Hij zit nog in Rusland dus dat zou zeer dom zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:01 schreef bouwesuperman het volgende:
Straks valt de vs nog zuid-Amerika binnen om hem te arresteren en het vertrouwen in elkaar in de westerse wereld is ook wel redelijk weg. Oftewel door die publicaties een broedplaats voor conflicten

Maar hij gaat waarschijnlijk wel naar zuid-amerikaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zit nog in Rusland dus dat zou zeer dom zijn.

Hij wil het wel, maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:52 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Maar hij gaat waarschijnlijk wel naar zuid-amerika

waar staat dat in mijn zin?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:46 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Waarom willen jullie de VS altijd schaden?
Ik wil liever dat er nu weinig verandert, zo rijk hebben mensen nog nooit geleefd.
De westerse wereld is nu toch redelijk perfect?

Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:27 schreef bouwesuperman het volgende:
Maar sommige dingen moeten burgers gewoon niet weten

Omdat dat onrust veroorzaakt. Ik denk dat er veel ergere dingen dan PRISM voor ons achtergehouden worden en waarschijnlijk is het beter als dat nooit uitlektquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom niet?
Bedoel wie weet kunnen we na het uitlekken heel wat topics hier sluiten.

Dan komt er onrust.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:31 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Omdat dat onrust veroorzaakt. Ik denk dat er veel ergere dingen dan PRISM voor ons achtergehouden worden en waarschijnlijk is het beter als dat nooit uitlekt

Ik begrijp wel wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:27 schreef bouwesuperman het volgende:

Ik wil alles weten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:27 schreef bouwesuperman het volgende:

ik ook ... mooi dat je het zegt, ik wil nog antwoord op mijn laatste post in Boston topicquote:

Alweer?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik ook ... mooi dat je het zegt, ik wil nog antwoord op mijn laatste post in Boston topic

quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is dat nu weer voor een communisten bron
 eerder een Noord Koreaanse Nieuws site.
 eerder een Noord Koreaanse Nieuws site.

Dan zou het bericht niet in een bron staan die even betrouwbaar is als De Speld of The Onion.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het voor waar aan neem...
Het is vast een Sorcha Faal bericht.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |