drone's zijn sterk in opkomst en ook bv privepersonen kunnen deze laten vliegen, de luchtvaartwet laat er best veel ruimte voor, alhoewel je eigenlijk voor het maken van luchtopname's toestemming van het ministerie van Defensie nodig hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:18 schreef Resistor het volgende:
Stealth drones (moeilijk zichtbaar voor radar, maar niet voor het menselijk oog) bestaan al, zou mij niets verbazen als die ook boven Nederland gevlogen hebben.
Ik had het over Amerikaanse drones die hier en daar ongevraagd komen spioneren, en dat Snowden daar wat dingen over zou publicerenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
drone's zijn sterk in opkomst en ook bv privepersonen kunnen deze laten vliegen, de luchtvaartwet laat er best veel ruimte voor, alhoewel je eigenlijk voor het maken van luchtopname's toestemming van het ministerie van Defensie nodig hebt.
In Duitsland hebben 5 lokale politiekorpsen en de federale Bundespolitzei (specifiek de anti-tereureenheid GSG-9) dronen in bezit en zetten deze in (onder meer bij demonstraties ter bewaking, maar ook bv bij omgevingsonderzoek na geweldsmisdrijven):
http://de.wikipedia.org/wiki/Polizei-Drohne
http://www.faz.net/aktuel(...)insatz-12130648.html
[ afbeelding ]
op zelfde site werd eerst al aangegeven dat hij door een drone kapot geschoten was in een ambasade..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:32 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik had het over Amerikaanse drones die hier en daar ongevraagd komen spioneren, en dat Snowden daar wat dingen over zou publiceren
http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_Grumman_X-47B noem ik niet echt 'klein'.
Grotere militaire vechtdrone's vliegen hier niet.... de voornaamste reden is overigens dat de amerikanen daar helemaal geen behoefte daaraan hebben, die zijn weinig geschikt voor bv informatiemissie's boven bewoond westers gebied en hebben een heel ander inzetgebied.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:32 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik had het over Amerikaanse drones die hier en daar ongevraagd komen spioneren, en dat Snowden daar wat dingen over zou publiceren
Laat ik het er maar op houden dat ik officieel niets weet. Onofficieel weet ik ook niet meer dan wat er op internet te vinden isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Grotere militaire vechtdrone's vliegen hier niet.... de voornaamste reden is overigens dat de amerikanen daar helemaal geen behoefte daaraan hebben, die zijn weinig geschikt voor bv informatiemissie's boven bewoond westers gebied en hebben een heel ander inzetgebied.
de door jou gepostte links is een 'proof of concept' waarvan nog maar betwijfeld kan worden of de toekomst daarin werkelijk ligt, erg duur en zwaar.. ikzelf vermoed dat juist de goedkope lichte drone's voor inlichtingen-taken een grotere opmars zullen hebben.
maar ik neem aan dat je ook een aantal dingen zelf kunt bedenken... vechtdrone's die ontwikkeld worden voor missie's in vijandelijke gebieden en van grote afstand bestuurd worden hebben andere eigenschappen dan bv soortgelijke drone's die voor informatiedoeleinden ingezet worden..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:42 schreef Resistor het volgende:
[..]
Laat ik het er maar op houden dat ik officieel niets weet. Onofficieel weet ik ook niet meer dan wat er op internet te vinden is
Wie zegt dat ik het voor waar aan neem...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Lambiekje. Altijd even kritisch, hij laat zich niets wijsmaken. Daarom is hij altijd zo goed in staat de Waarheid te zien die niemand anders ziet.
Je zette er in elk geval niet bij "wat een grappig hoax-bericht", en je postte het in BNW, niet in ONZ. Als je het niet voor waar aannam, waarom postte je het dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het voor waar aan neem...
Het is vast een Sorcha Faal bericht.
Zou hij de speld al kennen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig geeft dit niet aan dan ons aller Lambiekje echt alles gelooft, als het maar niet geloofwaardig is..
Maar hij weet wel hoe de wereld echt in elkaar steekt hoor, zijn ogen zijn wijd open!
Man oh man.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Thanks Spellmeista. Genoeg leesvoer voor een regenachtige dag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:42 schreef Spellmeista het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)-files-whistleblower Hier staan 66 pagina's waarin Snowden antwoord geeft op vragen van burgers. Misschien komen de antwoorden daarin of zijn bepaalde antwoorden die mensen zoeken over het UFO fenomeen daar te vinden?
Je kan alleen maar per pagina zoeken op UFO's.
Dacht misschien vind iemand iets in de tijd die hij/zij over heeft.
Jaja, lul je er maar weer uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is vast een Sorcha Faal bericht.
Wat vreemd dat de msm hier niets over zeggenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:00 schreef theguyver het volgende:
Edward Snowden killed by drone strike on Ecuadorian embassy
sluit topic maar
Waarom zouden ze? Het is een nep bericht. Nog minder waar dan de berichten van De Speld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vreemd dat de msm hier niets over zeggen
Ik was mijn sarcasmesmiley vergeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Het is een nep bericht. Nog minder waar dan de berichten van De Speld.
Ah vandaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik was mijn sarcasmesmiley vergeten.
echt waar he, heb me helemaal rot gelachen om die berichtenquote:
Vliegtuigje van 6350 kg dat 2000 kg ammunitie mee kan nemen. Wow.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:32 schreef Resistor het volgende:
Te klein voor een 'echt' vliegtuig, te groot om door de leken 'drone' genoemd te worden, niet echt een herkenbare vorm = UFO
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
the most credible and inexplicable sightings are of vehicles that have been spotted leaving the sea floor at hydrothermal vents and directly entering solar orbit . . .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |