag 16 juli 2013 @ 14:02:46 #92
249559 crew  Lavenderr
pi_129005150
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Alweer?
Nog steeds? :P
pi_129005182
Wat is dat nu weer voor een communisten bron
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  dinsdag 16 juli 2013 @ 15:13:36 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129007561
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is dat nu weer voor een communisten bron
:D eerder een Noord Koreaanse Nieuws site.
pi_129029808
quote:

[..]

Dan zou het bericht niet in een bron staan die even betrouwbaar is als De Speld of The Onion.
  woensdag 17 juli 2013 @ 14:28:59 #96
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_129043964
LOL dit is een dikke hoax :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')